Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα παιδιά βρήκα από αναζήτηση στο google το φόρουμ. Θα σας πω όσο πιο συνοπτικά μπορώ το προβληματισμό μου, μήπως έχει αντιμετωπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο.

Η μητέρα μου είναι ιδιοκτήτρια ενός διαμερίσματος, το οποίο νοίκιαζε σε μια κυρία και στην εγγονή της (παντρεμένη με παιδί) για περίπου 15 έτη τώρα. Η ΔΕΗ τα τελευταία 10 έτη περίπου ήταν στο όνομα τους. Τώρα η μητέρα μου επιθυμεί την πώληση του ακινήτου, οπότε οι μισθωτές αποχώρησαν. Πήγαν οι μισθωτές στην ΔΕΗ και αιτήθηκαν την διακοπή του ρεύματος. Ήρθε κλιμάκιο του ΔΕΔΔΗΕ τότε και αφαίρεσε τον μετρητή γιατί λέει κάτι καλώδια ήταν κομμένα (κατά τα λεγόμενα των μισθωτών αυτό είπαν από τον ΔΕΔΔΗΕ). Παίρνω τηλέφωνο και όντως βλέπουν πως δεν υπάρχει μετρητής με αιτιολογία "τεχνικά ευρήματα". Εντωμεταξύ εγώ έχω αγχωθεί γιατί από το τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν ότι τα τεχνικά ευρήματα μπορεί να αντιστοιχούν σε ρευματοκλοπή. Υπάρχει περίπτωση όντως να συνέβαινε κάτι τέτοιο επί 15 έτη που μένουν στο σπίτι (ή και λιγότερο - δεν ξέρω πως μπορούν να το διαπιστώσουν); Στους ελέγχους που κάνει ο ΔΕΔΔΗΕ ή στις μετρήσεις δεν θα έπρεπε κάτι τέτοιο να είχε διαπιστωθεί; Σε τέτοια περίπτωση το ποσό που θα κληθούν να καταβάλλουν θα πρέπει να το καταβάλλουν αυτοί, εφόσον η παροχή ήταν στο όνομα τους έτσι; Σε περίπτωση που δεν καταβάλλουν, εμείς θα μπορούμε να κάνουμε νέα σύνδεση;

 

EDIT: Καλησπέρα και πάλι.. Τελικά με κάλεσαν από ΔΕΔΔΗΕ και η υπάλληλος που μίλησα (καθώς η αρμόδια λείπει με άδεια) μου είπε μέσα σε άκρες πως ζήτημα ρευματοκλοπής υπάρχει. Εννοείται έχω πέσει από τα σύννεφα και έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ καθώς οι άνθρωποι που μέναν μέσα φαίνεται πως μας δούλευαν ενώ τους είχαμε εξυπηρετήσει αμέτρητες φορές... Επικοινώνησα μαζί τους και μόνο που δεν με έβρισαν, εμμέσως πλην σαφώς κατηγόρησαν πως εμείς είχαμε πειράξει τον μετρητή. Μπορούν όντως να ισχυριστούν κάτι τέτοιο; Η δική μας διαμονή στο σπίτι ήταν από το 2000 έως το 2005... Είναι δυνατόν να είχε συμβεί κάτι τέτοια παραβίαση τόσα χρόνια πίσω; (η μητέρα μου ούσα άσχετη με το θέμα λέει αποκλείεται). Όταν κάνανε την νέα σύνδεση δεν θα ήρθε κάποιος που θα έλεγχε τον μετρητή; Και σε κάθε περίπτωση από το 2006 μέχρι και το 2022 δεν θα είχε γίνει κάποιος έλεγχος;

Επεξ/σία από vasmg
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, vasmg είπε

Καλημέρα παιδιά βρήκα από αναζήτηση στο google το φόρουμ. Θα σας πω όσο πιο συνοπτικά μπορώ το προβληματισμό μου, μήπως έχετε αντιμετωπίσει κάποιος κάτι παρόμοιο.

