Προς το περιεχόμενο

AirPods Pro - πόνος/πίεση στα αυτιά


kostasgr78

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, tsoukalasKaminia είπε

Τόσο αυτή όσο και άπειρες παρόμοιες αναφορές, διάβασα διεθνώς ... που έλεγα και στην αρχή του θέματος!

Ακριβώς το ίδιο θέμα πίεσης/πόνου στα αυτιά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Να σημειώσω ότι μέσα στην όλη εμπειρία που είχα για πρώτη φορά με την Υποστήριξη του iStorm, ένιωσα ότι ήθελαν να «πετάξουν» το θέμα από πάνω τους, και γενικά μια εντελώς διεκπεραιωτική διάθεση.

Με το δεδομένο ότι αγοράζω χρόνια από το iStorm, και για λόγους επίσημου μεταπωλητή της Apple, είχα μεγαλύτερες προσδοκίες. Πάντα πλήρωνα την επίσημη τιμή που είναι μεγαλύτερη, για να είμαι πιο ασφαλής όταν χρειαστώ υποστήριξη, που δεν είχε τύχει μέχρι αυτό το περιστατικό.

Μετά την εμπειρία μου αυτή, θα το έχω υπόψιν για όλες τις επόμενες αγορές μου Apple προϊόντων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, kostasgr78 είπε

Να σημειώσω ότι μέσα στην όλη εμπειρία που είχα για πρώτη φορά με την Υποστήριξη του iStorm, ένιωσα ότι ήθελαν να «πετάξουν» το θέμα από πάνω τους, και γενικά μια εντελώς διεκπεραιωτική διάθεση.

Με το δεδομένο ότι αγοράζω χρόνια από το iStorm, και για λόγους επίσημου μεταπωλητή της Apple, είχα μεγαλύτερες προσδοκίες. Πάντα πλήρωνα την επίσημη τιμή που είναι μεγαλύτερη, για να είμαι πιο ασφαλής όταν χρειαστώ υποστήριξη, που δεν είχε τύχει μέχρι αυτό το περιστατικό.

Μετά την εμπειρία μου αυτή, θα το έχω υπόψιν για όλες τις επόμενες αγορές μου Apple προϊόντων.

Φίλε @kostasgr78 , πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου. Αρχικά από τη στιγμή που η Apple δεν το έχει αναγνωρίσει ως πρόβλημα, προφανώς όλα τα καταστήματα της, θα θελήσουν να το πετάξουν από πάνω τους και να μην ασχοληθούν περαιτέρω καθώς δεν υπάρχει λόγος. 

Τώρα για το θέμα της iStorm, τι θα σε κάλυπτε δηλαδή σαν εξυπηρέτηση; Το έχω απορία. Μην παρεξηγήσεις το post μου, ρωτάω για να δω το σκεπτικό σου. 

*Έξω έχω την εντύπωση ότι θα μπορούσες να τα επιστρέψεις, Ελλάδα χλωμό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, M A T R I X είπε

Φίλε @kostasgr78 , πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό σου. Αρχικά από τη στιγμή που η Apple δεν το έχει αναγνωρίσει ως πρόβλημα, προφανώς όλα τα καταστήματα της, θα θελήσουν να το πετάξουν από πάνω τους και να μην ασχοληθούν περαιτέρω καθώς δεν υπάρχει λόγος. 

Τώρα για το θέμα της iStorm, τι θα σε κάλυπτε δηλαδή σαν εξυπηρέτηση; Το έχω απορία. Μην παρεξηγήσεις το post μου, ρωτάω για να δω το σκεπτικό σου. 

*Έξω έχω την εντύπωση ότι θα μπορούσες να τα επιστρέψεις, Ελλάδα χλωμό. 

Δεν λέω ότι θα μπορούσε η iStorm να κάνει κάτι που δεν αποδέχεται η Apple. Αλλά δικό της είναι το επίσημο Service, και αναφέρομαι στην αντιμετώπιση που είχα ως πελάτης και με την οποία εταιρεία έκανα την επικοινωνία και συναλλαγή για τον έλεγχο. Ένιωθα μόνιμα ότι πρέπει να τους κυνηγήσω και ότι δεν καίγονται και πολύ αν είμαι ευχαριστημένος και από την Υποστήριξή τους, πάντα υπό τη δεδομένη αντίληψη του προβλήματος.

Αναφέρομαι στο Wow Experience που διαφοροποιεί τους λίγους σοβαρούς στην αγορά σε όλους τους κλάδους από την «πλέμπα», σε επίπεδο Εξυπηρέτησης.

Πριν την εμπειρία αυτή, είχα την ψευδαίσθηση/υπόθεση ότι η iStorm θα ήταν καλύτερη αν την χρειαζόμουν ποτέ. Την χρειάστηκα και απλά έπεσε κάποια επίπεδα από την αρχική μου υπόθεση. Ίσως να ήταν πάντα έτσι δηλαδή, απλά εγώ να είχα λανθασμένη υπόθεση. Απλά αυτό. Δεν περίμενα να κάνουν κάτι που δεν βλέπει ως λύση η ίδια η Apple.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να σε παρηγορήσω εδώ ολόκληρη Αpple και το παίζει κινέζος  σε ένα θέμα που υπάρχει και oi τόσες αναφορές το αποδεικνύουν τι να σου πει και η istorm....ίσως αυτή να ειναι και η γραμμή που τους δίνει η μαμά εταιρία!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
  • 1 μήνα μετά...
Στις 5/8/2022 στις 11:45 ΜΜ, kostasgr78 είπε

Υπάρχουν άλλοι που έχουν αντιμετωπίσει το θέμα, πέραν των ήδη αναφορών που υπάρχουν;

Εεε προφανώς όχι, αφού αφορά ένα ελάχιστο ποσοστό αυτό που αναφέρεις και είναι γνωστό από τότε που εφευρέθηκε το active noise cancellation. Έχει να κάνει με τον άνθρωπο, όχι με το προϊόν.

Εγώ πραγματικά αναρωτιέμαι τι διαφορετική αντιμετώπιση θα ήθελες να είχες / έχεις από την apple / επίσημο support. Να έρθει να κάτσει δίπλα σου ένας τεχνικός και να σου χαϊδεύει την πλάτη και τα μαλλιά ας πούμε; 😜

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν είναι τυχαίο ότι όσες αναφορές υπάρχουν παγκοσμίως για το πρόβλημα αυτό, οι ίδιοι οι χρήστες δεν έχουν κανένα πρόβλημα (όπως εγώ) με κλειστά headset Bose, Sony, κα. Άρα ξεκάθαρα υπάρχει ένα σχεδιαστικό πρόβλημα που σίγουρα δεν αφορά τους πάντες, αλλά έτσι κι αλλιώς, αυτό είναι το case των προβλημάτων στις συσκευές. Ποτέ δεν τους αφορά όλους. Έχει σημασία, όμως, ότι οι χρήστες που το βιώνουν αυτό με τα συγκεκριμένα ακουστικά, δεν έχουν γενικότερα κάποιο ιατρικό πρόβλημα που να τούς δυσκολεύει να κάνουν χρήση άλλων ακουστικών ANC. Αντιθέτως, με άλλα, μπορούν να τα φορούν για ώρες ανενόχλητα.

34 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Εγώ πραγματικά αναρωτιέμαι τι διαφορετική αντιμετώπιση θα ήθελες να είχες / έχεις από την apple / επίσημο support. Να έρθει να κάτσει δίπλα σου ένας τεχνικός και να σου χαϊδεύει την πλάτη και τα μαλλιά ας πούμε; 😜

Σχετικά με αυτό, αφού ρωτάς, να σού φέρω ένα παράδειγμα. Το επίσημο Apple Support, κατά τη συνομιλία για το πρόβλημα (όχι μόνο 1 φορά, αλλά καθόλη τη διάρκεια μέχρι να κλείσει η υπόθεση), δεν με ρώτησε ούτε καν αν έχω δοκιμάσει π.χ. με διαφορετικού μεγέθους σιλικόνες (που έχει εντός του κουτιού) και άλλες παρόμοιες ερωτήσεις για να βεβαιωθεί ότι ο χρήστης γνωρίζει πώς να βελτιστοποιήσει την εφαρμογή των ακουστικών, κλπ.

Αυτό εμένα μού δείχνει την πρακτική της «ξεπέτας». 

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα όταν αγόρασα για pro από Amazon de.

Τα φόρεσα σχεδόν 15 μέρες, πήγα μάλιστα και 2 φορές σε ωριλλα.

