Προς το περιεχόμενο

Undervolt rx580


golden33

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα παιδιά. Έχω μία xfx rx580 8gb και προσπαθώ να την κάνω λίγο undervolt γιατί τώρα το καλοκαίρι φτάνει 80-82 βαθμούς στο 7 days to die. Έχω ακολουθήσει τις τιμές από κάποια video που βρήκα youtube αλλά μετά από καμιά μέρα μου ξαναπηγαίνει την κάρτα σε default ρυθμίσεις προφανώς γιατί δεν είναι stable. 

Επειδή είμαι τελείως άσχετος με το θέμα, υπάρχει κάποιος μπούσουλας να ακολουθήσω, κάποιος οδηγός? Έχετε εσείς stable τιμές να δοκιμάσω? Δώστε μου τα φώτα σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα φίλε μου.

Μόνο την Nitro Plus έχω καταφέρει να κάνω UV με 100% επιτυχία. Αν έχεις την επιλογή auto UV στο adrenalin τότε κάντο, διαφορετικά άστη default.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, giannisskrp είπε

Καλησπέρα φίλε μου.

Μόνο την Nitro Plus έχω καταφέρει να κάνω UV με 100% επιτυχία. Αν έχεις την επιλογή auto UV στο adrenalin τότε κάντο, διαφορετικά άστη default.

Θα το ψάξω σήμερα, σε ευχαριστώ πολύ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που θέλει να πει ο dsi44 είναι ότι με 80-82 βαθμούς δεν έχει πρόβλημα η κάρτα. Δεν θα πάθει τίποτα. Αν θες να ρίξεις την θερμοκρασία είναι άλλο καπέλο. Μπορείς να το κάνεις όπως το παλεύεις με UnderVolt δλδ. ή να κάνεις μια ανανέωση την πάστα να μπορείς και είναι βέβαια εκτός εγγύησης η κάρτα.    

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, golden33 είπε

Μα για αυτό ζητάω βοήθεια για να μην κάνω ζημιά στην κάρτα. Δηλαδή δεν υπάρχει safe undervolt?

Ανεβασε μια το παραθυρο απο adrenalin, στο manual και με ενεργοποιημενο το advanced control αριστερα στα ρολογια να δω τι επιλογες σου βγαζει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες