Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξέρω αν πρόκειται μόνο για το κατάστημα V.......e της πόλης μου. Θεωρώ ότι θα είναι γενικό. 2 φορές έτυχε να πάω και ήταν οι τελευταίες. Πήγα να πληρώσω το λογαριασμό της γιαγιάς μου που μου τα είχε δώσει σε μετρητά. Η υπάλληλος αμέσως άρχισε να λέει ότι το τηλέφωνο θα πάψει να λειτουργεί αν δεν κάνουμε αμέσως αναβάθμιση σε 50αρα σύνδεση. Της λέω ότι η γιαγιά δεν χρησιμοποιεί ίντερνετ, δεν την ενδιαφέρει η ταχύτητα κλπ. Αυτή επέμενε ότι θα πάψει να δουλεύει το τηλέφωνο αν δεν το κάνει. Παίρνω μετά τηλ στην εξυπηρέτηση και μου λένε ότι δεν ισχύει αυτό που είπαν στο κατάστημα, βασικά μου είπαν ότι δεν θα κατάλαβα καλά κι ότι απλά ήθελαν να μου προωθήσουν μια προσφορά. Μα η υπάλληλος δεν μου ανέφερε ποτέ ότι είναι προσφορά που αν θέλω την ακολουθώ. Μου είπε επί λέξει αν δεν το κάνω παύει να λειτουργεί η γραμμή! Χθες ξαναπήγα να πληρώσω το λογ/σμο του φαδερ και ξανά μανά τα ίδια. Το συμβόλαιο λήγει σε λίγο καιρό και πρέπει να κάνουμε αναβάθμιση στην 50αρα σύνδεση υποχρεωτικά γιατί το 24αρι δεν θα παίζει. Mα της λέω εμείς είμαστε ευχαριστημένοι και δεν θέλουμε να αλλάξουμε. "Δεν γίνεται, όλοι αλλάζουν τώρα". Σε κατάστημα όλα αυτά. 

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι αν είσαι λίγο αφελής ή μεγαλύτερος σε ηλικία που δεν το ψάχνει, ακούγοντας την υπάλληλο να σου λέει "πρέπει να κάνουμε το ταδε με 4-5 ευρω παραπάνω το μήνα αλλιώς θα σας κοπεί η γραμμή" προφανώς θα συμφωνήσεις και θα την πατήσεις γιατί δεν θα ξέρεις την πλήρη αλήθεια: ότι δεν είναι υποχρεωτικό να πας στην 50αρα σύνδεση, αλλά τα καταστήματα μάλλον έχουν δώσει σαφείς οδηγίες στους υπαλλήλους ότι για να πληρωθούν τα μπονους πρέπει να κάνουν αυτό στους πελάτες. Πραγματικά είναι κατάντια τα καταστήματα να έχουν μετατραπεί σε ζητιάνους που μας ζητάνε ψιλά! Εννοείται ότι δεν θα ξαναπάω σε κατάστημα της εταιρίας ακόμα κι αν θέλω με μετρητά να πληρώσω. Προτιμώ την προμήθεια της τράπεζας παρά τη 10λεπτη προσπάθεια των υπαλλήλων να σε βάλουν με το ζόρι να κάνεις μεγαλύτερο συμβόλαιο.  Να μην αναφέρω ότι πήγα απλά να πληρώσω λογ/σμο και αφού δεν της έκατσε η αναβάθμιση, άρχισε να με ρωτάει τι εταιρία έχω στο κινητό, πόσα λεπτά μιλάω το μήνα κ.ο.κ. Με τέτοιες συμπεριφορές δεν θα πατάει κανείς σε λίγο καιρό (και τώρα όποτε περάσω άδειοι είναι). 

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Δουλειά της είναι να πουλήσει, και καλά έκανε και σου μιλούσε για διάφορα πέρα από τον λογαριασμό σου.

2. Δουλειά σου είναι να ζητήσεις ότι σου λέει γραπτώς.

Συμφωνώ ότι κάποιος αφελής μπορεί να την πατήσει από έναν πωλητή με κακή πρόθεση.

Αφού πήγες και δεύτερη φορά, γιατί δεν ζήτησες κάποιον υπεύθυνο να κάνεις τα παράπονα σου ώστε να μην την πατήσει κάποιος άλλος?

 

Επεξ/σία από UncleKim
Δεν επικροτώ το ψέμα προφανώς, στο "δουλειά της είναι" εννοώ στα υπόλοιπα που σχολίασε ο TS, οτι του έλεγε πέραν της πληρωμής λογαριασμού
  • Like 2
  • Confused 7
  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, UncleKim είπε

1. Δουλειά της είναι να πουλήσει, και καλά έκανε και σου μιλούσε για διάφορα πέρα από τον λογαριασμό σου.

