kaktos77 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Καλησπέρα παιδιά, Τέλη Αυγούστου παρέλαβα το skoda kamiq gtec που είχα παραγγείλει. Μια χαρά με το αυτοκίνητο (αν εξαιρέσω ένα πρόβλημα υγρασίας που είχε το μεσαίο φρένο πίσω, το άλλαξαν φυσικά δωρεάν καθώς είναι σύνηθες πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο). Για να μπω στο θέμα, διαπιστώνω μια περίεργη συμπεριφορά κατά την εκκίνηση του αυτοκίνητου σε σύγκριση με τα παλαιότερα αυτοκίνητα που οδηγούσα. Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (συνήθως δεν περιμένω, βάζω μπροστά και φεύγω κατευθείαν), όταν πχ βάλω 3η για πρώτη φορά και αφήσω κάποια στιγμή το γκάζι, να τσουλίσει το αυτοκίνητο, χωρίς να βγάλω ταχύτητα, το αυτοκίνητο κρατάει το γκάζι (δηλαδή είναι σαν να μην το αφήνω και εξακολουθεί και δίνει γκάζι στην ίδια ταχύτητα), μέχρι να βγάλω την ταχύτητα ή να πατήσω τόσο φρένο που να πάει για να σβήσει. Το ανέφερα στην αντιπροσωπεία και μου είπε ότι έτσι είναι όλα τα καινούργια επειδή ζεσταίνονται εκείνη την ώρα και διατηρούν τις στροφές ανεβασμένες, απλώς δεν μου έχει ξανατύχει στα προηγούμενα αυτοκίνητα που οδηγούσα (με το τελευταίο που είχα και δεν το έκανε hyundai i10 2018). Το έχει αισθανθεί αυτό κάποιος από εσάς; Είναι φυσιολογικό; Υ.Γ. Φυσικά και δεν εννοώ σε κατηφόρα, και φυσικά δεν έχω ανοικτό cruise control κλπ, ούτε το πατάκι πατάει το γκάζι. Γιατί αυτά μου είπαν αρχικά στην αντιπροσωπεία και τους ανέφερα ότι δεν οδηγώ τώρα αλλά πολλά χρόνια.
paylidis Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 31 λεπτά πριν, kaktos77 είπε Καλησπέρα παιδιά, Τέλη Αυγούστου παρέλαβα το skoda kamiq gtec που είχα παραγγείλει. Μια χαρά με το αυτοκίνητο (αν εξαιρέσω ένα πρόβλημα υγρασίας που είχε το μεσαίο φρένο πίσω, το άλλαξαν φυσικά δωρεάν καθώς είναι σύνηθες πρόβλημα στο συγκεκριμένο μοντέλο). Για να μπω στο θέμα, διαπιστώνω μια περίεργη συμπεριφορά κατά την εκκίνηση του αυτοκίνητου σε σύγκριση με τα παλαιότερα αυτοκίνητα που οδηγούσα. Όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο (συνήθως δεν περιμένω, βάζω μπροστά και φεύγω κατευθείαν), όταν πχ βάλω 3η για πρώτη φορά και αφήσω κάποια στιγμή το γκάζι, να τσουλίσει το αυτοκίνητο, χωρίς να βγάλω ταχύτητα, το αυτοκίνητο κρατάει το γκάζι (δηλαδή είναι σαν να μην το αφήνω και εξακολουθεί και δίνει γκάζι στην ίδια ταχύτητα), μέχρι να βγάλω την ταχύτητα ή να πατήσω τόσο φρένο που να πάει για να σβήσει. Το ανέφερα στην αντιπροσωπεία και μου είπε ότι έτσι είναι όλα τα καινούργια επειδή ζεσταίνονται εκείνη την ώρα και διατηρούν τις στροφές ανεβασμένες, απλώς δεν μου έχει ξανατύχει στα προηγούμενα αυτοκίνητα που οδηγούσα (με το τελευταίο που είχα και δεν το έκανε hyundai i10 2018). Το έχει αισθανθεί αυτό κάποιος από εσάς; Είναι φυσιολογικό; Υ.