Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

   Θα ήθελα να ακούσω η ακόμη καλύτερα να καταθέσετε την άποψη σας επί του θέματος , όπως το περιγράφω , αλλά και να προσθέσετε ότι κρίνετε εσείς απαραίτητο προκειμένου να γίνει κατανοητή με τον πλέον εποικοδομητικό τρόπο η ουσία του ζητήματος . Κι' αν νομίζετε ότι δεν χρειάζεται χρόνος , αποδεκτό εφόσον το αιτιολογήσετε επαρκώς ώστε να γίνει κατανοητό από όλους . 

  Η συμμετοχή όλων σας είναι περισσότερο από χρήσιμη και οφείλω να σας ευχαριστήσω εκ των προτέρων για τον χρόνο που θα διαθέσετε . Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε όλοι μας την αξία του χρόνου !

Επεξ/σία από babisskg
  • Like 1
Δημοσ.

Χοντρικά, αν δεν διαβάσει κανείς ολόκληρο το βιβλίο οδηγιών , δεν θα τη μάθει ποτέ . Και όχι απλά να το διαβάσει σαν εφημερίδα, αλλά να κάνει και αντίστοιχα παραδείγματα φωτογραφίας για πλήρη κατανόηση . Αυτό έχει αποδεχθεί , από φιλμάτη , που την είχα στην κατοχή μου 15+ χρόνια και μετά διαπίστωσα ότι υπήρχαν πράγματα που αγνούσα. 

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dr_73 είπε

Χοντρικά, αν δεν διαβάσει κανείς ολόκληρο το βιβλίο οδηγιών , δεν θα τη μάθει ποτέ . Και όχι απλά να το διαβάσει σαν εφημερίδα, αλλά να κάνει και αντίστοιχα παραδείγματα φωτογραφίας για πλήρη κατανόηση . Αυτό έχει αποδεχθεί , από φιλμάτη , που την είχα στην κατοχή μου 15+ χρόνια και μετά διαπίστωσα ότι υπήρχαν πράγματα που αγνούσα. 

     Ευχαριστώ για την άποψη , όμως θα θέλαμε να ακούσουμε και τις προτάσεις σας δλδ τι θεωρείτε χρήσιμο , κάποιον οδηγό που κατά την γνώμη σας πρέπει να ακολουθήσει κάποιος !

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, babisskg είπε

     Ευχαριστώ για την άποψη , όμως θα θέλαμε να ακούσουμε και τις προτάσεις σας δλδ τι θεωρείτε χρήσιμο

Στις κλασσικές φιλμάτες, εφόσον ήξερες να εστιάζεις και τον κανόνα sunny f/16, το μόνο που χρειαζόταν να μάθεις , ήταν πως θα βάλεις ταχύτητα και διάφραγμα , αυτά που θες. Γι'αυτό και με τις μηχανές εκείνες , φωτογραφίζονταν αριστουργήματα , κάτι που μπορεί να γίνει ακόμη. Δεν είχαν γίνει και τόσο δημοφιλή 2-3 είδη φωτογραφίας , που έχουν κυριαρχήσει τόσο λόγω ίντερνετ , σε πάρα πολλούς νέους που θέλουν να ασχοληθούν , όπως η αστροφωτογραφία και οι φωτογραφίες μακράς έκθεσης σε πάσης φύσεως νερά . Στις μηχανές αυτόματης εστίασης, αυτό που πρέπει να δαπανήσει κάποιος χρόνο , είναι το πως επιλέγει σημεία ή σημείο εστίασης , αν μπορεί να το κλειδώσει σε κινούμενα αντικείμενα , τι είδους αντικείμενα και πόσο αποτελεσματικό είναι το κλείδωμα και η παρακολούθηση της κίνησης από τη μηχανή. Κάτι που εξαρτάται από το πόσο ψηλά είναι στην ιεραρχεία του κατασκευαστή της και πόσο ακριβά έχει πληρωθεί από τον αγοραστή. Αυτά για μένα είναι γενικός μπούσουλας , χωρίς να ξέρω αν μπορούν να βοηθήσουν όποιον τα διαβάζει . Ίσως το πολυτιμότερο , είναι να βγει έξω και να αρχίσει να προσπαθεί να φωτογραφίσει διάφορα αντικείμενα. Ξεκινά από κτίρια και προχωρά σε πρόσωπα , ψάχνοντας μάτια ,  κινούμενα άτομα , παιδιά , αθλητές κτλ για να φτάσει σε πουλιά . Την εποχή του φιλμ αυτό ήταν πολύ δύσκολο , χρονοβόρο και ακριβό γιατί έπρεπε να εμφανιστεί κάθε φιλμ , για να δούμε αν μάθαμε κάτι ή βελτιώσαμε κάτι . 

Επεξ/σία από Dr_73
  • Like 1
Δημοσ.

forums ,ενασχοληση ,πειραματα με ρυθμισεις σε διαφορους χωρους και φωτισμους φυσικους η οχι,μετα απο μερικα χρονια κατι μαθαινεις

φυσικα βοηθαει να μην αλλαζεις μηχανη συνεχεια.

στο τελος καταλαβαινεις οτι τελικα δε φωτογραφιζεις με τη μηχανη αλλα με "τα ποδια"

  • Like 4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...