Τα επέστρεψα πήρα πίσω τα χρήματα μου, και έκτοτε ποτέ κάνα προ. Μόνο τα απλά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτό φταίει η apple. Δηλαδή τόσο κόπος είναι να φτιάξουν μια παρτίδα AirPods Pro ή να δίνουν στους χρήστες που προτίθενται να τα αγοράσουν, να τα δοκιμάσουν μισή ώρα και να πετάνε τα σφουγγαράκια ή έστω να τα απολυμανθούν; Εγώ πήρα ψείρες απλές τι πιο φθηνές για να τις δοκιμάσω. Δεν έχω νιώσει πιο άβολα ποτέ μου. Ένιωθα να πιέζεται το αυτί μου απίστευτα. Σα να ανεβάζει πίεση και να είναι μόνιμο βουλωμένο. Αυτό ήταν και πείστηκα να πάρω τα AirPods 3 και όχι τα pro.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 8/9/2022 στις 7:15 ΠΜ, johnythedirector είπε

Είχα και εγώ το ίδιο πρόβλημα όταν αγόρασα για pro από Amazon de.

Τα φόρεσα σχεδόν 15 μέρες, πήγα μάλιστα και 2 φορές σε ωριλλα.

Τα επέστρεψα πήρα πίσω τα χρήματα μου, και έκτοτε ποτέ κάνα προ. Μόνο τα απλά.

 

Στις 8/9/2022 στις 7:49 ΠΜ, tilaverboy είπε

Σε αυτό φταίει η apple. Δηλαδή τόσο κόπος είναι να φτιάξουν μια παρτίδα AirPods Pro ή να δίνουν στους χρήστες που προτίθενται να τα αγοράσουν, να τα δοκιμάσουν μισή ώρα και να πετάνε τα σφουγγαράκια ή έστω να τα απολυμανθούν; Εγώ πήρα ψείρες απλές τι πιο φθηνές για να τις δοκιμάσω. Δεν έχω νιώσει πιο άβολα ποτέ μου. Ένιωθα να πιέζεται το αυτί μου απίστευτα. Σα να ανεβάζει πίεση και να είναι μόνιμο βουλωμένο. Αυτό ήταν και πείστηκα να πάρω τα AirPods 3 και όχι τα pro.

Εγώ δυστυχώς, όπως έχω περιγράψει από την αρχή του θέματος, δεν μού εμφανίστηκε το πρόβλημα μέσα στο διάστημα των 2 εβδομάδων από την αρχική αγορά και χρήση, αλλά χρειάστηκε να περάσει 1 μήνας, για να διαπιστώσω ολοκληρωμένα το πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

@kostasgr78 σε reviews των Airpods Pro 2 είδα ότι σε άτομα με αντίστοιχη ενόχληση, λύθηκε το πρόβλημα τους με τα νέα ear tips. Δοκίμασε τα αν τα πάρει κάποιος γνωστός σου μήπως και...:mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, M A T R I X είπε

@kostasgr78 σε reviews των Airpods Pro 2 είδα ότι σε άτομα με αντίστοιχη ενόχληση, λύθηκε το πρόβλημα τους με τα νέα ear tips. Δοκίμασε τα αν τα πάρει κάποιος γνωστός σου μήπως και...:mrgreen:

Μακριά και αγαπημένοι από εδώ και πέρα στο θέμα «Ακουστικά από την Apple». 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρίς να είναι άμεσα σχετικό με το παρόν θέμα επί του συγκεκριμένου προβλήματος πίεσης στα αυτιά, άλλο ένα θέμα που υπήρχαν αναφορές στο πρώτο μοντέλο, πέρασαν και στο 2ο.

https://www.macrumors.com/2022/09/25/airpods-pro-2-connection-randomly-droppping/

Το γράφω για να πω ότι παραμένω να πιστεύω ότι «ποτέ ξανά ακουστικά από την Apple». Να σοβαρευτούν. Πεταμένα χρήματα με μαρκετάρισμα Apple. Change my mind.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, kostasgr78 είπε

Χωρίς να είναι άμεσα σχετικό με το παρόν θέμα επί του συγκεκριμένου προβλήματος πίεσης στα αυτιά, άλλο ένα θέμα που υπήρχαν αναφορές στο πρώτο μοντέλο, πέρασαν και στο 2ο.

https://www.macrumors.com/2022/09/25/airpods-pro-2-connection-randomly-droppping/

Το γράφω για να πω ότι παραμένω να πιστεύω ότι «ποτέ ξανά ακουστικά από την Apple». Να σοβαρευτούν. Πεταμένα χρήματα με μαρκετάρισμα Apple. Change my mind.

Αστείο θέμα, αλλά σεβαστή άποψη. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...