Titos301 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2022 Παιδια εχει κανεις επικοινωνησει για αντιστοιχο λογο με steelseries; το mouse μου εμφανισε προβλημα ακολουθησα τη διαδικασια που μου προτειναν στο site τους για να το επιδιορθωσω μονος μου, δεν αλλαξε κατι και του εστειλα mail περιγραφοντας το προβλημα. Μου απαντησαν με την ιδια αυτοματοποιημενη απαντηση που ειχαν και στο site... τους ξαναεστειλα πισω ζητωντας να ακολουθησουμε τη διαδικασια της εγγυησης. Εχετε αντιστοιχη εμπειρια να με καθοδηγησετε; ευχαριστω
Zergoulini Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 Ναι φιλε μου ειχα και μπορω να πω οτι ηταν αψογοι. Το μονο που μου κακοφανηκε ηταν οτι για να μπορεσουν να μου αντικαταστησουν το πληκτρολογιο, επρεπε να καταστρεψω το χαλασμενο και να τους στειλω φωτος. Λογικα το ιδιο θα ζητησουνε και απο σενα. Αλλα γενικα ειχα καλη εμπειρια. Περιμενε mail τους απαντανε απλα τωρα εκατσε η εποχη μεσα στον Αυγουστο. 1
Titos301 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου 2022 αυτο μου απαντησαν μολις. νταξει η αληθεια ειναι δεν το περιμενα να θελουν να το καταστρεψω ειναι καπως αποκαρδιωτικο αλλα αφου το θελουν τι να πεις..
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα