Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

δεν θα διαφωνησω, ειδικα οταν στα νησια δεν υπαρχει και αναπτυξη. Παραδειγμα στα νησια του αιγαιου που εχουν προσφυγικε ςροες, θα μπορουσα να φτιαχτουν αντιστοιχες σχολες

Να ανοιξουμε καμια 5ρια σχολες σε ολο το Αιγαιο αποκλειστικά για το προσφυγικο, βγαζοντας καμια 500ρια αποφοιτους καθε χρονο, γιατι ακριβως;; Και πού θα βολευτουν ολοι αυτοι;; Εξαλλου ολοι βλέπουμε και ξερουμε οτι οι προσφυγικες ροες εχουν μειωθει κατα πολυ και δε γινεται πλεον ο χαμος που γινοταν πριν 5 χρονια.

Να δημιουργηθουν δηλαδη "εποχιακες" σχολες;; Τι θα προσφερει αυτο;; Μόνο μερικους εκατονταδες φοιτητες, οι οποιοι και παλι δε θα μπορουν να προσφερουν τιποτα και πουθενα, παρα μονο σε περιπτωσεις εντονου προσφυγικου θεματος.

Δεν ειναι οι πανεπιστημιακες σχολες η λυση για την ανεργια ή την αναδειξη των νησιων μας.

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Dark_panel είπε

Να ανοιξουμε καμια 5ρια σχολες σε ολο το Αιγαιο αποκλειστικά για το προσφυγικο, βγαζοντας καμια 500ρια αποφοιτους καθε χρονο, γιατι ακριβως;; Και πού θα βολευτουν ολοι αυτοι;; Εξαλλου ολοι βλέπουμε και ξερουμε οτι οι προσφυγικες ροες εχουν μειωθει κατα πολυ και δε γινεται πλεον ο χαμος που γινοταν πριν 5 χρονια.

Να δημιουργηθουν δηλαδη "εποχιακες" σχολες;; Τι θα προσφερει αυτο;; Μόνο μερικους εκατονταδες φοιτητες, οι οποιοι και παλι δε θα μπορουν να προσφερουν τιποτα και πουθενα, παρα μονο σε περιπτωσεις εντονου προσφυγικου θεματος.

Δεν ειναι οι πανεπιστημιακες σχολες η λυση για την ανεργια ή την αναδειξη των νησιων μας.

Με κάποιο τρόπο , πρέπει να στηριχθούν όλα τα μέρη της Ελλάδος. Να αρχίζουν να παράγουν, όχι άνεργους, αλλά κάτι που θα τους δώσει μια καλή οικονομική ανάσα. Και δεν μιλάω μόνο για νησιά αλλά και για επαρχίες. Εντάξει υπάρχουν μέρη που παράγουν πχ ελαιόλαδο. Άρα καλό είναι εκεί να δοθεί βάση στο πρωτογενή τομέα. Ή ακόμα και αν δεν φτιαχτούν πανεπιστημιακές σχολές, να δημιουργηθούν επαγγελματικες σχολές, για να μπορεί να αξιοποιηθεί με κάποιο τρόπο το κάθε μέρος.

Όσον αφορά το προσφυγικό, το ότι έχουν μειωθει οι ροες , όντως ισχύει, αλλά για παράδειγμα σε κάποια νησιά παρόλο που έχουν μειωθεί οι μετανάστες, φτιάχνονται καινούριες δομές. Εκτός αν στη μέση παίζονται άλλα παιχνίδια

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, Dark_panel είπε

Παιδια, μην τσουβαλιαζετε ολες τις σχολές..οι διοικητικοοικονομικες σχολες πχ δε μπορουν να κλεισουν ποτέ, πολυ απλα γιατι το πτυχίο εχει εφαρμογη ΠΑΝΤΟΥ.

Σχολές σαν τα παιδαγωγικα και τα φιλολογικά πχ ειναι αυτες που πρέπει να μειωθουν, γιατι αυτοι δουλευουν κατα κορον σε σχολεια και αυτα αρχισαν να παρουσιαζουν κορεσμο, ενω τα πτυχια αυτα δε σε βοηθανε ιδιαιτερα στον ιδιωτικο τομεα, ουτε σε αλλους τομεις του Δημοσιου, οπως τα πτυχια οικονομικων ή πληροφορικης.

Κατι σχολες τυπου Δασοκομιας ή Ωκεανογραφιας ειναι αυτες που πρέπει να κλεισουν ή εστω να μειωθουν. Αλλά ουτε κ αυτο θα γινει σε απολυτο βαθμο γιατι η οποια κυβερνηση το κανει, θα στοχοποιηθει απο σωματεια κλπ καθηγητων..

 

Ιδίως τώρα με τους μονιμους διορισμούς. 

Αν και τότε που ο ιδιωτικός τομέας ήταν σε καλύτερες εποχές και οι μισθοί υψηλοί, πολλοί σνόμπαραν την εκπαίδευση. 

Ενώ τώρα ακόμα και από εκεί πχ Πληροφορική, πασχίζουν να αποκτησουν ένα σεμινάριο ή μεταπτυχιακό για να μπουν γενική και ειδική αγωγή. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, petran79 είπε

Αν και τότε που ο ιδιωτικός τομέας ήταν σε καλύτερες εποχές και οι μισθοί υψηλοί, πολλοί σνόμπαραν την εκπαίδευση

για ποια εποχη μιλαμε? Γιατί από νεότερος δεν άκουγα τα καλύτερα για τον ιδιωτικό τομέα.

Η λύση για να σπάσει το δημόσιο κατεστημένο είναι ή να ιδιωτικοποιηθούν όλα ή να σπάσει η μονιμότητα

Αλλά επειδή, δυστυχώς όλα αυτά είναι ψηφοι ΔΕΝ.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

Με κάποιο τρόπο , πρέπει να στηριχθούν όλα τα μέρη της Ελλάδος. Να αρχίζουν να παράγουν, όχι άνεργους, αλλά κάτι που θα τους δώσει μια καλή οικονομική ανάσα. Και δεν μιλάω μόνο για νησιά αλλά και για επαρχίες. Εντάξει υπάρχουν μέρη που παράγουν πχ ελαιόλαδο. Άρα καλό είναι εκεί να δοθεί βάση στο πρωτογενή τομέα. Ή ακόμα και αν δεν φτιαχτούν πανεπιστημιακές σχολές, να δημιουργηθούν επαγγελματικες σχολές, για να μπορεί να αξιοποιηθεί με κάποιο τρόπο το κάθε μέρος.

Aυτο με την επαγγελματικη εκπαιδευση ειναι άλλο ανεκδωτο, βλεπε ΙΕΚ..Νομιζω γνωριζεις τι καταστασεις παιζονται κι εκει..αντε τωρα να τους βαλεις επιπλεον σχολες και σε συγκεκριμενες περιοχες..για να τις εξετασουν σαν προτασεις και μονο, θα ζητησουν χοντρη μιζα..

19 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

Όσον αφορά το προσφυγικό, το ότι έχουν μειωθει οι ροες , όντως ισχύει, αλλά για παράδειγμα σε κάποια νησιά παρόλο που έχουν μειωθεί οι μετανάστες, φτιάχνονται καινούριες δομές. Εκτός αν στη μέση παίζονται άλλα παιχνίδια

Ηδη παιζονται ΠΟΛΛΑ παιχνιδια απ τις διάφορες ΜΚΟ..δε θελω να φανταστω τι αλλο μπορει να γινει αν δημιουργηθουν και σχετικες σχολες (οι οποιες και να δημιουργηθουν, τι θα μαθαινουν οι φοιτητες 4 χρονια?? Αυτα που οι αλλοι μαθαινουν σε 3 εξαμηνα, στα μαστερ? Δεν εχει λογικη αυτο).

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Dark_panel είπε

Aυτο με την επαγγελματικη εκπαιδευση ειναι άλλο ανεκδωτο, βλεπε ΙΕΚ..Νομιζω γνωριζεις τι καταστασεις παιζονται κι εκει..αντε τωρα να τους βαλεις επιπλεον σχολες και σε συγκεκριμενες περιοχες..για να τις εξετασουν σαν προτασεις και μονο, θα ζητησουν χοντρη μιζα..

Ηδη παιζονται ΠΟΛΛΑ παιχνιδια απ τις διάφορες ΜΚΟ..δε θελω να φανταστω τι αλλο μπορει να γινει αν δημιουργηθουν και σχετικες σχολες (οι οποιες και να δημιουργηθουν, τι θα μαθαινουν οι φοιτητες 4 χρονια?? Αυτα που οι αλλοι μαθαινουν σε 3 εξαμηνα, στα μαστερ? Δεν εχει λογικη αυτο).

ε κάτι πρεπει να γινει ομως. Γιατι αν το παμε ετσι, Ελλαδα σε λιγο καιρο θα ειναι μονο η Αθηνα

Δημοσ.

Επειδή αναφέρθηκε η φυσικοθεραπεία στην κουβέντα, θα μιλήσω και εγώ για αυτή, επειδή είναι και ένα πολύ καλό παράδειγμα για τη μετάβαση από ΤΕΙ σε ΑΕΙ. 

Μιλάμε για ένα επάγγελμα υγείας, η λειτουργία του οποίου ρυθμίζεται από ΝΠΔΔ (στα πρότυπα του ιατρικού και του δικηγορικου συλλόγου), αν και βέβαια έχει δρόμο ακόμη η προσπάθεια αυτή. Αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος όγκος των φθ ειναι απόφοιτοι ΤΕΙ. Υπάρχουν αρκετοί με πτυχία από το εξωτερικό με πτυχία ΠΕ (π.χ. πανεπιστήμιο Ρώμης). Και οι μεν και οι δε έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα, οπότε η επιτυχία/αποτυχία του καθενός έγκειται στις ικανότητες και στις άκρες που διαθέτει. Δεν υπάρχει καμιά διάθεση, ούτε πρόθεση, να μεταβληθεί η κατάσταση αυτή. Πρακτικά, το μόνο που αλλάζει είναι ο τίτλος και, θεωρητικά πάντα, οι ανώτερες σπουδές που θα αποκομίζουν οι απόφοιτοι πανεπιστημιακών σχολών (όχι μόνο στο όνομα, αλλά και στην πράξη!). 

Υπάρχουν γκρίζες ζώνες στη λειτουργία του επαγγέλματος (π.χ. θεραπευτική άσκηση και ανταγωνισμός με γυμναστές, κάποιες πράξεις σε ανταγωνισμό με τους φυσίατρους), αλλά αυτό δεν έχει τόσο σχέση με το ΤΕΙ/ΑΕΙ, αλλά με την μικρή επικάλυψη αρμοδιοτήτων και την επιθυμία όλων να επεκταθούν προς νέους ορίζοντες. Στην πράξη, η αποτελεμαστικότητα φτιάχνει το όνομα του καθενός. Αντίθετα, σε σχολές πολυτεχνικού χαρακτήρα, υπάρχει σοβαρή αντιπαλότητα και σαφές πρόβλημα μεταξύ απόφοιτων παλαιών ΤΕΙ/νέων ΑΕΙ και του Πολυτεχνίου (π.χ. δικαίωμα υπογραφή σε Η/Μ εγκαταστάσεις. Ποιος υπογράφει και μέχρι ποιο μέγεθος έργου;;;)

Όταν έγινε η μετάβαση από ΤΕΙ σε ΑΕΙ μια ενδιαφέρουσα παρενέργεια ήταν ότι για κάποιο χρονικό διάστημα ΔΕΝ υπήρχε στον ΑΣΕΠ ο κωδικός ΠΕ Φυσικοθεραπείας. Αυτό σήμαινε ότι αν προκυρρήσονταν θέσεις στον δημόσιο τομέα, δεν θα μπορούσε καν να συμμετέχει κάποιος με πτυχίο ΠΕ. Αυτό δεν συνέβη στη Νοσηλευτική, καθώς υπήρχε ήδη ΠΕ Νοσηλευτικής. Ενδιαφέρον είναι ότι αυτή τη στιγμή στην Αττική υπάρχουν δύο σχολές ΠΕ Νοσηλευτικής, μια στο Καποδιστρικό και μια στο ΠΑΔΑ (πρώην ΤΕΙ Αθήνας). Ίδια επαγγελματικά δικαιώματα, ελαφρώς διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών. Ο υποψιασμένος μπορεί να ανατρέξει στις εσωτερικές και εξωτερικές αξιολογήσεις των τμημάτων για να επιλέξει την "καλύτερη". 

 

Τέλος, να σημειώσω ότι η έναρξη της Σχολής Φυσικοθεραπείας στη Σπάρτη (5η σχολή φθ) είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ικανοποίησης της τοπικής κοινωνίας, δεδομένου ότι ξεκίνησε αφού έφυγε από τη Σπάρτη η σχολή ΠΕ Νοσηλευτικής για την Τρίπολη, καθώς η Τρίπολη έχει το Παναρκαδικό Νοσοκομείο, ενώ η Σπάρτη έχει.... Σχολή υγείας χωρίς καλό γενικό νοσοκομείο για κλινική εκπαίδευση είναι τουλάχιστον ξεδοντιασμένη!!! 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

ε κάτι πρεπει να γινει ομως. Γιατι αν το παμε ετσι, Ελλαδα σε λιγο καιρο θα ειναι μονο η Αθηνα

Πολλα πρέπει να γινουν αλλά βλεπεις κανεναν να νοιάζεται πραγματικα;; Ατζεντες και συμφεροντα εξυπηρετουν ολοι τους..

Επεξ/σία από Dark_panel
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, katsoul είπε

Επειδή αναφέρθηκε η φυσικοθεραπεία στην κουβέντα, θα μιλήσω και εγώ για αυτή, επειδή είναι και ένα πολύ καλό παράδειγμα για τη μετάβαση από ΤΕΙ σε ΑΕΙ. 

Μιλάμε για ένα επάγγελμα υγείας, η λειτουργία του οποίου ρυθμίζεται από ΝΠΔΔ (στα πρότυπα του ιατρικού και του δικηγορικου συλλόγου), αν και βέβαια έχει δρόμο ακόμη η προσπάθεια αυτή. Αυτή τη στιγμή ο μεγαλύτερος όγκος των φθ ειναι απόφοιτοι ΤΕΙ. Υπάρχουν αρκετοί με πτυχία από το εξωτερικό με πτυχία ΠΕ (π.χ. πανεπιστήμιο Ρώμης). Και οι μεν και οι δε έχουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα, οπότε η επιτυχία/αποτυχία του καθενός έγκειται στις ικανότητες και στις άκρες που διαθέτει. Δεν υπάρχει καμιά διάθεση, ούτε πρόθεση, να μεταβληθεί η κατάσταση αυτή. Πρακτικά, το μόνο που αλλάζει είναι ο τίτλος και, θεωρητικά πάντα, οι ανώτερες σπουδές που θα αποκομίζουν οι απόφοιτοι πανεπιστημιακών σχολών (όχι μόνο στο όνομα, αλλά και στην πράξη!). 

Υπάρχουν γκρίζες ζώνες στη λειτουργία του επαγγέλματος (π.χ. θεραπευτική άσκηση και ανταγωνισμός με γυμναστές, κάποιες πράξεις σε ανταγωνισμό με τους φυσίατρους), αλλά αυτό δεν έχει τόσο σχέση με το ΤΕΙ/ΑΕΙ, αλλά με την μικρή επικάλυψη αρμοδιοτήτων και την επιθυμία όλων να επεκταθούν προς νέους ορίζοντες. Στην πράξη, η αποτελεμαστικότητα φτιάχνει το όνομα του καθενός. Αντίθετα, σε σχολές πολυτεχνικού χαρακτήρα, υπάρχει σοβαρή αντιπαλότητα και σαφές πρόβλημα μεταξύ απόφοιτων παλαιών ΤΕΙ/νέων ΑΕΙ και του Πολυτεχνίου (π.χ. δικαίωμα υπογραφή σε Η/Μ εγκαταστάσεις. Ποιος υπογράφει και μέχρι ποιο μέγεθος έργου;;;)

Όταν έγινε η μετάβαση από ΤΕΙ σε ΑΕΙ μια ενδιαφέρουσα παρενέργεια ήταν ότι για κάποιο χρονικό διάστημα ΔΕΝ υπήρχε στον ΑΣΕΠ ο κωδικός ΠΕ Φυσικοθεραπείας. Αυτό σήμαινε ότι αν προκυρρήσονταν θέσεις στον δημόσιο τομέα, δεν θα μπορούσε καν να συμμετέχει κάποιος με πτυχίο ΠΕ. Αυτό δεν συνέβη στη Νοσηλευτική, καθώς υπήρχε ήδη ΠΕ Νοσηλευτικής. Ενδιαφέρον είναι ότι αυτή τη στιγμή στην Αττική υπάρχουν δύο σχολές ΠΕ Νοσηλευτικής, μια στο Καποδιστρικό και μια στο ΠΑΔΑ (πρώην ΤΕΙ Αθήνας). Ίδια επαγγελματικά δικαιώματα, ελαφρώς διαφορετικό πρόγραμμα σπουδών. Ο υποψιασμένος μπορεί να ανατρέξει στις εσωτερικές και εξωτερικές αξιολογήσεις των τμημάτων για να επιλέξει την "καλύτερη". 

 

Τέλος, να σημειώσω ότι η έναρξη της Σχολής Φυσικοθεραπείας στη Σπάρτη (5η σχολή φθ) είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ικανοποίησης της τοπικής κοινωνίας, δεδομένου ότι ξεκίνησε αφού έφυγε από τη Σπάρτη η σχολή ΠΕ Νοσηλευτικής για την Τρίπολη, καθώς η Τρίπολη έχει το Παναρκαδικό Νοσοκομείο, ενώ η Σπάρτη έχει.... Σχολή υγείας χωρίς καλό γενικό νοσοκομείο για κλινική εκπαίδευση είναι τουλάχιστον ξεδοντιασμένη!!! 

Πολύ σωστά όσα αναφέρεις. Το θέμα είναι οτι για να παει καποιος σε σχολες φυσιοθεραπειας, σε περίπτωση που θέλει να ανοίξει δικό του , θέλει και το ανάλογο μπάτζετ. Δυστυχώς τα επαγγέλματα υγείας, κοστίζουν αν θες να κάνεις κάτι δικό σου. Θυμάμαι μία φίλη μου έφυγε στο Λονδίνο, γιατί δεν είχε χρήματα να ανοίξει οδοντιατρείο. Το ίδιο και ένας άλλος γνωστός μου ωρλ, που ήθελε τουλάχιστον 60 χιλ ευρώ, για να ανοίξει δικό του ιατρείο. Πιστεύω κάτι ανάλογο συμβαίνει και στο φυσιοθεραπευτή, και τα μηχανήματα που θα πρέπει να αγοράσει.

Κατα τα άλλα, στο ΕΠΠΑΙΚ της ΑΣΠΑΙΤΕ, εδώ στην Αθήνα, είχα αρκετούς συμφοιτητές που ήταν φυσιοθεραπευτές και τους άνοιξε τη πόρτα του σχολείου

Δημοσ.

Για μενα το βασικό είναι να ενωθούν και να συστεγαστούν σχολές. Δηλαδή γιατί να υπάρχουν 2 πανεπιστήμια στην ίδια πόλη με το ίδιο τμήμα; (νοσηλευτική ΠΑΔΑ και ΕΚΠΑ). Γιατί στην Πελοπόννησο να υπάρχουν 2 λογοθεραπείες; Γιατί να μην υπάρχει κτηνιατρική ούτε στην Αττική, ούτε στην Πελοπόννησο αλλά να υπάρχει 1 στην Καρδίτσα και 1 στην Θεσσαλονίκη; Γιατί χρειαζόματε Βιολογία Αθήνας, Πάτρας, Θεσσαλονίκης, Κρήτης, Τμήμα Βιοχημείας στη Λάρισα, Τμήμα Γενετικής στην Αλεξανδρούπολη, Τμήμα Βιοτεχνολογίας στο ΓΠΑ και τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών στα Γιάννενα; Χρειαζόμαστε ΤΟΣΟΥΣ βιολόγους;

Μπορώ να δεχτώ τμήμα Ωκεανογραφίας σε νησί του Αιγαίου αλλά κάντο να αξίζει. Κάντο σημείο Αναφοράς όλης της Μεσογείου να παράγει δική του έρευνα. 

Αλήθεια το ξέρετε ότι φέτος ξεκινάει αγγλόφωνο τμήμα Ιατρικής στην Αθήνα στο ΕΚΠΑ;

Σχολές με προσφυγικό τι εννοείτε; Δηλαδή τι να σε βγάζει; Προσφυγολόγο; Το πολιτικό κομμάτι και το ιστορικό τα καλύπτουν τα αντίστοιχα τμήματα.

 

Για μενα κάποιες σχολές πρέπει να γίνουν τριετείς, κάποια τμήματα να κλείσουν και να κλείσουν κάποια μεταπτυχιακά. Επίσης είμαι υπέρ του γαλλικού συστήματος όπου δεν γίνονται διδακτορικά αν δεν υπάρχει χρηματοδότηση.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Gingerbread είπε

Δηλαδή γιατί να υπάρχουν 2 πανεπιστήμια στην ίδια πόλη με το ίδιο τμήμα; (νοσηλευτική ΠΑΔΑ και ΕΚΠΑ)

Τωρα εγινε αυτο, παλια ηταν ΤΕΙ και εχουν διαφορες στα επαγγελματικα δικαιωματα...Η για να το πω καλυτερα, ετσι αντιμετωπιζονται απο την Ενωση Νοσηλευτων Ελλαδος και τους εργοδοτες,δεν γνωριζω αν εχουν πραγματι διαφορετικα επαγγελματικα δικαιωματα. Σκεψου επισης οτι  υπαρχει και 3η κλίμακα, απο επαγγελματικα λυκεια - ΙΕΚ

Δημοσ.

Εγω δε μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να υπαρχουν τα ΙΕΚ? Για να εξυπηρετουται τα συμφεροτα των μεγαλοεφοπλιστων?

Χαρτια που δεν αναγνωριζονται πουθενα, επιπεδου 5. Αν θελουν να δωσουν βαση στη τεχνικη επαγγελματικη εκπαιδευση, το κανουν και οπως στη Γερμανια

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

Εγω δε μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να υπαρχουν τα ΙΕΚ? Για να εξυπηρετουται τα συμφεροτα των μεγαλοεφοπλιστων?

Χαρτια που δεν αναγνωριζονται πουθενα, επιπεδου 5. Αν θελουν να δωσουν βαση στη τεχνικη επαγγελματικη εκπαιδευση, το κανουν και οπως στη Γερμανια

Τα ΙΕΚ για μενα μια χαρά είναι αλλά θέλουν αλλαγές. Να σε μάθουν ένα επάγγελμα ή μια τέχνη. Δηλαδή οι κομμωτές, οι μάγειρες, οι ζαχαροπλάστες για μενα είναι βασικές ειδικότητες. Το κακό είναι με κάτι παιδιά που πάνε για βοηθοί νοσηλευτικής αναισθησιολογίας και νομίζουν ότι είναι γιατροί

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από το 1985, έτος γέννησης των ΤΕΙ,  ο θεσμός αυτός ήταν ένα καλάθι, όπου πέταγαν μέσα ότι σχολή ήθελαν (από ιχθυοκαλλιέργεια, λογιστές μέχρι υπομηχανικούς, φυσικοθεραπευτές και πάει λέγοντας). Προς τιμήν τους κάποιοι διάλεξαν να ακολουθήσουν τον δικό τους δρόμο, εκτός ΤΕΙ, προσπάθησαν και κατάφεραν να έχουν στάτους ΠΕ (βλέπε Γυμναστική Ακαδημία, Χαροκόπειο πανεπιστήμιο). Οι υπόλοιποι βολεύτηκαν (μιλώ για τους καθηγητές) και, αν δεν ήταν η πίεση της ΕΕ για περικοπή της χρηματοδότησης για έναν θεσμό που δεν καταλάβαινε την ύπαρξή του (δεν είναι πανεπιστήμιο, δεν είναι τεχνική σχολή/μεταλυκειακή εκπαίδευση, τι στο διάολο είναι;;), δεν θα είχαμε την ανωτατοποίηση. Βέβαια τώρα, όλα αυτές οι νεόκοπες "πανεπιστημιακές" σχολές πρέπει να αποδείξουν ότι λειτουργούν ως πανεπιστήμια. Έχουν ξεκινήσει αξιολογήσεις από ακαδημαϊκούς του εξωτερικού με πολύ συγκεκριμένους όρους (λυσάρι ολόκληρο με απίστευτα λεπτομερείς ερωτήσεις/κριτήρια). Ανάλογα με τη βαθμολογία στο μέλλον θα κρίνεται και η χρηματοδότηση, άρα και η ύπαρξη της σχολής. Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Μπορεί ο ΤΕΙτζης, 50φεύγα ετών καθηγητής να παράγει ερευνητικό έργο, με δημοσιεύσεις και να υποστηρίξει μεταπτυχιακά προγράμματα (μάστερ και διδακτορικά); Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος!

Με το παρντόν για τα σεντόνια που γράφω......

 

Επεξ/σία από katsoul
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, katsoul είπε

Από το 1985, έτος γέννησης των ΤΕΙ,  ο θεσμός αυτός ήταν ένα καλάθι, όπου πέταγαν μέσα ότι σχολή ήθελαν (από ιχθυοκαλλιέργεια, λογιστές μέχρι υπομηχανικούς, φυσικοθεραπευτές και πάει λέγοντας). Προς τιμήν τους κάποιοι διάλεξαν να ακολουθήσουν τον δικό τους δρόμο, εκτός ΤΕΙ, προσπάθησαν και κατάφεραν να έχουν στάτους ΠΕ (βλέπε Γυμναστική Ακαδημία, Χαροκόπειο πανεπιστήμιο). Οι υπόλοιποι βολεύτηκαν (μιλώ για τους καθηγητές) και, αν δεν ήταν η πίεση της ΕΕ για περικοπή της χρηματοδότησης για έναν θεσμό που δεν καταλάβαινε την ύπαρξή του (δεν είναι πανεπιστήμιο, δεν είναι τεχνική σχολή/μεταλυκειακή εκπαίδευση, τι στο διάολο είναι;;), δεν θα είχαμε την ανωτατοποίηση. Βέβαια τώρα, όλα αυτές οι νεόκοπες "πανεπιστημιακές" σχολές πρέπει να αποδείξουν ότι λειτουργούν ως πανεπιστήμια. Έχουν ξεκινήσει αξιολογήσεις από ακαδημαϊκούς του εξωτερικού με πολύ συγκεκριμένους όρους (λυσάρι ολόκληρο με απίστευτα λεπτομερείς ερωτήσεις/κριτήρια). Ανάλογα με τη βαθμολογία στο μέλλον θα κρίνεται και η χρηματοδότηση, άρα και η ύπαρξη της σχολής. Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος. Μπορεί ο ΤΕΙτζης, 50φεύγα ετών καθηγητής να παράγει ερευνητικό έργο, με δημοσιεύσεις και να υποστηρίξει μεταπτυχιακά προγράμματα (μάστερ και διδακτορικά); Θα γελάσει ο κάθε πικραμένος!

Με το παρντόν για τα σεντόνια που γράφω......

 

Μα και η Γερμανία και άλλες χώρες είχαν και διαθέτουν τα αντίστοιχα ΤΕΙ, δηλαδή Πανεπιστήμια Εφαρμοσμένω Επιστημών

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...