Προς το περιεχόμενο

Αξιζει να έχεις jet κράνος η είναι πεταμένα λεφτά ;


mp123

Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 hours ago, mp123 said:

Ένα σκουτερακι των 13000 ευρώ είναι

Αλλάζει η κατηγορία ανάλογα με την τιμή? Δεν είναι σκούτερ επειδή έχει 13000?

2 hours ago, mp123 said:

Πολλοί φοράνε jet

Επίσης πολλοί δεν φοράνε καθόλου. Κάτι θα ξέρουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η ατακα αυτη οσο κουραστικη και επαναλαμβανομενη δειχνει, ειναι και μια μεγαλη ομως αληθεια, 

η ουσια της ειναι οτι πρεπει για εναν μοτοσυκλετιστη να ειναι ΑΠΟΛΥΤΗ προτεραιοτητα η ασφαλεια, 

οταν συμβαινει αυτο περνεις τον καλυτερο εξοπλισμο που αντεχει η τσεπη σου

και στην προκειμενη περιπτωση παντα full face σε σχεση με ενα ανοικτο ... ειναι τοσο απλο, δεν υπαρχει καν συγκριση δεν υπαρχει καν συζητηση.

 

τωρα καποιος αν βαζει το στυλ πανω απο ολα γιατι τοτε να φοραει και κρανος; γιατι να μην ειναι με το ζελεδακι του και το γυαλι το μουρατο του ηλιου; πιο ωραιος δεν θα ειναι απο το να φοραει ενα αναποδο καθικακι στο κεφαλι του;

 

να πω και εγω μια ατακα κουραστικη επισης .... το κρανος το πληρωνεις για την "μια" φορα ... οχι για το καθε μερα 

οπως επισης οτι οι στατιστικες μιλανε οτι το συντριπτικό ποσοστο των ατυχημάτων γίνονται σε ακτίνα 10-20κμ απο το σπιτι σου και οχι σε ταξιδια

 

επισης για αυτον που ειπε σιγα μην πανω σε παπι φοραω κρανος πιο ακριβο απο το ιδιο το παπι...

γνωστος μου (που εχει και μεγαλη μηχανη) στο καθε μερα κυκλοφορει με ενα προϊστορικό παπι

με κρανος αξιας 500+ και εδωσε αλλα τοσα για χειροποίητο βαψιμο σε μια καλλιτεχνιδα :)

οταν τον ρωτανε γιατι το εκανε και αν ειναι τρελος ...  απαντα "τον εκοψε αμαξι ... στουκαρε, περασε απο πανω και προσγειώθηκε στην πορτα αλλου αυτοκινητου με το κεφαλι... εζησε λογω του κρανους ... πηρε το ιδιο ξανα και πηγε και του εκανε ενα δωρο στο κρανος και στον εαυτο του ενα βαψιμο για να το θυμαται:) " ... το παπι παραμενει να κανει κατω απο 500 αρικο :)

Επεξ/σία από xrhstosiak
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 hours ago, mp123 said:

shoei nxr 450. , shoei gtair 2   550 ,   Ποιο το νόημα ;

Όντως. Ποιο το νόημα να έχεις αυτά αν τελικά φοράς το jet? 

Δεν σε προστατεύει το κράνος και ο εξοπλισμός που έχεις σπίτι αλλά αυτά που φοράς. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, grandp είπε

Δεν είπα αυτό φίλε phanispal. Απλά καλό είναι σε θέματα ασφάλειας να μην κάνουμε εκπτώσεις και να μην συγκρίνουμε την αξία της μοτό με την αξία του κράνους.

Και ναι φίλε μου όταν βλέπουμε κάποιον σε χιλιάρα supersport με κράνος jet τον 20 € Ναί αυτός ο άνθρωπος κατά την γνώμη μου υποτιμάει τη ζωή του.

 

Πιάνεις το πιο ακραίο παράδειγμα που μπορείς να βρεις, που δεν παίζει να υπήρξε, να υπάρχει ή να υπάρξει ούτε ένα στον κόσμο.

4 λεπτά πριν, xrhstosiak είπε

η ατακα αυτη οσο κουραστικη και επαναλαμβανομενη δειχνει, ειναι και μια μεγαλη ομως αληθεια, 

η ουσια της ειναι οτι πρεπει για εναν μοτοσυκλετιστη να ειναι ΑΠΟΛΥΤΗ προτεραιοτητα η ασφαλεια, 

οταν συμβαινει αυτο περνεις τον καλυτερο εξοπλισμο που αντεχει η τσεπη σου

Η φράση κλειδί είναι η τελευταία.

Ακριβώς γι' αυτό το λόγο η ατάκα "πόσο κοστολογείς τη ζωή σου" είναι παντελώς άτοπη, μην πω ηλίθια.

Αν εξαιρέσουμε ακραία παραδείγματα, οι υπόλοιποι κάνουν αυτό που μπορούν, είτε αρκεί είτε δεν αρκεί.

Πολύς κόσμος καβαλάει καθημερινά μοτό για οικονομία. Αν είναι να δίνει 600€ κάθε δύο ή τρία χρόνια για κράνος, συν δεν ξέρω 'γω πόσα ακόμα για γαμάτο λοιπό εξοπλισμό, ας παίρνει το αυτοκίνητό του καλύτερα.

Επίσης όσοι παίρνετε πανάκριβα κράνη, μη μου πείτε ότι δε σας έχουν πέσει ούτε ΜΙΑ φορά κάτω. Θα ξέρετε ότι αν πέσει κάτω, το σωστό είναι να το αλλάξετε. Πείτε μου λοιπόν όσοι σας έτυχε να σας πέσει αν το πετάξατε και πήρατε αμέσως άλλο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

την πρώτη φορά που έπεσα με μηχανή την έβγαλα φθηνά. φορούσα full face οπως πάντα. όταν σηκώθηκα, το κράνος ήταν μια χαρά και είχε χαρακιές στο πηγούνι. Δε θέλω να σκεφτώ τι θα γινόταν αν φορούσα jet. έπεσα με τη μούρη κάτω.

Οπότε εννοείται jet ούτε για πλάκα.

Επίσης μια άλλη ηλιθιότητα που λένε πολλοί... το θέλω για κοντινές αποστάσεις. Τι σημαίνει αυτό; Ότι σε κοντινές αποστάσεις γύρω από το σπίτι του ο καθένας δε παίζει να εμπλακεί σε ατύχημα. Δηλαδή τα ατυχήματα σε τι απόσταση από το σπίτι γίνονται να ξέρουμε;  στα 20χμ?  κι αν εγώ έχω και 2ο σπίτι στα 20χμ; πότε η ακτίνα επεκτείνετε άλλα 20?

κρίμα που γράφονται τέτοιες ανοησίες

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι λέτε δεν πήγαινα με πολλά άλλα με 50. Το ξέρετε πως με 10, ολογράφως δέκα, χμ/ώρα να πέσεις με το κεφάλι σου χαιρετάς τον μάταιο τούτο κόσμο ε; 

Ο TS είναι ο ίδιος τύπος που πήγαινε με το mini με 180 και έλεγε όλα οκ; 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι για την ιστορία,προχτές κατηφόριζε την Ιερά Οδό ένα παλικάρι με το ηλεκτρικό του πατίνι.Τζίν, κοντομάνικο, backpack και Airflight Battlescar2 (αν είδα καλά).

Είναι κάτι δυνατές εξαιρέσεις στον λυπηρό κανόνα, που το μούδιασμα δέν σε αφήνει να φωνάξεις "ΕΥΓΕ!" 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, mp123 είπε

Ένταξη ολα παίζουν ρόλο. Δεν φοράς σε ένα παπί ένα racing κράνος των 700 800 με φουλ γραφικά.πιο ακριβό 

 

Αναλογως ποσο κοστολογεις το κεφαλι σου.

Δε φορας σε παπι ενα κρανος 800 ευρω χωρις να φορας μπουφαν/μποτες/γαντια.

Εγω στο ντελιβερι εχω δοκιμασει ολα τα κρανη,το AGV K3 που δοκιμασα στα πολλα κρυα με δυσκολευε γιατι ηταν δυσκολο το ξεκουμπωμα και το βαλε βγαλε.Σαφως ανωτερο απο το Nolan του efood και ολα τα αντιστοιχα κρανη.

