Προς το περιεχόμενο

TP LINK Deco M4 V3 (ζευγάρι) 58 euros


proklos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 ώρα πριν, Dionisakos4 είπε

άκυρο και σε εμένα ,αλλά θα το αφήσω ανοιχτό να βρεθεί από μεριάς skroutz.

Θα στο χαλάσω αλλά το Σκρουτζ τον ενδιαφέρει αυτός που τον πληρώνει. Και δεν είσαι αυτός εσύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, laserjesus είπε

Θα στο χαλάσω αλλά το Σκρουτζ τον ενδιαφέρει αυτός που τον πληρώνει. Και δεν είσαι αυτός εσύ.

Μου έχει τύχει αντίστοιχη περίπτωση και την διαφορά την κάλυψε η skroutz. Αρα δεν ισχύει αυτό που λες, τουλάχιστον όχι πάντα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, PeopleAreStrange είπε

Μου έχει τύχει αντίστοιχη περίπτωση και την διαφορά την κάλυψε η skroutz. Αρα δεν ισχύει αυτό που λες, τουλάχιστον όχι πάντα. 

δεν ήθελα να το πω ,γιατί μετά θα γυρνούσε κάποιος και θα έλεγε "εκμεταλεύτηκες" ή οτιδήποτε τέτοιο.

Όποτε ας πληροφορίσω, ότι το skroutz (παρότι πληρώνεται , από το εκάστωτε κατάστημα) δεν ξέρεις και όταν είσαι πελάτης plus με αρκετές παραγγελίες ,τι γίνεται ;) 

Άρα αυτός ,είμαι εγώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, PeopleAreStrange είπε

Μου έχει τύχει αντίστοιχη περίπτωση και την διαφορά την κάλυψε η skroutz. Αρα δεν ισχύει αυτό που λες, τουλάχιστον όχι πάντα. 

Ωραίος. Μακάρι να γίνει ξανά και να βάλεις εδώ το screenshot. Γιατί από την ανάποδη έχουμε δει πολλά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την διαφορά δεν την καλύπτει το skroutz... Το skroutz στο marketplace του (έξυπνο καλάθι) δίνει κάποιο περιθώριο στον έμπορο να αποδεχθεί ή όχι την παραγγελία, αν δεν την αποδεχθεί μετά την προσφέρει με την σειρά στους υπόλοιπους στην τιμή που είχε γίνει η αγορά. Συνήθως δεν την αποδέχεται κανένας από τους επόμενους λόγω της χαμηλότερης τιμής.

Τουλάχιστον τώρα οι Pro Seller έχουν πολύ μικρό περιθώριο να απορρίψουν παραγγελίες χωρίς να χάσουν το badge και επιτρέπει στα καταστήματα να περνάνε το stock τους στο feed οπότε τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο ήταν πέρσι.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να αναφέρω, ότι αυτή τη φορά η ακύρωση έγινε από μεριάς skroutz και πιστώθηκε κουπόνι , γιατί κανένα κατάστημα από τα 3 δεν "δέχθηκε" την τιμή ,και αντίστοιχα έγινε και στο bestprice , το οποίο έδειχνε άλλα 2 καταστήματα να έχουν την ίδια τιμή.

Υ.Γ : Λογικά όλοι αυτοί έχουν τον ίδιο προμηθευτή και το bot βάρεσε το .xls αρχείο μπαμ -μπαμ χωρίς έλεγχο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, elpenor είπε

Την διαφορά δεν την καλύπτει το skroutz... Το skroutz στο marketplace του (έξυπνο καλάθι) δίνει κάποιο περιθώριο στον έμπορο να αποδεχθεί ή όχι την παραγγελία, αν δεν την αποδεχθεί μετά την προσφέρει με την σειρά στους υπόλοιπους στην τιμή που είχε γίνει η αγορά. Συνήθως δεν την αποδέχεται κανένας από τους επόμενους λόγω της χαμηλότερης τιμής.

Μια χαρά την καλύπτει, έχω παραγγείλει κινητό με αρχική τιμή 163 το οποίο δεν υπήρχε, εν τέλει το έλαβα από κατάστημα με τιμή παραστατικού 198 και δεν πλήρωσα ούτε ευρώ παραπάνω. 

Όταν ρώτησα δε για να μου στείλουν το σωστό παραστατικό με την τιμή που πλήρωσα, μου είπαν ότι η τιμή έχει καλυφθεί από το Skroutz. 

Επίσης πολλές φορές μου έχει συμβεί και το αντίθετο, να πληρώσω κάτι πχ ακριβότερα και να μου επιστρέψουν την διαφορά χρημάτων μετά την παράδοση, άρα δεν ισχύει αυτό που αναφέρεις ότι την δίνει στους εμπόρους με την τιμή που πλήρωσες, γιατί πολύ απλά δεν θα σύμβαινε αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, sortie είπε

Μια χαρά την καλύπτει, έχω παραγγείλει κινητό με αρχική τιμή 163 το οποίο δεν υπήρχε, εν τέλει το έλαβα από κατάστημα με τιμή παραστατικού 198 και δεν πλήρωσα ούτε ευρώ παραπάνω. 

Όταν ρώτησα δε για να μου στείλουν το σωστό παραστατικό με την τιμή που πλήρωσα, μου είπαν ότι η τιμή έχει καλυφθεί από το Skroutz. 

Επίσης πολλές φορές μου έχει συμβεί και το αντίθετο, να πληρώσω κάτι πχ ακριβότερα και να μου επιστρέψουν την διαφορά χρημάτων μετά την παράδοση, άρα δεν ισχύει αυτό που αναφέρεις ότι την δίνει στους εμπόρους με την τιμή που πλήρωσες, γιατί πολύ απλά δεν θα σύμβαινε αυτό.

Καλή πληροφορία ότι το skroutz κάποια περίοδο πλήρωνε από την τσέπη του, δεν έχει συμβεί σε κανένα πελάτη μου. Αν θυμάσαι πότε περίπου έγινε αυτό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Dionisakos4 είπε

Να αναφέρω, ότι αυτή τη φορά η ακύρωση έγινε από μεριάς skroutz και πιστώθηκε κουπόνι , γιατί κανένα κατάστημα από τα 3 δεν "δέχθηκε" την τιμή ,και αντίστοιχα έγινε και στο bestprice , το οποίο έδειχνε άλλα 2 καταστήματα να έχουν την ίδια τιμή.

Υ.Γ : Λογικά όλοι αυτοί έχουν τον ίδιο προμηθευτή και το bot βάρεσε το .xls αρχείο μπαμ -μπαμ χωρίς έλεγχο .

Δινει και το bestprice κουπονι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, elpenor είπε

Καλή πληροφορία ότι το skroutz κάποια περίοδο πλήρωνε από την τσέπη του, δεν έχει συμβεί σε κανένα πελάτη μου. Αν θυμάσαι πότε περίπου έγινε αυτό;

Ούτε μήνα, έκανα την παραγγελία αρχές Μαϊου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...