2. Δουλειά σου είναι να ζητήσεις ότι σου λέει γραπτώς.

Συμφωνώ ότι κάποιος αφελής μπορεί να την πατήσει από έναν πωλητή με κακή πρόθεση.

Αφού πήγες και δεύτερη φορά, γιατί δεν ζήτησες κάποιον υπεύθυνο να κάνεις τα παράπονα σου ώστε να μην την πατήσει κάποιος άλλος?

 

Γιατί έφυγα σκαστός από μαγαζί που δουλεύω και προφανώς δεν είχα χρόνο. 

Δουλειά της είναι να πουλήσει, όχι να κοροϊδεύει κόσμο. Ξαναδιάβασε τι έγραψα. Είπε ότι θα σταματήσει να παίζει η γραμμή, θα πάψει να λειτουργεί το τηλέφωνο. Δεν είπε "είναι μια προσφορά για πιο γρήγορο ίντερνετ, αν θες την κάνεις". Και τα ίδια είπε και τις δυο φορές που πήγα για δυο διαφορετικές γραμμές. 

Επεξ/σία από 1comment
  • Like 17
  • Thanks 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, UncleKim είπε

1. Δουλειά της είναι να πουλήσει, και καλά έκανε και σου μιλούσε για διάφορα πέρα από τον λογαριασμό σου.

2. Δουλειά σου είναι να ζητήσεις ότι σου λέει γραπτώς.

Συμφωνώ ότι κάποιος αφελής μπορεί να την πατήσει από έναν πωλητή με κακή πρόθεση.

Αφού πήγες και δεύτερη φορά, γιατί δεν ζήτησες κάποιον υπεύθυνο να κάνεις τα παράπονα σου ώστε να μην την πατήσει κάποιος άλλος?

 

Η δουλειά δεν είναι ντροπή εκτός αν είσαι πωλητής σε κατάστημα που σου ζητάει να κάνεις τέτοια και δε φεύγεις. Τα ίδια και στην Eurobank που μου είπαν πόσες φορές να ασφαλίσω την κάρτα μου και μόλις τους απάντησα παγωμένα πως ΔΕ ΘΕΛΩ, τότε το έκοψαν. Αν ήταν ο παππούς μου όμως, τσακ, να τα 30 ευρώ τον χρόνο για μια άχρηστη ασφάλεια.

  • Like 6
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Γιατί ταλαιπωρείται τους εαυτούς σας;Πληρωμή απο το  site τους και τέλος.

Μα εννοείται. Η γιαγιά πληρώνεται μετρητά από ταχυδρόμο όμως. Υπάρχουν κι αυτές οι κατηγορίες συνταξιούχων.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 1comment είπε

Γιατί έφυγα σκαστός από μαγαζί που δουλεύω και προφανώς δεν είχα χρόνο. 

Δουλειά της είναι να πουλήσει, όχι να εξαπατήσει. Ξαναδιάβασε τι έγραψα. Είπε ότι θα σταματήσει να παίζει η γραμμή, θα πάψει να λειτουργεί το τηλέφωνο. Δεν είπε "είναι μια προσφορά για πιο γρήγορο ίντερνετ, αν θες την κάνεις". Και τα ίδια είπε και τις δυο φορές που πήγα για δυο διαφορετικές γραμμές. 

Το δουλειά της είναι να πουλήσει πήγαινε στο ότι σου μιλούσε γενικώς για πακέτα, συνδέσεις κτλ πέρα από το απλά να σε εξυπηρετήσει στην πληρωμή του λογαριασμού σου. Αυτό που σου είπε για διακοπές γραμμών κτλ, προφανώς και είναι χοντρό αλλά μπορεί να μην είναι και γραμμή του καταστήματος, αλλά προσωπική επιδίωξη στόχου :).

  • Like 2
Δημοσ.

Να πω ότι μου έδωσε και γραπτώς την "προσφορά" που έγραφε ότι το τηλέφωνο δεν θα παίζει και τα έστειλα όλα στο online chat της εταιρίας με φωτογραφίες κλπ. Το μόνο που μου είπαν ότι δεν ισχύει κι ότι απλά μου προωθούσε μια προσφορά. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 1comment είπε

Μα εννοείται. Η γιαγιά πληρώνεται μετρητά από ταχυδρόμο όμως. Υπάρχουν κι αυτές οι κατηγορίες συνταξιούχων.

Κρατάς τα μετρητά και πληρώνεις απο την κάρτα σου.

Λύσεις υπάρχουν.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Κρατάς τα μετρητά και πληρώνεις απο την κάρτα σου.

Λύσεις υπάρχουν.

Όλα αυτά για να αποφύγω την απαράδεκτη πολιτική του καταστήματος που σαφώς υπάρχει για να πληρώνουμε το λογ/σμο!

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, UncleKim είπε

Αυτό που σου είπε για διακοπές γραμμών κτλ, προφανώς και είναι χοντρό αλλά μπορεί να μην είναι και γραμμή του καταστήματος, αλλά προσωπική επιδίωξη στόχου :).

Επίσης παραπλανητικό και πιθανόν παράνομο

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, 1comment είπε

Να πω ότι μου έδωσε και γραπτώς την "προσφορά" που έγραφε ότι το τηλέφωνο δεν θα παίζει και τα έστειλα όλα στο online chat της εταιρίας με φωτογραφίες κλπ. Το μόνο που μου είπαν ότι δεν ισχύει κι ότι απλά μου προωθούσε μια προσφορά. 

Ακραίο αν μη τι άλλο. Το γραπτώς με παραξενεύει και μάλλον πρόκειται για "επίσημη γραμμή καταστήματος"

ότι να ναι...

Μόλις τώρα, MrRush είπε

Επίσης παραπλανητικό και πιθανόν παράνομο

Ναι συμφωνώ

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, 1comment είπε

Όλα αυτά για να αποφύγω την απαράδεκτη πολιτική του καταστήματος που σαφώς υπάρχει για να πληρώνουμε το λογ/σμο!

Για να μην χαλάς την ψυχική σου υγεία με τις φαφαριες που λενε.Και να το κάνεις όποια στιγμή θες χωρίς να το σκας απο την δουλειά σου.

 

Αν βεβαια γουστάρεις την μανούρα.............συνέχισε.

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, 1comment είπε

Η υπάλληλος αμέσως άρχισε να λέει ότι το τηλέφωνο θα πάψει να λειτουργεί αν δεν κάνουμε αμέσως αναβάθμιση σε 50αρα σύνδεση. Της λέω ότι η γιαγιά δεν χρησιμοποιεί ίντερνετ, δεν την ενδιαφέρει η ταχύτητα κλπ. Αυτή επέμενε ότι θα πάψει να δουλεύει το τηλέφωνο αν δεν το κάνει.

τα ίδια κάνανε στη μητέρα μου (σε άλλη εταιρία) και τη βάλανε να υπογράψει VDSL και το κορυφαίο με ηλεκτρονικό λογαριασμό (και φυσικά κόπηκε μιας και δεν πληρώθηκε)

φυσικά και έγιναν οι απαραίτητες νόμιμες κινήσεις και μένουν εκκρεμότητες κατά της υπαλλήλου και του διευθυντή που έχει όλη την ευθύνη για την κατάρτιση του υπαλλήλου

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, korakios είπε

τα ίδια κάνανε στη μητέρα μου (σε άλλη εταιρία) και τη βάλανε να υπογράψει VDSL και το κορυφαίο με ηλεκτρονικό λογαριασμό (και φυσικά κόπηκε μιας και δεν πληρώθηκε)

φυσικά και έγιναν οι απαραίτητες νόμιμες κινήσεις και μένουν εκκρεμότητες κατά της υπαλλήλου και του διευθυντή που έχει όλη την ευθύνη για την κατάρτιση του υπαλλήλου

Και στη μάνα μου σε άλλη εταιρία. Πήγε απλά να πάρει βεβαίωση καρτοκινητού για τράπεζα. Προφανώς δεν είπε "βεβαίωση καρτοκινητού" κάπου τη μπέρδεψε ο υπάλληλος και βγήκε από το κατάστημα έχοντας υπογράψει για καρτοσυμβόλαιο. Επιτόπου ξαναμπαίνει μέσα, ο υπάλληλος της έριξε το φταίξιμο ότι δεν του είπε ξεκάθαρα τι ήθελε και ότι δεν ακυρώνεται ενώ μόλις είχε γίνει!! Της είπε να το κρατήσει 3 μήνες και μετά μπορεί να το κόψει αζημίως! Ευτυχώς βγάλαμε άκρη με την εξ. πελατών (όχι άμεσα) αφού τους απειλήσαμε να μας στείλουν την καταγραφή βιντεο του καταστήματος ώστε να δούμε τι ειπώθηκε και πώς. Της απαγόρευσα να ξαναπάει εκεί. Γενικά βλέπω κοινή γραμμή σε όλα τα καταστήματα τηλεφωνίας. Ζητιανιά και μαύρη κατάντια για τους υπαλλήλους. Αυτό και μόνο. 

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...