Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με μηχανή και φρένο αυτοκινήτου


Billator

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, το αυτοκίνητο της δουλειάς που χρησιμοποιώ το έκαναν ρεκτιφιέ και από τότε έχουν εμφανιστεί 2 προβλήματα:
1. Το αυτοκίνητο σβήνει τυχαία, ανεξάρτητα την ταχύτητα που τρέχει (συνήθως όμως όταν κόβει ταχύτητα)
2. Όταν σβήνει κοκαλώνει το φρένο τελείως.

Η εταιρεία το πήγε σε 2 διαφορετικά συνεργεία (δεν ξέρω ποια είναι ή αν όντως το πήγαν) το αυτοκίνητο και όλοι λένε ότι δεν έχει πρόβλημα.
Το θέμα με το σβήσιμο της μηχανής δεν με πειράζει πρακτικά, αλλά το ότι το φρένο κοκαλώνει (επιμένουν τα μαστόρια ότι πατιέται μηχανικά), αλλά εγώ που είμαι 120 κιλά αν δεν μπορώ να το πατήσω βάζοντας όλο το βάρος μου ποιος μπορεί; Για 1-2 δευτερόλεπτα από την στιγμή που σβήνει η μηχανή λειτουργεί αλλά μετά κοκαλώνει τελείως.

Είμαι άσχετος από αυτοκίνητα, αλλά δεν μπορώ να πιστέψω ότι το παραπάνω είναι feature του αυτοκινήτου και όχι πρόβλημα, γιατί σε όποιο άλλο αυτοκίνητο έχω οδηγήσει δεν συμβαίνει αυτό να μην πατιέται καθόλου το φρένο.

Το αυτοκίνητο είναι Toyota Yaris 2010 βενζίνη 1400cc.

Επεξ/σία από Billator
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες


Για πάμε...

1. Τυχαίνει να σβήνει όταν π.χ. σταματάς με νεκρά; Μου το 'κανε το παλιό μου, αλλά το 'κανε τόσο σπάνια, που ποτέ δεν ασχολήθηκα. Μέχρι που κάποια στιγμή απλά δε το ξανάκανε από μόνο του! :P 

2. Το φρένο κοκκαλώνει *αφού* το πατήσεις 1-2-3 φορές με σβηστό τον κινητήρα; Αν ναι, είναι φυσιολογικό εφόσον δε δουλεύει η τρόμπα να σκληραίνει. Αν κοκκαλώνει κατευθείαν είναι πρόβλημα.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Haldol είπε

Για πάμε...

1. Τυχαίνει να σβήνει όταν π.χ. σταματάς με νεκρά; Μου το 'κανε το παλιό μου, αλλά το 'κανε τόσο σπάνια, που ποτέ δεν ασχολήθηκα. Μέχρι που κάποια στιγμή απλά δε το ξανάκανε από μόνο του! :P 

2. Το φρένο κοκκαλώνει *αφού* το πατήσεις 1-2-3 φορές με σβηστό τον κινητήρα; Αν ναι, είναι φυσιολογικό εφόσον δε δουλεύει η τρόμπα να σκληραίνει. Αν κοκκαλώνει κατευθείαν είναι πρόβλημα.

 

1. Όχι σβήνει τυχαία και σε μεγάλες ταχύτητες χωρίς νεκρά ούτε κατά την αλλαγή ταχύτητας, απλά συνήθως συμβαίνει όταν κόβω ταχύτητα (δεν σταματάει το όχημα).

2. Κοκαλώνει χρονικά, περίπου 1-3 δευτερόλεπτα από την στιγμή που σβήσει το αυτοκίνητο χωρίς να το έχω πατήσει πριν. Αλλά αν σβήσει η μηχανή και δεν λειτουργεί και το φρένο ταυτόχρονα με βλέπω σε κανένα χαντάκι σύντομα :P 
Σε χαμηλές ταχύτητες συνήθισα και το σταματάω με χειρόφρενο (όχι ότι είναι λύση) αλλά όταν έχω 100-110 χιλιόμετρα από μπροστά μου πεταχτεί κανένα αυτοκίνητο (και τύχει να σβήσει η μηχανή) θα τρακάρω σίγουρα, ήδη μου έχει τύχει και οριακά έβαλα μπρος το αυτοκίνητο αλλά έδωσα "φιλάκι" τον μπροστινο.

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Εγω θα κοίταγα τα σωληνάκια του σερβο .Αν κάποιο έχει διαρροή  το αμάξι μπορεί να σβήσει αλλά και δεν έχει δύναμη για το πεντάλ.

Θα το σημειώσω για να το αναφέρω γιατί θα το πάω μόνος μου κάπου μου φαίνεται, απλά μου φαίνεται παράξενο που δεν το θεωρούν πρόβλημα τα συνεργεία, καθαρίζουν όλοι την πεταλούδα απλά και δεν βρίσκουν / κάνουν τίποτα άλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα αυτοκινητα δεν πάνε πλεον χωρις κινητηρα οπως παλια που τα σβηναμε στις κατηφόρες για οικονομια.

Ειναι ολα υδραυλικώς υποβοηθούμενα, τιμονι, φρενα.

Φτιάξε λοιπον τον κινητήρα καί ασε τα φρένα, οι μισοί οσων κάνουν ρεκτιφιερ εχουν προβληματα γιατί εκει οου τα πάνε τα μηχανήματα που ανοίγουν τα χιτώνια ειναι αρχαία και οι ανοχές που εχουν κανουν περισσοτερο ζημιά παρά δουλειά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Τα αυτοκινητα δεν πάνε πλεον χωρις κινητηρα οπως παλια που τα σβηναμε στις κατηφόρες για οικονομια.

Ειναι ολα υδραυλικώς υποβοηθούμενα, τιμονι, φρενα.

Φτιάξε λοιπον τον κινητήρα καί ασε τα φρένα, οι μισοί οσων κάνουν ρεκτιφιερ εχουν προβληματα γιατί εκει οου τα πάνε τα μηχανήματα που ανοίγουν τα χιτώνια ειναι αρχαία και οι ανοχές που εχουν κανουν περισσοτερο ζημιά παρά δουλειά.

1. Δεν με νοιάζει η οικονομία γιατί δεν πληρώνω εγώ την βενζίνη :P  Οπότε δεν σβήνω (μόνος που με νεκρά) ποτέ την μηχανή.  Η εταιρεία είναι large. :P 

2. Όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει ακόμα και όταν έσβηνε η μηχανή το φρένο ανταποκρινόταν, δεν με νοιάζει να το κάνει 2-5-100 φορές με σβηστή μηχανή, με νοιάζει να πατηθεί 1 φορά την στιγμή που χρειαστώ. 

3. Να φτιάξω στην μηχανή τι; Από την στιγμή που το έλεγξαν τι να τους πω συγκεκριμένα για να δουν;  Γιατί έτσι γενικά και αόριστα όπως είπα δεν βρίσκουν τίποτα. Έχεις να μου προτείνεις / πεις κάτι για να μπορέσω να βγάλω άκρη; Αν φτιαχτεί η μηχανή θα λυθεί το πρόβλημα με το φρένο; Το αυτοκίνητο με ενδιαφέρει να είναι ασφαλή στην οδήγηση που το κάνω γιατί αντικατάσταση προβλέπεται τέλη του 2023.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Billator είπε

1. Δεν με νοιάζει η οικονομία γιατί δεν πληρώνω εγώ την βενζίνη :P  Οπότε δεν σβήνω (μόνος που με νεκρά) ποτέ την μηχανή.  Η εταιρεία είναι large. :P 

2. Όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει ακόμα και όταν έσβηνε η μηχανή το φρένο ανταποκρινόταν, δεν με νοιάζει να το κάνει 2-5-100 φορές με σβηστή μηχανή, με νοιάζει να πατηθεί 1 φορά την στιγμή που χρειαστώ. 

3. Να φτιάξω στην μηχανή τι; Από την στιγμή που το έλεγξαν τι να τους πω συγκεκριμένα για να δουν;  Γιατί έτσι γενικά και αόριστα όπως είπα δεν βρίσκουν τίποτα. Έχεις να μου προτείνεις / πεις κάτι για να μπορέσω να βγάλω άκρη; Αν φτιαχτεί η μηχανή θα λυθεί το πρόβλημα με το φρένο; Το αυτοκίνητο με ενδιαφέρει να είναι ασφαλή στην οδήγηση που το κάνω γιατί αντικατάσταση προβλέπεται τέλη του 2023.

Εγω πάντως θα αρνιόμουν να το καβαλάω αφού έχει πρόβλημα.Θα βρεθείς και μπλεγμένος.Πρόσεχε.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Εγω πάντως θα αρνιόμουν να το καβαλάω αφού έχει πρόβλημα.Θα βρεθείς και μπλεγμένος.Πρόσεχε.

Αν δεν μπορέσω να βγάλω άκρη με την επισκευή ίσως απαιτήσω leasing μέχρι την αντικατάσταση του οχήματος.. Ήδη 1 βδομάδα το δικό μου χρησιμοποιώ.

Απλά επειδή δεν ασχολούνται σοβαρά οι ίδιοι "επιμένουν" σε αυτά που λένε τα συνεργεία ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Για αυτό κάνω μια τελευταία προσπάθεια να βρω εγώ κάποιον για να το φτιάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιρνει μπρος ευκολα? 

Εμενα οταν μου το εκανε αυτο το Renault ειχε προβλημα η τρομπα βενζινης. Στο τελος με αφησε εντελως εν κινησει και αθορυβα και βεβαια κοκκαλωσαν τα παντα. Φρενα, τιμονι..Ημουν με χαμηλη ταχυτητα ευτυχως. 

Απ'οτι ξερω με σβηστη μηχανη δεν πατιεται το φρενο και το τιμονι κλειδωνει λογω υδραυλικων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Billator είπε

1. Δεν με νοιάζει η οικονομία γιατί δεν πληρώνω εγώ την βενζίνη :P  Οπότε δεν σβήνω (μόνος που με νεκρά) ποτέ την μηχανή.  Η εταιρεία είναι large. :P 

2. Όσα αυτοκίνητα έχω οδηγήσει ακόμα και όταν έσβηνε η μηχανή το φρένο ανταποκρινόταν, δεν με νοιάζει να το κάνει 2-5-100 φορές με σβηστή μηχανή, με νοιάζει να πατηθεί 1 φορά την στιγμή που χρειαστώ. 

3. Να φτιάξω στην μηχανή τι; Από την στιγμή που το έλεγξαν τι να τους πω συγκεκριμένα για να δουν;  Γιατί έτσι γενικά και αόριστα όπως είπα δεν βρίσκουν τίποτα. Έχεις να μου προτείνεις / πεις κάτι για να μπορέσω να βγάλω άκρη; Αν φτιαχτεί η μηχανή θα λυθεί το πρόβλημα με το φρένο; Το αυτοκίνητο με ενδιαφέρει να είναι ασφαλή στην οδήγηση που το κάνω γιατί αντικατάσταση προβλέπεται τέλη του 2023.

1. Το πρώτο ήταν παράδειγμα του πολύ  παρελθόντος 

2. Εισαι επικίνδυνος. 

3. Θελεις τωρα σοβαρά να σου αποκτήσω στο ερώτημα "να φτιάξω στην μηχανή τι" τιποτα αστην ετσι και για φρενο άνοιγε την πορτα και βγάζε πόδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

1. Το πρώτο ήταν παράδειγμα του πολύ  παρελθόντος 

2. Εισαι επικίνδυνος. 

3. Θελεις τωρα σοβαρά να σου αποκτήσω στο ερώτημα "να φτιάξω στην μηχανή τι" τιποτα αστην ετσι και για φρενο άνοιγε την πορτα και βγάζε πόδι.

Έγινε ευχαριστώ.

17 λεπτά πριν, Uptheirons είπε

Παιρνει μπρος ευκολα? 

Εμενα οταν μου το εκανε αυτο το Renault ειχε προβλημα η τρομπα βενζινης. Στο τελος με αφησε εντελως εν κινησει και αθορυβα και βεβαια κοκκαλωσαν τα παντα. Φρενα, τιμονι..Ημουν με χαμηλη ταχυτητα ευτυχως. 

Απ'οτι ξερω με σβηστη μηχανη δεν πατιεται το φρενο και το τιμονι κλειδωνει λογω υδραυλικων.

Ναι παίρνει εύκολα μπρος.

Μόλις το πήγα σε μια εταιρεία που μου πρότειναν για να γίνει έλεγχος παντού, και μου είπε ότι θα ελέγξουν τα πάντα και συμφώνησε ότι δεν είναι φυσιολογικό το γεγονός ότι κοκαλωνει ακαριαία το φρένο μιας και το κάναμε και μαζί μια βόλτα για να δει το πρόβλημα. Μου είπε κάποια ενδεχόμενα αλλά ήταν σίγουρος ότι λύνεται και ότι μπορούν να το φτιάξουν και αν το πρόβλημα είναι πιο σοβαρό / ακριβό θα φτιάξει ο ίδιος αναφορά για την εταιρεία.

Συμφώνησε, όπως ανέφερε ο Νίκος που ειρωνεύεται πιο πάνω χωρίς λόγο, ότι αυτός που έκανε το ρεκτιφιε προκάλεσε περισσότερα προβλήματα από όσα έφτιαξε το πιο πιθανό, ειδικά όταν έμαθε που το έφτιαξαν.

Τώρα θα φανεί. 

Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανενα  σερβοφρενο  δεν  λετουργει  με  σβηστη  μηχανη.....θελει  πολυ   τσαρουχωμα  οπως  τα  παλια   αυτοκινητα.

Επισης  κανενα  υδραυλικο   τιμονι....πρεπει  να  εχεις  φαει  μακαρονια  με  κρεας  για  μιση  στροφη...

Προφανως  ηλεκτρολογικο   ειναι   το  προβλημα  η  παροχη   καυσιμου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, Billator είπε

Καλησπέρα, το αυτοκίνητο της δουλειάς που χρησιμοποιώ το έκαναν ρεκτιφιέ και από τότε έχουν εμφανιστεί 2 προβλήματα:
1. Το αυτοκίνητο σβήνει τυχαία, ανεξάρτητα την ταχύτητα που τρέχει (συνήθως όμως όταν κόβει ταχύτητα)

Τσέκαρε την EGR

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, Uptheirons είπε

 

Απ'οτι ξερω με σβηστη μηχανη δεν πατιεται το φρενο και το τιμονι κλειδωνει λογω υδραυλικων.

Ξερεις λάθος.Αν σου σβήσει η μηχανή το φρένο σου δίνει περιθώριο  για 2 με 3 τρομπαρισιές και το τιμόνι γίνεται βαρύ αλλά δεν κλειδώνει. 

Επεξ/σία από Ukforthemoment
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για κάνε δοκιμές σε ένα ασφαλές σημείο χωρίς αυτοκίνητα και εμποδια.

Σβήσε εσύ τον κινητήρα,  γύρισε  αμέσως το κλειδί ξανά στην θέση λειτουργίας χωρίς να ρίξεις μιζιά,   (γιατί αν σβησεις τον κινητήρα  με το κλειδί και δεν το ξαναγυρίσεις θα σου κλειδώσει το τιμόνι) .   ή πες το τεχνικού να κάνει αυτή τη δοκιμή για να επανάλαβει το πρόβλημα.

Χάνεις πραγματικά τα φρένα τελείως;   Συνήθως τα φρένα με σβηστό αυτοκίνητο χάνονται μετα απο 2 με 3 γερά πατήματα.

Πρόσεξε με σβηστό αυτοκίνητο ίσως χάσεις και το τιμόνι  (σκληρύνει πάρα πολύ) , που είναι  ηλεκτρικό.

 

Εμένα μου φαίνεται σαν πρόβλημα στα υγρά φρένων, έχει σίγουρα τα σωστά  υγρά ή στο συνεργείο έχουν βάλει λάθος τύπο για το αυτοκίνητο;    έχουν κάνει σωστό εξαερισμό στα φρένα;   θέλει 3-4 φορές να ανοιξουν τα βαλβιδάκια να φύγει ο αέρας.  Αλλιώς πρέπει να ελεγχτεί όλο το σύστημα πέδησης.   Τι σφάλματα βγάζει το ODB ;  

Φαίνεται για πολύ σοβαρό πρόβλημα μην το αφήσεις, γνωστός μου που είχε πρόβλημα στα φρένα και το ήξερε τελικά είχε σοβαρό ατύχημα.

Επεξ/σία από odys03
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Χρησιμοποιούμε  cookies για να απολαμβάνεις το insomnia προσωποποιημένο στις ανάγκες σου αλλά και για την παροχή στοιχείων επισκεψιμότητας για να βελτιώσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών μας