Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, korakios said:

για μένα το RT είναι τέλειο σε θέματα φωτισμού . Στις αντανακλάσεις , δεν ξέρω τι πίνουν οι devs , νομίζουν οτι οι δρόμοι/πεζοδρόμια/τσιμέντο είναι μεταλλικά και καθρεφτίζουν . Όπως και λακούβες με βρωμονέρια που είναι λες και έτρεξε μεταλλικό κρυσταλλοποιημένο νερό . Εκεί προτιμώ το θολώτερο ράστερ που και πάλι παραείναι έντονο . 

 

Δες και το βίντεο 

  Reveal hidden contents

 

και κατέβασε το 

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/10490?tab=description

ενεργοποιώντας το mode RT+PT . Πρακτικά έχεις path tracing χωρίς σημαντικό πέναλτι . Μακάρι να έτρεχε σε όλα τα παιχνίδια 

Α, μπορείς να κάνεις ένα τεστ ? Τρέξε το benchmark χωρίς upscaler και μετά βάλε FSR (ή XeSS) αλλά σε native . Σου σκοτώνει και σένα τα FPS ? 

Θα το κάνω μόλις επιστρέψω. 🏖️

  • Like 1
  • Απαντ. 15,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Aris-leme είπε

 

Ενδιαφέρουσα η παρατήρηση για το (προς το παρόν) θέμα με το VK, ειδικά όταν έδειξε και την 9060ΧΤ.

Αλλάζει κάποια πράγματα για τις όποιες προσδοκίες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Ενδιαφέρουσα η παρατήρηση για το (προς το παρόν) θέμα με το VK, ειδικά όταν έδειξε και την 9060ΧΤ.

Αλλάζει κάποια πράγματα για τις όποιες προσδοκίες.

και να τρέχει σωστά ο Vulkan , δλδ να υποστηρίζει σε λίγο καιρό fp8 , άρα χωρίς μετατροπή fp8->fp16 ,  δεν αλλάζει κάτι για τις rdna3 . Πάλι fp8->fp16 θα θέλει . 

Τώρα αν βελτιστοποιήσουν τη μέθοδο fp8->fp16 και επίσης 

https://themaister.net/blog/2025/05/09/conquering-fidelityfx-fsr4-enabling-the-pretty-pixels-on-linux-through-maniacal-persistence/

το LDS roundtrip και την κατανομή του register layout (είμαι εκτός νερών) , ίσως παίξει καλύτερα αλλά δε νομίζω να ασχοληθούν παραπάνω χωρίς πρόσβαση στο hardware που μόνο η AMD έχει (όπως και το οτι το FSR4 δεν είναι open source)  . 

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

και να τρέχει σωστά ο Vulkan , δλδ να υποστηρίζει σε λίγο καιρό fp8 , άρα χωρίς μετατροπή fp8->fp16 ,  δεν αλλάζει κάτι για τις rdna3 . Πάλι fp8->fp16 θα θέλει . 

Τώρα αν βελτιστοποιήσουν τη μέθοδο fp8->fp16 και επίσης 

https://themaister.net/blog/2025/05/09/conquering-fidelityfx-fsr4-enabling-the-pretty-pixels-on-linux-through-maniacal-persistence/

το LDS roundtrip και την κατανομή του register layout (είμαι εκτός νερών) , ίσως παίξει καλύτερα αλλά δε νομίζω να ασχοληθούν παραπάνω χωρίς πρόσβαση στο hardware που μόνο η AMD έχει (όπως και το οτι το FSR4 δεν είναι open source)  . 

Σε πρώτη φάση μιλάμε πάντα για την όποια επίσημη υποστήριξη. Είναι άλλο να έχεις ένα penalty 30-40%, κι άλλο 60+%.

Δεν περιμένουμε θαύματα, απλά να σου κάνει playable το unplayable.

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Πέτρος είπε

Σε πρώτη φάση μιλάμε πάντα για την όποια επίσημη υποστήριξη. Είναι άλλο να έχεις ένα penalty 30-40%, κι άλλο 60+%.

Δεν περιμένουμε θαύματα, απλά να σου κάνει playable το unplayable.

μα η επίσημη υποστήριξη δεν αφορά τις rdna3 κάρτες . Απλά δε θα κάνει fp8->fp16 για τις 90ΧΧ κάρτες.

Νομίζω μάλιστα οτι απο τώρα δε χρειάζεται στις τελευταίες (dev) εκδόσεις του vulkan 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, korakios είπε

μα η επίσημη υποστήριξη δεν αφορά τις rdna3 κάρτες . Απλά δε θα κάνει fp8->fp16 για τις 90ΧΧ κάρτες.

Νομίζω μάλιστα οτι απο τώρα δε χρειάζεται στις τελευταίες (dev) εκδόσεις του vulkan 

Εννοώ να βγει (αν/όταν) το fsr4 για τις rdna3 δουλεμένο από τη μαμά του, όχι από Frankenstein μεθόδους, σα να βάζεις σειριακό ποντίκι σε usb-c θύρα, με 42 αντάπτορες.

Στο μικρό πιγκουινοχωριό θα έχει εγγενή υποστήριξη για το VK παντού σύντομα (εκτός dev εννοώ), αλλά είναι άλλη ιστορία αυτή. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Πέτρος είπε

Εννοώ να βγει (αν/όταν) το fsr4 για τις rdna3 δουλεμένο από τη μαμά του, όχι από Frankenstein μεθόδους, σα να βάζεις σειριακό ποντίκι σε usb-c θύρα, με 42 αντάπτορες.

Στο μικρό πιγκουινοχωριό θα έχει εγγενή υποστήριξη για το VK παντού σύντομα (εκτός dev εννοώ), αλλά είναι άλλη ιστορία αυτή. 

α, για επίσημη υποστήριξη (μην περιμένεις) , εννοείται οτι θα παίζει αρκετά καλύτερα . Το καλύτερο σενάριο είναι να δίναν FSR3.2 που να ήταν σαν FSR4"lite" , χωρίς πτώση επιδόσεων αλλά με σημαντική βελτίωση εικόνας 

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, korakios είπε

α, για επίσημη υποστήριξη (μην περιμένεις) , εννοείται οτι θα παίζει αρκετά καλύτερα . Το καλύτερο σενάριο είναι να δίναν FSR3.2 που να ήταν σαν FSR4"lite" , χωρίς πτώση επιδόσεων αλλά με σημαντική βελτίωση εικόνας 

χωρίς πτώση επιδόσεων και σημαντική βελτίωση εικόνας δεν γίνεται. Εδώ και το DLSS4 που τρέχει επίσημα σε όλες τις RTX έχει χειρότερες επιδόσεις από το DLSS3

  • Like 1
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, Aris-leme είπε

Νέο βίντεο. 

τουλάχιστον το έκανε σωστά αυτή τη φορά 😛

Πρακτικά , μόνο σε περιπτώσεις που έχεις καβάντζα πολλά fps για σκότωμα , βάζεις FSR4 για να βελτιώσεις την εικόνα 

Στις 21/6/2025 στις 10:51 ΠΜ, just_a_dude είπε

χωρίς πτώση επιδόσεων και σημαντική βελτίωση εικόνας δεν γίνεται. Εδώ και το DLSS4 που τρέχει επίσημα σε όλες τις RTX έχει χειρότερες επιδόσεις από το DLSS3

αν κρατήσουν το cnn model και πετάξουν το Transformer (για τις rdna2) , ή ειδικότερα αν το πάνε σε int8 αντί fp8 για τις rdna3 (και PS5 pro) δε νομίζω να είναι σημαντική η πτώση , αλλά σίγουρα η ποιότητα θα είναι κατα πολύ καλύτερη 

Δημοσ.
On 20/06/2025 at 16:45, korakios said:

Δες και το βίντεο 

  Reveal hidden contents

 

και κατέβασε το 

https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/10490?tab=description

ενεργοποιώντας το mode RT+PT . Πρακτικά έχεις path tracing χωρίς σημαντικό πέναλτι . Μακάρι να έτρεχε σε όλα τα παιχνίδια 

Α, μπορείς να κάνεις ένα τεστ ? Τρέξε το benchmark χωρίς upscaler και μετά βάλε FSR (ή XeSS) αλλά σε native . Σου σκοτώνει και σένα τα FPS ? 

Πρέπει να βάλω mod organizer, να αφαιρέσω κάτι άλλα mods που έχω βάλει manually κλπ. Δεν την παλεύω 😫και αν έχω μισή ωρίτσα κενή, προτιμώ να παίξω. Το πιθανότερο είναι ότι θα το κάνω όταν τερματίσω το παιχνίδι, αν θελήσω 2ο run. Πάντως, με XeSS στην έκδοση 2.0.1 (από dlss swaper το έκανα), το παιχνίδι είναι απολαυστικό. Aπό αυτά που βλέπω, πάντως, στα επόμενα AAA games δε νομίζω να την παλέψει η 7800xt με RT/Ultra. Δε σκάω, γιατί έχω στην ουρά παιχνιδάρες (RDR2/Ghost of Tsushima κ.α.)

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, kirileman είπε

Πρέπει να βάλω mod organizer, να αφαιρέσω κάτι άλλα mods που έχω βάλει manually κλπ. Δεν την παλεύω 😫και αν έχω μισή ωρίτσα κενή, προτιμώ να παίξω. Το πιθανότερο είναι ότι θα το κάνω όταν τερματίσω το παιχνίδι, αν θελήσω 2ο run. Πάντως, με XeSS στην έκδοση 2.0.1 (από dlss swaper το έκανα), το παιχνίδι είναι απολαυστικό.

προσωπικά κατέληξα με optiscaler και fsr3.1 αλλά χρησιμοποιώντας dlss inputs . Καθώς και fg για 200+ βούτυρο fps 

απο mods μόνο το skip intro για γρηγορότερο φόρτωμα , όντως θέλει χρόνο το mod organizer και περισσότερο χρόνο να βρεις mods 

47 λεπτά πριν, kirileman είπε

πό αυτά που βλέπω, πάντως, στα επόμενα AAA games δε νομίζω να την παλέψει η 7800xt με RT/Ultra. Δε σκάω, γιατί έχω στην ουρά παιχνιδάρες (RDR2/Ghost of Tsushima κ.α.)

δεν είναι για βαριά RT αυτή η κάρτα 😛

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ultraex2003 είπε

 

ενδιαφέρον που το FSR4.0.1 είναι πιο βαρύ απο το 4.0.0 . Αλλά αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν σε σχόλιο που αναφέρει αυτό :

 

ελπίζω να μπει σύντομα σε κάποιο proton built να το δοκιμάσω , μιας και δεν πρόκειται να κάτσω να κάνω compile 😛 

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...