Προς το περιεχόμενο

Ελαστικο για τετρακινητο subaru xv ?


pigos23

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδω κ μια βδομαδα ειμαι κατοχος ενος subaru xv 1.6 

Το πηρα used κ ο προηγουμενος ιδιοκτητης φορουσε yokohama geolandar απο το 2017

Οποτε θελουν αλλαγη... Μου ειχε πει ηταν πολυ ευχαριστημενος....

Να βαλω το ιδιο ?

Διασταση 225/55/17

Εχετε να προτεινετε κατι καλο να εχω ως μπουσουλα μη μου πασαρουν οτι να ναι ??

Το αμαξι δεν κανει πολλα χλμ... κανα ταξιδακι το χειμωνα, στη πολη ελαχιστα μιας κ υπαρχει  σκουτερ αλλα το καλοκαιρι θα πατα χωμα ( ενιοτε κ πιο δυσκολους χωματοδρομους )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα καλύτερα ελαστικά σε all terrain. Τα ειχα δέκα συναπτά έτη (3 ζευγάρια είχα αλλάξει) σε suzuki jimny. 

Είχα δοκιμάσει και τα Bridgestone dueler 694 σε άλλο αυτοκίνητο, εξίσου καλά αλλά με πιο γρήγορη φθορά (μαλακότερο ελαστικό). 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Michelin Latitude Cross  και θα κοιτούσα και Bridgestone Dueler H/T . 

 

Και τα 2 είναι καλά για καλοκαιρινό χώμα στην Ελλάδα και έχουν μεγάλη διαφορά στο θόρυβο και την κατανάλωση με τα geolander.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Latitude Cross 2 φορες σε Rav4 MK3.Με την προυποθεση ομως οτι σε ενδιαφερει να πηγαινουν αξιοπρεπως και χωμα.

Αν δε σε ενδιαφερει καθολου το χωμα εχει και πιο ασφαλτινο Latitude.

Πολυ λογικος θορυβος για την κατηγορια τους (δε με ενοχλησαν ποτε σε εθνικη προσωπικα) και καλη συμπεριφορα και σε χωμα και σε πετρα αλλα και σε χιονοπτωσεις στα περιξ οπου δεν προβληματισαν πουθενα (σε λογικο επιπεδο παντα)
 

Επεξ/σία από rallistas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γεια σας παιδια

Ειχα παγωσει την αγορα μιας κ ετσι μου ειχαν πει 2 λαστιχαδες οτι αντεχουν λιγο ακομα τα λαστιχα μου....

Αλλα χτες που πηγα σερβις μου ειπαν καλο ειναι να αλλαξω τα λαστιχα κ να κανω ευθυγραμιση κ ζυγοσταθμιση....

Επανερχομαι λοιπον μιας κ ακομα δεν εχω καταληξει....

Το αμαξι οπως ειχαμε πει θα παταει μονο το καλοκαιρι χωμα για καμια δεκαρια μερες...ολο τον υπολοιπο καιρο κατα 90% ασφαλτο....

Μηπως να ψαχνα σε 4 season  τελικα ?

Επισης ο κατασκευαστης δειχνει 225/55R17 97V

Πρεπει να ψαχνω αποκλειστικα αυτο δλδ ?

Σε αυτα τα νουμερα που ειδα στο skroutz  βγαινει το yokohama geolandar κ το goodyear vector 4seasons Gen 2 

Το michelin crossclimate 2 βγαινει στις ιδιες διαστασεις αλλα στο τελος λεει 97Υ αντι για 97V Παιζει ρολο ?

Το lattitude cross γραφει 101Η ΧL ( αυτο παλι τι ειναι ? )

Εχω μπερδευτει...θελω ενα λαστιχο στις προδιαγραφες της subaru κ οσο το δυνατον πιο αποδοτικο οσο αναφορα τις επιδοσεις ( γιατι ηδη το xv 1.6 ειναι πολυ αργο ) κ να μπορει να πατα χωμα αφοβα για καποιες στιγμες....

Επεξ/σία από pigos23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, pigos23 είπε

Γεια σας παιδια

Ειχα παγωσει την αγορα μιας κ ετσι μου ειχαν πει 2 λαστιχαδες οτι αντεχουν λιγο ακομα τα λαστιχα μου....

Αλλα χτες που πηγα σερβις μου ειπαν καλο ειναι να αλλαξω τα λαστιχα κ να κανω ευθυγραμιση κ ζυγοσταθμιση....

Επανερχομαι λοιπον μιας κ ακομα δεν εχω καταληξει....

Το αμαξι οπως ειχαμε πει θα παταει μονο το καλοκαιρι χωμα για καμια δεκαρια μερες...ολο τον υπολοιπο καιρο κατα 90% ασφαλτο....

Μηπως να ψαχνα σε 4 season  τελικα ?

Επισης ο κατασκευαστης δειχνει 225/55R17 97V

Πρεπει να ψαχνω αποκλειστικα αυτο δλδ ?

Σε αυτα τα νουμερα που ειδα στο skroutz  βγαινει το yokohama geolandar κ το goodyear vector 4seasons Gen 2 

Το michelin crossclimate 2 βγαινει στις ιδιες διαστασεις αλλα στο τελος λεει 97Υ αντι για 97V Παιζει ρολο ?

Το lattitude cross γραφει 101Η ΧL ( αυτο παλι τι ειναι ? )

Εχω μπερδευτει...θελω ενα λαστιχο στις προδιαγραφες της subaru κ οσο το δυνατον πιο αποδοτικο οσο αναφορα τις επιδοσεις ( γιατι ηδη το xv 1.6 ειναι πολυ αργο ) κ να μπορει να πατα χωμα αφοβα για καποιες στιγμες....

Εγώ θα κοιτούσα τα crossclimate 2 101Y XL. Για τον νούμερο που ρωτάς είναι κυρίως για μέγιστη ταχύτητα άλλα σχεδόν όλα τα νέα επιβατικά είναι για μέχρι 210+

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για 10 μέρες χώμα το καλοκαίρι δεν θα κοιτούσα κάτι πέρα από κλασικό ασφάλτινο λάστιχο.

Για μένα τα 4season είναι για κάποιον που κυκλοφορεί κυρίως σε άσφαλτο σε ορεινά/ημιορεινά μέρη όπου οι θερμοκρασίες είναι αρκετές μέρες το χειμώνα κάτω από 10C σε συνδυασμό με βρεγμένο οδόστρωμα.

Άσχετα με το παραπάνω αν θες πιο αποδοτικό λάστιχο σε σχέση με αυτά που φοράς κοιτάς αν ο κατασκευαστής προτείνει και επιπλέον διαστάσεις με μικρότερο πλάτος πέλματος χωρίς να αλλάζει η διάμετρος και το offset της ζάντας. 
Πχ ενώ χρόνια φορούσα 215/55/16 σε Α4 Quattro (απλά επειδή έτσι το πηρα μτχ) πρόπερσι άλλαξα  σε 205/55/16 και παρατήρησα διάφορες -μικρές αλλά υπαρκτές- κυρίως στο θέμα κατανάλωση. 

Επεξ/σία από geodimis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ουφ...τρελο διλλημα....

Το ξερω οτι το θερινο ειναι η καλυτερη επιλογη...

Αλλα suv πηρα κ τετρακινητο....ισως μ ανοιξει η ορεξη...

Οι 15 μερες παντως στο χωμα ειναι στανταρακι ( κ ασχημο χωμα )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, pigos23 είπε

Ουφ...τρελο διλλημα....

Το ξερω οτι το θερινο ειναι η καλυτερη επιλογη...

Αλλα suv πηρα κ τετρακινητο....ισως μ ανοιξει η ορεξη...

Οι 15 μερες παντως στο χωμα ειναι στανταρακι ( κ ασχημο χωμα )

Δεν θα πάθει κάτι το θερινό σου με 15 μέρες χώμα έστω και άσχημο εφόσον διατηρείς χαμηλές σχετικές ταχύτητες.

Μην ξεχνάς ότι μιλαμε για ένα ασφάλτινο αυτοκίνητο όποτε τα μη 100% ασφαλτινα θα σου δώσουν μια καλύτερη σχετικά πρόσφυση σε λάσπη κυρίως ή άσχημη πέτρα αλλά δε θα σου αλλάξουν το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. 
 

για μένα εφόσον είναι 15 μέρες στις 365 παραμένεις σε κλασικό θερινό και σίγουρα πιο οικονομικό και σε κτήση και σε χρήση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/10/2022 στις 3:29 ΜΜ, pigos23 είπε

Ουφ...τρελο διλλημα....

Το ξερω οτι το θερινο ειναι η καλυτερη επιλογη...

Αλλα suv πηρα κ τετρακινητο....ισως μ ανοιξει η ορεξη...

Οι 15 μερες παντως στο χωμα ειναι στανταρακι ( κ ασχημο χωμα )

 

Αν δεν μιλαμε για εντελως εκτος δρομου, να μπεις σε λασπη, μεγαλες κλισεις με αναγκη προσφυσης κτλ δεν υπαρχει λογος για offroad ελαστικο. 

 

Αυτο που πρεπει να σκεφτεις πιο σοβαρα ειναι αν θελεις all season η θερινα. Πλεον και τα all season ειναι αρκετα κοντα σε επιδοσεις με τα καλοκαιρινα αλλα αρκετα καλυτερα σε χαμηλες θερμοκρασιες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, imr είπε

 

Αν δεν μιλαμε για εντελως εκτος δρομου, να μπεις σε λασπη, μεγαλες κλισεις με αναγκη προσφυσης κτλ δεν υπαρχει λογος για offroad ελαστικο. 

 

Αυτο που πρεπει να σκεφτεις πιο σοβαρα ειναι αν θελεις all season η θερινα. Πλεον και τα all season ειναι αρκετα κοντα σε επιδοσεις με τα καλοκαιρινα αλλα αρκετα καλυτερα σε χαμηλες θερμοκρασιες

Μεγάλο μάρκετινγκ τα «all season» τα τελευταία χρόνια. Απλά κάτι μεταξύ θερινού και χειμερινού και σα καμμία περίπτωση για χρήση έστω και χαλαρού off-road.
Όπως τα λες, αξίζουν μόνο αν έχεις πολλές μέρες το χρόνο θερμοκρασίες κάτω των 10-12 βαθμών και ψάχνεις το «ιδανικό» από πλευράς επιδόσεων. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια σας ευχαριστω ολους για τη συμμετοχη

Τελικα παρηγγειλα τα lattidute cross

( Για τα 4 εποχων οσους λαστιχαδες ρωτησα μου ειπαν δεν κανουν για τη χρηση που τα θελω...Επιπλεον με τις θερμοκρασιες που εχουμε καλοκαιρι Ελλαδα θα θελουν συχνη αλλαγη.... )

Επεξ/σία από pigos23
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...