Η μητέρα μου είναι ιδιοκτήτρια ενός διαμερίσματος, το οποίο νοίκιαζε σε μια κυρία και στην εγγονή της (παντρεμένη με παιδί) για περίπου 15 έτη τώρα. Η ΔΕΗ τα τελευταία 10 έτη περίπου ήταν στο όνομα τους. Τώρα η μητέρα μου επιθυμεί την πώληση του ακινήτου, οπότε οι μισθωτές αποχώρησαν. Πήγαν οι μισθωτές στην ΔΕΗ και αιτήθηκαν την διακοπή του ρεύματος. Ήρθε κλιμάκιο του ΔΕΔΔΗΕ τότε και αφαίρεσε τον μετρητή γιατί λέει κάτι καλώδια ήταν κομμένα (κατά τα λεγόμενα των μισθωτών αυτό είπαν από τον ΔΕΔΔΗΕ). Παίρνω τηλέφωνο και όντως βλέπουν πως δεν υπάρχει μετρητής με αιτιολογία "τεχνικά ευρήματα". Εντωμεταξύ εγώ έχω αγχωθεί γιατί από το τηλεφωνικό κέντρο μου είπαν ότι τα τεχνικά ευρήματα μπορεί να αντιστοιχούν σε ρευματοκλοπή. Υπάρχει περίπτωση όντως να συνέβαινε κάτι τέτοιο επί 15 έτη που μένουν στο σπίτι (ή και λιγότερο - δεν ξέρω πως μπορούν να το διαπιστώσουν); Στους ελέγχους που κάνει ο ΔΕΔΔΗΕ ή στις μετρήσεις δεν θα έπρεπε κάτι τέτοιο να είχε διαπιστωθεί; Σε τέτοια περίπτωση το ποσό που θα κληθούν να καταβάλλουν θα πρέπει να το καταβάλλουν αυτοί, εφόσον η παροχή ήταν στο όνομα τους έτσι; Σε περίπτωση που δεν καταβάλλουν, εμείς θα μπορούμε να κάνουμε νέα σύνδεση;

Καλημερα...Εχουν αφησει καποιο εντυπο απο τον Δεδδηε;;  Μαλλον πιθανον κατι εχει βρεθει στον μετρητη..Πολυ πιθανον να εχει πειραχτει..Αν βρεθει κατι απο τον Δεδδηε θα το διαπιστωσει...Τα ποσα θα πανε στον ιδιοκτητη της παροχης που πληρωνε..Νεα συνδεση μπορειτε να ζητησετε  με την τοποθετηση νεου μετρητη..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλημερα...Εχουν αφησει καποιο εντυπο απο τον Δεδδηε;;  Μαλλον πιθανον κατι εχει βρεθει στον μετρητη..Πολυ πιθανον να εχει πειραχτει..Αν βρεθει κατι απο τον Δεδδηε θα το διαπιστωσει...Τα ποσα θα πανε στον ιδιοκτητη της παροχης που πληρωνε..Νεα συνδεση μπορειτε να ζητησετε  με την τοποθετηση νεου μετρητη..

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας. Δεν γνωρίζω αν ο ΔΕΔΔΗΕ άφησε κάτι καθώς από όταν ζητήσαμε στους μισθωτές να αποχωρήσουν, δεν έχουμε επικοινωνία. Όταν λέτε "Τα ποσα θα πανε στον ιδιοκτητη της παροχης που πληρωνε" εννοείτε στον ιδιοκτήτη του ακινήτου ή στο όνομα αυτού που ήταν η παροχή;

Για νέα σύνδεση, αν προκύψει οφειλή, πρέπει αυτή να εξοφληθεί πρώτα; 

Τρέχουμε τώρα από το πουθενά για ένα τέτοιο ζήτημα... αν είναι δυνατόν!

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, vasmg είπε

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σας. Δεν γνωρίζω αν ο ΔΕΔΔΗΕ άφησε κάτι καθώς από όταν ζητήσαμε στους μισθωτές να αποχωρήσουν, δεν έχουμε επικοινωνία. Όταν λέτε "Τα ποσα θα πανε στον ιδιοκτητη της παροχης που πληρωνε" εννοείτε στον ιδιοκτήτη του ακινήτου ή στο όνομα αυτού που ήταν η παροχή;

Για νέα σύνδεση, αν προκύψει οφειλή, πρέπει αυτή να εξοφληθεί πρώτα; 

Τρέχουμε τώρα από το πουθενά για ένα τέτοιο ζήτημα... αν είναι δυνατόν!

Σε αυτον που πληρωνε την παροχη.. Αυτος ειναι ο εκαστοτε ιδιοκτητης της παροχης...Αν υπαρχει οφειλη εσας δεν σας νοιαζει... Απλα οταν θα αιτηθειτε να μπει  η νεα παροχη μπορει να σας ζητηθουν καποια  χρηματα για την τοποθετηση..Απλα μπορειτε να στειλετε καποιο email στην περιοχη του Δεδδηε της περιοχης σας και να ρωτησετε σαν ιδιοκτκητης της οικιας με καποια χαρτια που το αποδεικνυουν   αυτο  για την κατοχη της ,   τι εχει συμβει με το ρολοι...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Σε αυτον που πληρωνε την παροχη.. Αυτος ειναι ο εκαστοτε ιδιοκτητης της παροχης...Αν υπαρχει οφειλη εσας δεν σας νοιαζει... Απλα οταν θα αιτηθειτε να μπει  η νεα παροχη μπορει να σας ζητηθουν καποια  χρηματα για την τοποθετηση..Απλα μπορειτε να στειλετε καποιο email στην περιοχη του Δεδδηε της περιοχης σας και να ρωτησετε σαν ιδιοκτκητης της οικιας με καποια χαρτια που το αποδεικνυουν   αυτο  για την κατοχη της ,   τι εχει συμβει με το ρολοι...

Έχω πάρει τηλέφωνο, καταχώρησα το αίτημα και αναμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου (σήμερα υποτίθεται) . Γνωρίζετε η τοποθέτηση νέου μετρητή πόσο κοστίζει κατά προσέγγιση και ποσό καιρό θέλει για να ολοκληρωθεί;

Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια σας...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, vasmg είπε

Έχω πάρει τηλέφωνο, καταχώρησα το αίτημα και αναμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου (σήμερα υποτίθεται) . Γνωρίζετε η τοποθέτηση νέου μετρητή πόσο κοστίζει κατά προσέγγιση και ποσό καιρό θέλει για να ολοκληρωθεί;

Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια σας...

Περιμενε να σου δωσουν απαντηση... Και αν γινει αυτο.. Που πηρες τηλεφωνο δηλαδη;; Τιμες θα ρωτησεις..Μονοφασικη , τριφασικη...

https://deddie.gr/media/16338/συστημα-υπολογισμου-συμμετοχων-χτ-n.pdf

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, takoulou είπε

Περιμενε να σου δωσουν απαντηση... Και αν γινει αυτο.. Που πηρες τηλεφωνο δηλαδη;; Τιμες θα ρωτησεις..Μονοφασικη , τριφασικη...

https://deddie.gr/media/16338/συστημα-υπολογισμου-συμμετοχων-χτ-n.pdf

Ναι κάλεσα στο 8004004000 όπου τους εξήγησα την κατάσταση και καταχώρησαν το αίτημα μου για ενημέρωση, υποτίθεται σήμερα θα με καλέσει κάποιος τεχνικός.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, vasmg είπε

Ναι κάλεσα στο 8004004000 όπου τους εξήγησα την κατάσταση και καταχώρησαν το αίτημα μου για ενημέρωση, υποτίθεται σήμερα θα με καλέσει κάποιος τεχνικός.

Δεν το βλεπω να γινεται να σε καλεσει καποιος... Το τηλεφωνικο κεντρο ετσι λεει...Δυσκολο να γινεται...Μονο με email  οπως σου ειπα...Αυτα απο το τηλεφωνα δεν γινονται να σου πουν...

Επεξ/σία από takoulou
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, takoulou είπε

Δεν το βλεπω να γινεται να σε καλεσει καποιος... Το τηλεφωνικο κεντρο ετσι λεει...Δυσκολο να γινεται...Μονο με email  οπως σου ειπα...

Ξέρετε την ηλεκτρονική διεύθυνση που πρέπει να το στείλω;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, takoulou είπε

Δεν το βλεπω να γινεται να σε καλεσει καποιος... Το τηλεφωνικο κεντρο ετσι λεει...Δυσκολο να γινεται...Μονο με email  οπως σου ειπα...Αυτα απο το τηλεφωνα δεν γινονται να σου πουν...

