Προς το περιεχόμενο

Έχει παραγίνει το χάος με την κίνηση


Gingerbread

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδώ και 2 χρόνια περίπου βλέπω ότι η κίνηση πλέον είναι τρελή. Με ό,τι και αν πας κάπου έχει κίνηση. Με το αμάξι έχεις πήχτρα δρόμους και απάλευτο πάρκινγκ (για την διαδρομή που κάνω παίρνει πιο πολλή ώρα το αμάξι λόγω αναζήτησης παρκινγκ σε σχέση με το λεωοφορείο. Παρά το ότι έχουν ακριβύνε τα πάντα μποτιλιάρισμα υπάρχει φουλ. Να κινείσαι με τα μέσα; Όπου και να πας θες μια ώρα. Να έρθει το λεωφορείο αν περάσει, κάθε δύο στάσεις κάποιος να φρακάρει στο μπες και στο βγες, στριμωγμένος σαν σαρδέλα και να πάει σημειωτόν. Έχω καταλήξει να το κάνω με τα πόδια. Το μόνο που δεν έχω δοκιμάσει είναι με μηχανή. Και αναρωτιέμαι, δεν θα μπορούσε κάτι να γίνει να μην πάμε οι μισοί από την μια ακρη στην άλλη και να χάνουμε 2 ώρες (και παραπάνω κατά περίπτωση) τη μερα σε μετακινήσεις; Έχω ακούσει διάφορα από συγκοινωνιολόγους αλλα τι να το κάνω; Υπάρχει κάποια αποτελεσματική παρέμβαση; Πριν κάποια λίγα χρόνια σίγουρα στην Αθήνα δεν ήμασταν έτσι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όταν κάποιος πρέπει να εργάζεται 12 και παραπάνω ώρες την μέρα για να πληρώσει τα έξοδα λογικό. Δες πόσα επαγγελματικά φορτηγάκια είναι μέσα στην κίνηση και θα καταλάβεις.... Ένας σωστός έλεγχος στα ΚΤΕΟ & το ΙΚΑ στις συμβάσεις και η κίνηση θα μειωθεί στο 50%.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διορωφα λεωφορεια σαν του Λονδινου ειναι η λυση. Υπερδιπλασια χωρητικοτητα και πιο ανετη και ευχαριστη διαδρομη για τους επιβατες

Επεξ/σία από archer100
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσφατα απέκτησα την πρώτη μου μηχανή, μια 250αρα αποκλειστικά και μόνο για να αποφύγω την κίνηση.

Απορώ ο βλάκας γιατί δε το είχα κάνει χρόνια πριν να είχα σώσει τόσα χρόνια νευρικού κλονισμού από την χρήση αυτοκινήτου και των άθλιων μέσων.

 

  • Like 9
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H λύση είναι να μην έχουν όλοι αμάξι και να υπάρχουν ΜΜΜ 24ωρους βάσεως. Θυμαμαι οταν εγινε το μετρό στην Αθήνα, αρκετοι πουλησαν τα αμαξια τους.

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, archer100 είπε

Διορωφα λεωφορεια σαν του Λονδινου ειναι η λυση. Υπερδιπλασια χωρητικοτητα και πιο ανετη και ευχαριστη διαδρομη για τους επιβατες

Εδω δεν χωράνε αυτά που έχουμε θα βάλουμε και διώροφα;Που παρκάρει το κάθε γίδι στην γωνία και δεν μπορεί να στρίψει το λεωφορείο;Καλώδια;Μπανερ;Ταμπέλες;Κολώνες;

7 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

H λύση είναι να μην έχουν όλοι αμάξι και να υπάρχουν ΜΜΜ 24ωρους βάσεως. Θυμαμαι οταν εγινε το μετρό στην Αθήνα, αρκετοι πουλησαν τα αμαξια τους.

Εγω δεν το θυμαμαι αυτό πάντως.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άμα δε γίνουν τα ΜΜΜ ανταγωνιστικά ως προς τα ιδιωτικά μέσα, μην περιμένετε πολλά. Αραιά δρομολόγια, σαρδέλωμα με τον κάθε μπαμπουίνο και πρέπει να'σαι και ο υπουργός συγκοινωνιών ο ίδιος για να ξέρεις πως θα πας απ΄το σημείο Α στο Β. Εδώ πάνω που'μαι έχει 1 μόνο (!) λεωφορείο κι αυτό περνάει στην καλύτερη κάθε... 1 ώρα. Α και τελευταίο δρομολόγιο στις 22:10 φυσικά.

Αν θελήσω να πάω π.χ. στο κέντρο (έστω Σύνταγμα), θα πρέπει ν' αλλάξω 2 ή 3 μέσα και να φάω... 3+ ώρες στο δρόμο. Ναι, ξεκάθαρα θα επιλέξω να σαρδελωθώ στην κίνηση με το αμάξι, το air-condition, τη μουσική μου και ΧΩΡΙΣ το γερο-μπαμπουίνο δίπλα μου να φτύνει και να βρίζει... σοβαρολογούμε; Πιο γρήγορα θα φτάσω και λιγότερο θα εκνευριστώ. Μόνο το κόστος είναι στα πλην.

:P

Έχω να χρησιμοποιήσω (τακτικά) ΜΜΜ περισσότερο από 3 χρόνια και δε μου λείπουν καθόλου. Άντε κάνα τραίνο (κόκκινη / πράσινη / μπλε) να πάρω κάποια στιγμή, αλλά λεωφορείο ή τρόλεϊ, ούτε από μακριά. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Gingerbread είπε

Εδώ και 2 χρόνια περίπου βλέπω ότι η κίνηση πλέον είναι τρελή. Με ό,τι και αν πας κάπου έχει κίνηση. Με το αμάξι έχεις πήχτρα δρόμους και απάλευτο πάρκινγκ (για την διαδρομή που κάνω παίρνει πιο πολλή ώρα το αμάξι λόγω αναζήτησης παρκινγκ σε σχέση με το λεωοφορείο. Παρά το ότι έχουν ακριβύνε τα πάντα μποτιλιάρισμα υπάρχει φουλ. Να κινείσαι με τα μέσα; Όπου και να πας θες μια ώρα. Να έρθει το λεωφορείο αν περάσει, κάθε δύο στάσεις κάποιος να φρακάρει στο μπες και στο βγες, στριμωγμένος σαν σαρδέλα και να πάει σημειωτόν. Έχω καταλήξει να το κάνω με τα πόδια. Το μόνο που δεν έχω δοκιμάσει είναι με μηχανή. Και αναρωτιέμαι, δεν θα μπορούσε κάτι να γίνει να μην πάμε οι μισοί από την μια ακρη στην άλλη και να χάνουμε 2 ώρες (και παραπάνω κατά περίπτωση) τη μερα σε μετακινήσεις; Έχω ακούσει διάφορα από συγκοινωνιολόγους αλλα τι να το κάνω; Υπάρχει κάποια αποτελεσματική παρέμβαση; Πριν κάποια λίγα χρόνια σίγουρα στην Αθήνα δεν ήμασταν έτσι.

Υπάρχει το μετρό που είναι αρκετά γρήγορο. Μάλιστα σε λίγες μέρες παραδίδεται και η επέκταση προς Πειραιά. Ο μόνος τρόπος για να μειωθεί η κίνηση είναι να χρησιμοποιούν οι πολίτες το μετρό ώστε, να μειωθεί και η ατμοσφαιρική ρύπανση.

2 ώρες πριν, Haldol είπε

Άμα δε γίνουν τα ΜΜΜ ανταγωνιστικά ως προς τα ιδιωτικά μέσα, μην περιμένετε πολλά. Αραιά δρομολόγια, σαρδέλωμα με τον κάθε μπαμπουίνο και πρέπει να'σαι και ο υπουργός συγκοινωνιών ο ίδιος για να ξέρεις πως θα πας απ΄το σημείο Α στο Β. Εδώ πάνω που'μαι έχει 1 μόνο (!) λεωφορείο κι αυτό περνάει στην καλύτερη κάθε... 1 ώρα. Α και τελευταίο δρομολόγιο στις 22:10 φυσικά.

Αν θελήσω να πάω π.χ. στο κέντρο (έστω Σύνταγμα), θα πρέπει ν' αλλάξω 2 ή 3 μέσα και να φάω... 3+ ώρες στο δρόμο. Ναι, ξεκάθαρα θα επιλέξω να σαρδελωθώ στην κίνηση με το αμάξι, το air-condition, τη μουσική μου και ΧΩΡΙΣ το γερο-μπαμπουίνο δίπλα μου να φτύνει και να βρίζει... σοβαρολογούμε; Πιο γρήγορα θα φτάσω και λιγότερο θα εκνευριστώ. Μόνο το κόστος είναι στα πλην.

