Πέτρος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Και τα Star Wars corridor τα λες αλλά γίνεται χαμός. To "ανάθεμα" που λέγαμε. Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Έχει κάτι ψιλά ναι στο έλκηθρο στο openworld κομμάτι αλλά δεν ενοχλούν τέτοια που είναι. Ακριβώς.
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Τα in-house engines συνήθως δεν έχουν stutters, για παράδειγμα το CP 2077 ακόμα κι αν ανοίξεις τα πάντα(+PT) δεν κάνει κιχ και είναι open-world καθαρό. Το θέμα είναι ότι τα περισσότερα studios παρατάνε τα in-house engine τους και πάνε σε UE 5 γιατί βρίσκουν πολύ πιο εύκολα developers που "γνωρίζουν" τη μηχανή. Αφού θα πάει έτσι ας πιέσουν την EPIC να δώσει οριστική λύση στο θέμα.
John_on_PC Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Προσωπικά αν δω πως ένα παιχνίδι χρησιμοποιεί Unreal Engine, το αποφεύγω αν μπορώ. Για εμένα το καλύτερο engine ήταν η έκδοση του Frostbite που χρησιμοποίησαν στο Battlefield 1 και V. Γραφικά που και σήμερα δεν θα καταλάβαινες ότι είναι 8 χρόνων (πιστεύω το BF1 είναι πιο όμορφο από σχεδόν όλα τα νέα UE5 παιχνίδια με σχεδόν τριπλάσιο performance χωρίς DLSS/FSR upscaling), με φοβερό performance (120 fps στο PS5/XSX) και μόνο με TAA upscaling. Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2024 από John_on_PC 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Από 'δω και πέρα πολλοί μεγάλοι πάνε σε UE 5. Η CDPR για τα επόμενα Witcher και CP UE 5, η Square Enix με τα Tomb Raider UE 5. Το επόμενο Halo κι' αυτό σε UE 5 και πάει (κ)λέγοντας..
xartemporas Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Στo Still Wakes The Deep που παιζω τωρα, χρησιμοποιοω το Intel Xess Ultra Quality και ειναι super.
Psycho_Warhead Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Εγώ το έπαιξα με DLAA αλλά χωρίς FG γιατί δημιουργεί τρελό ghost στους υπότιτλους και είναι ενοχλητικό. Έτσι κι αλλιώς walking simulator είναι δεν θες πολλά FPS.
xartemporas Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 3 minutes ago, Psycho_Warhead said: Έτσι κι αλλιώς walking simulator είναι δεν θες πολλά FPS. Ακριβως, 60-80 περιπου fps εχω, μια χαρα ειναι.
just getting started Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 1 hour ago, John_on_PC said: Προσωπικά αν δω πως ένα παιχνίδι χρησιμοποιεί Unreal Engine, το αποφεύγω αν μπορώ. Για εμένα το καλύτερο engine ήταν η έκδοση του Frostbite που χρησιμοποίησαν στο Battlefield 1 και V. Γραφικά που και σήμερα δεν θα καταλάβαινες ότι είναι 8 χρόνων (πιστεύω το BF1 είναι πιο όμορφο από σχεδόν όλα τα νέα UE5 παιχνίδια με σχεδόν τριπλάσιο performance χωρίς DLSS/FSR upscaling), με φοβερό performance (120 fps στο PS5/XSX) και μόνο με TAA upscaling. Άστα να πάνε, ακόμα θυμάμαι όταν το άνοιξα πρώτη φορά τότε, μου είχε πέσει το σαγόνι. Και έχει γεράσει απίστευτα καλά. Βλέπω μετά το 2042 ή όπως λέγεται, και μου φαίνεται τέρμα meh, τουλάχιστον για το πώς τρέχει σε σύγκριση. 2
xartemporas Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Ε εντάξει, εκεί στα 60 είναι το ιδανικό, το κλείδωσα εκεί κ κομπλέ. Αυτό ue5 είναι; Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2024 από xartemporas 1
scorpion8283 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 1 hour ago, Arkin said: Μιλαει για πολυ ghosting με fsr 3.1 Βασικά πάνω κάτω αυτα που ελεγε και ο δικός μας ο @akoinonitos και ο Πορτογαλος... Απλά αυτόι εχουν κάνει μια κουταμάρα και συγκρίνουν σε κάποια πχ Horizon, quality με balanced, και καλά για να έχουν την ιδια απόδοση, αλλά όχι με βάση τα fps, (ωπου πχ dlss = fsr 3.1. ) αλλά με βάση το ποσοστιαίο uplift, ωπου στην amd είναι μικρότερο, γιατί πολύ απλά σε native είναι πιο γρήγορη, άρα είναι μικρίτερο το ποσοστό αύξησης... Anyway, δεν θεωρώ οτι εχει νοημα αφού δεν συγκρίνει ίδιες αναλυσεις... Γενικά πάντως εχουμε καταλήξει, dlss και πιο παλιό και καλύτερο, κυρίως σε κίνηση... 2
akoinonitos Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, Arkin είπε Μιλαει για πολυ ghosting με fsr 3.1 δεν το εχω δει το βιντεο αλλα εγω περα απο το ghosting στα αιωρουμενα δεν παρατηρησα καπου να εχει τρελο ghosting ,βεβαια αυτος κανει συνηθως 300x zoom πραγμα εντελως ανοητο. Σημασια εχει πως το βλεπεις οχι πως ειναι στο 300x θα το δω και θα επανελθω Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2024 από akoinonitos 2
akoinonitos Δημοσ. 6 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2024 (επεξεργασμένο) Ενα + του fsr3 σε σχεση με το fg της nvidia ειναι οτι στο fsr3.1 fg απλα βαζεις vsync απο το παιχνιδι και παιζεις ,με το fg της nvidia δεν μπορεις να βαλεις vsync πρεπει να πας να κοψεις τα fps. Επεξ/σία 6 Ιουλίου 2024 από akoinonitos
Tambas91 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2024 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2024 8 λεπτά πριν, akoinonitos είπε Ενα + του fsr3 σε σχεση με το fg της nvidia ειναι οτι στο fsr3.1 fg απλα βαζεις vsync απο το παιχνιδι και παιζεις ,με το fg της nvidia δεν μπορεις να βαλεις vsync πρεπει να πας να κοψεις τα fps. μπορείς να το κανεις open force από το ncp βεβαια γιατί δε μπορείς να το κανεις απλά μέσα στο game ο θεός και ο πέτσινος ξέρουν.. αλλα κόλπα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα