Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
6 ώρες πριν, forgotten είπε

στη πρωτη μου σχολη ειχα μετριες επιδοσεις αλλα και παρακολουθουσα και πηγαινα στο μαθημα, η τοτε προεδρος της Δαπ ηταν χαμενη στη μεταφραση και χρωσταγε πολλα μαθηματα σε εναμιση ετος τελειωσαμε μαζι . Εγω ενδιαφερομουνα για το αντικειμενο σπουδων μου ωστοσο οταν ο βιοπορισμος μου δεν εβγαινε με το πτυχιο το εγκατελειψα, δεν προσπαθησα να κτισω πανω σε αυτο αλλα εφοσον ειχα καποιες ικανοτητες σε αλλα θεματα συνεχισα σε αυτα μεχρι την τελικη μου εργοδοτηση. Η γνωση και ελλιπης κτιζεται στη πορεια εαν εχεις γερες βασεις. Σημ η σχολη μου ηταν καθαρα θεωρητικης κατευθυνσης Ελληνική φιλολογια

Δεν είναι οξύμωρο κάποιος να είναι επιμελής φοιτητής και να μην καταφέρνει να ολοκληρώσει τις σπουδές του γρήγορα και μετά να μην τον δέχονται πουθενά ούτε για εργασία ούτε για μεταπτυχιακό, διδακτορικό σε χρονικό διάστημα 2 ετών. Αντίθετα, κάποιος άλλος με το που τελειώσει την σχολή βρίσκει εργασία ή καθηγητή για διδακτορικό ή γίνεται δεκτός σε μεταπτυχιακό.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, webma είπε

Δεν είναι οξύμωρο κάποιος να είναι επιμελής φοιτητής και να μην καταφέρνει να ολοκληρώσει τις σπουδές του γρήγορα και μετά να μην τον δέχονται πουθενά ούτε για εργασία ούτε για μεταπτυχιακό, διδακτορικό σε χρονικό διάστημα 2 ετών. Αντίθετα, κάποιος άλλος με το που τελειώσει την σχολή βρίσκει εργασία ή καθηγητή για διδακτορικό ή γίνεται δεκτός σε μεταπτυχιακό.

Ετσι είναι η ζωή,εσύ γιατί δεν κοιτάς τι κάνεις εσύ και κοιτάς τι κάνουν οι άλλοι;Δεν θα πας μπροστά έτσι.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, webma είπε

Δεν είναι οξύμωρο κάποιος να είναι επιμελής φοιτητής και να μην καταφέρνει να ολοκληρώσει τις σπουδές του γρήγορα και μετά να μην τον δέχονται πουθενά ούτε για εργασία ούτε για μεταπτυχιακό, διδακτορικό σε χρονικό διάστημα 2 ετών. Αντίθετα, κάποιος άλλος με το που τελειώσει την σχολή βρίσκει εργασία ή καθηγητή για διδακτορικό ή γίνεται δεκτός σε μεταπτυχιακό.

Όχι ακριβως. Όπως είπαν και οι προλαλήσαντες, ο μη επιμελής φοιτητής μπορεί να κατάλαβε ότι οι εξεταστικές είναι κέντρα ανακύκλωσης θεμάτων και να διαβάζει πιο στοχευμένα και αποτελεσματικά σε σχέση με τον επιμελή που προσπαθεί να χωρέσει όλη την ύλη στο κεφάλι του.

Όσο για την εύρεση εργασίας και το να γίνει δεκτός σε ένα μεταπτυχιακό δεν νομίζω να έχει τόση σημασία το αν ήταν επιμελής φοιτητής ή όχι, όση το πόσο καλά μπορεί να πείσει και να "πουλήσει" τον εαυτό του και γενικότερα πόσο άνετος ήταν στην συνέντευξη και τι εντύπωση έκανε. Ας μην ξεχνάμε επίσης και τον σημαντικό παράγοντα της τύχης.

Επεξ/σία από Con_RoXP
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 25/9/2022 στις 7:30 ΜΜ, webma είπε

Στην συγκεκριμένη σχολή δεν περνάς με παλιά θέματα.  

Δεν εχουν ολοι οι ανθρωποι τον ιδιο βαθμο αντίληψης. Επίσης ο "αμελής" που βλέπεις εσύ μπορεί να ειναι πιο επιμελής από αυτόν που ειναι ολη μέρα στο αμφιθεατρο και απλά υπάρχει εκεί χωρις να καταλαβαίνει τι γινεται. 