:P

Έχω να χρησιμοποιήσω (τακτικά) ΜΜΜ περισσότερο από 3 χρόνια και δε μου λείπουν καθόλου. Άντε κάνα τραίνο (κόκκινη / πράσινη / μπλε) να πάρω κάποια στιγμή, αλλά λεωφορείο ή τρόλεϊ, ούτε από μακριά. 

Κόκκινη και μπλε γραμμή λέγονται μετρό και η πράσινη γραμμή ηλεκτρικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, webma είπε

Κόκκινη και μπλε γραμμή λέγονται μετρό και η πράσινη γραμμή ηλεκτρικός.

Κατά κόσμον, ναι, επειδή λέγαμε την πράσινη "ηλεκτρικό" από παλιά (εν αντιθέσει με πριν το ... 1904). Αλλά τεχνικά είναι μετρό και οι 3 γραμμές (μητροπολιτικός σιδηρόδρομος). Παλιότερα είχα μία αγάπη για τα τραίνα (μέλος σχετικών ομάδων κ.λπ) οπότε... μου'χει μείνει να τα λέω με το κανονικό τους όνομα :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, airtrelomike13 είπε

H λύση είναι να μην έχουν όλοι αμάξι και να υπάρχουν ΜΜΜ 24ωρους βάσεως. Θυμαμαι οταν εγινε το μετρό στην Αθήνα, αρκετοι πουλησαν τα αμαξια τους.

Το Οκτώβριο παραδίδονται οι τρεις τελευταίοι σταθμοί του μετρό προς Πειραιά. Η μόνη λύση είναι η ταχύτερη επέκταση του μετρό. Δηλαδή, η επιμήκυνση της κόκκινης γραμμής του μετρό, που είναι και η μικρότερη, προς άνω Λιόσια και Σούνιο μαζί με την επέκταση του Προαστιακού σιδηρόδρομου προς Ραφήνα (η μπλε γραμμή θα γίνει Ραφήνα - Πειραιάς και θα διαρκεί μία ώρα ). Επίσης, κατασκευάζεται και η γραμμή 4 του μετρό η οποία θα ολοκληρωθεί στο τέλος της δεκαετίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μονη λυση ειναι να ξεκινησουν να γραφουν τους παντες για παρκαρισμα και ΛΕΑ, και να τους παιρνουν πινακιδες για 6 μηνες.

Να δεις για ποτε αδειαζουν οι δρομοι

  • Like 8
  • Confused 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και είπες Κηφισός και επειδή τον χρησιμοποιώ καθημερινά, ένα ωραίο πρωί καθώς πήγαινα στη δουλειά μου, πέτυχα σε ένα σταθμό ραδιοφώνου τον υπουργό συγκοινωνιών να κάνει κουβέντα με τον δημοσιογράφο σχετικά με την κίνηση στους δρόμους. Σε κάποια φάση του διαβάζει ο δημοσιογράφος ένα μήνυμα ακροατή που τον ρωτούσε τι πρόκειται να γίνει με τον δρόμο Ελευσίνα - Θήβα - Υλική. Η απάντηση του υπουργού ήτανε: "ο συγκεκριμένος δρόμος είναι δύσκολο να υλοποιηθεί γιατί θα προκαλέσουμε οικονομική ζημιά στις κατασκευάστριες εταιρίες της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας". Εννοώντας προφανώς ότι οι εταιρίες αυτές θα έχουνε μείωση εσόδων από τα διόδια, γιατί πολλά αυτοκίνητα και φορτηγά που θέλουν να πάνε από Πειραία/Πέραμα/Ελευσίνα/Πελοππόνησο κλπ προς τα βόρεια θα προτιμήσουν να μπουν σε αυτόν τον δρόμο, από το να κάνουν κύκλο μέσω του Αθηνών-Κορίνθου και Κηφισό.

Εννοείται ότι για το επόμενο μισάωρο που ήμουνα κολλήμενος στην κίνηση είχα βαρέσει κόκκινο και έβριζα για αυτό που άκουσα.

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, alan2 είπε

@Gingerbread μηπως αναφέρεσε σε λεωφόρο Κηφισού? Είναι το χειρότερο μέρος απο πλευράς κίνησης αποτι ακούγετσι.

και εκεί αναφέρομαι.. της πόπης γίνεται εκεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/9/2022 στις 8:25 ΜΜ, Gingerbread είπε

Εδώ και 2 χρόνια περίπου βλέπω ότι η κίνηση πλέον είναι τρελή. Με ό,τι και αν πας κάπου έχει κίνηση. Με το αμάξι έχεις πήχτρα δρόμους και απάλευτο πάρκινγκ (για την διαδρομή που κάνω παίρνει πιο πολλή ώρα το αμάξι λόγω αναζήτησης παρκινγκ σε σχέση με το λεωοφορείο. Παρά το ότι έχουν ακριβύνε τα πάντα μποτιλιάρισμα υπάρχει φουλ. Να κινείσαι με τα μέσα; Όπου και να πας θες μια ώρα. Να έρθει το λεωφορείο αν περάσει, κάθε δύο στάσεις κάποιος να φρακάρει στο μπες και στο βγες, στριμωγμένος σαν σαρδέλα και να πάει σημειωτόν. Έχω καταλήξει να το κάνω με τα πόδια. Το μόνο που δεν έχω δοκιμάσει είναι με μηχανή. Και αναρωτιέμαι, δεν θα μπορούσε κάτι να γίνει να μην πάμε οι μισοί από την μια ακρη στην άλλη και να χάνουμε 2 ώρες (και παραπάνω κατά περίπτωση) τη μερα σε μετακινήσεις; Έχω ακούσει διάφορα από συγκοινωνιολόγους αλλα τι να το κάνω; Υπάρχει κάποια αποτελεσματική παρέμβαση; Πριν κάποια λίγα χρόνια σίγουρα στην Αθήνα δεν ήμασταν έτσι.

Επι κρίσης είχαν βγάλει πολλοί τα αυτοκίνητα σε ακινησία, αφού μάτωσαν λίγο οικονομικά τα ξαναέβαλαν μπροστά. Και με αφορμή την πανδημία, ο κόσμος αναμενόμενα στράφηκε στον ιδιωτικό τροπο μετακίνησης απο το να κολλάει Έμπολά στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ

Στις 29/9/2022 στις 3:06 ΜΜ, Ntinaras είπε

Η μονη λυση ειναι να ξεκινησουν να γραφουν τους παντες για παρκαρισμα και ΛΕΑ, και να τους παιρνουν πινακιδες για 6 μηνες.

Να δεις για ποτε αδειαζουν οι δρομοι

Που ακριβώς είδες παρκαρισμένα στο ποτάμι; 

Στις 29/9/2022 στις 12:18 ΜΜ, Ukforthemoment είπε

Εδω δεν χωράνε αυτά που έχουμε θα βάλουμε και διώροφα;Που παρκάρει το κάθε γίδι στην γωνία και δεν μπορεί να στρίψει το λεωφορείο;Καλώδια;Μπανερ;Ταμπέλες;Κολώνες;

Εγω δεν το θυμαμαι αυτό πάντως.

Αυτό είναι το ζουμί, ότι τα διώφορα λεωφορεία δε μπορούν να κυκλοφορήσουν στην Αθήνα παρά μόνο σε πολύ συγκεκριμένους δρόμους (π.χ. να κάνει πάνω κάτω την Κηφισίας). Στα περισσότερα δρομολόγια δε γινεται να μπουν διώροφα

Στις 29/9/2022 στις 12:12 ΜΜ, airtrelomike13 είπε

H λύση είναι να μην έχουν όλοι αμάξι και να υπάρχουν ΜΜΜ 24ωρους βάσεως. Θυμαμαι οταν εγινε το μετρό στην Αθήνα, αρκετοι πουλησαν τα αμαξια τους.

Αν έχουμε μετρό στις 4 το πρωί, πώς αυτό επηρεάζει την κίνηση της ώρας αιχμής;

Τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα τα πούλησαν στην κρίση, όχι με το μετρό. Απλώς το μετρό όντως μπορει να δώσει τη δυνατότητα σε πολύ κόσμο, ιδιαίτερα σε όσους εργάζονται σε κεντρικά σημεία, να μη πηγαίνουν στη δουλειά με το αυτοκίνητο αλλά να το αφήνουν σε κάποιο κοντινο σταθμό μετρό και να συνεχίζουν τη διαδρομή τους με τα ΜΜΜ. 

Επίσης στην Αθήνα αυτή τη στιγμή τα ΜΜΜ τις ώρες αιχμής είναι εξίσου πήχτρα με τους δρόμους, οπότε το γενικότερο σύστημα λειτουργεί στα όρια του. 

Λύσεις για να ξεμπλοκάρει η Αθήνα υπάρχουν αλλά κοστίζουν οπότε αναλώνονται σε απαγορεύσεις τύπου δακτυλίου και μεγάλου περιπάτου με wishful thinking οτι κάποια στιγμή τα αυτοκίνητα μαγικά θα εξαφανιστούν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...