Προς το περιεχόμενο

Leasing vs αγορά αυτοκινήτου


fragma

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 λεπτά πριν, Gatilaras είπε

Ρε παιδια απορια γιατι δεν τα ξερω καλα κ ισως να κανω λαθος,πρακτικα με το leasing μετα απο τα χρονια που το κρατας-μισθωνεις δεν υπαρχει η δυνατοτητα να το κρατησεις γενικα?

Υπάρχει αλλά θα πρέπει να πληρώσεις +5-7k€ για να το αγοράσεις.

1 λεπτό πριν, Nauths είπε

Βρε φίλε μου αυτό λέμε δεν δίνει κανείς εγγυημένα, αλλά πρέπει να το ψάξεις και είναι η κυριότερη διαφορά ανάμεσα σε leasing και αγορά.

Τότε εντάξει, αλλά δεν είμαστε όλοι χρηματιστές, ούτε ασχολούμαστε με επενδύσεις, δυστυχώς :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, Mpiftekis είπε

Υπάρχει αλλά θα πρέπει να πληρώσεις +5-7k€ για να το αγοράσεις.

Τότε εντάξει, αλλά δεν είμαστε όλοι χρηματιστές, ούτε ασχολούμαστε με επενδύσεις, δυστυχώς :)

Για αυτό λέμε γενικά υπάρχουν, ίσως κάποιο ακίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, epp είπε

Γενικα αρκετα σχολια που αναφερουν μισες αληθειες

Σε πολυ γενικες γραμμες αν εισαι στην Ελλαδα δεν αξιζει το leasing γιατι το επιτοκιο ειναι πολυ υψηλο, αν εισαι στο εξωτερικο πιθανως να αξιζει γιατι βγαινει πιο φτηνα απο το να επαιρνες το αμαξι με δοσεις (π.χ. εγω το πηρα 3ετια με 1.9% και ειχε αλλες εταιρειες που αν επαιρνες hybrid ηταν στο 1%).

Επισης το "πληρωνεις Χ χρονια και στο τελος δεν εχεις αμαξι" δεν ισχυει απαραιτητα. Μπορεις συχνα να διαμορφωσεις την μηνιαια δοση (και την αρχικη πρωτη πληρωμη) και να την αυξησεις ή μειωσεις (μεσα σε καποια πλαισια) ωστε η τελικη αξια του αυτοκινητου στην ληξη του leasing να ειναι κοντα σε αυτη που θες. Οταν λεμε τελικη αξια  εννοω το ποσο το οποιο θα πρεπει να πληρωσεις εσυ αν θες να αναλαβεις και την ιδιοκτησια του αυτοκινητου αλλιως εγγυαται η αντιπροσωπεια οτι θα αγορασουν το αμαξι πισω απο την τραπεζα που εβγαλε το leasing σε αυτην την τιμη. 

Επισης αμφιβαλλω αν ισχυει οτι δεν πληρωνεις την ασφαλεια του αυτοκινητου, τουλαχιστον στη χωρα που ειμαι πληρωνεις κανονικοτατα τα τελη κυκλοφοριας και την ασφαλεια, το μοναδικο που δεν πληρωνεις ειναι η φορολογια γιατι δεν σου ανηκει το αυτοκινητο.

Απο κει και περα αναλογα τι πακετο leasing εχεις (και ποσο επιτοκιο πληρωνεις) μπορει να σου καλυπτει τα σερβις μπορει και οχι. Τσεκαρε τι επιτοκια χρεωνουν στην ελλαδα και νομιζω θα δεις οτι δεν σε συμφερει και τοσο , αποτι ειχα δει επαιζαν κατι 7-8% 

Εννοειται πως αν επιστρεψεις αμαξι leasing θα πρεπει να ειναι σε πολυ καλη κατασταση.

Απτη στιγμη που εισαι αναμεσα σε λιζινγ και χρηματοδοτηση, εκανες το βασικο να συγκρινεις τα επιτοκια;

9 λεπτά πριν, Gatilaras είπε

Ρε παιδια απορια γιατι δεν τα ξερω καλα κ ισως να κανω λαθος,πρακτικα με το leasing μετα απο τα χρονια που το κρατας-μισθωνεις δεν υπαρχει η δυνατοτητα να το κρατησεις γενικα?

  1. Στην Ελλάδα στο Leasing δεν πληρώνεις ασφάλεια και τέλη. 
  2. Στο τέλος της μίσθωσης όμως, πληρώνεις ζημιές που έχει το αμάξι στο ποσό της απαλλαγής που έχει συμφωνήσει η ασφάλεια. 
  3. Δεν καταλαβαίνω τι λες για τόκο σε Leasing! Δεν έχει τόκο. Συμφωνημένη τιμή έχει
  4. Στο τέλος μπορείς να το κάνεις δικό σου το όχημα ΑΝ πληρώσεις ένα αξιόλογο ποσό που θα σου προτείνουν για την εξαγορά . 

 

Επεξ/σία από sphinxgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν εχεις εταιρεια ή εισαι επαγγελματιας και μπορεις να εκπιπτεις το μισθωμα του leasing και θες καθε 4 χρονια καινουριο αμαξι και να μην αγχωνεσαι για τελη, σερβις, ασφαλειες, και αν στραβωσει κάτι (λχ τρακα, βλαβη) να εχεις την καβατζα του αυτοκινητου αντικαταστασης για οσο χρειαστει, μπορεις να πας σε leasing. Για ιδιωτη κατα κανονα δεν συμφερει.

Εκτός και αν

  • δεν έχεις την προκαταβολη που απαιτειται για αγορα νεου αυτοκινητου (συνηθως στα leasing είναι μικροτερη και λεγεται αυξημενο πρωτο μισθωμα ή και καθολου σε καποιες εταιρειες απλα φουσκωνει πολυ το μηνιαιο μισθωμα).
  • δεν σε ενδιαφερει η εννοια της "ιδιοκτησιας" και να εχεις το αμαξι στο ονομα σου ή/και να το πουλησεις αργοτερα αλλα θες κατι που να το "ανακυκλωνεις" ανα 4ετια αλλαζοντας αμαξια πιο ευκολα (λχ τωρα κουπε, σε 4 χρονια οικογενειακο, μετα τζιπ κτλ).

Για ιδιωτη θελει προεξοφληση των ροων που θα εκανες σε 4 χρονια (παραδειγμα) για ενα leasing (48 μισθωματα συν τυχον προκαταβολη) vs. των μηνιαίων δοσεων δανειου για 48 μηνες για το ιδιο αμαξι + τυχον προκαταβολη+ (τελη+ασφαλειες+σερβις 4 ετων) για να δεις τι συμφερει καλυτερα οικονομικα if all other indifferent / ceteris paribus

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

να προσθεσω μια παραμετρο σαν ενδιαφερομενος που προσφατα εψαξα και εγω το ιδιο σαν ιδιωτης.

θεωρω αρκετα υψηλες τις τιμες για ιδιωτες, φτανουν σχεδον σε τιμες μετακίνησης με ταξι καθημερινα για μια διαδρομη με επιστροφη. περα απο αυτο ομως, ενδεχομένως με αυξηση των ηλεκτρικων, που οι εταιριες leasing παιρνουν με πολυ χαμηλη τιμη, ενας ιδιωτης να εχει (μονο για ηλεκτρικο οχημα) οφελος απο την αξια του καυσιμου, εφοσον κάνει 60+χλμ την ημερα.

αν υποθέσουμε αγορά ενος νεου οχηματος βενζινης με δανειο, για μεγαλες διαδρομες καθημερινα και στον αντιποδα leasing ηλεκτρικου, ισως να ερχετε πολυ κοντα σε μηναιο κοστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα απλό παράδειγμα αγοράς vs Leasing:

https://www.spotawheel.gr/subscribe-b/hyundai/used-2012-hyundai-i-20/9287

https://www.spotawheel.gr/buy-b/hyundai/used-2012-hyundai-i-20/9287

Αγορά 8950 ντούκου, Leasing: 187x48 = 8976 + 1790 εγγύηση (ίσως σου επιστραφεί) με έως 1500 κμ/μήνα, (18000 τον χρόνο), παραπάνω πληρώνεις έξτρα. 
Με το leasing έχεις βέβαια Ασφάλεια, service αυτοκινήτου, ΚΤΕΟ, αλλαγή ελαστικών και οδική βοήθεια.

Αρα αυτό που έχει σημασία, ασφαλεία και σέρβις θα σου βγει παραπάνω από την αξία του αμαξιού μετά από 4 χρόνια; Διαλέγεις και παίρνεις. 
 

PS: είχα παρει πρόσφατα αμάξι με leasing, Toyota Yaris από αντιπροσωπεία. Στο τέλος, αντί να το επιστρέψω, το αγόρασα και το πούλησα κατευθείαν , με κέρδος 1200 αποτι αμα απλά το επέστρεφα. Καθόλου άσχημα για ένα αμάξι που το είχα πάρει με 100 x 24 δόσεις, + 800 τα πρώτα έξοδα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Nauths είπε

Για αυτό λέμε γενικά υπάρχουν, ίσως κάποιο ακίνητο.

Εσύ πριν είπες ότι δεν θα αγόραζες σπίτι, αλλά τώρα λες ότι θα επένδυες σε ακίνητο.

Και τα δύο είναι επενδύσεις, άλλο που εσύ δεν θες να το καταλάβεις. Το χειρότερο πράγμα είναι να κρατάς το ρευστό ανεκμετάλευτο.

Όσο μεγαλύτερο το ρίσκο τόσο μεγαλύτερο το κέρδος-χασούρα. Το 7% να τα βάλω στον S&P 500 κάτσε να βάλω και τον πληθωρισμό να βγω και στο FIRE σε μια δεκαετία.

https://investors.opap.gr/el-gr/our-share/share-information/share-price-calculator

Μίλησες για ΟΠΑΠ όμως λοιπόν τα 22K ίδια μέρα το 2017 θα ήταν τώρα 29Κ αν έριχνες μέσα ξανά τα μερίσματα. Άρα με το leasing θα είχες θετικό απόθεμα 7Κ. 

Εγώ έψαξα το δικό σου, βρες μου ένα αυτοκίνητο που θα έπαιρνες με 22Κ χέρι το 2017 και πόσο θα το πουλούσα σήμερα που μιλάμε. Να δούμε ποιος βγαίνει πιο κερδισμένος.

Υ.Γ.: Μην μπερδευτείς όμως στην δεύτερη περίπτωση. Γιατί στην πρώτη είχες 22Κ κεφάλαιο και κάθε μήνα έπι 5 χόνια έδωσε άλλα 22Κ συνολικό κεφάλιο 44Κ. Άρα στην δέυτερη περίπτωση έχω και 22Κ απόθεμα + πώληση - Κόστοι που δεν έχει το leasing.

***

To έχω γράψει λίγο μπερδεμένα Αρχικό κεφάλαιο 22Κ.

Α περίπτωση: 22Κ επένδυση σε ΟΠΑΠ + 22Κ έξοδα leasing = 44K - 29K = 15K (αρνητικό) το κόστος του leasing για 5 χρόνια. (Safe)

B πεπίπτωση: 22Κ αγορά αυτοκινήτου + 5 χρόνια κόστοι 5Κ = 27Κ κόστος αυτοκινήτου (Not safe γιατί μπορεί και να χαλάσει)

Αλλά: Πουλάς το αυτοκίνητο 18Κ (άνετα με την σημερινή κατάσταση της αγοράς) + 22Κ που μάζεψες τα 5 χρόνια= 40Κ-27=13 (θετικό)

Δηλαδή στην μία περίπτωση θα σου κοστίσει 15Κ στην δέυτερη θα βγάλεις και χρήματα 13Κ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΟΝΤΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Εσύ πριν είπες ότι δεν θα αγόραζες σπίτι, αλλά τώρα λες ότι θα επένδυες σε ακίνητο.

Και τα δύο είναι επενδύσεις, άλλο που εσύ δεν θες να το καταλάβεις. Το χειρότερο πράγμα είναι να κρατάς το ρευστό ανεκμετάλευτο.

Όσο μεγαλύτερο το ρίσκο τόσο μεγαλύτερο το κέρδος-χασούρα. Το 7% να τα βάλω στον S&P 500 κάτσε να βάλω και τον πληθωρισμό να βγω και στο FIRE σε μια δεκαετία.

https://investors.opap.gr/el-gr/our-share/share-information/share-price-calculator

Μίλησες για ΟΠΑΠ όμως λοιπόν τα 22K ίδια μέρα το 2017 θα ήταν τώρα 29Κ αν έριχνες μέσα ξανά τα μερίσματα. Άρα με το leasing θα είχες θετικό απόθεμα 7Κ. 

Εγώ έψαξα το δικό σου, βρες μου ένα αυτοκίνητο που θα έπαιρνες με 22Κ χέρι το 2017 και πόσο θα το πουλούσα σήμερα που μιλάμε. Να δούμε ποιος βγαίνει πιο κερδισμένος.

Υ.Γ.: Μην μπερδευτείς όμως στην δεύτερη περίπτωση. Γιατί στην πρώτη είχες 22Κ κεφάλαιο και κάθε μήνα έπι 5 χόνια έδωσε άλλα 22Κ συνολικό κεφάλιο 44Κ. Άρα στην δέυτερη περίπτωση έχω και 22Κ απόθεμα + πώληση - Κόστοι που δεν έχει το leasing.

***

To έχω γράψει λίγο μπερδεμένα Αρχικό κεφάλαιο 22Κ.

Α περίπτωση: 22Κ επένδυση σε ΟΠΑΠ + 22Κ έξοδα leasing = 44K - 29K = 15K (αρνητικό) το κόστος του leasing για 5 χρόνια. (Safe)

B πεπίπτωση: 22Κ αγορά αυτοκινήτου + 5 χρόνια κόστοι 5Κ = 27Κ κόστος αυτοκινήτου (Not safe γιατί μπορεί και να χαλάσει)

Αλλά: Πουλάς το αυτοκίνητο 18Κ (άνετα με την σημερινή κατάσταση της αγοράς) + 22Κ που μάζεψες τα 5 χρόνια= 40Κ-27=13 (θετικό)

Δηλαδή στην μία περίπτωση θα σου κοστίσει 15Κ στην δέυτερη θα βγάλεις και χρήματα 13Κ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΟΝΤΡΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.

Φίλε κόψου μόνος σου που λένε και στο τσίλι.

 

Το ότι μπερδεύεις το αγοράζω το σπίτι που μένω με το επενδύω σε ακίνητο, εντάξει εκεί παύει κάθε συζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Nauths είπε

Φίλε κόψου μόνος σου που λένε και στο τσίλι.

 

Το ότι μπερδεύεις το αγοράζω το σπίτι που μένω με το επενδύω σε ακίνητο, εντάξει εκεί παύει κάθε συζήτηση.

Κάνε τα μαθηματικά έχω 22Κ έχεις 22Κ. Παίρνω αμάξι παίρνεις leasing.

2017-2022 τα λεφτά που δίνεις στο leasing εγώ τα κρατάω στην τράπεζα. Έλα πες μου ποιος βγαίνει κερδισμένος στα 5 χρόνια. Μάθε πρώτα μαθηματικά και μετά βγάλε μερίσματα.

Γιατί εσύ τους υπολογιμσούς που κάνεις δεν είναι με ίσους όρους. 

Τώρα τα περί κόψου μόνος σου που λένε και στο τσίλι πες τα σε κάποιον που ξέρει τα μαθηματικά σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sphinxgr είπε
  1.  
  2. Δεν καταλαβαίνω τι λες για τόκο σε Leasing! Δεν έχει τόκο. Συμφωνημένη τιμή έχει
  3.  

 

Η συνολικη τιμη εξαρταται απο το κοστος του αυτοκινητου συν το επιτοκιο που χρεωνει η τραπεζα/το μεσο που προσφερει το λιζινκ. Γινεται ενα αθροισμα απο αυτο και μετα αναλογα εχεις μια συμφωνημενη τιμη Χ ευρω τον μηνα και μια αξια αγορας στο τελος του λιζινκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Κάνε τα μαθηματικά έχω 22Κ έχεις 22Κ. Παίρνω αμάξι παίρνεις leasing.

2017-2022 τα λεφτά που δίνεις στο leasing εγώ τα κρατάω στην τράπεζα. Έλα πες μου ποιος βγαίνει κερδισμένος στα 5 χρόνια. Μάθε πρώτα μαθηματικά και μετά βγάλε μερίσματα.

Γιατί εσύ τους υπολογιμσούς που κάνεις δεν είναι με ίσους όρους. 

Τώρα τα περί κόψου μόνος σου που λένε και στο τσίλι πες τα σε κάποιον που ξέρει τα μαθηματικά σου. 

Επίσης το ότι συγχέεις το ακίνητο με σπίτι...

Πάρε ένα ακίνητο, βράσε το στους 100 βαθμούς μήπως πάρεις μυρωδιά. 

Τώρα το αν είμαι κερδισμένος έχοντας επενδύσει σε ακίνητα με 15 ROI, από το να πάρω αμάξι, δεν θα με πιστέψεις και δεν με ενδιαφέρει κιόλας.

Απλά σου λέω ότι υπάρχουν και αυτά στην αγορά.

Επίσης στο παράδειγμα του ΟΠΑΠ δεν ξέρω αν έχεις βάλει μερίσματα, που βαριέμαι να το ψάχνω γιατί επαναλαμβάνω είσαι μυρωδιάς.

Επεξ/σία από Nauths
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Nauths είπε

Επίσης το ότι συγχέεις το ακίνητο με σπίτι...

Πάρε ένα ακίνητο, βράσε το στους 100 βαθμούς μήπως πάρεις μυρωδιά. 

Τώρα το αν είμαι κερδισμένος έχοντας επενδύσει σε ακίνητα με 15 ROI, από το να πάρω αμάξι, δεν θα με πιστέψεις και δεν με ενδιαφέρει κιόλας.

Απλά σου λέω ότι υπάρχουν και αυτά στην αγορά.

Και να τρακάρω το αμάξι πιο ΠΟΛΛΑ θα βγάλω.

Λοιπόν 1+1 = 2    Αύριο θα μάθουμε αφάιρεση

Ξέρω πολύ περισσότερα για επενδύσεις από εσένα. Όλο αυτό ήταν ότι εσύ θα είχες 33Κ μάθε μαθηματικά και έλα μετά να μιλήσουμε για επένδυση σε ακίνητα.

Μιλάμε για leasing και εσύ γι' αυτό μιλάς και το συγκρίνουμε. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

Και να τρακάρω το αμάξι πιο ΠΟΛΛΑ θα βγάλω.

Λοιπόν 1+1 = 2    Αύριο θα μάθουμε αφάιρεση

Ξέρω πολύ περισσότερα για επενδύσεις από εσένα. Όλο αυτό ήταν ότι εσύ θα είχες 33Κ μάθε μαθηματικά και έλα μετά να μιλήσουμε για επένδυση σε ακίνητα.

Μιλάμε για leasing και εσύ γι' αυτό μιλάς και το συγκρίνουμε. 

Ναι ρε φίλε φαίνεται, απλά μην μοιράζεσαι την εμπειρία σου γιατί κρίμα είναι να καις τον κόσμο.

Φιλικά στο λέω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Nauths είπε

Ναι ρε φίλε φαίνεται, απλά μην μοιράζεσαι την εμπειρία σου γιατί κρίμα είναι να καις τον κόσμο.

Φιλικά στο λέω.

Εγώ μια χαρά τα λέω εσύ πετάς αρλούμπες και μπλέκεις επενδύσεις και ενώ έχεις κάνει λάθος πράξεις νομίζεις ότι βγήκες κερδισμένος. Θα πάρω τα δικά σου λεγόμενα και μόνο.

"Στην πρώτη περίπτωση τη δική σου καταλήγεις στην εξαετία με 10.000€.

Σε αυτή που σου λέω με 7% τόκο ετησίως καταλήγεις με 33.000€.

Αυτή είναι η βασική διαφορά. Με την προυπόθεση ότι έχεις δουλειά και πληρώνεις κανονικά δόσεις ή το leasing ή τα σέρβις. 
"

Λοιπόν εδώ σύμφωνα με τα λεγόμενα, ο συνομιλιτής σου θα έδινε 26Κ και θα έπαιρνε πίσω 10Κ άρα θα πλήρωνε για την υπηρεσία 16Κ στην εξαετία.

Εσύ θα τα επενδυες και θα έπαιρνες leasing, δηλαδή θα πλήρωνες 22Κ αλλά από την επένδυση σου θα είχες βγάλει 11Κ κέρδος. Δηλαδή σε σχέση με τον συνομιλητή σου θα ήσουν κερδισμένος 5Κ.

Έλα όμως που που τα νούμερα δεν είναι έτσι, γιατί την στιγμή που μιλάμε το αυτοκίνητο 6ετίας δεν πουλιέται στο 45% της αξίας του αλλά στο 90% (έτσι είναι η αγορά). Οπότε πάλι αυτός που θα είχε κάνει αγορά θα ήταν κερδισμένος στην συγκεκριμένη περίπτωση. Τέλος πάντων δεν μπλέκουμε μέσα τρίτα ενδεχόμενα για να βγάλουμε ότι το leasing συμφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Στις 29/9/2022 στις 11:08 ΠΜ, sphinxgr είπε

1000% δεν συμφέρει αν δεν έχεις επιχείρηση. 

Ένα γρήγορο παράδειγμα Fiat 500 Hybrid 1.0 70Hp Club.

167€*48 = 8016€ + 3600€ = 11.616€ και στο τέλος δεν έχεις κανένα κεφάλαιο στην κατοχή αυτοκινήτου. 

Ενώ στην περίπτωση αγοράς του αυτοκινήτου κ με τα σημερινά δεδομένα, σε 4 χρόνια και 60.000χμ πουλάς το αυτοκίνητο σχεδόν όσο το πήρες και έχεις πληρώσει χονδρικά 2500€ σε κόστη. 

image.png.8997c1647372cd8916b8c1cf8455f818.png

Mπορω να εχω ενα λινκ απο αυτο παρακαλω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...