Γ. Φυσικά και δεν εννοώ σε κατηφόρα, και φυσικά δεν έχω ανοικτό cruise control κλπ, ούτε το πατάκι πατάει το γκάζι. Γιατί αυτά μου είπαν αρχικά στην αντιπροσωπεία και τους ανέφερα ότι δεν οδηγώ τώρα αλλά πολλά χρόνια. Για αρχη πρεπει να το αφηνεις να ζεσταινεται, 1-1,5 λεπτο κανει το συγκεκριμενο αυτοκινητο αναλογα την εξωτερικη θερμοκρασία (ή μισο λεπτο οταν λειτουργει στη βενζινη). Και ναι, ειναι λογικο με 2000 στροφες που εχει να κινειται (εμας το φαναρι δεν εβγαλε θεμα με την υγρασια ολως παραδοξως, ΜΥ21) 1
kaktos77 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 17 λεπτά πριν, paylidis είπε Για αρχη πρεπει να το αφηνεις να ζεσταινεται, 1-1,5 λεπτο κανει το συγκεκριμενο αυτοκινητο αναλογα την εξωτερικη θερμοκρασία (ή μισο λεπτο οταν λειτουργει στη βενζινη). Και ναι, ειναι λογικο με 2000 στροφες που εχει να κινειται Όντως όταν το δοκίμασα να το αφήσω να ζεσταθεί δεν το έκανε. Αλλά θεωρούσα ότι εφόσον ξεκινάς, άπαξ και έχεις ταχύτητα μέσα και αφήνεις το γκάζι θα πέφτουν οι στροφές και δεν θα τις κρατάει...Μου φάνηκε περίεργο και θεώρησα ότι κάτι συμβαίνει, αλλά οκ εφόσον το ακούω ότι έτσι είναι η λειτουργία του κανένα πρόβλημα.
paylidis Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Οχι ετσι ακριβως λειτουργει. Και σε αλλα αμαξια που ειχα (γερμανικά) βενζινης το ιδιο εκαναν απλα ειναι πολυ πιο γρηγορη η προθερμανση σε αυτα σε σχεση με το ΦΑ... Καλο ειναι να το αφηνεις να πεσουν οι στροφες και μετα να φευγεις, ομοιως οταν ειναι να το σβησεις καλο ειναι να εχεις θερμοκρασια λαδιου <100 βαθμους (αν κ εχουν αντλια ηλεκτρικη που ψυχει κ αφου το σβησεις) 1
draculias Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Εγώ πάντα ήξερα πως δεν πρέπει περιμένεις, βάζεις ταχύτητα και ξεκινάς, απλά οδηγείς πολύ συντηρητικά μέχρι να ανεβάσουν θερμοκρασία λάδια και νερά.
Sakiz105 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 18 λεπτά πριν, draculias είπε Εγώ πάντα ήξερα πως δεν πρέπει περιμένεις, βάζεις ταχύτητα και ξεκινάς, απλά οδηγείς πολύ συντηρητικά μέχρι να ανεβάσουν θερμοκρασία λάδια και νερά. Είναι διαφορετική η θερμοκρασία για φυσικό αέριο 2
paylidis Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 20 λεπτά πριν, draculias είπε Εγώ πάντα ήξερα πως δεν πρέπει περιμένεις, βάζεις ταχύτητα και ξεκινάς, απλά οδηγείς πολύ συντηρητικά μέχρι να ανεβάσουν θερμοκρασία λάδια και νερά. Προσωπικά σε όλα μου τα αυτοκινητα παντα περιμενα μισο λεπτο ή οσο ηθελε να πεσει το ρελαντι... Σε καποια το ελεγε κ στο μανιουαλ. Οι μηχανικοι ειναι διχασμενοι, καποιοι ειναι πολυ υπερ κ αλλοι λενε δε χρειαζεται...
