Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, bebius είπε

Δεν υπάρχει κάποιος για να κάνω τέτοια δοκιμή. Επίσης δεν μπορώ να το αναπαραξω σταθερά ή και καθόλου. Δοκίμασα και το memtest_vulkan.

Σας κάνει μηπως και για πιθανό driver issue; Να ετρεχα ένα ddu για παν ενδεχόμενο;

Ναι βγάλε driver με ddu και ξανάβαλε. Άστα όλα default και ρίξε της στα αυτιά να δεις τι γίνεται. Μήπως έχεις κρατημένη καμία παλιότερη κάρτα σου να την δοκιμάσεις στο μηχάνημα σου; Αν και αυτό δεν είναι πιθανό να σου δώσει ιδιαίτερες πληροφορίες ειδικά αν δεν τραβάει το ίδιο ρεύμα περίπου με την τωρινή.

Επεξ/σία από dimoskoutr
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, korakios είπε

Το Cinebench το έτρεξες με UV ή stock ? 

Stock.

@korakios Υπάρχει περίπτωση να κόλλησε επειδή έκανε sleep η οθόνη... Την είχα να κάνει στα 5 λεπτά και τώρα το έτρεξα ξανα και στο 1 λεπτό που έκανε sleep κράσαρε το driver και το πρόγραμμα.

Μπορείς μήπως να το δοκιμάσεις για να το διασταυρώσω; Ή κάποιος άλλος;

Edit 2: To Cinebench μάλλον ακριβως την ώρα που τελείωνε (είχα αλλάξει παράθυρο) προκάλεσε driver timeout και έκλεισε ξανά...

Επεξ/σία από bebius
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, bebius είπε

Stock.

@korakios Υπάρχει περίπτωση να κόλλησε επειδή έκανε sleep η οθόνη... Την είχα να κάνει στα 5 λεπτά και τώρα το έτρεξα ξανα και στο 1 λεπτό που έκανε sleep κράσαρε το driver και το πρόγραμμα.

Μπορείς μήπως να το δοκιμάσεις για να το διασταυρώσω; Ή κάποιος άλλος;

Edit 2: To Cinebench μάλλον ακριβως την ώρα που τελείωνε (είχα αλλάξει παράθυρο) προκάλεσε driver timeout και έκλεισε ξανά...

Τέτοια μου έκανε σε μη σταθερό uv/ oc . Κάνε ddu περνώντας παλιότερο driver αλλά χλωμό 

Αν έχεις oc / uv cpu/ram γυρνά στοκ 

Αν επιμένει , δοκίμασε stock gpu αλλά κόψε με power limit 

Το καλύτερο θα ήταν να βρεις άλλο pc να την κουμπώσεις 

Μαλλον είναι hardware θέμα 

Επεξ/σία από korakios
  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, korakios είπε

Τέτοια μου έκανε σε μη σταθερό uv/ oc . Κάνε ddu περνώντας παλιότερο driver αλλά χλωμό 

Αν έχεις oc / uv cpu/ram γυρνά στοκ 

Αν επιμένει , δοκίμασε stock gpu αλλά κόψε με power limit 

Το καλύτερο θα ήταν να βρεις άλλο pc να την κουμπώσεις 

Μαλλον είναι hardware θέμα 

Έβγαλα μια ώρα OCCT vram χωρίς θέμα, έπαιξα και κανένα 2ώρο pubg και helldivers... Δεν είναι παράδοξο να ειναι hardware θέμα;

H αλήθεια είναι ότι εχω uv cpu και ram oc που έχω τεστάρει με τα κλασσικά απαραίτητα stress tests. Θα τα βάλω στοκ μόνο για το cinebench gpu.

Επεξ/σία από bebius
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, bebius είπε

Έβγαλα μια ώρα OCCT vram χωρίς θέμα, έπαιξα και κανένα 2ώρο pubg και helldivers... Δεν είναι παράδοξο να ειναι hardware θέμα;

όχι , γιατί πχ και 3dmark με το steel nomard  δε θα κολλά . Με το cinebench όμως που είναι πιο ελαφρύ , πάνε τα ρολόγια τέρμα χωρίς ζόρι και φαίνονται οι αστάθειες. (και σε cpu/ram) . Γενικά το cinebench το εκτίμησα αρκετά . 

Επίσης τρέξε cinebench αφού ζεστάνεις κάπως την κάρτα . 

  • Confused 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, korakios είπε

όχι , γιατί πχ και 3dmark με το steel nomard  δε θα κολλά . Με το cinebench όμως που είναι πιο ελαφρύ , πάνε τα ρολόγια τέρμα χωρίς ζόρι και φαίνονται οι αστάθειες. (και σε cpu/ram) . Γενικά το cinebench το εκτίμησα αρκετά . 

Επίσης τρέξε cinebench αφού ζεστάνεις κάπως την κάρτα . 

Mε stock cpu - ram το ξαναέκανε, το έκανε και με minimum power limit. Και με μείον 150mhz στο gpu clock. Θα φτιάξω ένα θέμα για να μαζέψω γνώμες. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 14/8/2025 στις 12:42 ΜΜ, nikos5800 είπε

Καλά νέα για τους κατόχους rdn3,μακάρι να το δώσει επίσημα το fsr4.

Κατα λάθος τους ξέφυγε ο κώδικας του FSR4 

https://videocardz.com/newz/amd-releases-fidelityfx-sdk-2-0

και μέχρι να τα σβήσουν , κάποιοι κράτησαν τα αρχεία . Φαίνεται πάντως οτι δουλεύουν σε int8 instructions απο το screenshot . Τώρα αν τρέχει το FSR4 "lite" , μετα βίας σε PS5Pro αμφιβάλλω οτι θα τρέχει σε rdna3 κάρτες . 