Καλησπέρα και πάλι.. Τελικά με κάλεσαν από ΔΕΔΔΗΕ και η υπάλληλος που μίλησα (καθώς η αρμόδια λείπει με άδεια) μου είπε μέσα σε άκρες πως ζήτημα ρευματοκλοπής υπάρχει. Εννοείται έχω πέσει από τα σύννεφα και έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ καθώς οι άνθρωποι που μέναν μέσα φαίνεται πως μας δούλευαν ενώ τους είχαμε εξυπηρετήσει αμέτρητες φορές... Επικοινώνησα μαζί τους και μόνο που δεν με έβρισαν, εμμέσως πλην σαφώς κατηγόρησαν πως εμείς είχαμε πειράξει τον μετρητή. Μπορούν όντως να ισχυριστούν κάτι τέτοιο; Η δική μας διαμονή στο σπίτι ήταν από το 2000 έως το 2005... Είναι δυνατόν να είχε συμβεί κάτι τέτοια παραβίαση τόσα χρόνια πίσω; (η μητέρα μου ούσα άσχετη με το θέμα λέει αποκλείεται). Όταν κάνανε την νέα σύνδεση δεν θα ήρθε κάποιος που θα έλεγχε τον μετρητή; Και σε κάθε περίπτωση από το 2006 μέχρι και το 2022 δεν θα είχε γίνει κάποιος έλεγχος;

Δημοσ.
5 minutes ago, vasmg said:

Καλησπέρα και πάλι.. Τελικά με κάλεσαν από ΔΕΔΔΗΕ και η υπάλληλος που μίλησα (καθώς η αρμόδια λείπει με άδεια) μου είπε μέσα σε άκρες πως ζήτημα ρευματοκλοπής υπάρχει. Εννοείται έχω πέσει από τα σύννεφα και έχω στεναχωρηθεί πάρα πολύ καθώς οι άνθρωποι που μέναν μέσα φαίνεται πως μας δούλευαν ενώ τους είχαμε εξυπηρετήσει αμέτρητες φορές... Επικοινώνησα μαζί τους και μόνο που δεν με έβρισαν, εμμέσως πλην σαφώς κατηγόρησαν πως εμείς είχαμε πειράξει τον μετρητή. Μπορούν όντως να ισχυριστούν κάτι τέτοιο; Η δική μας διαμονή στο σπίτι ήταν από το 2000 έως το 2005... Είναι δυνατόν να είχε συμβεί κάτι τέτοια παραβίαση τόσα χρόνια πίσω; (η μητέρα μου ούσα άσχετη με το θέμα λέει αποκλείεται). Όταν κάνανε την νέα σύνδεση δεν θα ήρθε κάποιος που θα έλεγχε τον μετρητή; Και σε κάθε περίπτωση από το 2006 μέχρι και το 2022 δεν θα είχε γίνει κάποιος έλεγχος;

Καλά καλά βλακείες. Εφόσον από το 2006 έχετε μισθωτήριο που αποδεικνύει ποιος ζούσε εκεί και έκανε χρήση του ρεύματος το πρόβλημα είναι δικό του. Μπορεί να ταλαιπωρηθείς αλλά στο τέλος θα βρεις άκρη 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, marmagia είπε

Καλά καλά βλακείες. Εφόσον από το 2006 έχετε μισθωτήριο που αποδεικνύει ποιος ζούσε εκεί και έκανε χρήση του ρεύματος το πρόβλημα είναι δικό του. Μπορεί να ταλαιπωρηθείς αλλά στο τέλος θα βρεις άκρη 

Δεν ξέρω αν υπάρχει μισθωτήριο από τότε, πάντως σίγουρα τα μισθώματα δηλώνονταν, βρήκα μία δήλωση Ε2 της μητέρας μου για το 2006! Μισθωτήριο βρήκα από το 2011 και για όλα τα επόμενα έτη. Όταν κάνανε την αλλαγή στο όνομά τους, δεν θα ήρθε κλιμάκιο του ΔΕΔΔΗΕ για έλεγχο; Είναι σύνηθες να συμβαίνει κάτι τέτοιο; Φαντάζομαι πως ναι έτσι ώστε να είναι εξασφαλισμένος ο εκάστοτε μισθωτής πως το ρολόι του ακινήτου δεν είναι "πειραγμένο" και δεν βρεθεί ξαφνικά υπόλογος για παράνομες πράξεις άλλου!

Δημοσ.

@vasmg

Bασικά, νέα σύνδεση γιατί να κάνετε; Θα πληρώνετε τα κερατιάτικα μιας νέας σύνδεσης μέχρι να πωληθεί το σπίτι : τέλη Δήμου, συνδρομή ΕΡΤ, πάγιο...Εκτός κι αν είναι ήδη δρομολογημένη η πώληση (ή θέλετε για πρακτικούς λόγους να υπάρχει ρεύμα μέχρι να φύγει από εσάς το σπίτι). Ή το θεωρείτε καλύτερο ως "προσόν" για να προχωρήσει μια πώληση (ή μπορεί και να το ζητάει ο επίδοξος αγοραστής, δεν ξέρω, που εδώ που τα λέμε, καλά θα κάνει να το ζητάει, αν το ζητάει...). Πάντως δεν νομίζω να είναι υποχρέωσή σας να είναι ρευματοδοτημένο.

