Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το παλιό μου αυτοκίνητο (Polo '08, 9N3, 1.4 75 PS) το 'χω κάνει δώρο στον father. Αλλά τα Bilstein B6 με τη ζάντα 16" με λάστιχο 205/45, που είχα βάλει ως νέοπας, δεν είναι ότι πιο ευχάριστο για άνθρωπο 75 ετών. Θέλω να το κάνω πιο ήπιων τόνων, πιο μαλακό, λιγότερο "ωχ-η-μέση-μου" σε κάθε λακούβα.

Σκέφτομαι ανάμεσα σε Kayaba Excel G ή Koni Street T. Ποια είναι καλύτερη επιλογή; Θέλω να είναι "δεμένο", αλλά να μη χτυπάει (οπότε π.χ. Bilstein B4 αποκλείονται).

Σε ζαντολάστιχο, σκέφτομαι είτε ζάντα 15" με 195/55, ή... ζάντα 14" με 185/60. Και οι 2 επιλογές είναι εργοστασιακές διαστάσεις του αυτοκινήτου. 

Μεταξύ αυτών θα κάνω ένα ξεθαμπωματάκι σε φανάρια, μία νέα πηγή κ.λπ, διότι... ν'αλλάξει όχημα δε το βλέπω, βολεύτηκε! :P 

Επεξ/σία από Haldol
Δημοσ.

Τα kayaba είναι εξαιρετικά για τα λεφτά τους τα φοράω σε μοντεο 1.8 αν και νομίζω ότι τα Sachs είναι λιγάκι πιο μαλακά ακριβώς ίδια με τα εργοστασιακά δηλαδη.

Τώρα για λάστιχα καλύτερα να πας σε 185 60 14 είναι και πιο φθηνά εκτός αν τσιμπήσεις καμία καλή προσφορά σε 15αρια..

Ελατήρια τα εργοστασιακά φοράει;

Δημοσ.

Τα εργοστασιακά ήταν αίσχος, πήγαινε σαν βάρκα σε τρικυμία. Γι' αυτό και άλλαξα στα Bilstein B6. 

Εάν βρω κάποια ωραία στις 14" ενδέχεται να πάω κι εκεί... αλλά βρίσκω *πολύ* πιο εύκολα στις 15". 

Ελατήρια ναι, δεν είχα βάλει άλλα. Τα εργοστασιακά έχει. Γενικά δεν αγαπώ το χαμήλωμα, γι' αυτό είχα πάει και σε Β6 αντί Β8. Άσχετο, τα ελατήρια αλλάζονται λόγω παλαιότητας; Έχει ~135.000 τώρα το αμάξι, εάν είναι να αλλάξω αμορτισέρ, ν' αλλάξω και ελατήρια μαζί. 

  • Like 1
Δημοσ.

Τώρα λίγο άσχετο αυτό που θα ρωτήσω και off topic αλλά τα Β6 ήταν υπερβολικά σκληρά στα αμορτισέρ;

Σε ρωτάω γιατί σκέφτομαι να τα βάλω αργότερα αλλά λόγω ηλικίας(δεν είμαι και κανα παιδαρέλι) δεν θέλω να το μετανιώσω και να αρχίσω τα αχ και βαχ με την πλατούλα.

Κατα τα άλλα on topic ίσως τα kayaba excel g να είναι καλή επιλογή για αυτό που θέλεις.

Δημοσ.

Είναι πολύ δύσκολο να πάθουν φθορά τα ελατήρια συνήθως δεν αλλάζονται όχι μην αλλάξεις.

Τάσια 14αρες και ξεμπερδευεις😛

26 λεπτά πριν, piiii είπε

Τώρα λίγο άσχετο αυτό που θα ρωτήσω και off topic αλλά τα Β6 ήταν υπερβολικά σκληρά στα αμορτισέρ;

Σε ρωτάω γιατί σκέφτομαι να τα βάλω αργότερα αλλά λόγω ηλικίας(δεν είμαι και κανα παιδαρέλι) δεν θέλω να το μετανιώσω και να αρχίσω τα αχ και βαχ με την πλατούλα.

Κατα τα άλλα on topic ίσως τα kayaba excel g να είναι καλή επιλογή για αυτό που θέλεις.

Δεν είναι υπερβολικά σκληρά ειδικά αν αφήσεις τα μαμά ελατήρια.

Δημοσ.
28 λεπτά πριν, piiii είπε

Τώρα λίγο άσχετο αυτό που θα ρωτήσω και off topic αλλά τα Β6 ήταν υπερβολικά σκληρά στα αμορτισέρ; Σε ρωτάω γιατί σκέφτομαι να τα βάλω αργότερα αλλά λόγω ηλικίας(δεν είμαι και κανα παιδαρέλι) δεν θέλω να το μετανιώσω και να αρχίσω τα αχ και βαχ με την πλατούλα.

Στα 23 μου που τα έβαλα ήταν μία χαρά. Στα 32 τώρα, όποτε παίρνω εγώ το αμάξι αυτό, βλαστημάω :P

Οπότε σχετικό είναι αυτό...

27 λεπτά πριν, Fordakias7 είπε

Τάσια 14αρες και ξεμπερδευεις😛

Το λυπάμαι μωρέ με σιδερόζαντα και τάσι. Αλουμινίου θα βάλω. Ιδανικά ψάχνω γνήσια.

Τώρα έχω τις "Barcelona" (16") του Passat.

Μάλλον θα πάω στις "Tosa" (15") του 6R/C. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Haldol είπε

Στα 23 μου που τα έβαλα ήταν μία χαρά. Στα 32 τώρα, όποτε παίρνω εγώ το αμάξι αυτό, βλαστημάω :P

Οπότε σχετικό είναι αυτό...

Το λυπάμαι μωρέ με σιδερόζαντα και τάσι. Αλουμινίου θα βάλω. Ιδανικά ψάχνω γνήσια.

Τώρα έχω τις "Barcelona" (16") του Passat.

Μάλλον θα πάω στις "Tosa" (15") του 6R/C. 

Κατάλαβα.. Τώρα που οδεύω στα 45 θα μου φανεί κάπως. Θα δω.

Δημοσ.

Ελατήρια δεν αλλάζεις, εκτός αν υπάρχει ζημιά σε κάποιο. 

Αμορτισέρ, δες και τα Monroe, Sachs. 

Σχετικά με την σκληρότητα, είχα πολλά χρόνια B6 με Eibach pro kit 30mm,.μετά από 10 χρονια έγιναν κούτσουρα, και στην αρχή ήταν, αλλά άλλη ηλικια τότε. Μετά έβαλα τα B8,, πλέον στα 46,σκεφτομαι πολύ σοβαρά να βάλω τα εργοστασιακά αμορτισέρ και ελατήρια. Τα ελατήρια τα εργοστασιακά, τα έχω ακόμα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Haldol είπε

Το παλιό μου αυτοκίνητο (Polo '08, 9N3, 1.4 75 PS) το 'χω κάνει δώρο στον father. Αλλά τα Bilstein B6 με τη ζάντα 16" με λάστιχο 205/45, που είχα βάλει ως νέοπας, δεν είναι ότι πιο ευχάριστο για άνθρωπο 75 ετών. Θέλω να το κάνω πιο ήπιων τόνων, πιο μαλακό, λιγότερο "ωχ-η-μέση-μου" σε κάθε λακούβα.

Σκέφτομαι ανάμεσα σε Kayaba Excel G ή Koni Street T. Ποια είναι καλύτερη επιλογή; Θέλω να είναι "δεμένο", αλλά να μη χτυπάει (οπότε π.χ. Bilstein B4 αποκλείονται).

Σε ζαντολάστιχο, σκέφτομαι είτε ζάντα 15" με 195/55, ή... ζάντα 14" με 185/60. Και οι 2 επιλογές είναι εργοστασιακές διαστάσεις του αυτοκινήτου. 

Μεταξύ αυτών θα κάνω ένα ξεθαμπωματάκι σε φανάρια, μία νέα πηγή κ.λπ, διότι... ν'αλλάξει όχημα δε το βλέπω, βολεύτηκε! :P 

Πιστεύω αν δεν έχεις βάλει ελατήρια χαμηλώματος μπορείς να δοκιμάσεις απλά τα KLEBER DYNAXER HP4 205/50 R16 87V είχα 45αρι προφίλ σε dunlop και με αυτά έγινε μαγικό χαλί.. σίγουρα τώρα θα έχεις σκληρά λάστιχα με μεγάλο δείκτη ταχύτητας. Φυσικά αν υπάρχει το budget που σε υπολογίζω γύρω στα 600-800 ευρώ για αυτά που λες πας σε αυτά που έχεις ήδη σκεφτεί.

Επεξ/σία από Klausx
Δημοσ.

Με τίποτα πάντως τα koni str.t που ανέφερες. Είναι σκληρά και δεν θα δεις άνεση. Γνωμη μου να πας σε sachs που είναι αντικατάστασης δηλαδή εφάμιλλα των εργοστασιακών.

  • Like 2
Δημοσ.
11 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Τι σκεφτόσουν ;

Έλα μου ντε; Στα 23... :P 

@Ntinaras τα εργοστασιακά έχουν κάτι καλύτερο σαν πρώτης τοποθέτησης, σε σχέση με κάποια αντικατάστασης άλλης μάρκας; Εάν ναι να τα ψάξω -- αν και δύσκολο να τα βρω πλέον, καθώς το 9N3 σταμάτησε το 2008. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...