csontheline Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 17 λεπτά πριν, Sir3n είπε Εάν πρόκειται να βελτιωθεί η υπηρεσία, ας βάλει ζώνες.. να πληρώνω λίγο περισσότερο, αλλά να μην έχω τα χνώτα του άλλου δίπλα μου, να πιάνω το βιβλίο μου, να φτάνω ήρεμα. Να βάζω κ το ποδήλατο στο λεωφορείο να κατεβαίνω κέντρο που έχει ποδηλατοδρόμους, ας πούμε. Ένα ΠΟΛΥ πρόχειρο παράδειγμα : Δραγούμη - Εθνικής αμύνης, 1€ εισιτήριο. ΟΣΕ - Δραγούμη, 1€. ΟΣΕ - Εθνικής αμύνης, 1,5€. Εθνικής αμύνης - Ποσειδώνιο, 1,5€. Ποσειδώνιο - Φοίνικας, 1,5€. Αεροδρόμιο - Φοίνικας, 4€. Εθνικής αμύνης - Φοίνικας, ΟΣΕ - Αεροδρόμιο, 8€. Ωραιόκαστρο - Αεροδρόμιο, 13€. Λαχανάς - Αεροδρόμιο, 22€. Οι μηνιαίες κάρτες θα κάνουν απόσβεση την αξία τους (χοντρικά) στις 15 μέρες με καθημερινή χρήση 3 μονών διαδρομών. Είσαι σίγουρη ότι μπορεί να ανταποκριθεί ο μέσος επιβάτης και ότι όλοι οι επιβάτες πληρώνουν για την χρήση του μέσου; Ξέρεις τι θα γίνει; Απλά θα γεμίσει περισσότερους μπαταχτσήδες και θα είμαστε (εγώ και εσύ) οι 2 μαλάκες που πληρώνουμε για "να μην έχω τα χνώτα του άλλου δίπλα μου, να πιάνω το βιβλίο μου, να φτάνω ήρεμα. Να βάζω κ το ποδήλατο στο λεωφορείο να κατεβαίνω κέντρο που έχει ποδηλατοδρόμους" και πάλι θα μας στριμώχνουν στην πόρτα και το μοναδικό ποδήλατο που θα μεταφέρουμε, θα είναι το μπρελόκ στα κλειδιά. Και εγώ μαζί σου είμαι, αν και ανέβηκα στον ΟΑΣΘ το 2019 τελευταία φορά. ✝️⚰️ 1
Sir3n Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 3 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Οχι, για να στο πω αλλιώς και με καθόλου ευχάριστο συναίσθημα. Η απεργία βάση νόμου είναι δικαίωμα και όσο και να μην θέλεις / θέλω να την βλέπουμε, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Οποτε θέλουν θα κάνουν απεργίες και στάσεις εργασίας δεν τους νοιάζει αν δημιουργούν πρόβλημα σε άλλους. Συνεπώς, είτε με μέτρα όπως προσωπικό ασφαλείας είτε αυτό που σου είπα με τις αγωγές των υπουργών, που και πάλι, κανένας υπουργός δεν γουστάρει να έχει απέναντι του εργαζόμενους του υπουργείου του συν τις οποίες γκρίνιες και αμπελοσοφιες της αντιπολίτευσης περί καταπάτησης δικαιωμάτων από κυβέρνηση κτλ, σε κάποιες λίγες περιπτώσεις όπως στο υπουργείο παιδείας μπλοκαριστηκαν με δικαστική απόφαση. Ψάξε να βρεις άλλες λύσεις για το θέμα σου. Μπάνιο μαζί με κανέναν φίλο που έχει αμάξι, ταξί, αγορά μοτοσυκλέτας κτλ. Το γνωρίζω ότι είναι δικαίωμα του καθένα να απεργεί. Έτσι όπως τα λες, φαντάζομαι ότι είναι απίθανο το υπουργείο να διακόψει την απεργία δικαστικά, εκτός αν πχ είναι συνεχόμενη για 2 βδομάδες και δημιουργηθεί αδιέξοδο. Κυρίως είχα στο μυαλό μου ότι τις μέρες που έχει απεργία, ο νομός οφείλει να βρει εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης για τους πολίτες. Να μισθώσει ιδιωτικά λεωφορεία, να βρει αυτοκίνητα κ γενικά να κόψει το λαιμό του να υπάρχει συγκοινωνία αφού ο ΟΑΣΘ απεργεί. Και έπειτα, να παρέχει εναλλακτικό μέσο μεταφοράς. καλύτερη εξυπηρέτηση στα άτομα με θέματα υγείας. Έστω να φτιαχτούν ποδηλατοδρομοι, που φαντάζει πιο απλό σε σχέση με τις συμβάσεις που έχουν γίνει με ΟΑΣΘ να έχει το μονοπώλιο.. Όσο για μένα, ναι θα βρω λυση σίγουρα, απλά δεν πιστεύω ότι σε αυτή την πόλη όλοι το παίρνουν χαλαρά κ μόνο εγώ έχω θέμα
Basilhs23___ Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2022 27 λεπτά πριν, Sir3n είπε Το γνωρίζω ότι είναι δικαίωμα του καθένα να απεργεί. Έτσι όπως τα λες, φαντάζομαι ότι είναι απίθανο το υπουργείο να διακόψει την απεργία δικαστικά, εκτός αν πχ είναι συνεχόμενη για 2 βδομάδες και δημιουργηθεί αδιέξοδο. Κυρίως είχα στο μυαλό μου ότι τις μέρες που έχει απεργία, ο νομός οφείλει να βρει εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης για τους πολίτες. Να μισθώσει ιδιωτικά λεωφορεία, να βρει αυτοκίνητα κ γενικά να κόψει το λαιμό του να υπάρχει συγκοινωνία αφού ο ΟΑΣΘ απεργεί. Και έπειτα, να παρέχει εναλλακτικό μέσο μεταφοράς. καλύτερη εξυπηρέτηση στα άτομα με θέματα υγείας. Έστω να φτιαχτούν ποδηλατοδρομοι, που φαντάζει πιο απλό σε σχέση με τις συμβάσεις που έχουν γίνει με ΟΑΣΘ να έχει το μονοπώλιο.. Όσο για μένα, ναι θα βρω λυση σίγουρα, απλά δεν πιστεύω ότι σε αυτή την πόλη όλοι το παίρνουν χαλαρά κ μόνο εγώ έχω θέμα Δεν υπάρχουν τέτοιες λύσεις γιατί έχουν μεγάλο κόστος. Στα νοσοκομεία και σε μερικά άλλα έχουνε προσωπικό ασφαλείας. Τώρα για να αγοραστούν ξεχωριστά λεωφορεία να πάνε να βγουν στους δρόμους οπότε έχουν απεργία οι άλλοι, είναι ανεφαρμοστό και κοστοβορο μέτρο, μόνο προσωπικό ασφαλείας με τα υπάρχοντα μέσα κάτι θα μπορούσε να γίνει. Και εμενα με εξοργίζει να γίνονται απεργίες στα ΜΜΜ όταν αρκετοί δεν έχουν δικό τους μεκσν ούτε και οι γονείς τους, πρέπει να πάρουν ταξί ή να αγγαρεψουν φίλους και συγγενείς. Στις μεγάλες απεργίες με τα πρώτα μνημονιακα μέτρα απεργούσαν ΜΜΜ μαζί με οδηγούς ταξί. 1
poulinos Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 On 19/07/2022 at 10:22, csontheline said: Το κακό ξέρεις ποιο είναι; Ότι η Ελλάδα έχει τα -αναλογικά- ίδια κονδύλια με αυτό το περιβόητο εξωτερικό, στο οποίο γίνονται έργα. Ώς απτό παράδειγμα, έχω την Κύπρο, στην οποία στενεύουν τους δρόμους για να φτιαχτούν ποδηλατόδρομοι. Ναι, στενεύουν τους δρόμους σε μία χώρα που δεν νοείται άνθρωπος χωρίς αυτοκίνητο, που 17ετών και 364ημερών σε περιμένει αυτοκίνητο έξω από το σπίτι, που τις καθημερινές αν δεις συνοδηγό σε όχημα, πας πρακτορείο για τζόκερ. δυστυχως εμεις δεν ειμαστε ευρωπη.ειμαστε ευρωπαιοι χωρις το ευρω μπροστα στην λεξη. On 19/07/2022 at 10:11, csontheline said: Όσο για τα ποδήλατα, προσπάθησε ο τωρινός δήμαρχος (ναι, ο Ζέρβας, έστω και άναρχα) να φτιάξει υποτυπώδεις ποδηλατόδρομους. Μάντεψε. Είτε έγιναν πάρκινγκ, είτε δεν έγιναν καν γιατί διαμαρτυρήθηκε κόσμος για το που θα βάλουν τα αυτοκίνητα, καθώς ο ποδηλατόδρομος θα "φάει" τα πάρκινγκ (hint: είναι κομμάτι δημόσιων δρόμων) και (έλα, έχω καλό εδώ) οι πελάτες δεν θα βρίσκουν πάρκινγκ και θα μειωθεί η πελατεία στα καταστήματα κατά μήκος του ποδηλατόδρομου!!! (έλα, πες την αλήθεια, αυτό είναι για χρυσό βραβείο εγκεφαλομαλακίας) Την ώρα που στα εξωτερικά, έρευνες και πραγματικότητα δείχνουν το αντίθετο. βεβαια στο εξωτερικο εχουν μαθει να μην παιρνουν και αμαξι για 10 μετρα. 1 1
oneiricocelot Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δυστυχώς η Θεσσαλονίκη είναι ένα πολύ ιδιαίτερο παράδειγμα μεγαλούπολης. Το μέτρο ακόμα χτίζεται, ενώ η κατάσταση με τον ΟΑΣΘ είναι ακριβώς αυτή που περιγράφεις. Ακόμα κυκλοφορούν τα παλιά κόκκινα και μπλε λεοφωρεια με τα ξύλινα καθίσματα της δεκαετίας του '80. Η τιμολογιακή πολιτική που αναφέρει κάποιος πάνω θα είχε νόημα σε κάποια άλλη πόλη διότι εδώ δυστυχώς, όσο και αν αλλάξουν οι τιμές των εισιτηρίων σε ορισμένες γραμμές, η νοοτροπία "κακός ΟΑΣΘ άρα δεν πληρώνω" δύσκολα θα εκλείψει. Σπάνια βλέπεις κάποιον να χτυπάει εισιτήριο, έχουμε γεμίσει τζαμπατζήδες ενώ αν υπάρχει ελεγκτής πέφτει ξύλο ή αρχίζουν οι ψευτομαγκιές. Για το ότι ο Ζέρβας έκλεισε μια ολόκληρη λωρίδα στην λεοφωρο νίκης για να φτιάξει μια ποδηλατολωριδα (την στιγμή που δίπλα στον πεζόδρομο ήδη υπήρχε) χωρίς να έχει αλλάξει η συχνότητα κυκλοφορίας των ποδηλάτων (πάλι βλέπεις ένα ποδήλατο ανά 50 μέτρα) με αποτέλεσμα την ακόμα μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι άνευ σχολιασμού. Φυσικά να αναφερθεί το κουφό οτι η Στοκχόλμη πχ έχει λιγότερο πληθυσμό από την Θεσσαλονίκη (και ούτε ΟΑΣΘ έχει, ούτε την ανεργία και φτώχεια της).
SabotazNic Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 5 λεπτά πριν, oneiricocelot είπε Για το ότι ο Ζέρβας έκλεισε μια ολόκληρη λωρίδα στην λεοφωρο νίκης για να φτιάξει μια ποδηλατολωριδα (την στιγμή που δίπλα στον πεζόδρομο ήδη υπήρχε) χωρίς να έχει αλλάξει η συχνότητα κυκλοφορίας των ποδηλάτων (πάλι βλέπεις ένα ποδήλατο ανά 50 μέτρα) με αποτέλεσμα την ακόμα μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι άνευ σχολιασμού. Το οτι κατεβηκε ο ποδηλατοδρομος, δεν εγινε για τους ποδηλατες αλλα για τους πεζους οι οποιοι επεφταν ο ενας πανω στον αλλο στην παλια παραλια. Επισης, λιγο πολυ παντα 2 λωριδες ηταν. Μετα τις 5-6 παρκαραν απο την αριστερη μερια. Το μονο κακο τωρα ειναι οτι με τους προμηθευτες, μενει 1 λωριδα καποιες στιγμες. 1
csontheline Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2022 Προσωπικά, είχα στο μυαλό μου την Παπάφη (νομίζω εκεί πήγε να κάνει) και την Εγνατία από το παλιό 424 και ανατολικότερα (εγώ με την νέα 666 ονομασία, δεν την αποκαλώ). Όντως, υπάρχει πρόβλημα με τις θέσεις στάθμευσης στην Θεσσαλονίκη (και σε άλλες ελληνικές πόλεις και είναι θέμα της κωλονοοτροπίας μας, αλλά εδώ αναφερόμαστε μόνο στην nymphomaniac του Θερμαϊκού). Όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι οι δημόσιοι δρόμοι πρέπει να παραμείνουν πάρκινγκ (που θα έρθουν να μας χαράξουν το σήμα του αντίχριστου και θα βρίσκει στο χάραγμα "άκρη δρόμου = πάρκινγκ"). Ήταν μία καλή αρχή, που θα εξυπηρετούσε κόσμο (ο οποίος είτε δεν υπάρχει ακόμα -είπαμε ότι η αναστροφή του χαράγματος παίρνει χρόνο-, είτε δεν το ξέρει ότι υπάρχει αυτή η δυνατότητα). Ας ελπίσουμε ότι με το μετρό θα αδειάσει κάπως η πόλη από την επίγεια μετακίνηση και θα σχεδιαστούν οι διαδρομές του ωωωωωαααααασθ με βάση το μετρό (και όχι ανταγωνιστικά, γιατί είναι και ηλίθιοι). Και κυρίως, ότι θα λειτουργεί το μετρό απρόσκοπτα! ΥΓ. Στην Νίκης, τους μισούς ποδηλάτες πρέπει να τους πατήσει αυτοκίνητο, γιατί έχουν την ίδια νοοτροπία με όταν οδηγάνε τα κουτιά τους, και για τους άλλους μισούς πρέπει να φτιαχθεί το τείχος της Βερολινίκης γιατί είναι λίιιιιιιγο επικίνδυνος ο ποδηλατόδρομος. ΥΓ2. Κρατάω μία πισινή ότι κάτι έχει αλλάξει προς το καλύτερο (λέεεεεεεμε τώωωωωρα) γιατί δεν ζω την σσσσαλλλλλονικιώτικη καθημερινότητα πλέον. 52 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Το οτι κατεβηκε ο ποδηλατοδρομος, δεν εγινε για τους ποδηλατες αλλα για τους πεζους οι οποιοι επεφταν ο ενας πανω στον αλλο στην παλια παραλια. Επισης, λιγο πολυ παντα 2 λωριδες ηταν. Μετα τις 5-6 παρκαραν απο την αριστερη μερια. Το μονο κακο τωρα ειναι οτι με τους προμηθευτες, μενει 1 λωριδα καποιες στιγμες. Έχω την εντύπωση ότι χρόνια τώρα συζητιέται η λύση της προέκτασης/μπαζώματος/επέκτασης/διαπλάτυνσης της Νίκης (του πεζόδρομου βασικά). Παραλιακή που είναι τίγκα στα αυτοκίνητα και Ζ Ε Χ Ν Ε Ι σκατίλα. Πραγματικά, μπράβο μας! /golfclap
Sir3n Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 Στις 22/7/2022 στις 1:28 ΜΜ, oneiricocelot είπε Δυστυχώς η Θεσσαλονίκη είναι ένα πολύ ιδιαίτερο παράδειγμα μεγαλούπολης. Το μέτρο ακόμα χτίζεται, ενώ η κατάσταση με τον ΟΑΣΘ είναι ακριβώς αυτή που περιγράφεις. Ακόμα κυκλοφορούν τα παλιά κόκκινα και μπλε λεοφωρεια με τα ξύλινα καθίσματα της δεκαετίας του '80. Η τιμολογιακή πολιτική που αναφέρει κάποιος πάνω θα είχε νόημα σε κάποια άλλη πόλη διότι εδώ δυστυχώς, όσο και αν αλλάξουν οι τιμές των εισιτηρίων σε ορισμένες γραμμές, η νοοτροπία "κακός ΟΑΣΘ άρα δεν πληρώνω" δύσκολα θα εκλείψει. Σπάνια βλέπεις κάποιον να χτυπάει εισιτήριο, έχουμε γεμίσει τζαμπατζήδες ενώ αν υπάρχει ελεγκτής πέφτει ξύλο ή αρχίζουν οι ψευτομαγκιές. Για το ότι ο Ζέρβας έκλεισε μια ολόκληρη λωρίδα στην λεοφωρο νίκης για να φτιάξει μια ποδηλατολωριδα (την στιγμή που δίπλα στον πεζόδρομο ήδη υπήρχε) χωρίς να έχει αλλάξει η συχνότητα κυκλοφορίας των ποδηλάτων (πάλι βλέπεις ένα ποδήλατο ανά 50 μέτρα) με αποτέλεσμα την ακόμα μεγαλύτερη κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι άνευ σχολιασμού. Φυσικά να αναφερθεί το κουφό οτι η Στοκχόλμη πχ έχει λιγότερο πληθυσμό από την Θεσσαλονίκη (και ούτε ΟΑΣΘ έχει, ούτε την ανεργία και φτώχεια της). 'Όταν γίνεται το κακό στρίμωγμα πώς να περάσει ελεγκτής... Κ οι ποδηλατολωρίδες θέλουν έναν σχεδιασμό.. Πρέπει να ενώνονται μεταξύ τους οι ποδηλατόδρομοι. Ας βάλουν λοιπόν κάποιον να το κάνει επιτέλους!
