Προς το περιεχόμενο

Μοναδικοτητα βρογχου και προβλημα με γραμμη vodafone(κλασσικα)


phoenix67

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα,αντιμετωπιζω 2 καταστασεις και θα ηθελα τη βοηθεια αυτων που γνωριζουν.

1).

Θα ηθελα να μαθω εαν ο καθε βρογχος ειναι μοναδικος για καθε κατοικια,η αν υπαρχει περιπτωση να μοιραζεται σε καποιες περιπτωσεις.Να ειναι δηλαδη κεντρικος βρογχος,και να περνουν και οι διπλανες κατοικιες απο αλλη κατοικια.

Ηρθε τεχνικος της βονταφον εχθες,μπαινει μεσα στο σπιτι,ανεβαινει τις σκαλες και χωρις να χτυπησει κουδουνι ή να προηγηθει ενημερωση ξεκιναει να ανακατευει τα εξωτερικα καλωδια της γραμμης μας.

Το παιρνω χαμπαρι και βγαινω εξω,του λεω ''τι κανεις εκει ρε μεγαλε''?-Συνδεω τα καλωδια για το ιντερνετ του διπλανου-μου λεει.

Του λεω ''δε κανεις τιποτα,τα μαζευεις και φευγεις''.

ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ.

Πως μπουκαρουν ετσι στα σπιτια των ανθρωπων?

Εγω δε θυμαμαι να εχει ξανασυμβει στο παρελθον αυτο,για κανεναν αλλ γειτονα ή νοικάρη.

Μου λεει ο τεχνικος οτι και αλλα σπιτια ειναι συνδεμενα στο βρογχο μου.

Καλω το τεχνικο τμημα της βονταφον,μου λενε δεν ειναι λογικο αυτο.

Καλω ενα φιλο που δουλευε στη βονταφον,μου λεει τα ιδια.

Καλει ο πατερας μου εναν ΟΤΕτζη και του λεει οτι επειδη ειναι κεντρικος βρογχος,πρεπει να περασει απο εμας.

Αληθεια θα σκασω,δε ξερω πως πρεπει να κινηθω εδω.

2).

Απο τη στιγμη που αναβαθμισαμε σε vdsl vodafone(εδω και 2 μηνες),δεν εχουμε καθολου σταθερο τηλεφωνο,και το ιντερνετ υπολειτουργει(κοβεται τουλαχιστον 2-3 φορες τη μερα).

Εχουμε επικοινωνησει 30 φορες με τη βονταφον αλλα μας εμπαιζουν κανονικα και με το νομο,λεγοντας οτι το αιτημα μας εχει καταγραφει,και οτι θα μας καλεσει ο υπευθυνος για ενημερωση κτλ κτλ.Οπως καταλαβαινετε,αυτο δε γινεται ποτε.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΕΓΩ,ωστε να βρω το δικιο μου,να ζητησω αποζημιωση,και να εχω μια πισινή,σε περιπτωση που εμπλεξουν δικηγορο στη συνεχεια?

Λεω να εμπλεξουν δικηγορο,διοτι μας υποσχεθηκαν μηδενικους λογαριασμους για 3 μηνες,αλλα ηδη ηρθε ο ενας και ζητανε 30 ευρω(τα οποια δε προκειται να δουν ουτε ζωγραφιστα).

Μπορω να κανω καπου καταγγελια,η οποια να πιασει τοπο,και να μη με κοροιδευουν?

Ζητω συγνωμη για το σεντονι,και ευχαριστω προκαταβολικα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον κεντρικό κατανεμητή της πολυκατοικίας σου(αν αυτο εννοείς) μπορούν οι τεχνικοί των παρόχων να επέμβουν χωρίς να σου δώσουν λογαριασμό, εφοσον βέβαια τους ανοίξεις την πόρτα.

 Τα περι δικηγόρων δεν τα ξέρω, μπορεις να ρωτησεις ενα πάντως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Στον κεντρικό κατανεμητή της πολυκατοικίας σου(αν αυτο εννοείς) μπορούν οι τεχνικοί των παρόχων να επέμβουν χωρίς να σου δώσουν λογαριασμό, εφοσον βέβαια τους ανοίξεις την πόρτα.

 Τα περι δικηγόρων δεν τα ξέρω, μπορεις να ρωτησεις ενα πάντως. 

Eπειδη δε το διαβασες θα το ξαναπω.Ανοιξαν την πορτα της αυλης και ανεβηκαν κατευθειαν εξω απο τη κεντρικη πορτα να πειραξουν τα καλωδια.

Οποτε μπορουν να παιρνουν βρογχο και καλωδια απο το σπιτι μου και να μη μου δινουν λογαριασμο?

Περι δικηγορων ουτε εγω ξερω,γι αυτο και ρωτησα.Σε περιπτωση που δε το διαβασες και αυτο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο σπιτι σου εξωτερικα μπορεί να υπαρχει κατανεμητής του ΟΤΕ o στον οποίο έρχεται ένα πολύκλωνο απο την προηγούμενη πολυκατοικία, πάνε όσα ζευγάρια χρειάζεται στο δικό σου κατανεμητή, και συνεχίζει άλλο πολύκλωνο στην επόμενη πολυκατοικία. Το κουτάκι του OTE δεν είναι; Δεν ειναι της πολυκατοικίας καθώς αυτό πρέπει να είναι εντός κτηρίου για τα διαμερίσματα του κτηρίου σου.  Γι αυτό το κουτί μιλάμε;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, phoenix67 είπε

Eπειδη δε το διαβασες θα το ξαναπω.Ανοιξαν την πορτα της αυλης και ανεβηκαν κατευθειαν εξω απο τη κεντρικη πορτα να πειραξουν τα καλωδια.

Οποτε μπορουν να παιρνουν βρογχο και καλωδια απο το σπιτι μου και να μη μου δινουν λογαριασμο?

Περι δικηγορων ουτε εγω ξερω,γι αυτο και ρωτησα.Σε περιπτωση που δε το διαβασες και αυτο.

 

Ναι μπορούν και εκει!

Εσυ δεν μπορεις να επέμβεις εκει, είναι δημόσιο δίκτυο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, phoenix67 είπε

Καλησπερα,αντιμετωπιζω 2 καταστασεις και θα ηθελα τη βοηθεια αυτων που γνωριζουν.

1).

Θα ηθελα να μαθω εαν ο καθε βρογχος ειναι μοναδικος για καθε κατοικια,η αν υπαρχει περιπτωση να μοιραζεται σε καποιες περιπτωσεις.Να ειναι δηλαδη κεντρικος βρογχος,και να περνουν και οι διπλανες κατοικιες απο αλλη κατοικια.

Ηρθε τεχνικος της βονταφον εχθες,μπαινει μεσα στο σπιτι,ανεβαινει τις σκαλες και χωρις να χτυπησει κουδουνι ή να προηγηθει ενημερωση ξεκιναει να ανακατευει τα εξωτερικα καλωδια της γραμμης μας.

Το παιρνω χαμπαρι και βγαινω εξω,του λεω ''τι κανεις εκει ρε μεγαλε''?-Συνδεω τα καλωδια για το ιντερνετ του διπλανου-μου λεει.

Του λεω ''δε κανεις τιποτα,τα μαζευεις και φευγεις''.

ΡΩΤΑΩ ΕΓΩ Ο ΑΣΧΕΤΟΣ.

Πως μπουκαρουν ετσι στα σπιτια των ανθρωπων?

Εγω δε θυμαμαι να εχει ξανασυμβει στο παρελθον αυτο,για κανεναν αλλ γειτονα ή νοικάρη.

Μου λεει ο τεχνικος οτι και αλλα σπιτια ειναι συνδεμενα στο βρογχο μου.

Καλω το τεχνικο τμημα της βονταφον,μου λενε δεν ειναι λογικο αυτο.

Καλω ενα φιλο που δουλευε στη βονταφον,μου λεει τα ιδια.

Καλει ο πατερας μου εναν ΟΤΕτζη και του λεει οτι επειδη ειναι κεντρικος βρογχος,πρεπει να περασει απο εμας.

Αληθεια θα σκασω,δε ξερω πως πρεπει να κινηθω εδω.

2).

Απο τη στιγμη που αναβαθμισαμε σε vdsl vodafone(εδω και 2 μηνες),δεν εχουμε καθολου σταθερο τηλεφωνο,και το ιντερνετ υπολειτουργει(κοβεται τουλαχιστον 2-3 φορες τη μερα).

Εχουμε επικοινωνησει 30 φορες με τη βονταφον αλλα μας εμπαιζουν κανονικα και με το νομο,λεγοντας οτι το αιτημα μας εχει καταγραφει,και οτι θα μας καλεσει ο υπευθυνος για ενημερωση κτλ κτλ.Οπως καταλαβαινετε,αυτο δε γινεται ποτε.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΕΓΩ,ωστε να βρω το δικιο μου,να ζητησω αποζημιωση,και να εχω μια πισινή,σε περιπτωση που εμπλεξουν δικηγορο στη συνεχεια?

Λεω να εμπλεξουν δικηγορο,διοτι μας υποσχεθηκαν μηδενικους λογαριασμους για 3 μηνες,αλλα ηδη ηρθε ο ενας και ζητανε 30 ευρω(τα οποια δε προκειται να δουν ουτε ζωγραφιστα).

Μπορω να κανω καπου καταγγελια,η οποια να πιασει τοπο,και να μη με κοροιδευουν?

Ζητω συγνωμη για το σεντονι,και ευχαριστω προκαταβολικα.

 

Να αρχίσουμε λοιπόν!

1)Είναι βρόχος, βρόγχος είναι μέρος του αναπνευστικού συστήματος, αν υπάρχει πρόβλημα εκεί πρέπει να το δει γιατρός και όχι τεχνικός!

Δεν μας δείχνεις και μια εικόνα για το που λες ότι πήγε ο τεχνικός; 
Απάντηση στην ερώτηση του τίτλου, ο βρόχος είναι μοναδικός και δεν μοιράζεται με κανέναν. Χαλύβδινο Κουτί/Box/Escalit κτλ μοιράζονται με άλλους χρήστες και ανάλογα την κατασκευή μπορεί να επέμβει ο τεχνικός του παρόχου ως ένα σημείο. Αν μας βάλεις εικόνα θα απαντήσω αν μπορεί ή όχι. Έχει κάνει ο Poulinos ένα φανταστικό άρθρο για το πως έρχεται το internet σπίτι μας, μπορείς να το δεις και αν πάρεις μια εικόνα τι ανοίκει και που!

Ο τεχνικός πιθανά να εκφράστηκε λάθος και να είχε κάτι άλλο στο μυαλό του, δεν παίζει να μοιραστείς τον βρόχο με κανέναν.
Σε σπίτια δεν μπαίνουν στο έτσι μόνο αν τους δώσει κάποιος πρόσβαση. Επίσης για ποιον λόγο να εμποδίσεις τον τεχνικό να δει/φτιάξει την βλάβη άλλου; Αν ήταν το ανάποδο, θα ήταν ωραία ο γείτονας να έλεγε στοπ στον τεχνικό για την δικιά σου βλάβη; Κάπου κάπου πρέπει να είμαστε και ολίγον άνθρωποι...

2)Αυτό με τον υπεύθυνο παρακολούθησης της βλάβης, είναι μια τεράστια αννοησία της VF και το λέω γιατί ήμουν Υπ/Πα για αρκετό καιρό και η κασσέττα που λέει το tsr μόλις δει την βλάβη ότι είναι στο 2nd level (όπου είναι και οι υπεύθυνοι παρακολούθησης) μας έβγαζε και μας εκτός εαυτού! Αν εγώ είμαι άρρωστος, σε άδεια, με χτύπησε αμάξι και πεθαίνω στο νοσοκομείο πως στον διάκο θα καλέσω; Οπότε μην το δένεις το όνομα που λέει το SMS, όταν καλείς 13840 από 9 το πρωί ως 9 το βράδυ καθημερινές κατά 90% η κλήση σου θα πέσει στο 2nd εφόσον έχεις ανοιχτή βλάβη, όποιος και να απαντήσει θα εξυπηρετήσει το ίδιο με αυτόν που λέει το SMS.
Αυτό το τμήμα καλεί όπως λέει και το SMS αλλά θα πρέπει να λέει και το TSR, όταν έχει λάβει ενημέρωση από όπου έχει δοθεί η βλάβη, αν η βλάβη είναι σε εξέλιξη σε τεχνικούς πεδίου/ΟΤΕ ή εσωτερικά, θα πρέπει να ολοκληρώσουν ότι είναι να κάνουν και να το γυρίσουν στο 2nd όπου θα καλέσει ο Υπ/Πα. ΑΝ είναι βάρδια ή κάποιος από το 2nd level εκ μέρους του. Αν δεν έχει καλέσει τόσο καιρό πάει να πει ότι ακόμα κάποια ενέργεια γίνεται και δεν γίνεται να καλέσει και να πει "είναι ακόμα σε εξέλιξη, δεν έχω κάτι άλλο να πω" και να φάει μετά πόση γκρίνια στην κλήση γιατί απλά τον βάλαν στα 9 βήματα με αυτό το SMS.

Όσο για το που μπορείς να απευθυνθείς, είναι κατευθείαν προστασία καταναλοτή, συνήγορο καταναλοτή και ότι άλλο υπάρχει (ΕΕΤΤ). Αυτό θα έλεγα και εγώ αν ήμουν ο Υπ/Πα. της βλάβης σου! Δεν είναι κάτι κακό για την VF ή την κάθε VF καθώς αν η βλάβη είναι (κατά ένα μεγάλο ποσοστό) στον ΟΤΕ, αυτή η καταγγελία που ναι μεν θα είναι προς την VF, θα την πάνε κατά ΟΤΕ (ή όπου έχει κολλήσει η δουλειά) και θα βοηθήσει στην όποια εξέλιξη της!

Για τους λογαριασμούς δεν ξέρω θα πρέπει να το δεις με την υποστήριξη πελατών το τι γίνεται, δεν είχαμε ποτέ πρόσβαση στα συμβόλαια και τους λογαριασμούς από τις βλάβες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, comfuzio είπε

Να αρχίσουμε λοιπόν!

1)Είναι βρόχος, βρόγχος είναι μέρος του αναπνευστικού συστήματος, αν υπάρχει πρόβλημα εκεί πρέπει να το δει γιατρός και όχι τεχνικός!

Δεν μας δείχνεις και μια εικόνα για το που λες ότι πήγε ο τεχνικός; 
Απάντηση στην ερώτηση του τίτλου, ο βρόχος είναι μοναδικός και δεν μοιράζεται με κανέναν. Χαλύβδινο Κουτί/Box/Escalit κτλ μοιράζονται με άλλους χρήστες και ανάλογα την κατασκευή μπορεί να επέμβει ο τεχνικός του παρόχου ως ένα σημείο. Αν μας βάλεις εικόνα θα απαντήσω αν μπορεί ή όχι. Έχει κάνει ο Poulinos ένα φανταστικό άρθρο για το πως έρχεται το internet σπίτι μας, μπορείς να το δεις και αν πάρεις μια εικόνα τι ανοίκει και που!

Ο τεχνικός πιθανά να εκφράστηκε λάθος και να είχε κάτι άλλο στο μυαλό του, δεν παίζει να μοιραστείς τον βρόχο με κανέναν.
Σε σπίτια δεν μπαίνουν στο έτσι μόνο αν τους δώσει κάποιος πρόσβαση. Επίσης για ποιον λόγο να εμποδίσεις τον τεχνικό να δει/φτιάξει την βλάβη άλλου; Αν ήταν το ανάποδο, θα ήταν ωραία ο γείτονας να έλεγε στοπ στον τεχνικό για την δικιά σου βλάβη; Κάπου κάπου πρέπει να είμαστε και ολίγον άνθρωποι...

