Προς το περιεχόμενο

Διανομή για light χρήση laptop


Hawk_K

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα,

Παρακαλώ μην σφαχτείτε για διανομές, init systems κτλ.

Πλεόν και εγώ και η κοπέλα μου έχουμε εταιρικά laptops τα οποία είναι κλειδωμένα, δηλαδή πέρα από εφαρμογές τύπου office μόνο browser τρέχει.

Συνεπώς, για κάποιες εκδρομούλες κτλ, σκέφτομαι να αναστήσω το παλιό της λαπτοπ, το οποίο είναι το παρακάτω.

https://icecat.biz/p/fujitsu/vfy-a5140m43acit/lifebook-notebooks-a514-26892075.html

Θεωρητικά θα μπορούσα να το κάνω ένα fresh install με 7άρια γιατί θεωρώ πως το bloatware το γονατίζει. Όμως από την στιγμή που η κοπέλα μου δεν το θέλει πλεόν, καθώς με της δουλειάς βολεύεται (μόνο ιντερνετ σερφάρει και ακούει καμια μουσική), σκέφτομαι να του βάλω ένα λινουξ έτσι για την φάση.

Εγώ θα του βάλω κάποιες messaging εφαρμογές, spotify και steam για κάποια Light παιχνιδάκια που έχω. Είχα κάποιες παλαιότερες εμπιείρες με λίνουξ, δεν είμαι παντελώς άσχετος αλλά δεν είμαι και σχετικός. Τελευταία φορά είχα για 1 χρόνο περίπου στο desktop PopOS αλλά λόγω gaming γύρισα σε παραθύρια.

Υ.Γ.: Άνοιξα αυτό το νήμα γιατί έψαξα στο νετ τι μπορώ να βάλω, αλλά ολες οι προτάσεις είναι generic με puppy linux, lubuntu και 2-3 ακόμη. Θα πρέπει να τρέχει οπωσδήποτε xfce για να μην σέρνεται;

Επεξ/σία από Hawk_K
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες