Προς το περιεχόμενο

Έκπληξη από τον Frank Miller, ανακοίνωσε δική του εταιρεία έκδοσης comics


Crash24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, dieksodo είπε

ποσο περιεργο αληθεια η εντελως ξεπερασμενη τεχνη των κομικς (ζωγραφικη) εχει τοσο τεραστια επιτυχια στη μεταφορα τους στο σινεμα αλλα αντιθετα η κατα πολυ ανωτερη των βιντεο παιχνιδιων δεν εχει καταφερει ουτε μια σοβαρη μεταφορα

prove me wrong

Δεν νομίζω οτι μπορείς να συγκρίνεις τα κόμιξ και τα βιντεοπαιχνίδια και συνεπώς, να πεις οτι το ενα είναι κατά πολύ ανώτερο του άλλου. Εννοείς ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι πιο σύνθετα; Απαιτούν υψηλότερο budget;

Επίσης, το Tomb Raider μου άρεσε αρκετά. 

Μόλις τώρα, jadawin είπε

Δεν νομίζω οτι μπορείς να συγκρίνεις τα κόμιξ και τα βιντεοπαιχνίδια και συνεπώς, να πεις οτι το ενα είναι κατά πολύ ανώτερο του άλλου. Εννοείς ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι πιο σύνθετα; Απαιτούν υψηλότερο budget;

Ένα πράγμα που θα μπορούσα να φανταστώ ειναι το σενάριο. Τα κόμιξ σαν λογοτεχνικό είδος (graphic novels) μπορούν να δώσουν  καλύτερο σενάριο που προσφέρεται για ταινία ή σειρά. Τα βιντεοπαιχνίδια δίνουν μεγαλύτερη βάση στα γραφικά και το gameplay με το σενάριο να έχει δευτερεύουσα θέση.

Παρόλα αυτά, το Tomb Raider μου άρεσε αρκετά. 

Ας δούμε και το the Last of Us τί έχει να πει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, dieksodo είπε

ποσο περιεργο αληθεια η εντελως ξεπερασμενη τεχνη των κομικς (ζωγραφικη) εχει τοσο τεραστια επιτυχια στη μεταφορα τους στο σινεμα αλλα αντιθετα η κατα πολυ ανωτερη των βιντεο παιχνιδιων δεν εχει καταφερει ουτε μια σοβαρη μεταφορα

prove me wrong

There you go https://www.imdb.com/title/tt0108255/ 🤣 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, jadawin said:

Δεν νομίζω οτι μπορείς να συγκρίνεις τα κόμιξ και τα βιντεοπαιχνίδια και συνεπώς, να πεις οτι το ενα είναι κατά πολύ ανώτερο του άλλου. Εννοείς ότι τα βιντεοπαιχνίδια είναι πιο σύνθετα; Απαιτούν υψηλότερο budget;

Επίσης, το Tomb Raider μου άρεσε αρκετά. 

Ας δούμε και το the Last of Us τί έχει να πει...

τα συγκρινω οσον αφορα το κομματι που τα καθοριζει ως τεχνη. δηλαδη την δουλεια που χρειαζεται σε καλλιτεχνικο επιπεδο και οχι το τεχνολογικο για να φτιαχτουν. σιγουρα τεχνες οπως το σινεμα ειναι ανωτερες απο ξερω γω γλυπτικη ή μουσικη γιατι τις εμπεριεχουν ηδη. μια κινηματογραφικη ταινια εμπεριεχει ταυτοχρονα θεατρο ζωγραφικη και μουσικη. αντιθετα η μουσικη περιοριζεται μονο στο ακουσμα και τιπιτα αλλο. συνεπως αν υποθεσουμε πως το σινεμα ειναι το ανωτερο (7η τεχνη) τοτε τα βιντεο παιχνιδια που συνδιαζουν την αλληλεπιδραση του χρηστη μπορουμε σχετικα να πουμε πως προκειται για την 8η τεχνη

 

πραγματι νομιζω πως τα tomb raider και τα παλια και τα καινουρια ειναι οτι καλυτερο εχει να επιδειξει η κατηγορια στο σινεμα

αλλα το οτι το στανταρ ειναι το tomp raider δεν πρεπει να μας προβληματιζει?

οταν τα κομικσ εχουν αριστουργηματα οπως το 300 sin city dark knight poy oxi μονο εφτασαν τα ορια του σινεμα οπως το ξερουμε φτανοντας τις καλυτερες ταινιες ολων των εποχων αλλα ξεπερασαν και το ιδιο το κομικ

 

θυμαμαι καποτε ο τζον γου σκεφτοταν να κανει το metroid ταινια αλλα δεν

σκεψου αν ο τζον γου που ειναι η επιτομη του mindless pop corn ειπε οχι .....

24 minutes ago, butters said:

👍

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, dieksodo είπε

τα συγκρινω οσον αφορα το κομματι που τα καθοριζει ως τεχνη. δηλαδη την δουλεια που χρειαζεται σε καλλιτεχνικο επιπεδο και οχι το τεχνολογικο για να φτιαχτουν. σιγουρα τεχνες οπως το σινεμα ειναι ανωτερες απο ξερω γω γλυπτικη ή μουσικη γιατι τις εμπεριεχουν ηδη. μια κινηματογραφικη ταινια εμπεριεχει ταυτοχρονα θεατρο ζωγραφικη και μουσικη. αντιθετα η μουσικη περιοριζεται μονο στο ακουσμα και τιπιτα αλλο. συνεπως αν υποθεσουμε πως το σινεμα ειναι το ανωτερο (7η τεχνη) τοτε τα βιντεο παιχνιδια που συνδιαζουν την αλληλεπιδραση του χρηστη μπορουμε σχετικα να πουμε πως προκειται για την 8η τεχνη

Φίλε μου αν διάβαζες τα link που έβαλα, θα καταλάβαινες πότε κάτι θεωρείτε τέχνη και πότε όχι…

πχ τα FPS δεν έχουν ίχνος τέχνης, τα sports επίσης, το ότι διασκεδάζεις με κάτι δεν το κάνει τέχνη…

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, dieksodo είπε

τα συγκρινω οσον αφορα το κομματι που τα καθοριζει ως τεχνη. δηλαδη την δουλεια που χρειαζεται σε καλλιτεχνικο επιπεδο και οχι το τεχνολογικο για να φτιαχτουν. σιγουρα τεχνες οπως το σινεμα ειναι ανωτερες απο ξερω γω γλυπτικη ή μουσικη γιατι τις εμπεριεχουν ηδη. μια κινηματογραφικη ταινια εμπεριεχει ταυτοχρονα θεατρο ζωγραφικη και μουσικη. αντιθετα η μουσικη περιοριζεται μονο στο ακουσμα και τιπιτα αλλο. συνεπως αν υποθεσουμε πως το σινεμα ειναι το ανωτερο (7η τεχνη) τοτε τα βιντεο παιχνιδια που συνδιαζουν την αλληλεπιδραση του χρηστη μπορουμε σχετικα να πουμε πως προκειται για την 8η τεχνη

Τετοια μπακαλιστικη, κυριολεκτικα ομως, αναλυση περι τεχνης πρωτη φορα διαβαζω. Ναι, μια ταινια εχει σεναριο, σκηνοθεσια, ερμηνεια, σκηνογραφια, μουσικη και πολλα αλλα μαζι. Αν ολα ειναι καλα και η μουσικη μαπα, τοτε εξακολουθει να ειναι ανωτερη τεχνη, συγκριτικα, απο ενα καταπληκτικο album που αφησε εποχη; Αν ναι, γιατι; Επειδη περιεχει και αλλες "τεχνες"; Εχεις αναλογιστει ποσες "τεχνες" περιεχει ενα album;

Μα τι λετε ρε ανθρωποι; Και να μπορουσαμε να συγκρινουμε διαφορετικες μορφες τεχνης, δεν θα γινοταν με αυτον τον τροπο. Εδω οταν παει να γινει συγκριση ανωτεροτητας διαφορετικων ειδων της ιδιας μορφης τεχνης (πχ λογοτεχνια) δεν μπορει να καταληξει πουθενα περα απο την διαμαχη προσωπικων προτιμησεων. Δεν μπορουν ολα να εκτιμηθουν ποσοτικα για να δουμε αν κερδιζουμε η χανουμε.

Ασχετο αλλα, εχοντας διαβασει/δει απειρες συνεντευξεις δημιουργων κορυφαιων σειρων video games, ξερω πολλους απ' αυτους που πιστευουν οτι η δουλεια τους δεν μπορει να ξεπερασει μια ταινια, ενα μουσικο album η ακομα και ενα βιβλιο το οποιο αποτελει εμπνευση.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dieksodo είπε

τα συγκρινω οσον αφορα το κομματι που τα καθοριζει ως τεχνη. δηλαδη την δουλεια που χρειαζεται σε καλλιτεχνικο επιπεδο και οχι το τεχνολογικο για να φτιαχτουν. σιγουρα τεχνες οπως το σινεμα ειναι ανωτερες απο ξερω γω γλυπτικη ή μουσικη γιατι τις εμπεριεχουν ηδη. μια κινηματογραφικη ταινια εμπεριεχει ταυτοχρονα θεατρο ζωγραφικη και μουσικη. αντιθετα η μουσικη περιοριζεται μονο στο ακουσμα και τιπιτα αλλο. συνεπως αν υποθεσουμε πως το σινεμα ειναι το ανωτερο (7η τεχνη) τοτε τα βιντεο παιχνιδια που συνδιαζουν την αλληλεπιδραση του χρηστη μπορουμε σχετικα να πουμε πως προκειται για την 8η τεχνη

 

πραγματι νομιζω πως τα tomb raider και τα παλια και τα καινουρια ειναι οτι καλυτερο εχει να επιδειξει η κατηγορια στο σινεμα

αλλα το οτι το στανταρ ειναι το tomp raider δεν πρεπει να μας προβληματιζει?

οταν τα κομικσ εχουν αριστουργηματα οπως το 300 sin city dark knight poy oxi μονο εφτασαν τα ορια του σινεμα οπως το ξερουμε φτανοντας τις καλυτερες ταινιες ολων των εποχων αλλα ξεπερασαν και το ιδιο το κομικ

 

θυμαμαι καποτε ο τζον γου σκεφτοταν να κανει το metroid ταινια αλλα δεν

σκεψου αν ο τζον γου που ειναι η επιτομη του mindless pop corn ειπε οχι .....

👍

Το 7η δεν σημαίνει ανώτερη, δεν είναι όροφοι!

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, AtiX said:

Φίλε μου αν διάβαζες τα link που έβαλα, θα καταλάβαινες πότε κάτι θεωρείτε τέχνη και πότε όχι…

πχ τα FPS δεν έχουν ίχνος τέχνης, τα sports επίσης, το ότι διασκεδάζεις με κάτι δεν το κάνει τέχνη…

σε προλαβα

απλως δεν εκανες το κοπο να διαβασεις αυτο που εκανες quote

1 hour ago, Clytoceyx said:

Τετοια μπακαλιστικη, κυριολεκτικα ομως, αναλυση περι τεχνης πρωτη φορα διαβαζω. Ναι, μια ταινια εχει σεναριο, σκηνοθεσια, ερμηνεια, σκηνογραφια, μουσικη και πολλα αλλα μαζι. Αν ολα ειναι καλα και η μουσικη μαπα, τοτε εξακολουθει να ειναι ανωτερη τεχνη, συγκριτικα, απο ενα καταπληκτικο album που αφησε εποχη; Αν ναι, γιατι; Επειδη περιεχει και αλλες "τεχνες"; Εχεις αναλογιστει ποσες "τεχνες" περιεχει ενα album;

Μα τι λετε ρε ανθρωποι; Και να μπορουσαμε να συγκρινουμε διαφορετικες μορφες τεχνης, δεν θα γινοταν με αυτον τον τροπο. Εδω οταν παει να γινει συγκριση ανωτεροτητας διαφορετικων ειδων της ιδιας μορφης τεχνης (πχ λογοτεχνια) δεν μπορει να καταληξει πουθενα περα απο την διαμαχη προσωπικων προτιμησεων. Δεν μπορουν ολα να εκτιμηθουν ποσοτικα για να δουμε αν κερδιζουμε η χανουμε.

Ασχετο αλλα, εχοντας διαβασει/δει απειρες συνεντευξεις δημιουργων κορυφαιων σειρων video games, ξερω πολλους απ' αυτους που πιστευουν οτι η δουλεια τους δεν μπορει να ξεπερασει μια ταινια, ενα μουσικο album η ακομα και ενα βιβλιο το οποιο αποτελει εμπνευση.

μαλλον μπλεκεις λιγο τα πραγματα

δεν συγκρινουμε αν ειναι ανωτερη η Χ ταινια με την Ψ μουσικη. προφανως η μουσικη του 300 ειναι καλυτερη απο τα χλαμπατζιμπανα στην φρατζη και προφανως η μουσικη του scary movie ειναι χειροτερη απο την ενατη του μπετοβεν

 

μιλαμε για την μεθοδο τεχνης που εμπεριεχει τα παραπανω 

πχ μια εκτελεση της 9ης συμφωνιας εχει ενα καποιο ενδιαφερον. οταν ομως συνδιαζεται με πλοκη οπως στο die hard αποκτα εξτρα νοημα

αυτη η "αναβαθμιση" ειναι που καθιστα το ενα medium ανωτερο απο το αλλο.

 

 

οταν πχ ο κινηματογραφος εχει ολα τα στοιχεια του θεατρου (αφου ουσιαστικα ειναι μετεξελιξη του)  συν την δυνατοτητα αλλαγης -cut που προσθετει στην αφηγηση αυτοματως εχεις μια βελτιωμενη τεχνη αφου εχεις δυνατοτητα για περισοτερα νοηματα.

πχ αν παρεις εναν τυπο και κανεις cut σε μια σκηνη με μια κοπελα με μπικινι που λιαζεται και ξανα cut στο τυπο που χαμογελαει εχεις αυτοματος ενα συναισθημα

αν παρεις τον ιδιο τυπο αλλα κανεις cut σε μια σκηνη με μια μανα που παιζει με το παιδι της και ξανα cut στο τυπο που χαμογελαει εχεις διαφορετικο συναισθημα

αν βαλεις ενα πιατο σουπα εχεις τριτο συναισθημα (λιγουρα)

 

αρα αυτοματως εχεις ενα μεσο που σου παρεχει τρομαχτικα εργαλεια τα οποια σου επιτρεπουν απιστευτα δημιουργηματα

το θεατρο δεν μπορει πχ να πετυχει το ρεαλισμο του σινεμα ή την επικουρα του. επισης αμφιβαλλω αν ειναι δυνατον να φτιαξεις ξερωγω ταινια του κριστοφερ νολαν στο θεατρο

 

κατα αντιστοιχια λοιπον οταν μιλαμε για βιντεο παιχνιδια εχουμε το ιδιο φαινομενο

ενα παιχνιδι προσθετει το στοιχειο της αλληλεπιδρασης

αν πχ ενα παιχνιδι εχει videoruns που παικτες κανουν απιστευτα πραγματα σε αυτα εχεις ενα εντελως καινουριο καλλιτεχνικο δημιουργημα

το αποτελεσμα ειναι διαφορετικο για καθε περιπτωση και καθε παικτη

αρα εκει φτανεις σε πολλαπλασια δημιουργηματα απο 1 και μονο παιχνιδι!

1 hour ago, Clytoceyx said:

Ασχετο αλλα, εχοντας διαβασει/δει απειρες συνεντευξεις δημιουργων κορυφαιων σειρων video games, ξερω πολλους απ' αυτους που πιστευουν οτι η δουλεια τους δεν μπορει να ξεπερασει μια ταινια, ενα μουσικο album η ακομα και ενα βιβλιο το οποιο αποτελει εμπνευση.

 

η ιστορια τους διαψευδει

στην συντριπτικη πλειοψηφεια των ταινιων τα βιβλια ωχριουν μπροστα στο "αναβαθμισμενο ¨ δημιουργημα

φυσικα και υπαρχουν κακες ανοστες βαρετες μεταφορες που χανουν ολους τους χυμους και την ουσια του αρχικου δημιουργηματος αλλα οι εξαιρεσεις δεν αρκουν για να ανατρεψουν τον κανονα

 

πχ λιγο πολυ κανεις δεν θυμαται τα θεατρικα πανω στα οποια βασιστηκαν ολες οι μεγαλες κλασσικες ελληνικες ταινιες. τιποιτα δεν εμεινε . οι ταινιες παιζονται ακομα

ποιος θυμαται το βιβλιο του οσα παιρνει ο ανεμος? ειδικα οταν η ταινια ειναι η πιο πετυχημενη ολων των εποχων

ή ο μαγος του οζ

ή ακομα και τα lord of the rings kai ta harry poter

ακομα και το 300 του μιλλερ και το σιν σιτυ ωχρια μπροστα στην κινηματογραφικη μεταφορα ή οποια οχι μονο διορθωσε λαθη οχι μονο προσθεσε πραγματα αλλα ουσιαστικα εβαλε την διπλασια πλοκη

μπορεις να συγκρινεις μια καρικατουρα ξερω γω του κσερκσι ή του λεοναιντας με κανονικους χαρακτηρες οπως ο σαντορο και ο μπατλερ?

δηλαδη ελεος μιλαμε για κειμενα που διαβαστηκαν απο χιλιαδες και ταινιες που τις ειδαν εκατομμυρια

1 hour ago, zio10 said:

Το 7η δεν σημαίνει ανώτερη, δεν είναι όροφοι!

 

βασικα πετυχες διανα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, AtiX είπε

Υπάρχουν αρκετά μαγαζιά που φέρνουν κόμικς και μάλιστα πολύ πιο γρήγορα και σε αρκετά καλύτερες τιμές από το εδώ πρακτορείο…

Οι τιμές στα κόμικς ξεκινούν από τα 3.99$ πλέον, τα περισσότερα καταστήματα εδώ Ελλάδα τα πουλάνε από 5.40€, καλή τιμή εάν αναλογιστείς  μεταφορικά και ΦΠΑ…

Για πες κανένα μαγαζί γιατι με ενδιαφέρει. Αν θεωρηθεί διαφήμιση στειλτο σε ενα μνμ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, zahos147 είπε

Για πες κανένα μαγαζί γιατι με ενδιαφέρει. Αν θεωρηθεί διαφήμιση στειλτο σε ενα μνμ

Εγώ ψωνίζω δεκαετίες τώρα από Solaris… Ενώ εκεί τριγύρω στην γειτονιά υπάρχουν και αλλά δυο τρία…

Επεξ/σία από AtiX
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά σαν δώρο στον εαυτό μου για πρωτοχρονιά πήρα για ένα χρόνο το Marvel Unlimited με 55 ευρώ και σε συνδυασμό με το iPad μου είναι τρομερή εμπειρία. Εφάμιλλη θα έλεγα με το πραγματικό κόμικ. Όποιος έχει iPad ή έστω κάποιο άλλο tablet δοκιμάστε το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, dieksodo είπε

σε προλαβα

απλως δεν εκανες το κοπο να διαβασεις αυτο που εκανες quote

μαλλον μπλεκεις λιγο τα πραγματα

δεν συγκρινουμε αν ειναι ανωτερη η Χ ταινια με την Ψ μουσικη. προφανως η μουσικη του 300 ειναι καλυτερη απο τα χλαμπατζιμπανα στην φρατζη και προφανως η μουσικη του scary movie ειναι χειροτερη απο την ενατη του μπετοβεν

 

μιλαμε για την μεθοδο τεχνης που εμπεριεχει τα παραπανω 

πχ μια εκτελεση της 9ης συμφωνιας εχει ενα καποιο ενδιαφερον. οταν ομως συνδιαζεται με πλοκη οπως στο die hard αποκτα εξτρα νοημα

αυτη η "αναβαθμιση" ειναι που καθιστα το ενα medium ανωτερο απο το αλλο.

 

 

οταν πχ ο κινηματογραφος εχει ολα τα στοιχεια του θεατρου (αφου ουσιαστικα ειναι μετεξελιξη του)  συν την δυνατοτητα αλλαγης -cut που προσθετει στην αφηγηση αυτοματως εχεις μια βελτιωμενη τεχνη αφου εχεις δυνατοτητα για περισοτερα νοηματα.

πχ αν παρεις εναν τυπο και κανεις cut σε μια σκηνη με μια κοπελα με μπικινι που λιαζεται και ξανα cut στο τυπο που χαμογελαει εχεις αυτοματος ενα συναισθημα

αν παρεις τον ιδιο τυπο αλλα κανεις cut σε μια σκηνη με μια μανα που παιζει με το παιδι της και ξανα cut στο τυπο που χαμογελαει εχεις διαφορετικο συναισθημα

αν βαλεις ενα πιατο σουπα εχεις τριτο συναισθημα (λιγουρα)

 

αρα αυτοματως εχεις ενα μεσο που σου παρεχει τρομαχτικα εργαλεια τα οποια σου επιτρεπουν απιστευτα δημιουργηματα

το θεατρο δεν μπορει πχ να πετυχει το ρεαλισμο του σινεμα ή την επικουρα του. επισης αμφιβαλλω αν ειναι δυνατον να φτιαξεις ξερωγω ταινια του κριστοφερ νολαν στο θεατρο

 

κατα αντιστοιχια λοιπον οταν μιλαμε για βιντεο παιχνιδια εχουμε το ιδιο φαινομενο

ενα παιχνιδι προσθετει το στοιχειο της αλληλεπιδρασης

αν πχ ενα παιχνιδι εχει videoruns που παικτες κανουν απιστευτα πραγματα σε αυτα εχεις ενα εντελως καινουριο καλλιτεχνικο δημιουργημα

το αποτελεσμα ειναι διαφορετικο για καθε περιπτωση και καθε παικτη

αρα εκει φτανεις σε πολλαπλασια δημιουργηματα απο 1 και μονο παιχνιδι!

 

η ιστορια τους διαψευδει

στην συντριπτικη πλειοψηφεια των ταινιων τα βιβλια ωχριουν μπροστα στο "αναβαθμισμενο ¨ δημιουργημα

φυσικα και υπαρχουν κακες ανοστες βαρετες μεταφορες που χανουν ολους τους χυμους και την ουσια του αρχικου δημιουργηματος αλλα οι εξαιρεσεις δεν αρκουν για να ανατρεψουν τον κανονα

 

πχ λιγο πολυ κανεις δεν θυμαται τα θεατρικα πανω στα οποια βασιστηκαν ολες οι μεγαλες κλασσικες ελληνικες ταινιες. τιποιτα δεν εμεινε . οι ταινιες παιζονται ακομα

ποιος θυμαται το βιβλιο του οσα παιρνει ο ανεμος? ειδικα οταν η ταινια ειναι η πιο πετυχημενη ολων των εποχων

ή ο μαγος του οζ

ή ακομα και τα lord of the rings kai ta harry poter

ακομα και το 300 του μιλλερ και το σιν σιτυ ωχρια μπροστα στην κινηματογραφικη μεταφορα ή οποια οχι μονο διορθωσε λαθη οχι μονο προσθεσε πραγματα αλλα ουσιαστικα εβαλε την διπλασια πλοκη

μπορεις να συγκρινεις μια καρικατουρα ξερω γω του κσερκσι ή του λεοναιντας με κανονικους χαρακτηρες οπως ο σαντορο και ο μπατλερ?

