Προς το περιεχόμενο

Επιστροφη κινητού που έχει καταλήσει σε σιριαλ...Τα φώτα σας!


raven_g20

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εφοσον το επισημο σεβισε δεν διαπιστώνει καποια βλαβη για ποιο DOA  συζηταμε.Σε χιαομι με βονταφονε για να εμφανίσει τη επιλογη VoLTE επρεπε να πληκτρολογήσω ενα νούμερο στο ντιαλερ

Επεξ/σία από SPY_oo7
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 λεπτά πριν, raven_g20 είπε

Το έκανα και αυτό και η απάντηση τους ήταν οτι πρέπει να το αφήσω για έλεγχο αλλιώς δεν λένε....

Τι φάση;; Εμένα πριν κανένα 3 μηνο μου είχαν πει κανονικά. Μάλλον έπεσες σε περίεργο υπάλληλο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω σε σχέση με τις 14 μέρες, αλλά το κάθε κατάστημα έχει άλλη πολιτική ασχέτως του τι ορίζει η νομοθεσία αν θες να το τραβήξεις προς τα εκεί. Συνήθως τα σκρουτζομάγαζα δίνουν 7 ημερες και μετά σε στέλνουν στο σέρβις

Μόλις τώρα, filip123go είπε

Τι φάση;; Εμένα πριν κανένα 3 μηνο μου είχαν πει κανονικά. Μάλλον έπεσες σε περίεργο υπάλληλο

Ίσως να είχες άλλη "βλάβη" εσύ που να είναι σχετικά γνωστή και να έχει διαπιστωθεί. ΄Ίσως και στην περίπτωση του φίλου αν ήταν κάτι που είχε όντως θέμα να του το είχαν πει εξαρχής.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Galaxy A52s 5g Update Android 12 - One Ui 4 - Σελίδα 3 - Samsung Community

Γενικά απ' ότι βλέπω δε φαίνεται να είναι θέμα κινητού αλλά καθαρά λογισμικού, με πιθανό συνδυασμό παρόχου κινητής.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Xristaras12 είπε

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω σε σχέση με τις 14 μέρες, αλλά το κάθε κατάστημα έχει άλλη πολιτική ασχέτως του τι ορίζει η νομοθεσία αν θες να το τραβήξεις προς τα εκεί. Συνήθως τα σκρουτζομάγαζα δίνουν 7 ημερες και μετά σε στέλνουν στο σέρβις

Ίσως να είχες άλλη "βλάβη" εσύ που να είναι σχετικά γνωστή και να έχει διαπιστωθεί. ΄Ίσως και στην περίπτωση του φίλου αν ήταν κάτι που είχε όντως θέμα να του το είχαν πει εξαρχής.

Θα μιλήσω και με φίλο δικηγόρο να δω τι θα μου πει...ε ρε μπλεξίματα από το πουθενά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, raven_g20 είπε

Αυτό έχω σκοπό να κάνω αύριο. Απλά φοβάμαι πως περνάει ο χρόνος των 14 ημερών και θα χάσω το παραθυράκι "γρηγορης" λύσης του θέματος.

Μιλάμε για ''θέμα''software γιαυτό και γίνεται όλο αυτό το μπέρδεμα.

Αν μιλάμε για κατασκευαστικό πρόβλημα(δεν φορτίζει,έχει πρόβλημα η οθόνη, δεν λειτουργεί το ακουστικό/ηχείο/κάμερα κλπ),εκεί θα ήταν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.

Πήγαινε από κοντά να μιλήσεις με το service να δεις και ο ιδιος τι παίζει. Αλλιώς άκρη δεν θα βγάλεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Μιλάμε για ''θέμα''software γιαυτό και γίνεται όλο αυτό το μπέρδεμα.

Αν μιλάμε για κατασκευαστικό πρόβλημα(δεν φορτίζει,έχει πρόβλημα η οθόνη, δεν λειτουργεί το ακουστικό/ηχείο/κάμερα κλπ),εκεί θα ήταν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα.

Πήγαινε από κοντά να μιλήσεις με το service να δεις και ο ιδιος τι παίζει. Αλλιώς άκρη δεν θα βγάλεις.

Έτσι θα γίνει. 

Αμα δείτε καμιά αγγελία αύριο λυπηθειτε με 😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Galaxy A52s 5g Update Android 12 - One Ui 4 - Σελίδα 3 - Samsung Community

Γενικά απ' ότι βλέπω δε φαίνεται να είναι θέμα κινητού αλλά καθαρά λογισμικού, με πιθανό συνδυασμό παρόχου κινητής.

 

Χμ, αν ισχύει αυτό, είναι άδικος κόπος όσα τραβάς καθώς ο κατασκευαστής έτσι θέλει να δουλεύει η συσκευή (πιθανότατα)

Ίσως και για αυτό σου είπαν ότι θα πρέπει να μείνει η συσκευή για έλεγχο ώστε να γίνει κάποιος έλεγχος με άλλη /άλλες που θα πάνε στο σέρβις η βρίσκονται ήδη.

Πιθανότατα και για αυτό η απάντησή τους να ήταν ότι δεν βρέθηκε κάτι προβληματικό. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι εκεί που κάλεσες εξαρχής γνωρίζουν επακριβώς τι παίζει ούτε θα είχε τον χρόνο να κάτσει να ψάξει εκείνη τη στιγμή τι παίζει. Μη νομίζεις οτι σε κάθε ενημέρωση υπάρχει πλήρες changelog του τι αλλάζει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, raven_g20 είπε

Θα μιλήσω και με φίλο δικηγόρο να δω τι θα μου πει...ε ρε μπλεξίματα από το πουθενά.

Κυριολεκτικά από το πουθενά. Έχεις ένα πλήρως λειτουργικό κινητό και ο μοναδικός λόγος που θες να το επιστρέψεις είναι γιατί δεν έχει επιλογή volte ενώ όπως είπες το volte φαίνεται να δουλεύει. Στο αγοράζω -80% της τιμής του σήμερα κιόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ξέρεις ειναι θεμα software.Εχω την ιδια συσκευη και ενω με την παλια εκδοση android(11) είχα την δυνατοτητα επιλογής τωρα εχει εξαφανιστει. Και αναγκαστηκα εχει μόνιμα ενεργοποιημενο το Volte.  Αρα το καταστημα δεν ευθυνεται για αυτο που λες. Μπορεις να απευθυνθεις και σε αλλουν κατοχους και να στο πουν. Δεν χρησιμοποιώ FACE και δακτυλικο για να σου πω. Εγω παλιοτερα με συσκευη που ειχα θεμα μιλησα με την ιδια την σαμσουνγκ και μετα απο πολλες πιεσεις ενω ηταν θεμα SOFTWARE μου κανανε αντικατασταση αλλα και η καινουργια σφραγισμενη συσκευη ειχε το ιδιο θεμα και λυθηκε σε επομενη αναβαθμιση

45 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Galaxy A52s 5g Update Android 12 - One Ui 4 - Σελίδα 3 - Samsung Community

Γενικά απ' ότι βλέπω δε φαίνεται να είναι θέμα κινητού αλλά καθαρά λογισμικού, με πιθανό συνδυασμό παρόχου κινητής.

 

Παντως εαν καιγεσαι να το απενεγοποιεις ή απλα να το βλεπεις Κατεβασε απο το playstore το samsung band selection . Aνοιξε το και πηγαινε more network settings. Εκεί στο εμφανιζει και το κάνεις οτι θελεις. 

Επεξ/σία από jtkar
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε

Οι 14 μέρες δεν είναι για αγορές μέσω ιντερνετ;Εσεις παραγγείλατε παραλάβατε απο το κατάστημα απευθείας..