Θα σου φέρω μια περιπτωση γενικά "αμελων" μαθητων και φοιτητων. Είναι τα ατομα με ΔΕΠ-Υ, αν εχεις ακουστα, τα οποια χαρακτηριζονται από αναβλητικότητα, διασπαση προσοχης, παρορμητικότητα, υπερκινητικότητα, γενικά δειχνουν αμελείς ή αδιαφοροι. ΑΛΛΆ. τα άτομα αυτα εχουν ενα δυνατό χαρτί. Μπορουν να είναι παραγωγικοί σε εν μικρό ποσοστό του χρόνου που θεωρειται παραγωγικός για το μέσο ανθρωπο, και μεσα σε αυτό το χρόνο να καταφέρουν πολυ περισσότερα. Είναι αυτό που λέμε στρωθηκε και τα καταφερε. 

Ενημερωτικά πριν λίγα χρόνια λειτούργησε ενα πρόγραμμα ανοικτων ακαδημαικών μαθηματων, δηλαδη βιντεοσκοπημενες διαλέξεις που αναρτηθηκαν στ e-class των σχολών αλλά μπορουσαν να τα δουν ολοι, οχι μόνο οι φοιτητες, αυτες πλέον υπάρχουν εκει στα αρχειοθετημένα μαθηματα. Επίσης σε μερικές σχολές ή μαθηματα γενικά μπορεις να βρεις διαδικτυακά καποιο course απ οπου κατααβαίνεις καλύτερα σε σχέση με το μαθημα του καθηγητη. Πχ για να μαθεις γλώσσες προγραμματισμού, αν δεν εχεις καθηγητη που να ξερει πως να διδαξει κι απλά γραφει στον πίνακα και μιλάει γρηγορα δε θα καταλάβεις χριστό, ενω αν βρεις ενα διαδικτυακό μαθημα μπορεις να μάθεις πολύ καλύτερα. 

Αν θες πες μας και για ποια σχολή πρόκειται γιατι αλλο να είναι το ΗΜΜΥ στο Μετσόβειο κι αλλο ενα πρωην ΤΕΙ γεωπονικής (στο οποιο ειναι μεν δυσκολο να περασεις ολα τα μαθηματα ετσι αλλά καποιοι το καταφέραμε)

Στις 25/9/2022 στις 7:39 ΜΜ, webma είπε

Δηλαδή, κάποιος που παρακολουθεί τα μαθήματα τις σχολής του και διαβάζει  γιατί δεν μπορεί να περάσει τα μαθήματα και καθυστερεί να ολοκληρώσει τις σπουδές του και όταν γίνει αυτό δεν έχει εργασιακή αποκατάσταση.

Αυτο ειναι που θα έπρεπε να σε απασχολεί. Μήπως δεν διαβαζεις με το σωστό τρόπο? Κατανοεις αυτα που ακους κι αυτα που διαβάζεις? Μπορεις να περιγραψεις κάτι σε καποιον χωρις να το έχεις μαθει παπαγαλία? 

Για την επαγγελματική αποκατασταση είναι αλλο θέμα που καμια μα καμια σχεση δεν εχει με το προηγουμενο. Πρεπει να παρεις ρισκα, να πας εσυ στο μερος που υπαρχει η καταλληλη δουλεια, δε θα ερθει η δουλειά σε σενα. να στειλεις βιογραφικά, να δικτυωθεις, να την κανεις ακόμα και για εξωτερικό, να πουλήσεις σωστα τον εαυτό σου

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, velociraptoras είπε

Αυτο ειναι που θα έπρεπε να σε απασχολεί. Μήπως δεν διαβαζεις με το σωστό τρόπο? Κατανοεις αυτα που ακους κι αυτα που διαβάζεις? Μπορεις να περιγραψεις κάτι σε καποιον χωρις να το έχεις μαθει παπαγαλία? 

Ακόμα και από τον τρόπο που γράφει και θέτει τα ερωτήματα με κάνει να πιστεύω ότι δεν θα τον διάλεγαν εύκολα για εργασία.

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, Gingerbread είπε

Ακόμα και από τον τρόπο που γράφει και θέτει τα ερωτήματα με κάνει να πιστεύω ότι δεν θα τον διάλεγαν εύκολα για εργασία.

Μπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς;

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, webma είπε

Μπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς;

μιλάς σα να έχει κολλήσει η βελόνα. Δεν επεκτείνομαι γιατί θα φάω κανένα μπαν αν τα γράψω με τον δικό μου τρόπο.

  • Thanks 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, velociraptoras είπε

Δεν εχουν ολοι οι ανθρωποι τον ιδιο βαθμο αντίληψης. Επίσης ο "αμελής" που βλέπεις εσύ μπορεί να ειναι πιο επιμελής από αυτόν που ειναι ολη μέρα στο αμφιθεατρο και απλά υπάρχει εκεί χωρις να καταλαβαίνει τι γινεται. 

Θα σου φέρω μια περιπτωση γενικά "αμελων" μαθητων και φοιτητων. Είναι τα ατομα με ΔΕΠ-Υ, αν εχεις ακουστα, τα οποια χαρακτηριζονται από αναβλητικότητα, διασπαση προσοχης, παρορμητικότητα, υπερκινητικότητα, γενικά δειχνουν αμελείς ή αδιαφοροι. ΑΛΛΆ. τα άτομα αυτα εχουν ενα δυνατό χαρτί. Μπορουν να είναι παραγωγικοί σε εν μικρό ποσοστό του χρόνου που θεωρειται παραγωγικός για το μέσο ανθρωπο, και μεσα σε αυτό το χρόνο να καταφέρουν πολυ περισσότερα. Είναι αυτό που λέμε στρωθηκε και τα καταφερε. 

Ενημερωτικά πριν λίγα χρόνια λειτούργησε ενα πρόγραμμα ανοικτων ακαδημαικών μαθηματων, δηλαδη βιντεοσκοπημενες διαλέξεις που αναρτηθηκαν στ e-class των σχολών αλλά μπορουσαν να τα δουν ολοι, οχι μόνο οι φοιτητες, αυτες πλέον υπάρχουν εκει στα αρχειοθετημένα μαθηματα. Επίσης σε μερικές σχολές ή μαθηματα γενικά μπορεις να βρεις διαδικτυακά καποιο course απ οπου κατααβαίνεις καλύτερα σε σχέση με το μαθημα του καθηγητη. Πχ για να μαθεις γλώσσες προγραμματισμού, αν δεν εχεις καθηγητη που να ξερει πως να διδαξει κι απλά γραφει στον πίνακα και μιλάει γρηγορα δε θα καταλάβεις χριστό, ενω αν βρεις ενα διαδικτυακό μαθημα μπορεις να μάθεις πολύ καλύτερα. 

Αν θες πες μας και για ποια σχολή πρόκειται γιατι αλλο να είναι το ΗΜΜΥ στο Μετσόβειο κι αλλο ενα πρωην ΤΕΙ γεωπονικής (στο οποιο ειναι μεν δυσκολο να περασεις ολα τα μαθηματα ετσι αλλά καποιοι το καταφέραμε)

Αυτο ειναι που θα έπρεπε να σε απασχολεί. Μήπως δεν διαβαζεις με το σωστό τρόπο? Κατανοεις αυτα που ακους κι αυτα που διαβάζεις? Μπορεις να περιγραψεις κάτι σε καποιον χωρις να το έχεις μαθει παπαγαλία? 

Για την επαγγελματική αποκατασταση είναι αλλο θέμα που καμια μα καμια σχεση δεν εχει με το προηγουμενο. Πρεπει να παρεις ρισκα, να πας εσυ στο μερος που υπαρχει η καταλληλη δουλεια, δε θα ερθει η δουλειά σε σενα. να στειλεις βιογραφικά, να δικτυωθεις, να την κανεις ακόμα και για εξωτερικό, να πουλήσεις σωστα τον εαυτό σου

Μόνο με παπαγαλία διαβάζω. Όσα ρίσκα και αν πάρεις αν δεν σε δέχονται σε δουλειές κάποια στιγμή θα το πάρεις απόφαση και θα σταματήσεις να ψάχνεις δουλειά. Ίσως σε αυτή την περίπτωση να είναι καλύτερα γιατί δεν θα σε διακατέχει το μόνιμο άγχος για το μέλλον απλά δεν θα κάνεις τίποτα.

1 λεπτό πριν, Bitbit είπε

μιλάς σα να έχει κολλήσει η βελόνα. Δεν επεκτείνομαι γιατί θα φάω κανένα μπαν αν τα γράψω με τον δικό μου τρόπο.

Δεν κάνω μπαν σε κανέναν. Δεν είμαι αισιόδοξος γιατί αυτή η κατάσταση είναι 2 χρόνια και έχω δεχτεί άπειρες απορρίψεις για δουλειά. Δεν πιστεύω ότι θα αλλάξει κάτι.

Δημοσ.
Στις 25/9/2022 στις 6:47 ΜΜ, webma είπε

Θα ήθελα να ρωτήσω πως εξηγείται το φαινόμενο ένας φοιτητής πολύ αμελής με τα μαθήματα της σχολής του να ολοκληρώνει τις σπουδές νωρίτερα (στα 6 χρόνια σε πενταετούς φοίτησης σχολή) και μάλιστα να βρίσκει εργασία στο εξωτερικό αμέσως πάνω στο αντικείμενο των σπουδών του. Αντίθετα,  κάποιος άλλος παρακολουθεί και διαβάζει καθημερινά τα μαθήματα της σχολής του καθυστερεί να ολοκληρώσει τις σπουδές του και δεν βρίσκει εργασία στο αντικείμενο των σπουδών του. Πώς εξηγείται το φαινόμενο κάποιος να αμελεί όλα τα χρόνια τις σπουδές του και σε δύο χρόνια εντατικής προσπάθειας να ολοκληρώνει τις σπουδές του;

Ο αμελής ανήκει σε κάποια παράταξη ενώ ο επιμελής όχι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...