Προς το περιεχόμενο

Αναβάθμιση στον εξοπλισμό η στις ικανότητες μου ?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η compact,  bridge και οποιαδήποτε άλλη έχει φακό που έχει μοτέρ για ζουμ , είναι σίγουρο ότι θα χαλάσει κάποια στιγμή και πάει για πέταμα ολόκληρη .  Αυτές που αλλάζουν φακούς, εφόσον και οι φακοί είναι χωρίς μοτέρ για ζουμ , ζουν για πάρα πολύ. Υπάρχουν ακόμη άπειρες σε λειτουργία όχι μόνο ακριβές Nikon F3 αλλά και η φθηνή εναλλακτική Nikon F301 .Canon με μοντούρα FD που την παράτησε η canon τέλη δεκαετίας του 1980 . Και οι φακοί τους, εκτός από λειτουργικοί , είναι και αξιολογότατοι ! Επίσης το να εστιάσεις οπουδήποτε με τέτοιες μηχανές, είναι piece of cake, όπως και το να βάλεις ταχύτητα που είτε θα παγώσει κίνηση κινούμενων θεμάτων , είτε θα σου επιτρέψει να αποτυπώσεις σκοτάδια , με τη μηχανή στηριγμένη σε τρίποδο . 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 ώρα πριν, Dr_73 είπε

Η compact,  bridge και οποιαδήποτε άλλη έχει φακό που έχει μοτέρ για ζουμ , είναι σίγουρο ότι θα χαλάσει κάποια στιγμή και πάει για πέταμα ολόκληρη .  Αυτές που αλλάζουν φακούς, εφόσον και οι φακοί είναι χωρίς μοτέρ για ζουμ , ζουν για πάρα πολύ. Υπάρχουν ακόμη άπειρες σε λειτουργία όχι μόνο ακριβές Nikon F3 αλλά και η φθηνή εναλλακτική Nikon F301 .Canon με μοντούρα FD που την παράτησε η canon τέλη δεκαετίας του 1980 . Και οι φακοί τους, εκτός από λειτουργικοί , είναι και αξιολογότατοι ! Επίσης το να εστιάσεις οπουδήποτε με τέτοιες μηχανές, είναι piece of cake, όπως και το να βάλεις ταχύτητα που είτε θα παγώσει κίνηση κινούμενων θεμάτων , είτε θα σου επιτρέψει να αποτυπώσεις σκοτάδια , με τη μηχανή στηριγμένη σε τρίποδο . 

Αν πάει για πέταμα θα πάρει άλλη μετά απο 2-3 ή και 5 χρόνια. Που θα είναι ακόμη καλύτερη και σε ίδια αναλογία τιμής 1/3 με κάποιο σώμα με κιτ φακό.

Το ερώτημα είναι σαφές. Γιατί να προτιμήσει κάποιος που ξεκινάει μια φωτογραφική  με αλλαγές φακών, αν η μόνιμη επωδός απο παλαιότερους (που ήδη γνωρίζουν να φωτογραφίζουν) είναι πως με έναν φακό κιτ είναι καλυμμένος και να μην το πολυψάχνει με τον εξοπλισμό.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν καταλαβαίνω απόλυτα την ερώτηση , αλλά αναφέρω κάποια πλεονεκτήματα. Αφού αναφέρω πρώτα, ότι κανείς δεν είπε, νομίζω , ότι πρέπει να μείνει ο ενδιαφερόμενος μόνο με τον κιτ φακό . Η μηχανή που αλλάζει φακούς, καταρχήν , παίρνει βιδωτά φίλτρα μπροστά. Για μένα τεράστιο πλεονέκτημα. Μπορεί να λένε ότι τα χρωματιστά , έχουν ξεπεραστεί για ασπρόμαυρη , αλλά το κυκλικής πόλωσης για εντυπωσιακά σύννεφα, καθόλου δεν έχει ξεπεραστεί . Για μένα ούτε το πορτοκαλί για μαυρόασπρα πορτραίτα, προκειμένου να εξαφανίσει τις ατέλειες του δέρματος με φυσικό τρόπο (χωρίς να τα κάνει καρτούν , όπως τα φίλτρα των κινητών ). Ο μεγαλύτερος αισθητήρας έπειτα. Καλύτερη συμπεριφορά σε υψηλά iso , σε σκιές κτλ . Η ταχύτητα λήψης φωτογραφιών . Τέλος η δυνατότητα χρήσης ενός prime, που αλλάζει τον τρόπο που βγάζεις φωτογραφίες. Και άλλο σημαντικό , ότι μου κάθεται καλύτερα στα χέρια, μια οποιαδήποτε μηχανή μεφακούς που αλλάζουν , από την canon t70 που έχω, αντίκα του 1984,  μέχρι τις φιλμάτες eos , τις φιλμάτες nikon ως τις dslr. 

Επεξ/σία από Dr_73
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Dr_73 είπε

Δεν καταλαβαίνω απόλυτα την ερώτηση , αλλά αναφέρω κάποια πλεονεκτήματα. Αφού αναφέρω πρώτα, ότι κανείς δεν είπε, νομίζω , ότι πρέπει να μείνει ο ενδιαφερόμενος μόνο με τον κιτ φακό . Η μηχανή που αλλάζει φακούς, καταρχήν , παίρνει βιδωτά φίλτρα μπροστά. Για μένα τεράστιο πλεονέκτημα. Μπορεί να λένε ότι τα χρωματιστά , έχουν ξεπεραστεί για ασπρόμαυρη , αλλά το κυκλικής πόλωσης για εντυπωσιακά σύννεφα, καθόλου δεν έχει ξεπεραστεί . Για μένα ούτε το πορτοκαλί για μαυρόασπρα πορτραίτα, προκειμένου να εξαφανίσει τις ατέλειες του δέρματος με φυσικό τρόπο (χωρίς να τα κάνει καρτούν , όπως τα φίλτρα των κινητών ). Ο μεγαλύτερος αισθητήρας έπειτα. Καλύτερη συμπεριφορά σε υψηλά iso , σε σκιές κτλ . Η ταχύτητα λήψης φωτογραφιών . Τέλος η δυνατότητα χρήσης ενός prime, που αλλάζει τον τρόπο που βγάζεις φωτογραφίες. Και άλλο σημαντικό , ότι μου κάθεται καλύτερα στα χέρια, μια οποιαδήποτε μηχανή μεφακούς που αλλάζουν , από την canon t70 που έχω, αντίκα του 1984,  μέχρι τις φιλμάτες eos , τις φιλμάτες nikon ως τις dslr. 

Όλα αυτά λοιπόν που είναι στην αναβάθμιση εξοπλισμού, μαζί και η αλλαγή φακών που είναι απο τα σημαντικότερα, έχουν σημασία. Εξίσου με την ικανότητα λήψης φωτογραφιών. Δεν ισχύει το "μείνε με τον κιτ και αν ακονίσεις τις ικανότητες σου θα κάνεις παπάδες".  Επειδή δεν έχεις λόγο να ασχοληθείς πραγματικά και βαθιά με την φωτογραφία και να αγοράσεις μηχανή που αλλάζει φακούς, αν δεν έχεις σκοπό να αναβαθμίσεις τον εξοπλισμό σου στα σημεία που θέλεις να βελτιώσεις. Χέρι -χέρι για εμένα ο εξοπλισμός με την ικανότητα. 'Οσο ανεβαίνει το ένα, πρέπει να ανεβαίνει και το άλλο. Προσωπική άποψη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ας βγάλουμε από τη μέση το αυτονόητο, ότι ο καθένας μπορεί να ξοδεύει τα χρήματα του όπως θέλει εκείνος.

Είναι κοινό όταν ασχολούμαστε με ένα hobby να θέλουμε να αγοράζουμε συχνά καινούργια πράγματα που το αφορούν. Έτσι είναι και στη φωτογραφία. Προσωπικά υπενθυμίζω στον εαυτό μου τον κανόνα του 80/20, δλδ ότι το 80% είναι ικανότητα και το 20% εξοπλισμός. Άλλωστε ο σκοπός δεν είναι ο εξοπλισμός αλλά η φωτογραφία, και η ικανότητα μεταφέρετε από εξοπλισμό σε εξοπλισμό. Ναι, υπάρχουν φορές που όντως χρειάζεται μία νέα αγορά, αλλά άμα έχεις την "ανάγκη" να τραβάς φωτογραφίες, θα το κάνεις με ό,τι σου βρίσκεται, ακόμα και με ένα κινητό.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

και τα δυο σε σχετική ισορροπία .

