Προς το περιεχόμενο

Ο πρόεδρος της Toyota λέει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι υπερεκτιμημένα


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, menthol1979 είπε

Όπως σου είπε και ο Πέτρος έχεις υπολογίσει DC φορτιστές σε εθνικό δίκτυο, αμα βγεις σε επαρχιακό κλάφτα Χαράλαμπε, AC μπαλαντέζα και αν, οπότε πάμε 3ωρο και έχει ο θεός. Χώρια την αναζήτηση ή την αλλαγή διαδρομής που ακυρώνει ένα μεγάλο μέρος του σχεδιασμού σου.

Μετά, το αν θα βρεις διαθέσιμο κιόλας δεν το έχεις βάλει καν στην εξίσωση. Όπως επίσης δεν έχεις βάλει και την οδήγηση που επιβάλεται να ακολουθήσεις εαν δε θες να αφήσεις το αμάξι σου στη μέση του δρόμου και να βρεις να γυρίσεις. Ακόμα, δεν έχεις βάλει καν το ότι όλοι δεν έχουν την όρεξη να πάρουν σώνει και καλά αμάξια επιπέδου κια/skoda, άλλη κουβέντα αυτό.

Συνεχίζουμε, το 50% με την υπολοιπόμενη διαδρομή σε ζέστη/ac/κόσμο μέσα/παιδιά να γκρινιάζουν/ανηφόρες σημαίνει ότι μετά από λίγο ξανασταματάμε. Όχι ευχαριστώ, τέτοια ταλαιπωρία δεν τη θέλω, προσωπικά μιλώντας, να τρώω το μισό ταξίδι με το κινητό στο χέρι που θα ξαναφορτίσω.

Επίσης, το ότι δεν θέλεις τακάκια/δίσκους λόγω επιβράδυνσης από τη φόρτιση είναι εντελώς λάθος. Θα το καταλάβεις όταν χρειαστεί.

Για να γυρίσουμε στο αρχικό μας θέμα, ναι είναι θέμα επιλογών. Αλλά ότι εσύ θα το αποσβέσεις (!!) (όπως μας το λες θα βγάλεις κιόλας) και ότι στην άλλη πλευρά θα δουλεύεις 8ωρο μόνο για βενζίνη είναι τελείως εκτός πραγματικότητας. Η πραγματικότητα είναι στη μέση και ο καθένας τη ζυγίζει.

Μέσα σε να χρόνο οι σταθμοί φόρτισης έχουν πολλαπλασιαστεί, βάζουν τώρα μέχρι και οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και σταδιακά όλα τα βενζινάδικα.
Και πάλι, μιλάμε μόνο για τα ταξίδια που θα κάνεις σποραδικά μέσα στον χρόνο, καθημερινά είσαι καλυμμένος από το σπίτι   

Τα «επιπέδου» Skoda που λες, σε προτρέπω να δεις από κοντά ένα Enyaq των 45.000€ (-8.000€ επιδότηση) και μετά μπορείς να έχεις άποψη.

Η απόσβεση αφορά την διαφορά της αγοράς ενός ηλεκτρικού vs θερμικού, όπως είχα γράψει και στην αρχή.
Αν και εδώ που τα λέμε, εάν θες να αγοράσεις ένα μεγάλο αμάξι τύπου Tucson, Peugeot 3008 κλπ με πετρέλαιο θες πάνω από 33.000€.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 187
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
9 ώρες πριν, menthol1979 είπε

BMW X1 (αυτή που μόλις βγήκε)

 

Συμφωνω και επαυξανω που λενε.

Αυτο μαλιστα ειναι οχημα.

Για λιγο φοβηθηκα οτι θα μου ελεγες κανεναν γιαπωνεζικο κουβα ή καμια ιταλικη κονσερβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε

Μέσα σε να χρόνο οι σταθμοί φόρτισης έχουν πολλαπλασιαστεί, βάζουν τώρα μέχρι και οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ και σταδιακά όλα τα βενζινάδικα.
Και πάλι, μιλάμε μόνο για τα ταξίδια που θα κάνεις σποραδικά μέσα στον χρόνο, καθημερινά είσαι καλυμμένος από το σπίτι  

Τα «επιπέδου» Skoda που λες, σε προτρέπω να δεις από κοντά ένα Enyaq των 45.000€ (-8.000€ επιδότηση) και μετά μπορείς να έχεις άποψη.

Η απόσβεση αφορά την διαφορά της αγοράς ενός ηλεκτρικού vs θερμικού, όπως είχα γράψει και στην αρχή.
Αν και εδώ που τα λέμε, εάν θες να αγοράσεις ένα μεγάλο αμάξι τύπου Tucson, Peugeot 3008 κλπ με πετρέλαιο θες πάνω από 33.000€.  

Φυσικά, για την πόλη δεν το συζητάμε, με οτιδήποτε είσαι μια χαρά, ειδικά εαν μιλάμε για αυτονομία 350+ όπως φαντάζομαι εννοείς. Μικρές μετακινήσεις = μικρός χρόνος φόρτισης οπότε αντιμετωπίζεται το όποιο θέμα. Μίλησα όμως για το θέμα των ταξιδιών, και προσωπικά δεν κάνω 3-4, γι αυτό και προσπαθώ να σου εξηγήσω ότι εισάγει ένα μεγάλο παράγοντα αγχους, επιπλέον οργάνωσης εαν θες που προσωπικά δεν θέλω να βάλω. Επιπλέον δεν ταξιδεύω μόνος μου οπότε η όποια παρέκκλιση ή παράκαμψη ή καθυστέρηση μας επιβαρύνει όλους. Και δεν θέλω να στερηθώ πλέον αυτή τη διασκέδαση για μένα. Οτι θα αποσβεθεί η διαφορά θα γίνει κάποια στιγμή σίγουρα θα γίνει, συνεχίζω να διαφωνώ πως όχι τόσο γρήγορα όσο νομίζεις αλλά θα γίνει.

32.000 έχει το 3008 με βενζίνη, πετρέλαιο δεν το κοίταξα αλλά πάει ακόμα παραπάνω. Για το enyaq έχω άποψη ξέροντας πόσο "τζιμάνι" βγήκε το Fabia του κουμπάρου μου (μην μακρυγορώ, πήγε σκουπίδια) οπότε ένα μαλακό πλαστικό εδώ και εκεί και ένα test drive του 10λεπτου δεν θα μου αλλάξουν γνώμη. Πίσω από κάθε αυτοκινητοβιομηχανία υπάρχει και μια ιστορία, όσο και αν φαινομενικά μερικοί δείχνουν να έχουν ανέβει υπάρχει δρόμος ακόμα. Προσωπική εκτίμηση φυσικά.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως πάντα το πλάνο της Toyota είναι πολύ μπροστά . Όταν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές σφύριζαν αδιάφορα ήταν η μοναδική που εξελιξε την κορυφαία υβριδική τεχνολογία και την έκανε προσιτή. Τώρα δήθεν όλους τους άλλους κατασκευαστές τους έπιασε η πρεμούρα για την οικολογία και πουλάνε σάπιες μπαταρίες με εξαίρεση όσες Panasonic έχουν απομείνει στην Tesla  και σφυρίζουν αδιάφορα για την εγγύηση . Η Toyota στο πρώτο της ηλεκτρικό προσφέρει 11 χρόνια η 1.000.000χλμ και οι άλλοι κλασικά βλέπουν με κυαλι. Για αυτό ήταν , είναι και θα παραμείνει με διαφορά η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υπέρ και κατα θα ακούμε για αρκετά χρονια

νομίζω ο πρώτος αποτρεπτικός παράγοντας είναι οι τιμές τους  και όπως πάντα σε ότι καινούργιο τα ποιο παχιά πορτοφόλια θα ψωνίσουν πρώτα .....μόλις περάσει η μπόρα θα αρχίσουν και τα ποιο αδύναμα πορτοφόλια....

και όταν αρχίσει να κινείται η αγορά μεταχ/νων τότε μπορεί και χαμηλόμισθος και ο χαμηλοσυνταξιούχος να πάρει καποιο,

μέχρι τότε αρκετοί θα κοιτάμε .......

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, loulakion είπε

ΑΜΕΝ 

αλλά βάλε ένα σύνδεσμο, ξόδεψα ένα λεπτό στο google ! 

https://www.wsj.com/articles/toyotas-chief-says-electric-vehicles-are-overhyped-11608196665

εντομεταξύ ακριβώς το ίδιο κείμενο xD 

και δείχνει πόσο γερασμένο είναι το άρθρο από αυτό: https://www.thetealmango.com/featured/most-valuable-car-companies/

Με τις τρέχουσες τιμές στο ρεύμα, αν το φορτίζεις σπίτι σου, θα θες 1000 ευρώ το μήνα :P

Ζω σε επαρχία και με 80 ευρώ πετρέλαιο βγάζω μήνα. Με τα βουνά που έχει το μέρος και τα κρύα που κάνει ακόμα και καλοκαίρι, τα 80 ευρώ θα γινόντουσαν τουλάχιστον 250 ευρώ σε ρεύμα εφόσον είχε την ίδια κατανάλωση, που δεν έχει, ίσα ίσα είναι γνωστό πόσο υποφέρουν σε ανηφόρες/κρύο... Οπότε και εγώ θα ήθελα γύρω στα 500 το μήνα για λογαριασμό ρεύματος, μόνο για το αμάξι. 
Επίσης το εννοείς δεν έχει σέρβις ?! Στο σέρβις μόνο κινητήρα ελέγχουν ; Και αν θες 10.000 ευρώ για μία αλλαγή μπαταρίας στα 8 χρόνια, Αυτό το ποσό, ισοδυναμεί με 10 χρόνια σέρβις. 

