Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, liakinen είπε

Sachs Advantage (Κόκκινα) = Ελαφρώς σκληρότερα από τα μπλε. 

Sachs Super Turing (Μπλε) = Σαν τα μαμά. 

Χωρίς να είμαι 100% σίγουρος τα μπλε και τα κόκκινα σαν σειρά - ετικέτα έχουν σταματήσει (ότι υπάρχει σε στοκ) και όλα πλέον βγαίνουν με λευκή ετικέτα και διαφορετικές διαβαθμίσεις. 

Μπες στον κατάλογο της εταιρείας βάλε το αυτοκίνητο που θες και θα σου βγάλει τι και πως. 

 

Είναι μάλλον τόσο παλιό το αμάξι που δεν υπάρχει στη λίστα τους

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Είναι μάλλον τόσο παλιό το αμάξι που δεν υπάρχει στη λίστα τους

Ψάξε σωστά κάτι κάνεις λάθος. 

Υπάρχουν αυτοκίνητα 40 ετών στον κατάλογο τους. 

https://aftermarket.zf.com/go/en/sachs/catalogs/#/

Δημοσ.
3 ώρες πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Καλημέρα

Η ευθυγράμμιση μετά την αλλαγή αμορτισέρ, πρέπει να γίνει επί τόπου ή μετά από κάποια χλμ; 

Ευχαριστώ 

Την ίδια στιγμή δεν ειναι αλλαγή ελαστικών που μπορεί να χρειαστεί και λίγο αργότερα. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, μπαρμπαγιωργος είπε

Γιατί όταν αλλάζεις λάστιχα κάνεις ευθυγράμμιση;;;;

Φυσικά αν θες να σου τρώγονται τα λάστιχα ομοιόμορφα. 

Προσωπικά κάνω κάθε δύο χρόνια. 20€ κόστος. 

Επεξ/σία από liakinen
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με αλλαγή ελαστικών κάνεις ζυγοσταθμιση,

δεν υπάρχει κανένας λόγος για ευθυγράμμιση εφοσων το αμάξι πήγαινε ευθεία πριν με ίσιο τιμόνι και τα παλιά ελαστικα έχουν ομοιόμορφη φθορά. 

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, liakinen είπε

Ε μάλλον κάτι τέτοιοι τύποι δεν γνωρίζουν ή απλά θέλουν λεφτά. 

https://kalogritsaselastika.gr/efthigrammish-troxwn/

Τα ίδια λέμε,

διαβασε πότε χρειάζεται ευθυγράμμιση σύμφωνα με το άρθρο που παρέθεσες και τι εγραψα εγώ πιο πάνω. 

Απο εκεί και πέρα, εφοσων το αμάξι πάει ίσια,το τιμόνι είναι ίσ

ιο και η φθορά είναι ομοιόμορφη στα ελαστικα, και σου λένε ότι θέλει ευθυγράμμιση με τα νέα ελαστικα, τότε ναι, θέλουν απλά λεφτά. 

Για ποιο λόγο να χρειάζεται  ευθυγράμμιση με τα νέα ελαστικα και να μην χρειάζοταν με τα παλιά ελαστικα; Αλλάζει κάτι στο σύστημα διεύθυνσης με τα νέα ελαστικά;Αν δεν άλλαζες ελαστικα θα έκανες ευθυγράμμιση; 

Ευθυγράμμιση κάνεις για διαφόρους λόγους,χτύπημα σε κρασπεδα, στραβό τιμόνι, τράβηγμα αμαξιού, οδήγηση σε παλιόδρόμους, θορύβοι σε στροφές και και και, 

αλλά η αλλαγή ελαστικών, από μόνη της, δεν έχει καμμια σχέση. 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, jmmys είπε

Τα ίδια λέμε,

διαβασε πότε χρειάζεται ευθυγράμμιση σύμφωνα με το άρθρο που παρέθεσες και τι εγραψα εγώ πιο πάνω. 

Απο εκεί και πέρα, εφοσων το αμάξι πάει ίσια,το τιμόνι είναι ίδιο και η φθορά είναι ομοιόμορφη στα ελαστικα, και σου λένε ότι θέλει ευθυγράμμιση με τα νέα ελαστικα, τότε ναι, θέλουν απλά λεφτά. 

Πρώτα δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι γνώσεις στα αυτοκίνητα πχ να καταλάβει αν τα ελαστικά τρώγονται ομοιόμορφα κτλ οπότε δίνουν λίγα χρήματα μία στο τόσο και κάνουν και ευθυγράμμιση. Επίσης τα τελευταία χρόνια εξαιτίας κόστους αλλάζουν διαστάσεις στην ίδια ζάντα. Τέλος συνήθως λένε η ευθυγράμμιση να γίνει μετά από 1000 χλμ όταν και θα πατήσει το καινούργιο λάστιχο (κάνει πατούρα). 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...