Η σταστιμότητα είτε στο ένα είτε στο αλλο καταλήγει σε αδιέξοδο και η ασυμετρία σε απογοήτευση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

πέρα απο τις φωτογραφικές δεξιότητες στον σύγχρονο κόσμο της φωτογραφίας η αναβάθμιση εξοπλισμού αφορά & pc monitor software καθώς και αναβάθμιση ψηφιακών δεξιοτήτων του φωτογράφου (σχεδόν προγραμματιστής) με αποτέλεσμα τα κινητά με τα φιλτράκια τους να καπηλεύονται τον κόσμο της φωτογραφίας δυστυχώς

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, Binis1967 είπε

πέρα απο τις φωτογραφικές δεξιότητες στον σύγχρονο κόσμο της φωτογραφίας η αναβάθμιση εξοπλισμού αφορά & pc monitor software καθώς και αναβάθμιση ψηφιακών δεξιοτήτων του φωτογράφου (σχεδόν προγραμματιστής) με αποτέλεσμα τα κινητά με τα φιλτράκια τους να καπηλεύονται τον κόσμο της φωτογραφίας δυστυχώς

Σήμερα μόνο έχωσα για νέα 27άρα οθόνη μεταχειρισμένη και επέκταση μνήμης RAM άλλα 16GB, επειδή στην επεξεργασία υστερούσε το μηχανημα στο stacking και στα πανοράματα.

Καταλαβαίνω απόλυτα τι λες. Όποιος θέλει το κάτι παραπάνω, πρέπει να αρχίσει να ξηλώνεται...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
14 ώρες πριν, Binis1967 είπε

πέρα απο τις φωτογραφικές δεξιότητες στον σύγχρονο κόσμο της φωτογραφίας η αναβάθμιση εξοπλισμού αφορά & pc monitor software καθώς και αναβάθμιση ψηφιακών δεξιοτήτων του φωτογράφου (σχεδόν προγραμματιστής) με αποτέλεσμα τα κινητά με τα φιλτράκια τους να καπηλεύονται τον κόσμο της φωτογραφίας δυστυχώς

Το να μπορείς να βελτιώσεις τις ισορροπίες στο φωτισμό της φωτογραφίας ,αντιθεση και περικοπή δεν απαιτεί να είσαι προγραμματιστής.

Απαιτεί να έχεις μια σχετική επαφή με πληκτρολόγειο και ποντίκι.

Τα κινητά δε καπηλεύονται τίποτα, καλύπτουν το παραπάνω κενό :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, decentintocerberon είπε

Το να μπορείς να βελτιώσεις τις ισορροπίες στο φωτισμό της φωτογραφίας ,αντιθεση και περικοπή δεν απαιτεί να είσαι προγραμματιστής.

Απαιτεί να έχεις μια σχετική επαφή με πληκτρολόγειο και ποντίκι.

Τα κινητά δε καπηλεύονται τίποτα, καλύπτουν το παραπάνω κενό :-)

δεν συμφωνώ μαζί σας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από εμένα.

Η αλήθεια είναι πως όσο ασχολείσαι τόσο σου ανεβαίνουν και οι προσδοκίες για να αγοράσεις το κάτι παραπάνω. Εδω πάλι η λεπτη ισορροπία είναι να τεθούν σε απόλυτη προτεραιότητα οι επιλογές σου.

Οταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με την φωτογραφία - όντας φοιτητής, ανάμεσα στην παρέα βρέθηκε και ένας φίλος που με συνεπήρε σ' αυτο το δημιουργικό χόμπι. Αυτός είχε μια pentax dslr και εγω τότε ώς "νεούδι" απλά πήγαινα μαζί του για την βόλτα, δεν είχα αγοράσει φωτογραφική. Σταδιακά έβλεπα να μου αρέσει και έτσι μου έδωσε μια compact. 

Ακουσα την συμβουλή του.. "Δεν θα πάρεις φωτογραφική μηχανή (dslr) αν δεν δεις στην πράξη αν σου αρέσει". έτσι και έγινε.. Πηγαίναμε μαζί για φωτογραφία αρκετό καιρό.. μετά από 1.5 χρόνο αγόρασα την Olympus E330. Εκτότε έχω αλλάξει άλλη μια. Για να πάω στο αμέσως επόμενο επίπεδο που θέλω (mirrorless camera), θα το κάνω την στιγμή που μου βγαίνει (κυριολεκτικά / μεταφορικά) 

Για να έρθω λίγο στο θέμα, πιστεύω στις ικανατότητες αλλά και στον εξοπλισμό.. Αν δεν έχεις όμως το "κάδρο" μέσα σου, ότι και εξοπλισμό να πάρεις, δεν θα σε κάνει καλύτερο από αυτό που είσαι. Αν βλέπεις πως το "εχεις", τότε ναι.. τόλμα και κάνει το επόμενο βήμα με απόλυτη προτεραιότητα χωρίς πολλές φαρφάρες. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. Πιστεύω για ερασιτεχνική χρήση δεν υπάρχει λόγος να πας σε αγορές εξοπλισμού όταν δεν ξέρεις τι να πάρεις απο αυτόν και στο τέλος να τον χρησιμοποιείς όπως αν είχες κάτι πιο απλό και φθηνό. Μάλιστα εγώ έκανα ακριβός το αντίθετο.  Ξεκινάς με κάτι οικονομικό και απλό σαν εξοπλισμό και επενδύεις στην γνώση. Σαν γνώση για μένα δεν είναι μόνο οι σωστές ρυθμίσεις και το κάδρο  οι οποίες είναι κύριες, αλλά θα πρέπει να υπάρχει γνώση φωτισμού (φυσικού και τεχνητού), μετεωρολογίας, επεξεργασίας, ζωγραφικής, σεβασμού και μεγάλη δόση υπομονής αν θες να βρεις καλό φυσικό φως σε landscape ή wildlife. Σίγουρα μου ξεφεύγει πράμα αλλά ακόμα έχω πιει μισό καφέ.   

 

Επεξ/σία από gotthard
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

    Φυσικά δεν χρειάζεται να πάει κανείς σε περισσότερα από ότι μπορεί πραγματικά να αξιοποιήσει , εδώ ακόμη και σήμερα ανακαλύπτω πως υπάρχει διαδικασία για την σωστή ρύθμιση της διοπτριας σε ένα viewfinder κάτι που αγνοούσα παντελώς . 

   Από την άλλη παρακολουθώντας ένα video κάποιου επαγγελματία , ο οποίος χρησιμοποίησε μία Nikon Z9 , δοκιμαστικά βέβαια αφού ο κύριος εξοπλισμός του αποτελείται από Canon R και Sony a1 , πως έβγαλε συμπεράσματα του είδους πως το menu system στην Z9 , ήταν λιγότερο προσβάσιμο σε σχέση με τα άλλα συστήματα , πάντα φυσικά με τον τρόπο που δουλεύει ο ίδιος και τα χαρακτηριστικά που χρειάζεται την ώρα που εργάζεται . Όμως το παραπάνω με έβαλε σε σκέψη , αν δλδ το menu της Z9 ήταν προσαρμοσμένο στα νέα τεχνικά δεδομένα και την αξιοποίηση τους η μήπως πατούσε πάνω στο κλασσικό menu των DSLR της εταιρείας . Θέλω να καταλήξω στο γεγονός πως , τα νέα mirrorles συστήματα πατάνε σε άλλα χαρακτηριστικά περισσότερο , κάτι που θα έπρεπε να αλλάξει την οργάνωση ενός menu ρυθμίσεων , οπότε και δικαιολογημένα το επισήμανε ως μείον , σε σχέση με τα menu των Sony που δεν κουβαλάνε τέτοια προϊστορία σε DSLR κατασκευές .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερώτηση

Για να πούμε πως φτάσαμε στα όρια μια κάμερα χρειάζεται να την δοκιμάσουμε στα όρια σε όλα όσα κάνει (50 διαφορετικά πράγματα) και αφου τα βαθμολογησουμε νοητά να αποφασίσουμε;

Ή απλά να δουμε τα όρια στις 3-4 λειτουργίες που μας ενδιαφέρουν και να κρίνουμε αν έχει φτάσει στα όρια για εμάς και θέλει αλλαγή.

Φιλοσοφική παραπάνω η κουβέντα...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...