2)Αυτό με τον υπεύθυνο παρακολούθησης της βλάβης, είναι μια τεράστια αννοησία της VF και το λέω γιατί ήμουν Υπ/Πα για αρκετό καιρό και η κασσέττα που λέει το tsr μόλις δει την βλάβη ότι είναι στο 2nd level (όπου είναι και οι υπεύθυνοι παρακολούθησης) μας έβγαζε και μας εκτός εαυτού! Αν εγώ είμαι άρρωστος, σε άδεια, με χτύπησε αμάξι και πεθαίνω στο νοσοκομείο πως στον διάκο θα καλέσω; Οπότε μην το δένεις το όνομα που λέει το SMS, όταν καλείς 13840 από 9 το πρωί ως 9 το βράδυ καθημερινές κατά 90% η κλήση σου θα πέσει στο 2nd εφόσον έχεις ανοιχτή βλάβη, όποιος και να απαντήσει θα εξυπηρετήσει το ίδιο με αυτόν που λέει το SMS.
Αυτό το τμήμα καλεί όπως λέει και το SMS αλλά θα πρέπει να λέει και το TSR, όταν έχει λάβει ενημέρωση από όπου έχει δοθεί η βλάβη, αν η βλάβη είναι σε εξέλιξη σε τεχνικούς πεδίου/ΟΤΕ ή εσωτερικά, θα πρέπει να ολοκληρώσουν ότι είναι να κάνουν και να το γυρίσουν στο 2nd όπου θα καλέσει ο Υπ/Πα. ΑΝ είναι βάρδια ή κάποιος από το 2nd level εκ μέρους του. Αν δεν έχει καλέσει τόσο καιρό πάει να πει ότι ακόμα κάποια ενέργεια γίνεται και δεν γίνεται να καλέσει και να πει "είναι ακόμα σε εξέλιξη, δεν έχω κάτι άλλο να πω" και να φάει μετά πόση γκρίνια στην κλήση γιατί απλά τον βάλαν στα 9 βήματα με αυτό το SMS.

Όσο για το που μπορείς να απευθυνθείς, είναι κατευθείαν προστασία καταναλοτή, συνήγορο καταναλοτή και ότι άλλο υπάρχει (ΕΕΤΤ). Αυτό θα έλεγα και εγώ αν ήμουν ο Υπ/Πα. της βλάβης σου! Δεν είναι κάτι κακό για την VF ή την κάθε VF καθώς αν η βλάβη είναι (κατά ένα μεγάλο ποσοστό) στον ΟΤΕ, αυτή η καταγγελία που ναι μεν θα είναι προς την VF, θα την πάνε κατά ΟΤΕ (ή όπου έχει κολλήσει η δουλειά) και θα βοηθήσει στην όποια εξέλιξη της!

Για τους λογαριασμούς δεν ξέρω θα πρέπει να το δεις με την υποστήριξη πελατών το τι γίνεται, δεν είχαμε ποτέ πρόσβαση στα συμβόλαια και τους λογαριασμούς από τις βλάβες

Θα ανεβασω φωτογραφιες αργοτερα μεσα στη μερα να δεις τι ενοοω.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άρα δεν έχετε το χαλύβδινο κουτί καθόλου (ή του κτηρίου ή ΟΤΕ είναι αυτό), σε αυτό έχει κανονικά πρόσβαση ο τεχνικός του παρόχου. Το ταμπελάκι είναι από τον ΟΤΕ που έβγαλε το ζεύγος αυτό έτοιμο για τον πελάτη, έρχεται μετά ο τεχνικός του παρόχου και ψάχνει την κάθετη για να την ενώσει.
Για μένα για αυτό που βλέπω μάλλον εδώ είναι και η πηγή του δικού σου προβλήματος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, comfuzio είπε


Για μένα για αυτό που βλέπω μάλλον εδώ είναι και η πηγή του δικού σου προβλήματος

Μπορεις να μου το εξηγησεις λιγο καλυτερα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, comfuzio είπε

έπρεπε να είναι κάπως έτσι 

Οποτε θεωρεις οτι για τη κακη ποιοτητα του ιντερνετ φταιει αυτο το μπαχαλο,συν οτι δεν εχω σταθερο.

Αυριο θα ερθει ο τεχνικος να συνδεσει του διπλανου τη γραμμη.

Τι μπορω να απαιτησω απο αυτον,εκτος απο το να βαλει τα καλωδια σε ταξη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να είμαι 100% σίγουρος αλλά θα έπρεπε να είναι οι ενώσεις κάπως καλυμένες με κάποιο τρόπο και όχι έτσι όπως είναι τώρα.

Δεν νομίζω να μπορείς να πεις στον τεχνικό VF να κάνει κάτι...ή φέρνετε σαν κτήριο κάποιον ηλεκτρολόγο να σας κάνει σωστή δουλειά -και προσευχή μην μπλέξει τα ζεύγη-  ή τον ΟΤΕ που μάλλον θα σας πει και αυτός για ηλεκτρολόγο.

Πάντως μην το αφήσετε έτσι στον αέρα όπως είναι τώρα

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...