Κατά τ' άλλα, αν το ρεύμα ήταν στην ΔΕΗ κι όχι σε κάποιον εναλλακτικό πάροχο, να ξέρεις ότι το οποιοδήποτε χρέος (πόσο μάλλον στην περίπτωση ρευματοκλοπής που λες ότι σας είπαν), θα μείνει "στην παροχή" (δηλαδή "στο σπίτι", υπό ευρύτερη έννοια), πράγμα που πρακτικά σημαίνει ότι αν πείτε να κάνετε επανασύνδεση στην ΔΕΗ, θα σας,,,βάλουν να τα πληρώσετε εσείς (ΑΝ οι ενοικιαστές που φύγανε δεν προτίθενται να τα πληρώσουν - πράγμα που λογικά είναι το πιθανότερο να κάνουν...), για να κάνουν επανασύνδεση (παρανόμως βέβαια, γιατί κανονικά θα πρέπει να τα ζητάνε από το ΑΦΜ στο οποίο αντιστοιχεί το χρέος, αλλά πιασ' τ' αυγό και κούρευ' το : θα χρειαστεί να βάλετε δικηγόρο κτλ). Σε τέτοια περίπτωση, η γρήγορη λύση θα είναι να ζητήσετε επανασύνδεση από "εναλλακτικό" πάροχο. Δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι καλό όλα αυτά να τα ξέρει ο επικείμενος αγοραστής (και τί πρόβλημα μπορεί ν' αντιμετωπίσετε αν ΔΕΝ του αναφέρετε το σκηνικό, διότι αν δεν πληρωθεί το όποιο χρέος, θα το,,,βρει αυτός μπροστά του, αν πάει να ζητήσει να πάρει την παροχή πάνω του, στην ΔΕΗ...(κι αν πχ θέλει να πάει σε σταθερό πρόγραμμα της ΔΕΗ, ή ακόμη και στο Γ1, αλλά πάντα ΔΕΗ, αυτό θα είναι θέμα...).

Επίσης η φάση "ρευματοκλοπή", αν όντως αποφανθούν για τέτοια από τον ΔΕΔΔΗΕ, είναι σοβαρή, και δεν είμαι σίγουρος ότι θα πρέπει να το πάρετε τόσο "χαλαρά" (φοβάμαι ότι ως ιδιοκτήτες υπάρχει ενδεχόμενο να "μπλέξετε", γι' αυτό καλό θα ήταν να σιγουρευτείς, ρωτώντας στον ΔΕΔΔΗΕ, α) τί ακριβώς "ευρήματα" είχαν, β) εάν υπάρχει περίπτωση να εμπλέξουν κι εσάς. Τέλος, αν υπάρχει δικηγόρος του οποίου είστε ήδη πελάτης, καλό θα ήταν να του τ' αναφέρετε όλα αυτά από τώρα). Το ότι πήραν μαζί τους το ρολόι, δεν ακούγεται καθόλου θετικό (αν το πήραν για να το ελέγξουν και όχι πχ για να το αντικαταστήσουν - με την ευκαιρία - με νέο ψηφιακό).

Δημοσ.

Δεν ξέρω τι στο δ.. γίνεται με τους μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ. 

Στην πολυκατοικία που είναι το διαμέρισμα της μητέρας μου και το νοικιαζαμε, έφυγαν οι νοικαρηδες το 2020 και τους είπαμε να κόψουν το ρεύμα που ήταν στο όνομα τους. Το ρευμα κόπηκε. Διαπίστωσα τυχαία σηκώνοντας τον γενικο πριν 1 μήνα πως έχει επανασυνδεθει το ρεύμα. Το διαμέρισμα είναι κενό. 

Το ιδιο ακριβώς συνέβη το 2014-15 όταν πάλι έφυγαν οι προπροηγουμενοι νοικαρηδες και ήρθαν οι προηγούμενοι. Το ρευμα είχε κοπεί αλλά μετά από 2 μήνες πάλι είχε επανασυνδεθει. Τότε είχαμε ρωτήσει την ΔΕΗ και μας είπανε πως για άγνωστο λόγο συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ σύνδεσε το ρεύμα. 

Τώρα δεν θα ασχοληθώ πάλι να το ψάξω αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί γίνονται τέτοια πράγματα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...