Προς το περιεχόμενο

Έχει παραγίνει το χάος με την κίνηση


Gingerbread

Προτεινόμενες αναρτήσεις

34 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Που ακριβώς είδες παρκαρισμένα στο ποτάμι; 

 

Παρκαρισμα και ΛΕΑ εγραψα, που ειδες εσυ να γραφω για παρκαρισμενα στο ποταμι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 28/9/2022 στις 8:25 ΜΜ, Gingerbread είπε

\Υπάρχει κάποια αποτελεσματική παρέμβαση; 

Μην αυταπατάσαι φίλε μου δεν υπάρχει καμμία εφικτή λύση,είναι πολύς ο κόσμος.

Το μόνο που μπορεί να κάνει ο καθένας μας είναι να προσαρμοστεί  όσο μπορεί καλύτερα(δουλειά όσο το δυνατόν κοντά στο σπίτι,δραστηριότητες το ίδιο,μοτοσυκλέτα*  αν θέλει κι μπορεί,κ.τ.λ)

* Προσωπικά,  αν και οδηγώ πολλά χρόνια,  δεν το προτείνω λόγω επικινδυνότητας.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μόνη ρεαλιστική λύση είναι να μειωθεί ο πληθυσμός της Αθήνας. Ότι να να κάνουν, ότι κ να φτιάξουν δεν πρόκειται να καταφέρει να εξυπηρετήσει 5 εκατομμύρια κόσμο.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/9/2022 στις 3:01 ΜΜ, webma είπε

Το Οκτώβριο παραδίδονται οι τρεις τελευταίοι σταθμοί του μετρό προς Πειραιά. Η μόνη λύση είναι η ταχύτερη επέκταση του μετρό. Δηλαδή, η επιμήκυνση της κόκκινης γραμμής του μετρό, που είναι και η μικρότερη, προς άνω Λιόσια και Σούνιο μαζί με την επέκταση του Προαστιακού σιδηρόδρομου προς Ραφήνα (η μπλε γραμμή θα γίνει Ραφήνα - Πειραιάς και θα διαρκεί μία ώρα ). Επίσης, κατασκευάζεται και η γραμμή 4 του μετρό η οποία θα ολοκληρωθεί στο τέλος της δεκαετίας.

Σούνιο; σοβαρά τώρα Σούνιο; το πρόβλημα της κίνησης είναι πως στις περιοχές που υπάρχει παραγωγή και βιομηχανικές ζώνες η συγκοινωνία είναι ανύπαρκτη. αυτήν την στιγμή οι βιομηχανικές ζώνες της Αθήνας είναι η Δυτ. Αττική και τα Οινόφυτα. εκεί οι υποδομές είναι άθλιες. οι γραμμές προς Ραφήνα (που έχει και προαστιακό έτσι;) , η γραμμή 4 (που πολλοί δήμοι έχουν λεωφορεία προς τις υπάρχουσες γραμμές μετρό και η επέκταση αυτών ουσιαστικά θα χαλαρώσει την κίνηση των υπολοίπων) κτλ θα ελαττώσουν την κίνηση για μετακινήσεις εντός της Αθήνας. αλλά για μετακινήσεις που αφορούν εργαζομένους από την Αθήνα προς τα κέντρα παραγωγής δεν υπάρχει τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 29/9/2022 στις 12:38 ΜΜ, Haldol είπε

Άμα δε γίνουν τα ΜΜΜ ανταγωνιστικά ως προς τα ιδιωτικά μέσα, μην περιμένετε πολλά. Αραιά δρομολόγια, σαρδέλωμα με τον κάθε μπαμπουίνο και πρέπει να'σαι και ο υπουργός συγκοινωνιών ο ίδιος για να ξέρεις πως θα πας απ΄το σημείο Α στο Β. Εδώ πάνω που'μαι έχει 1 μόνο (!) λεωφορείο κι αυτό περνάει στην καλύτερη κάθε... 1 ώρα. Α και τελευταίο δρομολόγιο στις 22:10 φυσικά.

Αν θελήσω να πάω π.χ. στο κέντρο (έστω Σύνταγμα), θα πρέπει ν' αλλάξω 2 ή 3 μέσα και να φάω... 3+ ώρες στο δρόμο. Ναι, ξεκάθαρα θα επιλέξω να σαρδελωθώ στην κίνηση με το αμάξι, το air-condition, τη μουσική μου και ΧΩΡΙΣ το γερο-μπαμπουίνο δίπλα μου να φτύνει και να βρίζει... σοβαρολογούμε; Πιο γρήγορα θα φτάσω και λιγότερο θα εκνευριστώ. Μόνο το κόστος είναι στα πλην.

:P

Έχω να χρησιμοποιήσω (τακτικά) ΜΜΜ περισσότερο από 3 χρόνια και δε μου λείπουν καθόλου. Άντε κάνα τραίνο (κόκκινη / πράσινη / μπλε) να πάρω κάποια στιγμή, αλλά λεωφορείο ή τρόλεϊ, ούτε από μακριά. 

Εμάς εκεί πάνω θεωρούν ότι είμαστε εκτός Αθηνών (στον προαστιακό πληρώνεις διπλό εισητήριο)...

Δεν υπάρει σωτηρία...

Στις 29/9/2022 στις 4:55 ΜΜ, G30RGE είπε

Μιας και είπες Κηφισός και επειδή τον χρησιμοποιώ καθημερινά, ένα ωραίο πρωί καθώς πήγαινα στη δουλειά μου, πέτυχα σε ένα σταθμό ραδιοφώνου τον υπουργό συγκοινωνιών να κάνει κουβέντα με τον δημοσιογράφο σχετικά με την κίνηση στους δρόμους. Σε κάποια φάση του διαβάζει ο δημοσιογράφος ένα μήνυμα ακροατή που τον ρωτούσε τι πρόκειται να γίνει με τον δρόμο Ελευσίνα - Θήβα - Υλική. Η απάντηση του υπουργού ήτανε: "ο συγκεκριμένος δρόμος είναι δύσκολο να υλοποιηθεί γιατί θα προκαλέσουμε οικονομική ζημιά στις κατασκευάστριες εταιρίες της εθνικής οδού Αθηνών-Λαμίας". Εννοώντας προφανώς ότι οι εταιρίες αυτές θα έχουνε μείωση εσόδων από τα διόδια, γιατί πολλά αυτοκίνητα και φορτηγά που θέλουν να πάνε από Πειραία/Πέραμα/Ελευσίνα/Πελοππόνησο κλπ προς τα βόρεια θα προτιμήσουν να μπουν σε αυτόν τον δρόμο, από το να κάνουν κύκλο μέσω του Αθηνών-Κορίνθου και Κηφισό.

Εννοείται ότι για το επόμενο μισάωρο που ήμουνα κολλήμενος στην κίνηση είχα βαρέσει κόκκινο και έβριζα για αυτό που άκουσα.

Το είχα ακούσει κι εγώ αυτό. Περίμενες κάτι καλύτερο; Όλα επιλέγονται βάσει του ποιός θα βγάλει από αυτή την υπόθεση όχι για το συνολικό καλό...

Και με τον Μαλιακό τόσο καιρό το καθυστερούσαν για να βγάζει λεφτά "κάποιοι". Και το σχέδιο με τις γέφυρες δεν προχώρησε γιατί κάποιοι ήθελαν τον δρόμο να περνάει από εκεί.

Αλλά μήπως και τα χωριά δεν θέλουν τον κεντρικό να περνάει μέσα από το χωριό; Θέλουν να έχουν κίηση μπας και κάποιος περαστικός σταματήσει και κινήσει λίγο τα μαγαζιά...

Υ.Γ. Εδώ ήθελαν να βάλουν διόδια στη Βαρυμπόμπη, και κάποια στιγμή θα βάλουν...

 

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  1. Η μισή Ελλάδα ζει στην Αθήνα.
  2. Το όνειρο κάθε νέου είναι μόλις γίνει 18 να πάρει αυτοκίνητο.

Με βάση τα παραπάνω πιστεύετε ότι θα λυθεί ποτέ αυτό το πρόβλημα;

Και φυσικά δεν είναι μόνο στην Αθήνα. Απλά εκεί είναι έντονο. Ακόμα και σε χωριά που κινούμαι μερικές φορές τα πεζοδρόμια έχουν γεμίσει αυτοκίνητα.