δηλαδη ελεος μιλαμε για κειμενα που διαβαστηκαν απο χιλιαδες και ταινιες που τις ειδαν εκατομμυρια

βασικα πετυχες διανα

Όχι όχι και όχι.

Είναι διαφορετικά πράγματα και η μοναδικότητα του οποιουδήποτε δημιουργήματος ούτε αναβαθμίζεται ούτε συνδυάζεται με άλλα πράγματα. Η τέχνη δεν μαγειρευέται υπάρχει λόγος που η μεταφορές βιβλίων είναι χειρότερες από τα βιβλία. Που δεν υπάρχουν ταινίες Τσέχοφ, Ίψεν, Ιονέσκο.

Ο κινηματογράφος είναι τέχνη όταν χρησιμοποιεί την εικαστική.του δύναμη. Για αυτό κάποιος βλέπει Bunuel και Φελίνι αλλά δεν ασχολείται με μία εμπορική ταινία αφού έχει κάτσει η εμπορευσιμότητα της 

Τα videogames είναι ακόμα στα σπάργανα ως μέσο. Δεν υπάρχει ούτε Δον Κιχώτης ούτε Γλάρος για να κάτσουνε μετά από διακόσια χρόνια να ασχολούνται με το τάδε βιντεοπαιχνίδι που θεωρείται τέχνη.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Choutas said:

Όχι όχι και όχι.

Είναι διαφορετικά πράγματα και η μοναδικότητα του οποιουδήποτε δημιουργήματος ούτε αναβαθμίζεται ούτε συνδυάζεται με άλλα πράγματα. Η τέχνη δεν μαγειρευέται υπάρχει λόγος που η μεταφορές βιβλίων είναι χειρότερες από τα βιβλία. Που δεν υπάρχουν ταινίες Τσέχοφ, Ίψεν, Ιονέσκο.

Ο κινηματογράφος είναι τέχνη όταν χρησιμοποιεί την εικαστική.του δύναμη. Για αυτό κάποιος βλέπει Bunuel και Φελίνι αλλά δεν ασχολείται με μία εμπορική ταινία αφού έχει κάτσει η εμπορευσιμότητα της 

Τα videogames είναι ακόμα στα σπάργανα ως μέσο. Δεν υπάρχει ούτε Δον Κιχώτης ούτε Γλάρος για να κάτσουνε μετά από διακόσια χρόνια να ασχολούνται με το τάδε βιντεοπαιχνίδι που θεωρείται τέχνη.

 

Η τεχνη δεν μαγειρευεται; Νομιζω η γνωστη εταιρια με τα λαστιχα διαφωνει μαζι σου

 

μαλλον εχεις μεινει λιγο πισω φιλε. Το να αντιμετωπιζεις σινεμα σαν κομικ ή σαν φωτογραφια ειναι ξεπερασμενη αντιληψη. Αν εχεις ξεμεινει ακομα σε δημιουργους του 20ου οπως ο μπουνουελ κιουμπρικ κουροσαβα καλο ειναι να ερθεις λιγο στο σημερα που υπαρχουν πιο προχο εργαλεια. 
 

η εμπορικοτητα δεν εχει σχεση. Πχ ο σναιντερ και ο μικαελ μπαυ εχουν μια χαρα εικαστικη δυναμη και ειναι εμπορικοι

 

Πρεγματι ειναι ακομα νωρις για να μιλησουμε για ωριμανση του ειδους  ομως ηδη απο την εποχη του τσαπλιν ειχε κλεισει το θεμα ο κινηματογραφος ειχε ξεπερασει το θεατρο και ειχε γινει κυριαρχος

στα cd ηδη απο τις αρχες του 90 ειχαν ξεπερασει σε ποιοτητα τα 99% των βινιλιων και μεχρι το 95 το 100%
 

οσον αφορα τα βιντεοπαιχνιδια ηδη απο την τριτη - τεταρτη γενια με τα 16bit εφτασαν το σινεμα και με τα 32bit το ξεπερασαν  

 

πχ το gta 5 παιζεται 8 χρονια ειναι στη κορυφη και εχει βγαλει περισσοτερα απο τις πιο πετυχημενες ταινιες του σινεμα οπως το οσα παιρνει ο ανεμος και το αβαταρ. 
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, dieksodo είπε

Η τεχνη δεν μαγειρευεται; Νομιζω η γνωστη εταιρια με τα λαστιχα διαφωνει μαζι σου

 

μαλλον εχεις μεινει λιγο πισω φιλε. Το να αντιμετωπιζεις σινεμα σαν κομικ ή σαν φωτογραφια ειναι ξεπερασμενη αντιληψη. Αν εχεις ξεμεινει ακομα σε δημιουργους του 20ου οπως ο μπουνουελ κιουμπρικ κουροσαβα καλο ειναι να ερθεις λιγο στο σημερα που υπαρχουν πιο προχο εργαλεια. 
 

η εμπορικοτητα δεν εχει σχεση. Πχ ο σναιντερ και ο μικαελ μπαυ εχουν μια χαρα εικαστικη δυναμη και ειναι εμπορικοι

 

Πρεγματι ειναι ακομα νωρις για να μιλησουμε για ωριμανση του ειδους  ομως ηδη απο την εποχη του τσαπλιν ειχε κλεισει το θεμα ο κινηματογραφος ειχε ξεπερασει το θεατρο και ειχε γινει κυριαρχος

στα cd ηδη απο τις αρχες του 90 ειχαν ξεπερασει σε ποιοτητα τα 99% των βινιλιων και μεχρι το 95 το 100%
 

οσον αφορα τα βιντεοπαιχνιδια ηδη απο την τριτη - τεταρτη γενια με τα 16bit εφτασαν το σινεμα και με τα 32bit το ξεπερασαν  

 

πχ το gta 5 παιζεται 8 χρονια ειναι στη κορυφη και εχει βγαλει περισσοτερα απο τις πιο πετυχημενες ταινιες του σινεμα οπως το οσα παιρνει ο ανεμος και το αβαταρ. 
 

 

Εσύ μιλάς με νούμερα εγώ σου είπα η τέχνη μένει στον χρόνο ο Δων Κιχώτης είναι η μάνα του σύγχρονου μυθιστορήματος. Ο εξολοθρευτής άγγελος του Μπουνιουέλ ακόμα δε έχει ξεπεραστεί ούτε θεματικά ούτε εικαστικά.

Πότε δεν είπα ότι δεν έγιναν και πιο σύγχρονα αριστουργήματα όπως του Χάνεκε, του Τρίερ ή του Ταρ. Άλλά όλα αυτά έχουν κοινά την εικαστική τέχνη, το έντονο προσωπικό ύφος και εμφανή ανθρωποκεντρικά θέματα. Οι σύγχρονες παραγωγές εμπορικού τύπου στηρίζονται σε tropesκαι όχι σε θέματα.

Όσο για το GTA ότι πουλάει δεν μου λέει κάτι. Σίγουρα δεν είναι τέχνη και ο κόσμος που το παίζει σίγουρα δεν αποζητάει τέχνη. Αν το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών από τεχνική μέχρι το ύφος είναι το Breath of the Wild τότε έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για τον κόσμο βιντεοπαιχνιδιών.

Υστερόγραφο: Υπάρχουν παιχνίδια με φιλοδοξία από τα Gabriel Knight μέχρι τα Half Life/Portal αλλά ακόμα βρισκόμαστε μίλια μακριά από το να λέμε ότι θα επιζήσουν το πέρασμα του χρόνου στην αιωνιότητα.

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, Choutas said:

Εσύ μιλάς με νούμερα εγώ σου είπα η τέχνη μένει στον χρόνο ο Δων Κιχώτης είναι η μάνα του σύγχρονου μυθιστορήματος. Ο εξολοθρευτής άγγελος του Μπουνιουέλ ακόμα δε έχει ξεπεραστεί ούτε θεματικά ούτε εικαστικά.

Πότε δεν είπα ότι δεν έγιναν και πιο σύγχρονα αριστουργήματα όπως του Χάνεκε, του Τρίερ ή του Ταρ. Άλλά όλα αυτά έχουν κοινά την εικαστική τέχνη, το έντονο προσωπικό ύφος και εμφανή ανθρωποκεντρικά θέματα. Οι σύγχρονες παραγωγές εμπορικού τύπου στηρίζονται σε tropesκαι όχι σε θέματα.

Όσο για το GTA ότι πουλάει δεν μου λέει κάτι. Σίγουρα δεν είναι τέχνη και ο κόσμος που το παίζει σίγουρα δεν αποζητάει τέχνη. Αν το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών από τεχνική μέχρι το ύφος είναι το Breath of the Wild τότε έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για τον κόσμο βιντεοπαιχνιδιών.

Υστερόγραφο: Υπάρχουν παιχνίδια με φιλοδοξία από τα Gabriel Knight μέχρι τα Half Life/Portal αλλά ακόμα βρισκόμαστε μίλια μακριά από το να λέμε ότι θα επιζήσουν το πέρασμα του χρόνου στην αιωνιότητα.

 

 

 

 

το οτι εχουμε ακομα πολυ δρομο δεν σημαινει πως δεν εχουμε ηδη ξεπερασει τους αλλους

και ο βογιατζερ εχει πολυ χρονο ακομα για να φτασει στο επομενο αστρο περαν του ηλιακου μας αλλα αυτο δεν σημαινει πως ειναι πισω σε σχεση με αμαξια

μπορει μια φερραρι να θεωρηται καλυτερη αλλα σιγουρα εχει ξεπερασει το 99% των αυτοκινητων

 

κατα αντιστοιχια μπορει και το ζελντα να εχει πολυ δρομο ακομα αλλα και ο κινυηματογραφος ειχε πολυ δρομο ακομα μετα το τσαρλι τσαπλιν. αυτο δεν σημαινει ομως πως ηδη απο την εποχη των ταινιων του βωβου ο κινηματογραφος δεν ειχε ηδη ξεπερασει τις υπολοιπες τεχνες οπως το θεατρο.

 

ισα ισα που ενω οι ταινιες του βωβου εχουν πια ξεπεραστει και βλεπονται μονο ως μουσειακο ειδος τα παλια παιχνιδια οπως το 1ο ζελντα και τα φιναλ φαντασυ κτλ παιζονται ακομα ενω υπαρχει μια απο τις μεγαλυτερες κοινοτητες speedruns διαγωνισμων για το super metroid παιδχνιδι 30 χρονων

αρα το συμπερασμα σου περι αιωνιοτητας ειναι εσφαλμενο

φυσικα και κανεις δε θυμαται το fifa97 αλλα οπως ειπες και εσυ το halflife υπαρχει και μαλιστα remake το black mesa

αρα αυτο που θελω να πω ειναι πως ενω οι παλιες ¨"κατωτερες " τεχνες μουσικη θεατρο μυθιστορημα εχουν τελειωσει πια αφου εφτασαν τα ορια τους. ποιος μπορει να ξεπερασει το μοτσαρτ τον μπετοβεν ? το ιδιο το μεσον δεν εχει κατι καλυτερο να μας δωσει εχουμε δει το ζενιθ του

ο κινηματογραφος εχει αρχισει και αυτος και δειχνει τα ορια του. βεβαιως και εχει εξελιχθει με το χρονο πχ απο την εποχη που δεν υπηρχαν jump cuts ουτε για δειγμα και τα πλανα σταματουσαν και ξεκινουσαν απλοικα τωρα εχουμε φτασει ακομα και mainstream ταινιες να εχουν jump cuts και cut με κινηση!

ομως ποσο εξελιξη μπορουμε να δουμε ακομα?

ακομα και το τεχνικο κομματι εχει φτασει στα ορια του. θα δουμε 8κ . 16κ 32κ? 5.1 7.1 ατμος και μετα? εχει καποιο νοημα παραπανω?

 

αντιθετα τα παιχνιδια μολις τωρα ξεκιναν. δεν εχουν και πολλα χρονια που εχουν αρχισει να φτανουν στα τεχνικα ορια του medium

δηλαδη σαν να λεμε βρισκομαστε στη φαση που εχει μπει χρωμα και ηχος στις ταινιες δηλαδη περιπου οπως ηταν το σινεμα 100 χρονια πριν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Choutas είπε

Εσύ μιλάς με νούμερα εγώ σου είπα η τέχνη μένει στον χρόνο ο Δων Κιχώτης είναι η μάνα του σύγχρονου μυθιστορήματος. Ο εξολοθρευτής άγγελος του Μπουνιουέλ ακόμα δε έχει ξεπεραστεί ούτε θεματικά ούτε εικαστικά.

Πότε δεν είπα ότι δεν έγιναν και πιο σύγχρονα αριστουργήματα όπως του Χάνεκε, του Τρίερ ή του Ταρ. Άλλά όλα αυτά έχουν κοινά την εικαστική τέχνη, το έντονο προσωπικό ύφος και εμφανή ανθρωποκεντρικά θέματα. Οι σύγχρονες παραγωγές εμπορικού τύπου στηρίζονται σε tropesκαι όχι σε θέματα.

Όσο για το GTA ότι πουλάει δεν μου λέει κάτι. Σίγουρα δεν είναι τέχνη και ο κόσμος που το παίζει σίγουρα δεν αποζητάει τέχνη. Αν το καλύτερο παιχνίδι όλων των εποχών από τεχνική μέχρι το ύφος είναι το Breath of the Wild τότε έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για τον κόσμο βιντεοπαιχνιδιών.

Υστερόγραφο: Υπάρχουν παιχνίδια με φιλοδοξία από τα Gabriel Knight μέχρι τα Half Life/Portal αλλά ακόμα βρισκόμαστε μίλια μακριά από το να λέμε ότι θα επιζήσουν το πέρασμα του χρόνου στην αιωνιότητα.

 

 

 

Διάλογοι που στο σινεμά θα ταιριάζαν σε ταινίες Β διαλογής, στα βιντεοπαιχνίδια θα λάμβαναν πολύκροτες διακρίσεις... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...