Στην πραξη φοραω το δικο μου Jet ή του efood,γιατι ψαχνω τη χρυση τομη ασφαλειας και ευχρηστίας πανω στη δουλεια και το pull που εχουν τα 2 αυτα κρανη ειναι πολυ πιο αμεσο απο το Κ3.

H αδερφη μου εχει παρει το Κ6 με ανθρακονημα και δεν τη βολευει γιατι μαλλον ειναι δετο/κουμπωτο οπως οι υφασματινες ζωνες αν καταλαβα καλα, και οπως ειναι το δικο μου Shift που φοραω οταν κανω ΜΧ. Αυτο ειναι καθαρα θεμα συνηθειας,μιας και στο MX το βαζω ευκολα χωρις γαντια και το βγαζω ευκολα ΜΕ γαντια.

Εν κατακλειδι,τιποτα δεν ειναι καλυτερο απο ενα full face,αρκει να ξερεις γιατι το φορας.

Αν δεν κανει στασεις καθε 5 λεπτα οπως εγω,μεινε στο full face.

 

 

11 λεπτά πριν, Tenshi είπε

Έτσι για την ιστορία,προχτές κατηφόριζε την Ιερά Οδό ένα παλικάρι με το ηλεκτρικό του πατίνι.Τζίν, κοντομάνικο, backpack και Airflight Battlescar2 (αν είδα καλά).

Είναι κάτι δυνατές εξαιρέσεις στον λυπηρό κανόνα, που το μούδιασμα δέν σε αφήνει να φωνάξεις "ΕΥΓΕ!" 

Ωραιος,αλλα αντε να βρεις τετοιες εξαιρεσεις.

2 ώρες πριν, phanispal είπε

Επίσης όσοι παίρνετε πανάκριβα κράνη, μη μου πείτε ότι δε σας έχουν πέσει ούτε ΜΙΑ φορά κάτω. Θα ξέρετε ότι αν πέσει κάτω, το σωστό είναι να το αλλάξετε. Πείτε μου λοιπόν όσοι σας έτυχε να σας πέσει αν το πετάξατε και πήρατε αμέσως άλλο.

Αυτους θελω να τους ρωτησεις και τι αλλο εξοπλισμο εχουν αγορασει και αν καταλαβαινουν γιατι τα εχουν αγορασει ολα αυτα.
Ειδα τυπα με street,δερματα και Arai και το Arai το ειχε στον αγκωνα.

Ε δε μπορει να εισαι τοσο ηλιθιος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, li@m είπε

Όσοι λέτε δεν πήγαινα με πολλά άλλα με 50. Το ξέρετε πως με 10, ολογράφως δέκα, χμ/ώρα να πέσεις με το κεφάλι σου χαιρετάς τον μάταιο τούτο κόσμο ε; 

Ο TS είναι ο ίδιος τύπος που πήγαινε με το mini με 180 και έλεγε όλα οκ; 

Ναι Εγω είμαι. Όχι 180 . 200 το πήγα να δω την συμπεριφορά του. Να δω δε μια δύσκολη κατάσταση αν θα έχω ενεργητική ασφάλεια. Το rx8  249 κοντέρ. Άδειος δρόμος βράδυ ήταν εθνική δεν θα έπαιρνα κανενα στον λαιμό μου. Αλλά ξέχασα όλοι εδώ είστε όλοι by the book. Όλοι τα έχουμε κάνει αυτά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας. 

 

2 ώρες πριν, NickTG είπε

Αλλάζει η κατηγορία ανάλογα με την τιμή? Δεν είναι σκούτερ επειδή έχει 13000?

 

Εσυ εισαι με το νιντζακι το 125 αν δεν κάνω λάθος. Πάντα ο συνηθης υποπτος .  Ένταξη σκουτερ είναι . Ότι πεις. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

52 λεπτά πριν, mp123 είπε

Αλλά ξέχασα όλοι εδώ είστε όλοι by the book. Όλοι τα έχουμε κάνει αυτά μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλο μας.

Αρχικα μην ασχολεισαι με τα troll.
Οι πιο φανατισμενοι εδω μεσα οδηγουν απο cbf 125 εως κατι με 350 κυβικα μ εχουν  αποψη και παιζει να εχουν αγορασει ολο κι ολο ενα κρανος.
Εχουμε πηξει στη θεωρια.
Ολοι ανεξαιρετως εχουμε κανει βλακειες,οποτε ας ηρεμησουμε λιγο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, phanispal είπε

$10.000.000

Άρα τι; Να πάρουμε τον πιο ακριβό εξοπλισμό στον κόσμο και πάλι υποτιμούμε τη ζωή μας;

Τι θα γίνει με αυτή την ατάκα επιτέλους;

H αλήθεια είναι πως είναι χιλιοειπωμένη και λίγο κριντζ. Αλλά η ουσία της έχει νόημα. Όταν μιλάμε για την ασφάλειά/υγεία σου μην τσιγκουνεύεσαι. Προφάνώς όχι ασκοπες ακραιίλες χωρίς λόγο και όσο σε παίρνει η τσέπη σου.

Βέβαια στο παρόν θρεντ δεν κολλάει όντως η ατάκα. Το ζήτημα του αρχικού δεν είναι το φτηνό/ακριβό αλλα το jet/όχι jet. Mάλιστα φαίνεται διατεθειμένος να δώσει και αρκετά λεφτά. Οπότε είναι όντως ασχετη η συγκεκριμένη ατάκα.

Αρχικέ φίλε. Όσο καλό jet κράνος και να πάρεις. Και δυο χιλιαρικα να δώσεις που λέει ο λόγος πάλι υπάρχει ζήτημα ασφάλειας. Εξ ορισμού ενα μέρος του κεφαλιού σου είναι ακάλυπτο. Και από τιτάνιο να είναι το κράνος αμα φυγεις με σαγόνια τι να το κάνεις? Δε το συζητάμε λοιπόν. Από άποψη ασφάλειας ΜΟΝΟ full face κρανη. Αντε και ανοιγόμενο με μια επιφυλαξη. Αφενός το ανοιγόμενο είναι ανοιγόμενο για κάποιο λόγο. Τουτέστιν κάποια στιγμή θα το φοράς ως jet οπότε έχεις το ίδιο πρόβλημα. Αφετέρου ο μηχανισμος ανοιγματος θα πρέπει να είναι πολύ καλός και αξιόπιστος για να μην σου γινει jet χωρις να το θέλεις πάνω στη στραβή. Και με τη συνεχή χρήση θα χαλαρώσει.

Για μεγαλύτερη ασφάλεια λοιπόν πάντα full face κρανος.
Για ειδικές περιπτωσεις (π.χ. ντελιβεράδες) ίσως ανοιγόμενο και αυτό για όταν κατεβούν από το μηχανάκι
Τα jet δεν ειναι για πουθενά. Δεν προσφέρουν τίποτα πέρα από (υποκειμενική) ομορφιά και στυλ,να μην σε γράψουν άμα σε σταματήσουν και για να τα δινουν σωρηδών τα ενοικιαζόμενα στα νησία. Οκ ευάερα ευήλια που λέει ο λόγος και το ελληνικό καλοκαίρι τα κάνει δελεαστικά. Αλλα ειλικρινά  δεν τον θεωρώ σοβαρό λόγο για να ανταλλάξεις την ασφάλειά σου αν και δηλώνω ένοχος ότι το καλοκαίρι δεν φοράω σχεδόν ποτέ μπουφάν (εκτός από ταξίδια) γιατί δεν την παλεύω από τη ζέστη (αν και φετος σκεφτομαι να πάρω εντελώς καλοκαιρινό) και η βερμούδα πάει σύννεφο.

ΥΓ αυτά τα ''μονο για την πόλη'',''μονο για κοντινές αποστάσεις'',κλπ είναι για να κοροιδευουμε τους εαυτούς μας. Μέσα στην πόλη γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα και μάλιστα τα πιο επικίνδυνα. Δεν είναι μόνο η ταχύτητα παράγοντας. Είναι και το τι υπάρχει γύρω σου. Άλλο να φύγει κανείς στα πουρνάρια και στα χωράφια και άλλο να φύγει μες την πόλη με κολωνάκια αυτοκίνητα και κράσπεδα. Πάντα κράνος λοιπόν.

ΥΓ2  Ο κλασσικός κάγκουρας που σκαει με supersport ακράνωτος, με αμάνικο φανελάκι και σαγιονάρα. Η τύπισσα που δεν φοράει κράνος για να μην χαλάσει το μαλλί. Ο αμερικάνος χαρλεάς που φοράει ενα κυριολεκτικό τσοφλι jet κράνος γιατί ΄΄ετσι είναι το στυλ''. Εσύ που θες να κολλάει το στυλ κράνους με το μηχανάκι, εγώ που το καλοκαίρι φοράω βερμούδα. Ολοι μας έχουμε κάτι κοινό. Κάνουμε εκπτώσεις στην ασφάλεια για το στυλ,την ευκολία,την ζέστη,κλπ . Αλλος περισσότερες εκπτώσεις,αλλος λιγότερες. Άλλος με μικρότερο κίνδυνο, άλλος με μεγαλύτερο. Αλλά σε κάθε περίπτωση το σκεπτικό είναι προβληματικό.

ΥΓ3 Όμως λύσεις υπάρχουν. Εσύ πάρε ένα όμορφο vintage κρανάκι full face (υπάρχουν αρκετά) για να κάνεις και το γουστο αλλά και με ασφάλεια. Και εγώ να πάρω καλοκαιρινό μπουφανάκι. Ο ακράνωτος με την σαγιονάρα (δεν ξέρω που πουλάνε) να πάει να αγοράσει λιγο μυαλό.

Επεξ/σία από Svarniaris
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, phanispal είπε

Πιάνεις το πιο ακραίο παράδειγμα που μπορείς να βρεις, που δεν παίζει να υπήρξε, να υπάρχει ή να υπάρξει ούτε ένα στον κόσμο.

Η φράση κλειδί είναι η τελευταία.

Ακριβώς γι' αυτό το λόγο η ατάκα "πόσο κοστολογείς τη ζωή σου" είναι παντελώς άτοπη, μην πω ηλίθια.

Αν εξαιρέσουμε ακραία παραδείγματα, οι υπόλοιποι κάνουν αυτό που μπορούν, είτε αρκεί είτε δεν αρκεί.

Πολύς κόσμος καβαλάει καθημερινά μοτό για οικονομία. Αν είναι να δίνει 600€ κάθε δύο ή τρία χρόνια για κράνος, συν δεν ξέρω 'γω πόσα ακόμα για γαμάτο λοιπό εξοπλισμό, ας παίρνει το αυτοκίνητό του καλύτερα.

Επίσης όσοι παίρνετε πανάκριβα κράνη, μη μου πείτε ότι δε σας έχουν πέσει ούτε ΜΙΑ φορά κάτω. Θα ξέρετε ότι αν πέσει κάτω, το σωστό είναι να το αλλάξετε. Πείτε μου λοιπόν όσοι σας έτυχε να σας πέσει αν το πετάξατε και πήρατε αμέσως άλλο.

Έχω δεί φίλε μου να φοράνε σε μοτό από κράνος ποδηλάτου μέχρι κράνος ασφαλείας εργοταξίου όπως και να οδηγάνε με σαγιονάρες και αμάνικο σε τέτοιες περιπτώσεις αναφέρομαι .

Πάντως σχετικά με την ερώτηση του φίλου mp123  η γνώμη μου είναι πάντα full face κράνος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, mp123 said:

Εσυ εισαι με το νιντζακι το 125 αν δεν κάνω λάθος. Πάντα ο συνηθης υποπτος .  Ένταξη σκουτερ είναι . Ότι πεις. 

Λάθος κάνεις. Ninja 50αρι. 

Ανεξάρτητα βέβαια από το τι έχω εγώ πάλι σκούτερ είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας κάνω λίγο hijack στο θέμα, σε ποδήλατο (καλά μην φανταστείτε σκληροπυρηνική χρήση, απλή βόλτα γύρω τριγύρω) κάτι τέτοιο (ή παρόμοιο) Cube Pathos Art 16174 Κράνος Ποδηλάτου Μπλε | Skroutz.gr καλύπτει ή μπα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, NickTG είπε

Λάθος κάνεις. Ninja 50αρι. 

Ανεξάρτητα βέβαια από το τι έχω εγώ πάλι σκούτερ είναι. 

Ένταξη το είπαμε αυτό σκουτερ είναι .

Δεν πειράζει είσαι καλό παιδί και σε συγχωρώ για ότι λες. 
Μικρός είσαι θα μάθεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...