για επαναχωριση αγορας ναι εδω μηλαμε για doa ουσιαστικα δηνατοτητες που περιγραφουν στην συσκευασία δεν υπαρχουν στην συσκευη η αλλιος παρελαβε αλλη συσκευη απο αυτην που αγωρασε

  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Black Demis είπε

για επαναχωριση αγορας ναι εδω μηλαμε για doa ουσιαστικα δηνατοτητες που περιγραφουν στην συσκευασία δεν υπαρχουν στην συσκευη η αλλιος παρελαβε αλλη συσκευη απο αυτην που αγωρασε

Μην μπερδεύεστε. Οι δυνατότητες που περιγράφει η συσκευή είναι ενεργοποιημένες όπως περιγράφει και ο ts σε ένα απο τα ποστ του. Το πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης τους. Δεν είναι doa.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, zx1234r είπε

Μην μπερδεύεστε. Οι δυνατότητες που περιγράφει η συσκευή είναι ενεργοποιημένες όπως περιγράφει και ο ts σε ένα απο τα ποστ του. Το πρόβλημα είναι πως δεν υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης τους. Δεν είναι doa.

μαλιστα δλδ εχει volte? ειναι ενεργο (Δλδ εχει εικονιδιο πανω) αλλα δεν μπορει να κλεισει?
αν ειναι ετσι συσκευη ειναι για αλλη χωρα και μαλιστα για καποιο συγκεκριμένο παροχο (αυτα εχει η αγορα απο το skrutz  χωρις να κανεις ερευνα)

στην θεση του θα το καταπινα και θα το παραλαμβανα (καθος ειναι δικο μου λαθος εν μεροι )

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, Black Demis είπε

μαλιστα δλδ εχει volte? ειναι ενεργο (Δλδ εχει εικονιδιο πανω) αλλα δεν μπορει να κλεισει?
αν ειναι ετσι συσκευη ειναι για αλλη χωρα και μαλιστα για καποιο συγκεκριμένο παροχο (αυτα εχει η αγορα απο το skrutz  χωρις να κανεις ερευνα)

στην θεση του θα το καταπινα και θα το παραλαμβανα (καθος ειναι δικο μου λαθος εν μεροι )

Θες να πεις δηλαδή οτι πριν αγοράσεις συσκευή, κοιτάζεις σε όλα τα φορουμ ελληνικα και μη (πχ) για να δεις τι λειτουργιες υπάρχουν και ποιες καταργούνται, η περιμένεις αναβαθμίσεις android για να δεις οτι υπάρχουν όλες οι λειτουργίες μετα;

Το 99% των reviews μάλιστα καλύπτουν τη συσκευή με το λογισμικό που κυκλοφόρησε και δεν μπαίνουν καν σε τέτοιες λεπτομέρειες.

Εδω οι ίδιες οι εταιρίες δεν δίνουν changelog παρα μονο τα σημαντικότερα.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Xristaras12 είπε

Θες να πεις δηλαδή οτι πριν αγοράσεις συσκευή, κοιτάζεις σε όλα τα φορουμ ελληνικα και μη (πχ) για να δεις τι λειτουργιες υπάρχουν και ποιες καταργούνται, η περιμένεις αναβαθμίσεις android για να δεις οτι υπάρχουν όλες οι λειτουργίες μετα;

Το 99% των reviews μάλιστα καλύπτουν τη συσκευή με το λογισμικό που κυκλοφόρησε και δεν μπαίνουν καν σε τέτοιες λεπτομέρειες.

Εδω οι ίδιες οι εταιρίες δεν δίνουν changelog παρα μονο τα σημαντικότερα.

 

οταν παιρνεις συσκευη απο καποιο σοβαρο καταστημα το παιρνεις σαν δεδομενο οτι ολα θα ειναι οκ και αν δεν ειναι θα σε καλυψει αντιπροσωπεία, οταν το παιρνεις απο καποιο περίεργο κατατημα τους ζητάς imei το στέλνεις στην samsung και ρωτάς τη συσκευη ειναι (αν ειναι κάποιου παροχου κλπ) αν εχεις εγγύηση και αν ειναι κλειδωμένο κάτι (στα απαντάνε αυτά)

οταν πας ετσι ντου δυστυχώς................... εχει και τετοια

μου έχει τύχη περίπτωση με iphone και samsung που ήταν από έξω ειδικά iphone απο ηνωμένες εμιρατες ήταν καρακλειδομενο (ελειπαν πολλα)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...