Προς το περιεχόμενο

AMD RX 7000 Series [RDNA 3/Navi31]


Psycho_Warhead

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, Aten-Ra είπε

Τα 8GB Vram τρώνε κοκομπλοκο

Ενώ η Intel Arc 770 16gb κάτω κάτω είναι άρχοντας ε συμφορουμίτη?

Η η 3060 με τα 12 είναι ελαφρώς κάτω από rx 7600....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 13k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

38 λεπτά πριν, scorpion8283 είπε

Ναι! Οσο την αφήσεις τραβάει! Δεν εχει και ιδιαίτερο θέμα με cpu οποτε θα τραβηξει φουλ! Λογικά θα παιζεις γυρω στα 120 fps με αυτά τα settings...😲

 

Είμαι σε 3840χ1600p μόνιτορ οπότε ναι την πάει τεζα .

Σε fps παίζω ανάλογα την σκηνή αλλά τερματίζω και το μόνιτορ στα 144(καπ 142) avg παίζει από 120-130+

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Ενώ η Intel Arc 770 16gb κάτω κάτω είναι άρχοντας ε συμφορουμίτη?

Η η 3060 με τα 12 είναι ελαφρώς κάτω από rx 7600....

Καλά το πρόβλημα της Arc 770 δεν είναι τα GB αλλά το πιθανότερο οι drivers. Το παιχνίδι όντως θέλει μπόλικη VRAM πχ. στην 6700XT που έχει 12GB χρησιμοποιούνται τα 9,5GB+ σε 1080p!  

 

Επεξ/σία από aetos1988
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Πέτρος είπε

Εννοείς πυρήνα/μνήμη?

Ναι, όλη η κάρτα.

Και σκέτος πυρήνας 2W δεν παίζει.

Γενικά οι AMD GPUs πάντα ήταν πολύ off σε power reporting.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, kkatzos είπε

Ναι, όλη η κάρτα.

Και σκέτος πυρήνας 2W δεν παίζει.

Γενικά οι AMD GPUs πάντα ήταν πολύ off σε power reporting.

Οκ, δεκτό. Αλλά αν μετράμε με κανένα hwinfo κλπ που "ξυπνάει" ολόκληρη την κάρτα για να πάρει τιμές, πάλι εκτός είμαστε.

Eδώ είμαι, πάντως.

gpupwr.jpg.aef338ecc5a092f752bb4e694d7a81ab.jpg

Τώρα, αν λέει άλλα αντί άλλων, δεν μπορώ να το ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, aetos1988 είπε

Καλά το πρόβλημα της Arc 770 δεν είναι τα GB αλλά το πιθανότερο οι drivers. Το παιχνίδι όντως θέλει μπόλικη VRAM πχ. στην 6700XT που έχει 12GB χρησιμοποιούνται τα 9,5GB+ σε 1080p!  

Ακριβώς.

Το παιχνίδι τώρα κυκλοφόρησε, θα δούμε και σε αυτό patches/drivers αργότερα να τρέχει καλύτερα σε 1080p και στις 8άρες κάρτες.

Απλά είναι λίγο ότι να ναι, να λέμε για τις 8άρες κάρτες, όταν στο γράφημα βλέπουμε χαμηλά ακόμα και 12άρες κάρτες όπως η 3060 ή και η Arc 770.

Και η 6700xt 70fps βγάζει σε 1080p, που υποτίθεται ειναι περισσότερο 1440p κάρτα.

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Fulgore said:

Και η 6700xt 70fps βγάζει σε 1080p, που υποτίθεται ειναι περισσότερο 1440p κάρτα.

Καλά αυτό ίσχυε μέχρι και πολύ αρχές 23, φάση Hogwarts legacy. Από Jedi survivor και μετά, θέλει σχεδόν πάντα fsr quality σε 1440p για να παίξει max raster.

Παρόλα αυτά με optimized settings παραμένει η πιο vfm κάρτα (και η πιο φθηνή που "αξίζει") αν την βρεις από 320-330 και κάτω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχει καταργηθεί εδω και καιρό η 6700xt. Μόνο ορισμένα καταστήματα είχαν ξεχάσει την Pulse ή μια άκυρη Biostar που έχει μείνει και στο Eshop.

Με λίγα λόγια η πιο αξιόλογη προταση αυτή την στιγμή σε επιδόσεις και τιμή, είναι η 7700xt των 430+ευρώ(skroutz).

Επεξ/σία από Fulgore
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Fulgore είπε

Ακριβώς.

Το παιχνίδι τώρα κυκλοφόρησε, θα δούμε και σε αυτό patches/drivers αργότερα να τρέχει καλύτερα σε 1080p και στις 8άρες κάρτες.

Απλά είναι λίγο ότι να ναι, να λέμε για τις 8άρες κάρτες, όταν στο γράφημα βλέπουμε χαμηλά ακόμα και 12άρες κάρτες όπως η 3060 ή και η Arc 770.

Και η 6700xt 70fps βγάζει σε 1080p, που υποτίθεται ειναι περισσότερο 1440p κάρτα.

Στις 8άρες ακόμα και με patch πιστεύω θα έχουν θέματα απλώς δεν θα φορτώνονται όλα τα textures για παίζει καλύτερα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 minutes ago, azazil1190 said:

Ρε σεις το antilag το έχετε on η off?

Το μόνο που έχω βάλει στο πάνελ είναι το καπ(142  στην δική μου περίπτωση) και vsync on . 

Το antilag είναι μόνο όταν έχεις unlocked fps, δηλαδή είσαι GPU bound με 95%+ GPU usage. Δίνει καλύτερο input lag. Σε μερικά παιχνίδια μπορεί να δημιουργήσει έξτρα stuttering, αλλά δεν μου έχει συμβεί προσωπικά αυτό ποτέ. Βασικά με το FSR 3 mod του LukeFZ δημιουργεί micro stuttering, αλλά όχι με τα επίσημα FSR 3 implementations.

Το Radeon Chill έχει ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα με το RivaTuner Statistics Server (RTSS). Δηλαδή έχει τέλεια frame times αλλά έχει ένα frame παραπάνω input lag επειδή το κρατάει στο buffer για να βελτιώνει τα frame times και να κάνει cap τα fps. Είναι αμοιβαία αποκλειώμενο με το antilag.

Αν θες να μην έχει tearing, βάλε in game cap στο refresh rate - 4 μαζί με antilag και always on vsync (κλειστό το vsync από το παιχνίδι). Αν δεν έχει καλό in engine fps cap και χτυπάς σχεδόν πάντα τα fps του refresh rate, βάλε Chill με το min και max στο refresh rate - 4. Αλλιώς αν σπάνια φτάνεις τα fps του refresh rate, βάλε σκέτο antilag. Στην τελευταία περίπτωση μπορείς να βάλεις και fps cap από το RTSS στο refresh rate - 4 για τις σπάνιες περιπτώσεις όπου φτάνουν τα fps σου το refresh rate και αυξάνεται το latency. Σε όλες τις περιπτώσεις έχεις ανοιχτό vsync από το driver.

Αν θες το ελάχιστο δυνατό input και visual latency, βάλε always off το vsync από το driver και antilag ώστε να έχεις unlocked fps και πάνω από το refresh rate, με κόστος το tearing. Υπάρχει και το enhanced sync, αλλά προσωπικά ποτέ δεν το βρήκα χρήσιμο γιατί για να δουλεύει σωστά θέλει να έχεις τουλάχιστον διπλάσια fps από το refresh rate.

Επεξ/σία από John_on_PC
  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, John_on_PC είπε

Το antilag είναι μόνο όταν έχεις unlocked fps, δηλαδή είσαι GPU bound με 95%+ GPU usage. Δίνει καλύτερο input lag. Σε μερικά παιχνίδια μπορεί να δημιουργήσει έξτρα stuttering, αλλά δεν μου έχει συμβεί προσωπικά αυτό ποτέ.

Το Radeon Chill έχει ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα με το RivaTuner Statistics Server (RTSS). Δηλαδή έχει τέλεια frame times αλλά έχει ένα frame παραπάνω input lag επειδή το κρατάει στο buffer για να βελτιώνει τα frame times και να κάνει cap τα fps. Είναι αμοιβαία αποκλειώμενο με το antilag.

Αν θες να μην έχει tearing, βάλε in game cap στο refresh rate - 4 μαζί με antilag και always on vsync (κλειστό το vsync από το παιχνίδι). Αν δεν έχει καλό in engine fps cap και χτυπάς σχεδόν πάντα τα fps του refresh rate, βάλε Chill με το min και max στο refresh rate - 4. Αλλιώς αν σπάνια φτάνεις τα fps του refresh rate, βάλε σκέτο antilag. Στην τελευταία περίπτωση μπορείς να βάλεις και fps cap από το RTSS στο refresh rate - 4 για τις σπάνιες περιπτώσεις όπου φτάνουν τα fps σου το refresh rate και αυξάνεται το latency. Σε όλες τις περιπτώσεις έχεις ανοιχτό vsync από το driver.

Αν θες το ελάχιστο δυνατό input και visual latency, βάλε always off το vsync από το driver και antilag ώστε να έχεις unlocked fps και πάνω από το refresh rate, με κόστος το tearing. Υπάρχει και το enhanced sync, αλλά προσωπικά ποτέ δεν το βρήκα χρήσιμο γιατί για να δουλεύει σωστά θέλει να έχεις τουλάχιστον διπλάσια fps από το refresh rate.

Πολύ κατατοπιστικός!

Ευχαριστώ!

Τώρα έβαλα το antilag on με cap fps και vsync στο adrenaline 

Στο forbidden west που η κάρτα είναι 99-100% νομίζω είναι λίγο πιο σμουθ.stutter δεν έχω αντιμετωπίσει σε κανένα game από όσα έχω δοκιμάσει .Όλα τα παιχνίδια είναι σμουθ.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...