Προς το περιεχόμενο

Έχει παραγίνει το χάος με την κίνηση


Gingerbread

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Πάντως αν τα ΜΜΜ δεν ήταν εξευτελιστικά θα τα χρησιμοποιούσε περισσότερος κόσμος. Δεν λέω πως θα έλυνε το πρόβλημα αλλά θα τα απέφευγαν λιγότερο.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Maurikycli είπε

Ειχαμε με πασοκ αλλά δεν κρίθηκαν αποτελεσματικά

Γιατί να μην πηγαίνεις για μπάνιο με το μετρό δηλαδή; 😕

Άλλωστε, η γραμμή 2 είναι  μικρότερη σε μήκος και σταθμούς πρέπει να επεκταθεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα την πανδημια, ο κοσμος αποφευγει τα ΜΜΜ κι αυτο ειναι απο τις βασικες αιτιες της αυξημενης κινησης που παρουσιαζεται απο περυσι το χειμωνα, ελεγε ενας συγκοινωνιολογος. Δεδομενου οτι τελειωσε και το work from home για τους περισσοτερους, πλεον η Αθηνα βρισκεται σε μονιμο μποτιλιαρισμα τις ωρες αιχμης κι οχι μονο.

Και δεν θα αλλαξει κατι συντομα. Ουτε τα ΜΜΜ θα βελτιωθουν συντομα, ουτε ο κοσμος θα αποφασισει να χρησιμοποιησει τα εξαθλιωμενα ΜΜΜ.

Μια αμεση λυση βλεπω. Να δωθουν κινητρα για χρηση ΜΜΜ κι αντικινητρα για τη μη χρηση τους. Το δευτερο θα φερει αντιδρασεις. Αλλα δε γινεται διαφορετικα. Τα κινητρα απο μονα τους, δεν προκειται να αλλαξουν σημαντικα την κατασταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι η διαχρονική έλλειψη αστυνόμευσης στο παρκάρισμα. Στην Αθήνα όλοι κάνουν(με) την σύγκριση εάν πάρω ΜΜΜ θα κάνω Χ να φτάσω, αν πάρω το αμάξι θα κάνω Χ/2. Αλλά αυτό υπο την προυπόθεση οτι θα φτάσω, θα παρκάρω παράνομα (άρα αμέσως) και τσάμπα (ούτε πάρκινγκ ούτε πρόστιμο). Σε όποια πόλη και να κάνει κάποιος αυτή τη σύγκριση υπο αυτό το πρίσμα,  το αμάξι είναι πάντα γρηγορότερο όσο καλά και να είναι τα ΜΜΜ.

Το οτι τα ΜΜΜ δεν είναι τέλεια είναι γεγονός, αλλά αυτό είναι λίγο σαν την κότα με το αυγό. Δεν έχουν χρήμα γιατί ο κόσμος δε τα παίρνει, ο κόσμος δε τα παίρνει επειδή δεν είναι καλά (επειδή δεν έχουν χρήμα). Τουλάχιστον είναι πάμφτηνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει ανάγκη υποδομών για ασφαλή χρήση μικροκινητικότητας στο λεκανοπέδιο. Αν φτιάξουν ειδικές λωρίδες και προστατευμένες με κολωνάκια κιόλας για να μην παρκάρουν παράνομα και μπορείς να πάρεις με ασφάλεια το πατίνι σου (ή το ηλεκτρικό ποδήλατο) να κάνεις τα 8χλμ σε 20λεπτά χωρίς να φοβάσαι και να το διπλώσεις να το βάλεις κάτω από το γραφείο δε θα πάρεις αμάξι. Μπορεί να μη μπεις καν στο μετρό κιόλας. 

Η Αττική σώζεται μόνο με μικροκινητικότητα γιατι έχει χτιστεί για το 1/20 του κόσμου λένε.

Αντίστοιχα και για να πας μέχρι το μετρό πχ αν είσαι πχ 1-1,5χλμ από σταθμό και λες "θα πάρω το αμάξι"

Το πρόβλημα είναι η κουλτούρα και καλή τύχη να πείσεις το μέσο Έλληνα που λέει σιγά μη πάρω πατινάκι να πάω στο μετρό, θα παω μια καλή με το αμάξι.

Επεξ/σία από zygorito
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν υπαρχει πλανο γιατι δεν ενδιαφέρεται κανενας. ουτε υπουργος ουτε δημαρχος ουτε κανεις.

αν ειχαμε τροχαια να γραφει, τοτε ισως λειτουργουσαν οι λεοφωρειολωριδες ωστε να ειναι πιο γρηγορο το μμμ απο το αμαξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αν ειχαμε τροχαια να γραφει, τοτε ισως λειτουργουσαν οι λεοφωρειολωριδες ωστε να ειναι πιο γρηγορο το μμμ απο το αμαξι.

Το λεωφορείο δε γίνεται να είναι πιο γρήγορο από ένα αμάξι. Με καμία δύναμη. Σκέψου απλά ότι σταματάει κάθε λίγο και λιγάκι να πάρει και ν' αφήσει κόσμο, χάνοντας -έστω- και 30 δεύτερα. Το αμάξι ξεκινάει απ'την αφετηρία και τερματίζει στον προορισμό του :P

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η έννοια λεωφορείο δεν υπάρχει.

Ποιος θα ανεχτεί αυτή την κατάσταση των 100αδων να περιμένουν στη στάση.

Αν δεν γίνει το μετρό παντού δεν υπάρχει σωτηρία

9k=.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...