Basilhs23___ Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 Στις 22/7/2022 στις 1:28 ΜΜ, oneiricocelot είπε νοοτροπία "κακός ΟΑΣΘ άρα δεν πληρώνω" δύσκολα θα εκλείψει. Σπάνια βλέπεις κάποιον να χτυπάει εισιτήριο, έχουμε γεμίσει τζαμπατζήδες ενώ αν υπάρχει ελεγκτής πέφτει ξύλο ή αρχίζουν οι ψευτομαγκιές. Ελεγκτές παρουσία αστυνομικών για να τελειώνουν οι μαγκιές.
csontheline Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε Ελεγκτές παρουσία αστυνομικών για να τελειώνουν οι μαγκιές. Άρα να γίνουν ΚΑΙ άλλες προσλήψεις αστυνομικών και να κλαιγόμαστε μετά ότι "η τάδε κυβέρνηση προσλαμβάνει μόνο τέτοιους", "γιατί υπάρχουν περισσότεροι αστυνομικοί πάρα δάσκαλοι /γιατροί /πυροσβέστες/ γουατέβα χρειαζόμαστε κάθε διαφορετική στιγμή". Πολύ εύκολα σχολιάζετε μερικοί τα χορευτικά από τα τραπέζια σας. Επίσης, ο ΟΑΣΘ είχε προσλάβει ιδιωτικούς φρουρούς (μερικοί ντούκια), αλλά διαλύθηκε εκείνος ο ΟΑΣΘ 😂
Basilhs23___ Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 20 λεπτά πριν, csontheline είπε Άρα να γίνουν ΚΑΙ άλλες προσλήψεις αστυνομικών και να κλαιγόμαστε μετά ότι "η τάδε κυβέρνηση προσλαμβάνει μόνο τέτοιους", "γιατί υπάρχουν περισσότεροι αστυνομικοί πάρα δάσκαλοι /γιατροί /πυροσβέστες/ γουατέβα χρειαζόμαστε κάθε διαφορετική στιγμή". Πολύ εύκολα σχολιάζετε μερικοί τα χορευτικά από τα τραπέζια σας. Επίσης, ο ΟΑΣΘ είχε προσλάβει ιδιωτικούς φρουρούς (μερικοί ντούκια), αλλά διαλύθηκε εκείνος ο ΟΑΣΘ 😂 Δεν μου λέει κάτι αυτό. Στο μετρό της Αθήνας έτσι γίνονται οι έλεγχοι εδώ και χρόνια διότι μια φορά ένας που ήξερε καράτε έσπασε στο ξύλο ελεγκτή. Στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ δεν ξέρω τι κάνουνε. Έτσι έπρεπε να γινόταν και στον ΟΑΣΘ, ας φέρουν ιδιωτικούς φρουρούς μαζί με τους ελεγκτές. Ως δημόσιος φορέας που είναι πλέον έτσι κι αλλιώς δημόσιο χρήμα θα δαπανηθει. Η αστυνομικοί δεν χρειάζεται απαραίτητα να προσληφθούν, ας τους δεσμεύσουν από το αστυνομικό σώμα. Όταν δεν πληρώνει κανένας εισιτήριο δεν φταίει το κράτος το οποίο πρέπει να βρει λύση στο πρόβλημα. Εναλλακτικά, υποχρεωτική πρόσβαση μόνο από μπροστά με εισπρακτορα μέσα όπως γινόταν παλιά. Αν μπεις και δεν χτυπήσεις να μην ξεκινάει το λεωφορείο όπως στην Αγγλία. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα