Προς το περιεχόμενο

Fiat Tipo 1.4 H ibiza 1.2 tsi;


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κατέληξα σε αυτά τα 2, γύρω στα 12-15 χιλιάρικα ανάλογα την έκδοση. 

Εχει κάποιος εμπειρία; 

 

Ιταλό Η Γερμανό με ότι συνεπάγεται αυτό; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατ΄αρχάς, είναι δύο αυτοκίνητα που ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, C το Tipo, Β το Ibiza.

Άρα, θα πρέπει να δεις το θέμα των χώρων. Αν δεν έχεις ιδιαίτερες ανάγκες και σε καλύπτουν αμφότερα, οκ.

Tipo εννοείς το 1.4T-Jet ή το ατμοσφαιρικό;

Εγώ έχω το Tipo με τον 1,6 MultiJet (diesel). Στους 4 μήνες που το οδηγώ, έχω ήδη κάνει ~6.000χλμ, οπότε έχω μια καλή εικόνα. Για τα λεφτά του είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος.

Πολύ καλοί χώροι σε όλα του, άνετο και για τους επιβάτες με πολύ καλή θέση οδήγησης αλλά και πολύ μεγάλο πορτ-μπαγκάζ.

Αλλά και από συναρμολόγηση θα έλεγα ότι είναι σε πολύ καλό επίπεδο, με ποιοτικά πλαστικά και μηδενικούς τριγμούς. Υπάρχει γενικά μια μίρλα από πολλούς σχετικά με τα σκληρά πλαστικά που έχει στις πόρτες και κάτω, στα πόδια, αλλά εγώ θα πω, σιγά τα ωά. Ιδιαίτερα για τα κάτω πλαστικά, θεωρώ εντελώς ανούσια τη γκρίνια, λες και θα τα πιάσεις ποτέ και θα σε ενοχλήσουν. Το ταμπλό πάντως έχει ωραία μαλακά πλαστικά και αρκετά καλή εργονομία όσον αφορά τα χειριστήρια τιμονιού αλλά και του ταμπλό.

Στην οδήγηση είναι άνετο και ξεκούραστο. Σίγουρα δεν είναι για να στρίβεις με 200, αλλά πατάει καλά και ταξιδεύεις με ασφάλεια.

Τα καθίσματα έχουν ικανοποιητική πλευρική στήριξη, με ρύθμιση στήριξης μέσης (μεγάλη υπόθεση).

Στα λεφτά του ίσως το πιο τίμιο μαζί με τα μοντέλα της Dacia ως vfm.

Από θέμα αξιοπιστίας τώρα, προσωπικά το έχω πολύ λίγο καιρό για να εκφέρω άποψη (δεν έχει βγάλει το παραμικρό βέβαια), αλλά από αυτά που έμαθα ψάχνοντας εξονυχιστικά πριν το πάρω, βγήκαν πολύ καλά. Ελάχιστα θέματα, τα οποία λύνονται εύκολα και με μικρό κόστος. Και κυρίως, από όσα λέγανε ιδιοκτήτες, δεν υπάρχουν επαναλαμβανόμενες βλάβες. Οι κινητήρες βενζίνης FIRE, γνωστοί εδώ και χρόνια, με λίγη φροντίδα (καλά λάδια και στην ώρα τους) δεν παθαίνουν τίποτα. Οι δε multijet (πετρελαιοκινητήρες) αθάνατοι. Προφανώς αυτό προϋποθέτει σωστή φροντίδα και αυτό αφορά και το καύσιμο, ειδικά στα diesel.

Προσωπικά, το αυτοκίνητο το έχω καταευχαριστηθεί και αν είχα να διαλέξω και πάλι, αυτό θα έπαιρνα (εκτός αν τα οικονομικά επέτρεπαν Giulia 😂).

 

Για το Ibiza δεν έχω εικόνα. Γενικά δε συμπαθώ ιδιαίτερα τα VAG, αν και τα Seat είναι τα μόνα του ομίλου που σχεδιαστικά έχουν ένα ενδιαφέρον. Εγώ θα σου έλεγα, αν φυσικά υπάρχει η δυνατότητα, να τα οδηγήσεις και τα δύο, γιατί σίγουρα θα έχουν αρκετές διαφορές και τα θέλω του καθενός είναι διαφορετικά και πάνω απ' όλα υπάρχει και η υποκειμενικότητα σε τέτοια θέματα. Εμένα π.χ. αν μου χάριζαν Golf, θα το πούλαγα την ίδια στιγμή, άλλοι τα λατρεύουν. Γούστα είναι αυτά.

ΥΓ

Πάντως, καλό είναι να μην επηρεάζεσαι από διάφορους και πολύ συγκεκριμένους μύθους που, δυστυχώς, εξακολουθούν να διαιωνίζονται στον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα (και όχι μόνο) και για το οποίο μεγάλο μερίδιο ευθύνης φέρει και ο "ειδικός" τύπος.

Ακούς π.χ. τσιτάτα τύπου "τα FIAT σκουριάζουν" (ναι, τα μοντέλα του ΄70 ίσως), για τα ηλεκτρολογικά των γαλλικών (που πράγματι μέχρι πριν κάποια χρόνια τα ταμπλό τους ήταν σα χριστουγεννιάτικο δέντρο), ότι τα γιαπωνέζικα είναι αθάνατα (δυστυχώς όχι πια), η περίφημη "γερμανική αξιοπιστία" (όλοι έχουμε ακούσει για παράθυρα που πέφτανε, για turbo που ξεφουσκώνανε, κατανάλωση λαδιού μεγαλύτερη κι από φριτέζα κλπ).

Αυτό που θέλω να πω είναι, ότι αντιλήψεις αυτού του τύπου θα έπρεπε να έχουν μπει στο περιθώριο εδώ και μια εικοσαετία, για να μην πω και παραπάνω. Πλέον τα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί, έχουν λυθεί προβλήματα. Ειδικά τα μηχανολογικά έχουν βελτιωθεί τρομερά, αρκεί βέβαια, να μην είναι κανείς κάφρος και αλλάζει λάδια κάθε 50.000χλμ. Κατά τα άλλα, οι διαφορές έχουν λίγο- πολύ μειωθεί. Το κύριο πρόβλημα σε ένα νέας τεχνολογίας όχημα είναι η κακή χρήση, κακό καύσιμο και η εγγενής ευαισθησία των ηλεκτρονικών, που όμως όπως και να το κάνουμε προσφέρουν τρομερές ευκολίες.

Επεξ/σία από GiorgosT
  • Like 2
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, GiorgosT είπε

Κατ΄αρχάς, είναι δύο αυτοκίνητα που ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες, C το Tipo, Β το Ibiza.

Άρα, θα πρέπει να δεις το θέμα των χώρων. Αν δεν έχεις ιδιαίτερες ανάγκες και σε καλύπτουν αμφότερα, οκ.

Tipo εννοείς το 1.4T-Jet ή το ατμοσφαιρικό;

Εγώ έχω το Tipo με τον 1,6 MultiJet (diesel). Στους 4 μήνες που το οδηγώ, έχω ήδη κάνει ~6.000χλμ, οπότε έχω μια καλή εικόνα. Για τα λεφτά του είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος.

Πολύ καλοί χώροι σε όλα του, άνετο και για τους επιβάτες με πολύ καλή θέση οδήγησης αλλά και πολύ μεγάλο πορτ-μπαγκάζ.

Αλλά και από συναρμολόγηση θα έλεγα ότι είναι σε πολύ καλό επίπεδο, με ποιοτικά πλαστικά και μηδενικούς τριγμούς. Υπάρχει γενικά μια μίρλα από πολλούς σχετικά με τα σκληρά πλαστικά που έχει στις πόρτες και κάτω, στα πόδια, αλλά εγώ θα πω, σιγά τα ωά. Ιδιαίτερα για τα κάτω πλαστικά, θεωρώ εντελώς ανούσια τη γκρίνια, λες και θα τα πιάσεις ποτέ και θα σε ενοχλήσουν. Το ταμπλό πάντως έχει ωραία μαλακά πλαστικά και αρκετά καλή εργονομία όσον αφορά τα χειριστήρια τιμονιού αλλά και του ταμπλό.

Στην οδήγηση είναι άνετο και ξεκούραστο. Σίγουρα δεν είναι για να στρίβεις με 200, αλλά πατάει καλά και ταξιδεύεις με ασφάλεια.

Τα καθίσματα έχουν ικανοποιητική πλευρική στήριξη, με ρύθμιση στήριξης μέσης (μεγάλη υπόθεση).

Στα λεφτά του ίσως το πιο τίμιο μαζί με τα μοντέλα της Dacia ως vfm.

Από θέμα αξιοπιστίας τώρα, προσωπικά το έχω πολύ λίγο καιρό για να εκφέρω άποψη (δεν έχει βγάλει το παραμικρό βέβαια), αλλά από αυτά που έμαθα ψάχνοντας εξονυχιστικά πριν το πάρω, βγήκαν πολύ καλά. Ελάχιστα θέματα, τα οποία λύνονται εύκολα και με μικρό κόστος. Και κυρίως, από όσα λέγανε ιδιοκτήτες, δεν υπάρχουν επαναλαμβανόμενες βλάβες. Οι κινητήρες βενζίνης FIRE, γνωστοί εδώ και χρόνια, με λίγη φροντίδα (καλά λάδια και στην ώρα τους) δεν παθαίνουν τίποτα. Οι δε multijet (πετρελαιοκινητήρες) αθάνατοι. Προφανώς αυτό προϋποθέτει σωστή φροντίδα και αυτό αφορά και το καύσιμο, ειδικά στα diesel.

Προσωπικά, το αυτοκίνητο το έχω καταευχαριστηθεί και αν είχα να διαλέξω και πάλι, αυτό θα έπαιρνα (εκτός αν τα οικονομικά επέτρεπαν Giulia 😂).

 

Για το Ibiza δεν έχω εικόνα. Γενικά δε συμπαθώ ιδιαίτερα τα VAG, αν και τα Seat είναι τα μόνα του ομίλου που σχεδιαστικά έχουν ένα ενδιαφέρον. Εγώ θα σου έλεγα, αν φυσικά υπάρχει η δυνατότητα, να τα οδηγήσεις και τα δύο, γιατί σίγουρα θα έχουν αρκετές διαφορές και τα θέλω του καθενός είναι διαφορετικά και πάνω απ' όλα υπάρχει και η υποκειμενικότητα σε τέτοια θέματα. Εμένα π.χ. αν μου χάριζαν Golf, θα το πούλαγα την ίδια στιγμή, άλλοι τα λατρεύουν. Γούστα είναι αυτά.

ΥΓ

Πάντως, καλό είναι να μην επηρεάζεσαι από διάφορους και πολύ συγκεκριμένους μύθους που, δυστυχώς, εξακολουθούν να διαιωνίζονται στον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα (και όχι μόνο) και για το οποίο μεγάλο μερίδιο ευθύνης φέρει και ο "ειδικός" τύπος.

Ακούς π.χ. τσιτάτα τύπου "τα FIAT σκουριάζουν" (ναι, τα μοντέλα του ΄70 ίσως), για τα ηλεκτρολογικά των γαλλικών (που πράγματι μέχρι πριν κάποια χρόνια τα ταμπλό τους ήταν σα χριστουγεννιάτικο δέντρο), ότι τα γιαπωνέζικα είναι αθάνατα (δυστυχώς όχι πια), η περίφημη "γερμανική αξιοπιστία" (όλοι έχουμε ακούσει για παράθυρα που πέφτανε, για turbo που ξεφουσκώνανε, κατανάλωση λαδιού μεγαλύτερη κι από φριτέζα κλπ).

Αυτό που θέλω να πω είναι, ότι αντιλήψεις αυτού του τύπου θα έπρεπε να έχουν μπει στο περιθώριο εδώ και μια εικοσαετία, για να μην πω και παραπάνω. Πλέον τα αυτοκίνητα έχουν εξελιχθεί, έχουν λυθεί προβλήματα. Ειδικά τα μηχανολογικά έχουν βελτιωθεί τρομερά, αρκεί βέβαια, να μην είναι κανείς κάφρος και αλλάζει λάδια κάθε 50.000χλμ. Κατά τα άλλα, οι διαφορές έχουν λίγο- πολύ μειωθεί. Το κύριο πρόβλημα σε ένα νέας τεχνολογίας όχημα είναι η κακή χρήση, κακό καύσιμο και η εγγενής ευαισθησία των ηλεκτρονικών, που όμως όπως και να το κάνουμε προσφέρουν τρομερές ευκολίες.

Γειά σου φίλε σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.  Το αυτοκίνητο είναι του 2019 με 25 χιλιάδες μέσα, είναι στην Fiat  και δουλεύει ως εξυπηρέτηση πελατών. 

Είναι η μεσαία έκδοση χωρίς την μεγάλη οθόνη κλπ,  1.4 95 άλογα. 

Ζητάω  βενζίνη και ίσως στο μέλλον αέριο να του ρίξω αν καίει πολύ. 

Και εγώ αυτά που διαβάζω είναι θετικά για το αυτοκίνητο, θέλω χώρους για τα επόμενα 10-15 χρόνια οπότε λογικά εδώ είμαστε. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Boubis1411 είπε

Γειά σου φίλε σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου.  Το αυτοκίνητο είναι του 2019 με 25 χιλιάδες μέσα, είναι στην Fiat  και δουλεύει ως εξυπηρέτηση πελατών. 

Είναι η μεσαία έκδοση χωρίς την μεγάλη οθόνη κλπ,  1.4 95 άλογα. 

Ζητάω  βενζίνη και ίσως στο μέλλον αέριο να του ρίξω αν καίει πολύ. 

Και εγώ αυτά που διαβάζω είναι θετικά για το αυτοκίνητο, θέλω χώρους για τα επόμενα 10-15 χρόνια οπότε λογικά εδώ είμαστε. 

Και εγώ ανάλογη περίπτωση βρήκα. Το δικό μου το είχαν για εταιρική χρήση, με πλήρες ιστορικό και σε κατάσταση όντως καινούριου.

Όσον αφορά την έκδοση, μια χαρά είναι και η μεσαία. Γενικά το Tipo ακόμα και στη βασική δίνει πολύ καλό εξοπλισμό.

Πάντως, τα 95 άλογα είναι ίσως λίγο οριακά. Εξαρτάται βέβαια από τη χρήση. Αν κινείσαι μέσα σε πόλη κυρίως, συμφωνώ ότι βενζίνη σε συνδυασμό με ένα καλό κιτ LPG (π.χ. Lovato) είναι το ιδανικό και δε θα σε προβληματίσει και από άποψη ιπποδύναμης. Προσοχή μεγάλη όμως και σε ποιον εγκαταστάτη θα το πας, όταν το αποφασίσεις.

Στο άλλο της οικογένειας (FIAT Stilo 1.2) ό,τι θέματα είχα ήταν από το LPG, το οποίο είχε τοποθετήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σε τσαπατσούλη μάστορα. Βρήκα έναν πολύ καλό, το πήγα, το έσιαξε και από τότε έχω γράψει κάπου 200.000χλμ απροβλημάτιστα.

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, GiorgosT είπε

Και εγώ ανάλογη περίπτωση βρήκα. Το δικό μου το είχαν για εταιρική χρήση, με πλήρες ιστορικό και σε κατάσταση όντως καινούριου.

Όσον αφορά την έκδοση, μια χαρά είναι και η μεσαία. Γενικά το Tipo ακόμα και στη βασική δίνει πολύ καλό εξοπλισμό.

Πάντως, τα 95 άλογα είναι ίσως λίγο οριακά. Εξαρτάται βέβαια από τη χρήση. Αν κινείσαι μέσα σε πόλη κυρίως, συμφωνώ ότι βενζίνη σε συνδυασμό με ένα καλό κιτ LPG (π.χ. Lovato) είναι το ιδανικό και δε θα σε προβληματίσει και από άποψη ιπποδύναμης. Προσοχή μεγάλη όμως και σε ποιον εγκαταστάτη θα το πας, όταν το αποφασίσεις.

Στο άλλο της οικογένειας (FIAT Stilo 1.2) ό,τι θέματα είχα ήταν από το LPG, το οποίο είχε τοποθετήσει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης σε τσαπατσούλη μάστορα. Βρήκα έναν πολύ καλό, το πήγα, το έσιαξε και από τότε έχω γράψει κάπου 200.000χλμ απροβλημάτιστα.

Δεν τρέχω και ταξίδια κάνω 1-3 το χειμώνα και 5-8 το καλοκαίρι, βέβαια τώρα έχω παλιό με καινούριο θα έρθει όρεξη.... Όσο για το αέριο θα βάλω το καλύτερο όσο πάει 2-3 χιλιάρικα. 

Νομίζω τόσο μεγάλο σκάφος δεν θα βρω σε αυτά τα χρήματα. 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, Boubis1411 είπε

Δεν τρέχω και ταξίδια κάνω 1-3 το χειμώνα και 5-8 το καλοκαίρι, βέβαια τώρα έχω παλιό με καινούριο θα έρθει όρεξη.... Όσο για το αέριο θα βάλω το καλύτερο όσο πάει 2-3 χιλιάρικα. 

Νομίζω τόσο μεγάλο σκάφος δεν θα βρω σε αυτά τα χρήματα. 

 

Σίγουρα, για τα λεφτά του Tipo, αγοράζεις "πολύ" αμάξι, να το θέσω έτσι.

Τώρα, 2-3 χιλιάρικα για LPG θεωρώ ότι είναι η υπερβολή της υπερβολής, άσε που δε νομίζω να υπάρχουν καν τόσο ακριβά κιτ. Με 800 άντε 1000€ βάζεις πάρα πολύ καλό κιτ, κατά προτίμηση ιταλικό ή πολωνικό και είσαι άρχοντας.

 

Αν κατάλαβα καλά, για να λες ότι θέλεις χώρους για 10-15 χρόνια, έχεις παιδί/ά. Σίγουρα τότε, από θέμα χώρων και μόνο είναι προτιμότερο το Tipo. Εμείς πήραμε το σεντάν (520 λίτρα χώρος αποσκευών) γιατί με 2 παιδιά και το Getz που είχαμε πριν, δύσκολα τα πράγματα...

Επεξ/σία από GiorgosT
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Boubis1411 είπε

Δεν τρέχω και ταξίδια κάνω 1-3 το χειμώνα και 5-8 το καλοκαίρι, βέβαια τώρα έχω παλιό με καινούριο θα έρθει όρεξη.... Όσο για το αέριο θα βάλω το καλύτερο όσο πάει 2-3 χιλιάρικα. 

Νομίζω τόσο μεγάλο σκάφος δεν θα βρω σε αυτά τα χρήματα. 

 

ετσι οπως παει το καλυτερο αμαξι ειναι να αντεξει καμια 3ετια αντε 5ετια γιατι μεχρι τοτε μπορει εχουν γινει πολλες αλλαγες

μπορει να παθουν οπως οι καρτες γραφικων, να το πετας κ να παιρνεις αλλο 

  • Confused 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Stefanos683 είπε

ετσι οπως παει το καλυτερο αμαξι ειναι να αντεξει καμια 3ετια αντε 5ετια γιατι μεχρι τοτε μπορει εχουν γινει πολλες αλλαγες

μπορει να παθουν οπως οι καρτες γραφικων, να το πετας κ να παιρνεις αλλο 

Να δώσω 12 χιλιάρικα για 5 χρόνια; άστο κρατάω τον Ιάπωνα και είμαι ήσυχος. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Stefanos683 είπε

ετσι οπως παει το καλυτερο αμαξι ειναι να αντεξει καμια 3ετια αντε 5ετια γιατι μεχρι τοτε μπορει εχουν γινει πολλες αλλαγες

μπορει να παθουν οπως οι καρτες γραφικων, να το πετας κ να παιρνεις αλλο 

Όχι φίλε μου, γιατί ένα αμάξι να βγάλει μόνο τόσο; Πού το είδες αυτό;

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...