Θα φανεί . Προς το παρών και να έτρεχε , η AMD αποκλείεται να το δώσει μιας και θέλει να συνεχίσει το φετινό άρμεγμα με τις υπερκοστολογημένες rdna4 κάρτες  . Ίιιισως αργότερα ....

edit : @Tambas91 διάβασε πρώτα το άρθρο 

Επεξ/σία από korakios
  • Confused 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, korakios είπε

Τώρα αν τρέχει το FSR4 "lite" , μετα βίας σε PS5Pro αμφιβάλλω οτι θα τρέχει σε rdna3 κάρτες .

Τί εννοείς? Τρέχει σε RDNA3 κάρτες, όλο και καλύτερα, κι αυτό από ανεπίσημο/ερασιτεχνικό project.

10 ώρες πριν, korakios είπε

Θα φανεί . Προς το παρών και να έτρεχε , η AMD αποκλείεται να το δώσει μιας και θέλει να συνεχίσει το φετινό άρμεγμα με τις υπερκοστολογημένες rdna4 κάρτες 

Άμα το παρακάνουν και το πάνε κι άλλο πίσω (πάνω από 6μηνο), μπορεί να μπει το Linux project σε κανένα optiscaler μια νύχτα και να τραβάνε τα @@ τους εκεί στην ΑΜΔ.

Καταλαβαίνω ότι από τη στιγμή που δεν έχουν μεγάλες κάρτες αν ανοίξουν και το FSR4 στις RDNA3 (όσο λιγότερο κι αν αποδίδει) θα χάσουν ακόμα ένα τυράκι πιθανής αναβάθμισης, αλλά με τις επερχόμενες "S" πράσινες θα ρίξουν τιμές έτσι κι αλλιώς για να σταθούν, οπότε θα έχουν από εκεί την κυριότερη χασούρα.

Μόνο goodwill points έχουν να κερδίσουν, μέχρι το UDNA.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, Πέτρος είπε

Τί εννοείς? Τρέχει σε RDNA3 κάρτες, όλο και καλύτερα, κι αυτό από ανεπίσημο/ερασιτεχνικό project.

"Το όλο και καλύτερα" απέχει θεαματικά σε επιδόσεις . Δε νομίζω να πλησιάσει ποτέ τις επιδόσεις FSR3 . Απλά θα είναι για περιπτώσεις που περισσεύουν τα FPS και με FSR4 quality θα έχεις καλύτερη εικόνα χωρίς να κερδίζεις σε επιδόσεις κάτι ουσιαστικό . 

Επίσης δε θα το έλεγα ερασιτεχνικό project με τίποτε 😛

Και μη ξεχνάς οτι μιλάμε για FP8->FP16 . Ο κώδικας που είχε η AMD είναι σε INT8 το οποίο είναι hardware instructions που υπάρχει σε rdna3 και PS5Pro 

edit: @Tambas91 κάνε πρώτα ένα google search για το τι είναι FP8/FP16/INT8 instructions και το τι έχουν οι rdna3/rdna3.5(PS5Pro)/rdna4 κάρτες και πως λειτουργεί το FSR :) 

Επεξ/σία από korakios
  • Confused 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, korakios είπε

"Το όλο και καλύτερα" απέχει θεαματικά σε επιδόσεις . Δε νομίζω να πλησιάσει ποτέ τις επιδόσεις FSR3 . Απλά θα είναι για περιπτώσεις που περισσεύουν τα FPS και με FSR4 quality θα έχεις καλύτερη εικόνα χωρίς να κερδίζεις σε επιδόσεις κάτι ουσιαστικό . 

Επίσης δε θα το έλεγα ερασιτεχνικό project με τίποτε 😛

Και μη ξεχνάς οτι μιλάμε για FP8->FP16 . Ο κώδικας που είχε η AMD είναι σε INT8 το οποίο είναι hardware instructions που υπάρχει σε rdna3 και PS5Pro 

Αυτή τη στιγμή, στα δείγματα που έχουμε, έχεις ένα 20%+ σε balanced, και βελτιώνεται. Χωρίς επίσημη υποστήριξη, χωρίς να έχει ανοίξει ο κώδικας, χωρίς βελτιστοποιήσεις (εκεί πάει το ερασιτεχνικό).

Αν φτάσει εκεί το "Q" και το "Β" περάσει το 30%, θα είναι επαρκέστατο.

Τις αηδίες +300% που βλέπουμε στο dlss από native σε ulta-p+fg, και μάλιστα "χωρίς διαφορά στην εικόνα" δεν τις περιμένω.

Κανείς με RDNA3 δεν περιμένει να πιάσει ΡΤ με αυτό, απλά να είναι καλά στο (προηγούμενο, τώρα το σνομπάρουν) δώρο του Πέτσινου στην ανθρωπότητα (aka RT), χώρια το FSR AA.

  • Like 3
Δημοσ.
6 ώρες πριν, korakios είπε

edit: @Tambas91 κάνε πρώτα ένα google search για το τι είναι FP8/FP16/INT8 instructions και το τι έχουν οι rdna3/rdna3.5(PS5Pro)/rdna4 κάρτες και πως λειτουργεί το FSR :) 

Μη με σπαμαρεις comfused για να μη τρως πίσω και μη το παίζεις τρελιάρης και με ταγκαρεις και γραφεις πίπες.... εντάξει διασκεδαστή παιδικών party ?

  • Confused 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...