Ουσιαστικά είναι μία ή άλλη, απλά στα ηλεκτρικά φορτώνεις το περιβάλλον και το κόσμο με μία φουλ τοξική (στα υλικά και τη παραγωγή) μπαταρία. Συγχαρητήρια. 

Αν θες να σώσεις το περιβάλλον πάρε ποδήλατο, πάρε Μέσο Μαζικής Μεταφοράς. 

Είσαι το 30% του έλληνα που ζει στην επαρχία  (και καλά κάνεις). Και εγώ αν ζουσα επαρχία ετσι θα έκανα. Όμως ζω Αθήνα και για να κάνω μια διαδρομή 7χιλιομέτρων  πρέπει να περάσω 26 φανάρια. Αυτά λοιπον με κίνηση σκέψου πόσα σταμάτα ξεκίνα είναι. (Όλα με πρώτη άντε και δευτέρα αν είσαι τυχερός πουθενά).

80 ευρώ θέλω την εβδομάδα για να κάνω τα 7χιλιόμετρα πήγαινέλα. 

Καθένας έχει λοιπον διαφορετική πραγματικότητα για τον κάθε τύπο αυτοκινήτου. Δόξα το θεό έχουμε επιλογές και για σένα και για μένα. 

45 λεπτά πριν, mtifosi είπε

Όπως πάντα το πλάνο της Toyota είναι πολύ μπροστά . Όταν όλοι οι άλλοι κατασκευαστές σφύριζαν αδιάφορα ήταν η μοναδική που εξελιξε την κορυφαία υβριδική τεχνολογία και την έκανε προσιτή. Τώρα δήθεν όλους τους άλλους κατασκευαστές τους έπιασε η πρεμούρα για την οικολογία και πουλάνε σάπιες μπαταρίες με εξαίρεση όσες Panasonic έχουν απομείνει στην Tesla  και σφυρίζουν αδιάφορα για την εγγύηση . Η Toyota στο πρώτο της ηλεκτρικό προσφέρει 11 χρόνια η 1.000.000χλμ και οι άλλοι κλασικά βλέπουν με κυαλι. Για αυτό ήταν , είναι και θα παραμείνει με διαφορά η κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία. 

Το πόσο μπροστά είναι όμως δεν το βλέπουμε φίλε μου...
Δεν λέει η ΕΕ θέλω μόνο ηλεκτρικά. Λέει θέλω μηδενικούς ρύπους. Εδώ το καρπούζι εδω και το μαχαίρι. Αφού είναι τόσο καλό το υδρογόνο γιατί δεν βγάζει παραγωγή να πάρουμε;
Τουλαχιστον οι αλλοι (θες με σάπιες μπαταρίες; οκ με σάπιες) δείχνουν κάτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Volga είπε

 Αφού είναι τόσο καλό το υδρογόνο γιατί δεν βγάζει παραγωγή να πάρουμε;

η toyota παράγει αυτοκίνητο με υδρογόνο εδώ και πολλά χρόνια με αστείες πωλήσεις ανά χρόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 6/7/2022 στις 10:24 ΜΜ, xenofonlive είπε

Επιτέλους είπε και κάποιος την αλήθεια! για τη μεγάλη απάτη της ηλεκτροκίνησης!Το μόνο (κέρδος!) που θα είχαμε είναι ότι θα μεταφέραμε τη ρύπανση των μεγαλουπόλεων σε άλλες περιοχές! Θα έπρεπε να φτιαχτούν 100αδες σταθμοί παραγωγής ενέργειας.Και μη μου πείτε για ανανεώσιμες! Θα χρειαζόμασταν όλη την έκταση της θάλλασας της Ελλάδας!(μαζί με τα αμφισβητούμενα!)
edit: Για να πούμε την Κυβέρνηση της Ελλάδας ότι θα χρειαστούν 30+δις για να γίνει πραγματικότητα! Θα αγοράζουμε το ψωμί 10ευρώ!

Για αυτό υπάρχει η πυρηνική ενέργεια που είναι επίσης το μέλλον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Volga είπε

Το πόσο μπροστά είναι όμως δεν το βλέπουμε φίλε μου...

Δεν λέει η ΕΕ θέλω μόνο ηλεκτρικά. Λέει θέλω μηδενικούς ρύπους. Εδώ το καρπούζι εδω και το μαχαίρι. Αφού είναι τόσο καλό το υδρογόνο γιατί δεν βγάζει παραγωγή να πάρουμε;
Τουλαχιστον οι αλλοι (θες με σάπιες μπαταρίες; οκ με σάπιες) δείχνουν κάτι.

Για ποια ΕΕ μιλάς ..? Για αυτή που δεν ξέρει καν τι της γίνεται σε ολα τα επίπεδα, για τον περίγελο του κόσμου σε ολα τα θεματα της ενέργειας του φυσικού αερίου κλπ Για αυτήν που προτείνει να μην κυκλοφορουμε τις Κυριακές για οικονομία ..? Αυτή ούτε για ανέκδοτο δεν κάνουν…

Οσο για το ποσό μπροστά είναι η Toyota  αν δεν βλεπεις  νούμερα πωλήσεων, εμπιστοσύνη καταναλωτών και φυσικά τα κέρδη της δεν σου φταίει κανείς .

Επεξ/σία από mtifosi
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

`Αντε μπράβο γιατί ολο μας λεν πόσο οικολογικά είναι και μηδενικά τέλη και άλλες τέτοιες π….. για να σε ψήσουν ,όταν το βάζεις στην πρίζα μάλλον δε ξέρουν τι ρεύμα τραβά και από πού έρχεται αυτό το ρεύμα  !!!

1 λεπτό πριν, ydravlikos77 είπε

`Αντε μπράβο γιατί ολο μας λεν πόσο οικολογικά είναι και μηδενικά τέλη και άλλες τέτοιες π….. για να σε ψήσουν ,όταν το βάζεις στην πρίζα μάλλον δε ξέρουν τι ρεύμα τραβά και από πού έρχεται αυτό το ρεύμα  !!!

 

business-daily-lignitis-apolignitopoiisi.jpg

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mtifosi είπε

Για ποια ΕΕ μιλάς ..? Για αυτή που δεν ξέρει καν τι της γίνεται σε ολα τα επίπεδα, για τον περίγελο του κόσμου σε ολα τα θεματα της ενέργειας του φυσικού αερίου κλπ Για αυτήν που προτείνει να μην κυκλοφορουμε τις Κυριακές για οικονομία ..? Αυτή ούτε για ανέκδοτο δεν κάνουν…

Οσο για το ποσό μπροστά είναι η Toyota  αν δεν βλεπεις  νούμερα πωλήσεων, εμπιστοσύνη καταναλωτών και φυσικά τα κέρδη της δεν σου φταίει κανείς .

Το πας αλλιώς το θέμα, το αν κάποιος είναι λάθος ή σωστός είναι τελείως άκυρο με τη συζήτηση. Σωστή ή λάθος η ΕΕ εκείνη αποφασίζει. Αν αποφασίσει οτι αυριο πρέπει όποιος θέλει να πουλάει αμάξια στα κράτη μέλη, θα πρέπει να έχει κίτρινες πόρτες ξερω γώ, πρέπει οι εταιρείες να βάψουν κίτρινες πόρτες αλλιώς δεν.

Φανταστική είναι η ΤΟΥΟΤΑ, απλώς στην προκειμένη περίπτωση κάπου χωλαίνει το θέμα. Ξαναλέω το ζήτημα είναι ΜΗΔΕΝΙΚΟΙ ΡΥΠΟΙ στην Ευρώπη μέχρι το 2050. Οι άλλοι πάντως δεν παραπονιούνται (Renault, Opel, Porche, Mercendes κλπ) άρα εκείνοι δείχνει πως μπορούν.  Simple as that.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Ενα ηλεκτρικό να σου κάψει ~ 500€ και δεν έχει σέρβις και σήματα.

Δεν έχει τακάκια, υγρά, λάστιχα; Δεν είναι μόνο τα του κινητήρα η συντήρηση. Επίσης σήμα δεν έχει τώρα, διότι αποτελούν το 1% του συνόλου (ντάξ' τυχαίο νούμερο) και δεν είναι ουσιαστικό έσοδο για το κράτος. Σε 5 χρόνια θα έχουν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Haldol είπε

Δεν έχει τακάκια, υγρά, λάστιχα; Δεν είναι μόνο τα του κινητήρα η συντήρηση. Επίσης σήμα δεν έχει τώρα, διότι αποτελούν το 1% του συνόλου (ντάξ' τυχαίο νούμερο) και δεν είναι ουσιαστικό έσοδο για το κράτος. Σε 5 χρόνια θα έχουν. 

Λάστιχα μόνο υπολογίζεις, τακάκια κρατάνε 4 με 5 φορές περισσότερο γτ είναι one pedal η οδήγηση. υγρα φρένων κ φίλτρο καμπίνας κάθε 2 ετη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...