Γενικά το αυτοκίνητο είναι αντικείμενο λατρείας και όνειρο για τον καθένα. Πιάνει ο άλλος μια δουλειά και πριν καλά καλά πάρει τον πρώτο μισθό του ψάχνεται για δάνειο για να αγοράσει αυτοκίνητο (έχουμε και θέμα στο φόρουμ). 

Μια λύση ίσως δωθεί αν καταστεί δύσκολη η απόκτηση ή συντήρηση του αυτοκινήτου. Πώς είναι πχ στην Ιαπωνία που πρέπει να έχεις πάρκινγκ για να πάρεις αυτοκίνητο. Αυτό θα δημιουργήσει άλλα προβλήματα όμως διότι αρκετοί το χρειάζονται πραγματικά το αυτοκίνητο.

Αυτό με το πάρκινγκ πάντως μου αρέσει σαν ιδέα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε χωρες οχι μακρυα απο εμας, η κυβερνηση βοηθαει τους πολιτες να εγκαταλειψουν το ιχ:

1) επιδοτηση αν χρησιμοποιεις ποδηλατο (σε πληρωνει ανα χλμ!)

2)σου πληρωνει ολη τη καρτα ή μεγαλο μερος αυτης για τα ΜΜΜ σε συνεργασια με εργοδοτη

3)δημιουργει μεγαλα παρκινγκ εξω απο κεντρο για συνδεση με ΜΜΜ

4)ενισχυει το στολο ΜΜΜ

εφοσον στη χωρα μας τα τελευταια χρονια το κρατος ανακαλυψε το λιζινγκ (για τα λεωφορεια), ισως σε μερικα χρονια εξαλυψει και το φαινομενο μιζας για την αγορα λεωφορειων και ενισχυση προσωπικου σταθερης τροχιας. Αν το κρατος δεν ενδιαφερθει και απλα φτιαχνει νεους δρομους, το προβλημα θα διογκωθει.

για το πληθος των οχηματων, αργα ή γρηγορα θα ακολουθησουμε την ευρωπαικη οδηγια με σταδιακη καταργηση οχηματων ανα κατηγορια ρυπων euro3, euro4 κτλ οποτε ακομα και η κατοχη τους θα ειναι πανακριβη και οικογενειες θα εχουν 1 μαξ 2 οχηματα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε

Σε χωρες οχι μακρυα απο εμας, η κυβερνηση βοηθαει τους πολιτες να εγκαταλειψουν το ιχ:

1) επιδοτηση αν χρησιμοποιεις ποδηλατο (σε πληρωνει ανα χλμ!)

2)σου πληρωνει ολη τη καρτα ή μεγαλο μερος αυτης για τα ΜΜΜ σε συνεργασια με εργοδοτη

3)δημιουργει μεγαλα παρκινγκ εξω απο κεντρο για συνδεση με ΜΜΜ

4)ενισχυει το στολο ΜΜΜ

εφοσον στη χωρα μας τα τελευταια χρονια το κρατος ανακαλυψε το λιζινγκ (για τα λεωφορεια), ισως σε μερικα χρονια εξαλυψει και το φαινομενο μιζας για την αγορα λεωφορειων και ενισχυση προσωπικου σταθερης τροχιας. Αν το κρατος δεν ενδιαφερθει και απλα φτιαχνει νεους δρομους, το προβλημα θα διογκωθει.

για το πληθος των οχηματων, αργα ή γρηγορα θα ακολουθησουμε την ευρωπαικη οδηγια με σταδιακη καταργηση οχηματων ανα κατηγορια ρυπων euro3, euro4 κτλ οποτε ακομα και η κατοχη τους θα ειναι πανακριβη και οικογενειες θα εχουν 1 μαξ 2 οχηματα

Η πρόταση κλειδί...

Το Μετρό (το οποίο χρησιμοποιώ καθημερινά) πλέον έχει αρχίσει και χρήζει σοβαρών παρεμβάσεων συντήρησης...

Επί καθημερινής βάσης, συρμοί είτε χαλάνε (οπότε και επηρεάζονται τα δρομολόγια - συχνότατο το μήνυμα "οι συρμοί προς το τάδε μέρος διέρχονται με καθυστέρηση,κτλ") είτε λόγω ελλείψεων υπολειτουργούν...

Εφόσον παραμένει το πιο αποτελεσματικό μέσο (τα λεωφορεία είναι πλέον για κλάμματα) θέλει και την αντίστοιχη προσοχή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ψάχνετε να βρείτε, σε μια "τερατούπολη" για τα δεδομένα της χώρας (ο μισός πληθυσμός). Η οποία χτίστηκε και επεκτάθηκε σταδιακά και άναρχα.

Κι έπειτα, όντως πολλοί θέλουν να κινούνται με αυτοκίνητο. Και ενώ με τα μνημόνια πριν κάποια χρόνια η κατάσταση βελτιώθηκε, με την πανδημία τα ΜΜΜ "στοχοποιήθηκαν" και το πράμα θέριεψε πάλι. Αλλά με τόσο ακριβή βενζίνη και επερχόμενο ενεργειακό χειμώνα, αποδεικνύεται ότι η μετακίνηση με ΙΧ είναι αδιαπραγμαύτευτη.

Εγώ προσωπικά πήρα σκούτερ πριν 8 χρόνια και βρήκα την υγειά μου (τρόπος του λέγειν). Παρά τα ρίσκα, είσαι παντού σε χρόνο λογικό και προσδιορισμένο από πριν και παρκάρεις άμεσα όπου θες. Ειδικά για κοντινές αποστάσεις, δεν το συζητώ καθόλου. Το αμάξι χρησιμοποιείται μόνο για ταξίδια, μέρες με κακό καιρό, ή πιο μακρινές διαδρομές στην πόλη.

Επίσης, όσο είναι εφικτό στον καθένα, βρείτε τις κατάλληλες ώρες και μέρες για τις διαδρομές σας.  Π.χ. μην πάτε για ψώνια Παρασκευή απόγευμα που γίνεται κόλαση, αλλά Σάββατο προς μεσημέρι. Αποφύγετε μετακινήσεις γύρω στις 5-6:30μμ τις καθημερινές στους βασικούς κόμβους (π.χ. Κηφισίας, Κηφισσό) που σχολάνε όλοι. Όσο γίνεται.

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/9/2022 στις 8:50 ΜΜ, archer100 είπε

Διορωφα λεωφορεια σαν του Λονδινου ειναι η λυση. Υπερδιπλασια χωρητικοτητα και πιο ανετη και ευχαριστη διαδρομη για τους επιβατες

Ειχαμε με πασοκ αλλά δεν κρίθηκαν αποτελεσματικά

4 ώρες πριν, james01gr είπε

Σούνιο; σοβαρά τώρα Σούνιο; το πρόβλημα της κίνησης είναι πως στις περιοχές που υπάρχει παραγωγή και βιομηχανικές ζώνες η συγκοινωνία είναι ανύπαρκτη. αυτήν την στιγμή οι βιομηχανικές ζώνες της Αθήνας είναι η Δυτ. Αττική και τα Οινόφυτα. εκεί οι υποδομές είναι άθλιες. οι γραμμές προς Ραφήνα (που έχει και προαστιακό έτσι;) , η γραμμή 4 (που πολλοί δήμοι έχουν λεωφορεία προς τις υπάρχουσες γραμμές μετρό και η επέκταση αυτών ουσιαστικά θα χαλαρώσει την κίνηση των υπολοίπων) κτλ θα ελαττώσουν την κίνηση για μετακινήσεις εντός της Αθήνας. αλλά για μετακινήσεις που αφορούν εργαζομένους από την Αθήνα προς τα κέντρα παραγωγής δεν υπάρχει τίποτα.

Γιατί να μην πηγαίνεις για μπάνιο με το μετρό δηλαδή; 😕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Maurikycli είπε

Ειχαμε με πασοκ αλλά δεν κρίθηκαν αποτελεσματικά

Με παρομοιο τροπο οπως παρακατω πχ;

https://www.lifo.gr/now/greece/poy-pigan-ta-diorofa-leoforeia-toy-oasa

Επεξ/σία από archer100
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς τα ΜΜΜ στην Αθήνα μετά την οικονομική κατάσταση της περιόδου και την πανδημία έχουν μειώσει εξαιρετικά το επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών.

Στο μετρό, στην γραμμή 1 έχουμε συχνότητα στις 9 το πρωί ανά 8', όταν το 2004 είχαμε στα 3'. Στην γραμμή 3, το φαινόμενο τον προβλημάτων ειδικά για το Αεροδρόμιο είναι τόσο συχνό που αγγίζει σχεδόν 1 στα 4 δρομολόγια. Παράλληλα συχνά κυκλοφορούν συρμοί βρώμικοι και δύσχρηστοι από τα γκράφιτι και τα αυτοκόλλητα.

Το τραμ ενώ έχει γίνει προσπάθεια βελτίωσης, παραμένει σε χαμηλή συχνότητα και λόγω πολλών διασταυρώσεων της γραμμής με την κυκλοφορία οχημάτων, συχνά χάνει την συχνότητα των 9' και αγγίζει τα 20'.

Ενώ ο προαστιακός δυστυχώς ενώ θα μπορούσε να εξελιχθεί σε κίνητρο για αποκεντροποίηση και ως λύση για φθηνότερα ενοίκια, η εταιρία λειτουργίας έχει καταφέρει να προσφέρει μόνο το 60% των προβλεπόμενων δρομολογίων. Χώρια που ενώ υπάρχει δίκτυο δεν υπάρχει σχεδιασμός, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι περιοχές εντός της αστικής ζώνης έχουν συχνότητα δρομολογίων 60' με 120' (αν δεν προκύψει κάποια δυσλειτουργία).

Είμαστε σε ένα περίεργο ισοζύγιο. Λόγω κρίσης και πανδημίας οι επιβάτες μειώθηκαν, επίσης πολλά κονδύλια δεν δρομολογήθηκαν στην συντήρηση στόλου και δικτύου. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μειωθεί το παρεχόμενο έργο. Όμως με το μειωμένο έργο δεν προσελκύονται νέοι επιβάτες και συχνά ακόμα και παλαιοί χρήστες των μέσων μεταπηδάν σε δικά τους οχήματα. 

Οπότε η λύση θα έπρεπε να είναι βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών (συχνότητα, καθαριότητα, σχεδιασμός γραμμών), προώθηση προς τους πολίτες με εμπορικό τρόπο και στην συνέχεια αυστηρότερα μέτρα για την τήρηση όλων των μέτρων όπως το παρκάρισμα, ο δακτύλιος κ.ο.κ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεσα μαζικης μεταφορας -> και δεν αναφερομαι μονο στο μετρο αλλα και σε ολα τα αλλα, ειδικα κατι λεωφορεια που ειναι λιωμενα απο το χρονο και γεματα με καθε λογης παραξενο τυπο.

Δεν υπαρχουν θεσεις σταθμευσης -> ολοι παρκαρουν στην ακρη του δρομου και στην ουσια σχεδον χανεις μια λωριδα.

Δεν υπαρχει κουλτουρα work from home εστω μια φορα την βδομαδα στις επιχειρησεις που ειναι δυνατον να γινει αυτο, οποτε σχεδον ολοι παιρνουν καθε μερα το αμαξι να πανε στην δουλεια. 

Δεν υπαρχει σιδηροδρομικο δικτυο, ναι οκ υπαρχει προαστικος, ηλεκτρικος ή δε ξερω πως το λενε, αλλα δεν εχει την καλυψη που θα επρεπε να εχει ωστε να μην χρειαζεται να παιρνεις το αμαξι οταν μενεις στα προαστια.

Καθε λογης πορειες, κακοκαιριες, βλαβες κλπ που απλα παγωνουν την κινηση

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ και πολλά χρόνια οι συγκοινωνιολόγοι έχουν πει ότι η Αθήνα είναι καταδικασμένη να γίνει ένα απέραντο πάρκινγκ και προς τα εκεί βαδίζουμε, αφού κάθε χρόνο προστίθενται και άλλα αμάξια. Η μόνη λύση το μετρό το οποίο σε κόντρα της τόσο ανάποδης εποχής εδώ και 15 χρόνια λειτουργεί υποδειγματικά, αν εξαιρέσεις κάποια μικροπροβλήματα. Τα λεωφορεία είναι καταδικασμένα πάρτε το απόφαση δεν ε΄χουν καμιά τύχη στην κίνηση. Όπως και άλλοι έγραψαν η αρχιτεκτονική της πόλης δε σηκώνει τόση κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...