Προς το περιεχόμενο

Ερώτηση προς επαγγελματίες Devs


Aggeluska

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ειμαι σχετικα νεος Dev, δουλευω εδω και 1.5 χρονο στον κλαδο. Θελω να ρωτήσω κυρίως τους παλιοτερους για να μαθω απο την εμπειρια τους καποια πραγματα. Ποσες φορες ολα τα χρονια που εργαζεστε ως devs εχετε βρεθει σε ομαδες και εργα, στα οποια ακολουθουνται οντως καλες πρακτικες SOLID Principles & Design Patterns, αλλα και πρακτικες οπως Code Reviews κλπ. Μπαινοντας ως νεος Dev στον κλαδο αυτον, μου φανηκε αρκετα παραξενο πως δουλευοντας σε διαφορα εργα δεν εχω βρει σχεδον ποτε να ακολουθουνται τα παραπανω που ανεφερα. Οποτε ρωταω τα παραπανω για να καταλαβω αν εγω απλα ετυχε να εχω πεσει σε τετοιες περιπτωσεις ή απλα ολοι δουλευουν με αυτον τον τροπο. Η ερωτηση παει σε οσους δουλευουν Ελλαδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται τί εννοείς «SOLID Principles & Design Patterns». Με την πραγματική έννοια του όρου, ποτέ ολόκληρη η ομάδα δεν τα ακολουθούσε, πάντα ήταν κάποιοι συγκεκριμένοι ντεβς, συνήθως οι πιο senior, με τους junior να έχουν πολύ πιο ελεύθερη απόδοση των best practices, για να το θέσω ευγενικά. Πάντως σε όλες τις ομάδες που έχω δουλέψει, πάντα υπήρχε η έννοια του code review, δεν σπρώχναμε λαιβ ό,τι πεπόνι γράφαμε. Ακόμα και όταν ήμουν σε ομάδα με 2 ντεβς, πάντα κάναμε review ο ένας τον κώδικα του άλλου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

Οι πρώτες 1-2 δουλειές συνήθως είναι αγροτικά. Στις μεγάλες εταιρείες παίζει code review και SOLID φυσικά όσο το δυνατόν είναι εφικτό στον υπάρχων κώδικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, Ironside said:

Οι πρώτες 1-2 δουλειές συνήθως είναι αγροτικά. Στις μεγάλες εταιρείες παίζει code review και SOLID φυσικά όσο το δυνατόν είναι εφικτό στον υπάρχων κώδικα.

αμα θες γραψε μερικες στις οποιες υπήρξες και οντως κανανε SOLID και Code Review ή στειλε πριβε αν θες. Απλα να το εχω υποψην για μελλοντικη μετακίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/6/2022 στις 11:24 ΠΜ, t(o.ot) είπε

Πάντως σε όλες τις ομάδες που έχω δουλέψει, πάντα υπήρχε η έννοια του code review, δεν σπρώχναμε λαιβ ό,τι πεπόνι γράφαμε.

Και πάντα καταφέρνουν τα άτιμα τα πεπόνια να βρίσκονται στην παραγωγή και να σκάει κάτι Παρασκευή απόγευμα, πέντε λεπτά πριν κλείσεις και πας για μπύρες 🤣

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Στις 10/6/2022 στις 11:43 ΜΜ, clampro είπε

Και πάντα καταφέρνουν τα άτιμα τα πεπόνια να βρίσκονται στην παραγωγή και να σκάει κάτι Παρασκευή απόγευμα, πέντε λεπτά πριν κλείσεις και πας για μπύρες 🤣

Δεν σπρώχνεις νέο branch στο production Παρασκευή. Νόμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Ironside είπε

Δεν σπρώχνεις νέο branch στο production Παρασκευή. Νόμος.

Εξαρτάται από πολλά πράγματα αυτό. Δεν ορίζεις εσύ πάντα πότε είναι νεκρός χρόνος για την εταιρεία. Στην δική μου περίπτωση ας πούμε, προτιμούσαμε Παρασκευή απόγευμα γιατί το Σάββατο η δουλειά ήταν πάντα μειωμένη, οπότε και να πήγαινε κάτι στραβά θα είχαμε μεγαλύτερη ευχέρεια να το διορθώσουμε από ότι μια καθημερινή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, clampro είπε

Εξαρτάται από πολλά πράγματα αυτό. Δεν ορίζεις εσύ πάντα πότε είναι νεκρός χρόνος για την εταιρεία. Στην δική μου περίπτωση ας πούμε, προτιμούσαμε Παρασκευή απόγευμα γιατί το Σάββατο η δουλειά ήταν πάντα μειωμένη, οπότε και να πήγαινε κάτι στραβά θα είχαμε μεγαλύτερη ευχέρεια να το διορθώσουμε από ότι μια καθημερινή.

Σε όσες εταιρείες έχω δουλέψει και έχω φίλους προγραμματιστές, πουθενά δεν δουλεύουν ΣΚ. Με αυτά τα δεδομένα δεν pushαρεις νέο branch στο production, Παρασκευή απόγευμα, για να αποφύγεις τις αναγούλες μέσα στο ΣΚ.

Τώρα αν είσαι σε team με microservice και βάρδια ΣΚ, οκ πάω πάσο.

Επεξ/σία από Ironside
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως φταίω εγώ που δεν το εξήγησα καλύτερα. Ήμουν σε εμπορική εταιρεία, που είχε εσωτερικό τμήμα development. Επομένως, οι χρόνοι καθορίζονταν από την εμπορική λειτουργία και πολλές φορές τα μπεστ πράκτισες ήταν πολυτέλεια. Και αυτό συμβαίνει (κατά την δική μου εμπειρία πάντα) περισσότερο από όσο πιστεύουν οι περισσότεροι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, Ironside said:

Δεν σπρώχνεις νέο branch στο production Παρασκευή. Νόμος.

Δεν χρειάζεται να σπρώξεις νέο branch αν δουλεύουν όλοι στο master (εδώ μπαίνει το αντίστοιχο meme)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, Theo1903 είπε

Δεν χρειάζεται να σπρώξεις νέο branch αν δουλεύουν όλοι στο master (εδώ μπαίνει το αντίστοιχο meme)

Έχω δουλέψει σε εταιρεία που δεν είχε version control, ούτε unit testing. Με interpreted language, αλλάζαμε κάτι σε ένα αρχείο/αρχεία και go live again. Το debugging το έκανε ο πελάτης 😇😉

Επεξ/σία από Ironside
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 minutes ago, Ironside said:

Έχω δουλέψει σε εταιρεία που δεν είχε version control, ούτε unit testing. Με interpreted language, αλλάζαμε κάτι σε ένα αρχείο/αρχεία και go live again. Το debugging το έκανε ο πελάτης 😇😉

Έφτυσα το φαι απο την μύτη, να 'σαι καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...