Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

"Επιθετικη  πολιτικη   στις  πωλησεις"  λεγεται   η  παπαντζα   και   για  να  την

αποκρουσεις   χτυπας  κατω   απ  την  μεση.....

Αν   ειναι   γυναικα   την  ρωτας   χαμογελωντας  πονηρα  αν  φοραει   κατω   εσωρουχο....

99%  δεν  θα  συνεχισει   αλλα   αν  το  κανει   την  ρωτας  τι  χρωμα....καπου   εκει

σταματαει.....αρκει  να   επιμενεις  στο   κατω   εσωρουχο.

Αν   ειναι   ανδρας   τον   ρωτας   αν  ειναι   απ  το   κατακωλο  ηλειας   παντα

χαμογελωντας.   Αν   'τα  παρει"   πεστου   εσυ  το  ξεκινησες....

Αν   του  αρεσει   ρωτα  τον  αν  εχει  τριχες   στο  στηθος....

ΘΑ   ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ   100%.

Τηλεφωνικα   υπαρχει   αλλη  μεθοδος....

Δυστυχως   μονο  ετσι   καταλαβαινουν   τα   ζωα....

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη τα εχω ζησει απο μεσα στο παρελθον να σας πω καποια πραγματα.

Εντελως λαθος η παραπλανητικη συμπεριφορα γιατι προκειται ξεκαθαρα για κοροϊδια προκειμενου να γινει η πωληση. Αλλα εχετε υπ'οψιν οτι για αυτες τις συμπεριφορες εντελει δε φταιει ουτε ο/η υπαλληλος-πωλητης/τρια (τελευταιος τροχος της αμαξης) αλλα πιθανοτατα ουτε και ο υπευθυνος του καταστηματος. Κατα βαθος ο πραγματικος φταιχτης (ηθικος αυτουργος αν θελετε) ειναι η μαμα εταιρεια και μονο, ειτε μπλε ειτε πρασινη ειτε κοκκινη.

Η μαμα εταιρεια δεν εχει τα καταστηματα στην ουσια ουτε για την εξυπηρετηση πελατων, ουτε για την πληρωμη λογαριασμων. Αυτα ειναι συμπληρωματικες υπηρεσιες για να τραβηξουν μεσα τον πελατη να υπογραψει συμβολαιο αν δεν εχει, ή να υπογραψει και δευτερο. Γι'αυτο θα μπεις μεσα μονο για να παρεις μια θηκη ή ενα φορτιστη και θα σου πιασουν το μπλα μπλα να κανεις συμβολαιο. Η μαμα εταιρεια εξαναγκαζει τα καταστηματα να πιασουν στοχους πωλησεων για συμβολαια, και αν δεν τους πιασουν εχουν ποινες. Οποτε ο καθενας πασχιζει με νυχια και με δοντια να πιασει το στοχο και να διατηρησει το εισοδημα του.

Γι'αυτο και η μαμα εταιρεια "τα κεντρικα" οταν αναφερθηκε η κοροϊδια το εκαναν γαργαρα. Γιατι ξερουν οτι ετσι παει και ειναι αυτοι υπευθυνοι.

Προφανως αυτο δε δικαιολογει την κοροϊδια, αλλα να ξερουμε που πρεπει να στρεφουμε τα πυρα μας. Το χειροτερο βεβαια ολων ειναι οτι αυτοι στους οποιους πρεπει να στραφουν τα πυρα ειναι τοσο ισχυροι που κανουν ο,τι γουσταρουν.

 

Επεξ/σία από lector
Δημοσ.

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να ισχύει η ίδια πολιτική σε όλα τα καταστήματα και να πάψει να ισχύει διαφορετική τιμολογιακή πολιτική ανάμεσα σε υφιστάμενους και νέους συνδρομητές. Επίσης, θα συμφωνήσω με όσους λένε ότι δεν πρέπει να δεχόμαστε τίποτα προφορικά. Μόνο γραπτώς. Σε συγκεκριμένο κατάστημα στην Αττική με το που μπαίνουν να πληρώσουν τους λένε ότι οι λογαριασμοί σε έντυπη μορφή καταργούνται, κάτι το οποίο διαψεύδει ξεκάθαρα η εξυπηρέτηση πελατών και τους "αναγκάζουν" να επιλέξουν ηλεκτρονικό λογαριασμό. Αυτό γίνεται κάθε μήνα. Δηλαδή οι ηλικιωμένοι που δεν έχουν smartphone ή υπολογιστή πώς θα βλέπουν τι πληρώνουν;

Επίσης, μεγάλο είναι το θέμα με τα καρτοσυμβόλαια. Πριν από λίγα χρόνια, πήγε ο ηλικιωμένος πατέρας μου να βάλει κάρτα (χρόνο ομιλίας) στο κινητό του και να πληρώσει  τον λογαριασμό του σταθερού, δεν κατάλαβε και του έκαναν καρτοσυμβόλαιο. Μετά από ένα μήνα, δυστυχώς πέθανε ξαφνικά. Είδα κι έπαθα να ακυρώσω το καρτοσυμβόλαιο (έφτασε υπάλληλος σε κατάστημα να μου πει με ύφος ότι είναι ευθύνη των κληρονόμων να πληρώνουν τις υποχρεώσεις του εκλιπόντος) και δέχτηκα και ένα σωρό κλήσεις για να πληρώσω τους επόμενους μήνες μετά τον θάνατό του, ενώ ενημέρωσα  και έδωσα όλα τα απαραίτητα έγγραφα που ζήτησαν. Ευτυχώς βρέθηκε μια καλή υπάλληλος μετά από (νομίζω) δύο μήνες που με εξυπηρέτησε από το τηλέφωνο και το θέμα έληξε εκεί.

Αυτό που θέλω να πω, εν τέλει, είναι ότι πρέπει να υπάρχει πιο αυστηρός εσωτερικός έλεγχος από τη μαμά εταιρεία προς τα καταστήματά της, συμπεριλαμβανομένων και των franchise. Οι συναλλαγές πρέπει να καταγράφονται, γιατί ένας υπάλληλος ή συνεργάτης μπορεί να χαλάσει κατά πολύ την εικόνα και να δημιουργήσει πολλά προβλήματα.

Ωστόσο, εξακολουθώ να συνεργάζομαι με την εταιρεία, τα προβλήματά μου λύνονται και έχω αρκετές γραμμές σ' αυτή γιατί με συμφέρει πολύ οικονομικά και είναι η μόνη εταιρεία που στέλνει άμεσα χωρίς χρέωση τεχνικό στον χώρο της βλάβης.

Δημοσ.

Δεν ξέρω αν είναι παράνομο ή όχι, εγώ ξέρω ότι τα τελευταία χρόνια μεγάλες επιχειρήσεις όπως τηλεφωνίας και τράπεζες (εκεί ειδικά έχουν και κώδικα δεοντολογίας)  λένε σωρηδόν ψέμματα για να πουλήσουν παροχές του 5€ με την ανοχή / υποστήριξη του διευθυντή ή των κεντρικών και κανείς δεν κάνει τπτ. Προσοχή δεν μιλάω για τους απατεώνες του δρόμου που σου πουλάνε abidas ή που σου λένε παραμύθι για να σε κλέψουν. Μιλάω για πολυεθνικές με εσωτερικό κώδικα συμπεριφοράς, εσωτερικό έλεγχο, εποπτικές αρχές και κάνουν τους απατεώνες να φαίνονται αγγελούδια. 

  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, UncleKim είπε

1. Δουλειά της είναι να πουλήσει, και καλά έκανε και σου μιλούσε για διάφορα πέρα από τον λογαριασμό σου.

 

Η ντροπη δεν ειναι δουλεια.

 

2 ώρες πριν, lector είπε

Εντελως λαθος η παραπλανητικη συμπεριφορα γιατι προκειται ξεκαθαρα για κοροϊδια προκειμενου να γινει η πωληση. Αλλα εχετε υπ'οψιν οτι για αυτες τις συμπεριφορες εντελει δε φταιει ουτε ο/η υπαλληλος-πωλητης/τρια (τελευταιος τροχος της αμαξης) αλλα πιθανοτατα ουτε και ο υπευθυνος του καταστηματος. Κατα βαθος ο πραγματικος φταιχτης (ηθικος αυτουργος αν θελετε) ειναι η μαμα εταιρεια και μονο, ειτε μπλε ειτε πρασινη ειτε κοκκινη.

τα ιδια καραγκιοζιλικια κανουν και στις πωλησεις συμβολαιων απο το τηλεφωνο.

Σαν κουριερ πηγαινα πολλα συμβολαια απο κοκκινη και κιτρινη,τα οποια σε ενα μεγαλο ποσοστο οταν οι πελατες τα διαβαζαν,εγραφαν διαφορετικα πραματα,οπως αλλη τιμη ή λιγοτερα λεπτα ομιλιας/mb.
Aπο ενα σημειο και μετα εξηγουσα εγω ο ιδιος στους πελατες να διαβασουν προσεκτικα αν αυτα που γραφοντουσαν ηταν τα συμφωνημενα.

Μεγαλο ποσοστο δεν υπεγραφε και επαιρνα πισω τα συμβολαια.
Απατεωνες..

  • Like 4
Δημοσ.

Μπλέξατε το ψέμα και την παπάτζα προς ηλικιωμένους, με την προώθηση πωλήσεων.

Προφανώς τα καταστήματα είναι για να πουλάνε, και να επιλύουν προβλήματα με τους πελάτες. Δεν υπάρχουν για να πληρώνουμε μόνο λογαριασμούς. 

Αν το κάνει σωστά, δεν θεωρώ κακό να θέλει η τύπισσα που πληρώνεις ένα λογαριασμύ να σου πουλήσει και κάτι. Κατάστημα λιανικής είναι. Απλά πρέπει να το κάνει σωστά και όχι με απατεωνιές και αθέμιτες τακτικές.

Δημοσ.
Στις 11/3/2022 στις 1:24 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Για να μην χαλάς την ψυχική σου υγεία με τις φαφαριες που λενε.Και να το κάνεις όποια στιγμή θες χωρίς να το σκας απο την δουλειά σου.

 

Αν βεβαια γουστάρεις την μανούρα.............συνέχισε.

Κάνε έναν μικρό αναγραμματισμο από τη λέξη "μανούρα" και θα βρεις την απάντηση, μάλλον το έχει γλυκό η δεσποινίς και πάει εκεί, δεν εξηγείται αλλιώς. 

Σε πιο σοβαρή κουβέντα είναι κατάπτυστη τακτική και θεωρώ ότι είναι και παράνομη ταυτόχρονα. Εμ παράνομη εμ μη ηθική, κάτι βρωμάει και πρέπει κάτι να γίνει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

η πιο απλη λυση για να μην σας πρηζουν ειναι πατε να πληρωσετε τον λογαριασμο με φυσικο τροπο σε ελτα οπαπ περιπτερα τραπεζες σουπερμαρκετ κλπ αφου δεν θελετε μεσω winbank κλπ.

τα καταστηματα παντα ετσι θα κανουν για να παρουν νεα συμβολαια κλπ..

και το οφ τοπικ..

αυτο με την συνταξη στο χερι ποτε δεν μου αρεσε....οι φαντομαδες καραδοκουν και παιρνουν τηλεφωνο σε γιαγαδες παπουδες κλπ και πανε απο κει και τα παιρνουν στο χερι για δηθεν γιατρους δεη τρακαρισματα κλπ..

Επεξ/σία από stivi1981
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

κούρασε το θέμα με όλους αυτούς όμως. Με πήρε προχθές η εταιρία κινητής μου να ανανεώσω μέχρι τέλος μαρτίου και να πάω στο όλα απεριόριστα με προνομιακή τιμή κλπ. Του λέω, αν θυμάμαι καλά ανανέωση είναι τον Μάρτιο του 2023. Όχι τώρα είναι και αν δεν το κάνετε θα χάσετε εκπτώσεις κλπ. Καλά άσε με να το σκεφτώ, όχι τώρα δεν προλαβαίνουμε θα ζημιωθείτε κλπ. Εκεί το κατάλαβα ότι βρωμάει. Το κλείνω παίρνω στο 5ψηφιο της εξυπηρέτησης και ρωτάω πότε λήγει το συμβόλαιο μου. Μάρτιο του 2023 κύριε. Και γιατί με παίρνετε για ανανέωση; Δεν σας παίρνουμε εμείς. Μάλλον κατάστημα.

Δηλαδή τώρα αυτό δεν σηκώνει καταγγελία; Ή είναι νόμιμο αλλά μη ηθικό; Αλλά ποιος έχει χρόνο να τον φάει σε αυτούς;

Επεξ/σία από for4
Δημοσ.
17 ώρες πριν, for4 είπε

Και γιατί με παίρνετε για ανανέωση

δεν σε πήραν για ανανέωση αλλά για αναβάθμιση (η οποία βέβαια συνεπάγεται και ανανέωση). αυτό είναι λογικό να το κάνουν. το ζήτημα είναι ο τρόπος. αλλά από τη στιγμή που αυτές τις καμπάνιες τις τρέχουν συνεργαζόμενες εταιρείες τηλεφωνικών κέντρων (cqs, mediatel κλπ) προφανώς το παν ειναι να βγει το χρήμα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...