draculias Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε Είναι διαφορετική η θερμοκρασία για φυσικό αέριο Ακριβώς την ίδια οδηγία έχω και στο φυσικό (2 οχήματα, βενζίνη και cng-βενζίνη). Μηχανικός δεν είμαι, θυμάμαι συζήτηση σχετική που είχε να κάνει με πιο ομοιόμορφη αύξηση της θερμοκρασίας στα λάδια σε σχέση με τα μέταλλα με τα οποία έρχεται σε "επαφή"/διαπερνά. Ότι είναι λάθος δλδ σε σχέση (ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία) με τις συστολές διαστολές μεταλλικών εξαρτημάτων στο αυτοκίνητο, ότι οι 2 αυτές διαδικασίες καλό είναι να "συμβαδίζουν" χρονικά. Με βάση αυτό το τελευταίο, με το άναμμα της μηχανής και η παραμονή σε ακινησία, καθιστά την μία διαδικασία (θέρμανση λαδιών) πιο γρήγορη από την άλλη, κάπως έτσι. Βέβαια, από την άλλη πολλοί οδηγοί "παραβλέπουν" το 2ο σκέλος της εξίσωσης/οδηγίας, της συντηρητικής δλδ οδήγησης αφού βάλεις μπροστά και ξεκινήσεις "κανονικά" με τα γνωστά μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στον κινητήρα. Επαναλαμβάνω, μηχανικός δεν είμαι, διακρίνω πάντως λογική στον τρόπο αυτό. Και άνετα offtopic, sorry @kaktos77 21 λεπτά πριν, paylidis είπε Προσωπικά σε όλα μου τα αυτοκινητα παντα περιμενα μισο λεπτο ή οσο ηθελε να πεσει το ρελαντι... Σε καποια το ελεγε κ στο μανιουαλ. Οι μηχανικοι ειναι διχασμενοι, καποιοι ειναι πολυ υπερ κ αλλοι λενε δε χρειαζεται... το ρελαντί πάντως γρήγορα "πέφτει" σε 100 μέτρα ή 1-2 στροφούλες (όχι με γκάζια, συντηρητικά όπως προείπα) ξεκινώντας αμέσως. αυτό και σε όχημα cnc 3ετίας με 65χιλ. χλμ και σε βενζινοκίνητο 15ετίας με... 228 χιλ χλμ Χώρια η κατανάλωση που είναι στο θεό όταν ξεκινήσεις και περιμένεις Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2022 από draculias 1
paylidis Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 31 λεπτά πριν, draculias είπε το ρελαντί πάντως γρήγορα "πέφτει" σε 100 μέτρα ή 1-2 στροφούλες (όχι με γκάζια, συντηρητικά όπως προείπα) ξεκινώντας αμέσως. αυτό και σε όχημα cnc 3ετίας με 65χιλ. χλμ και σε βενζινοκίνητο 15ετίας με... 228 χιλ χλμ To kamiq gtec θελει πανω απο χιλιομετρο για να πεσουν οι στροφες αν ξεκινησεις απευθειας... Δε ξερω τι ειναι καλυτερο να σου πω την αληθεια... προσωπικα οταν μπορουμε το αφηνουμε, εαν εχουμε αργησει κλπ φευγουμε απευθειας... 1
Dreammpompo Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Έχω και εγώ αυτό το θέμα σε πετρέλαιο . Δεν μου φαίνεται καθόλου φυσιολογικό το έχω ψάξει λίγο αλλά κανένας δεν έχει βρει τι φταίει 1
paylidis Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 δε φταιει κατι, ετσι λειτουργει, ετσι πρεπει να λειτουργει... 2
kaktos77 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 26 λεπτά πριν, paylidis είπε To kamiq gtec θελει πανω απο χιλιομετρο για να πεσουν οι στροφες αν ξεκινησεις απευθειας... Δε ξερω τι ειναι καλυτερο να σου πω την αληθεια... προσωπικα οταν μπορουμε το αφηνουμε, εαν εχουμε αργησει κλπ φευγουμε απευθειας... Ακριβώς, θέλει πάνω από 1χλμ για να πέσουν οι στροφές ή 1.5 λεπτό, όπως έγραψες σε ακινησία. Και εγώ το ίδιο, όποτε μπορώ το αφήνω λίγο να ζεστάνει. Δεν νομίζω ότι επηρεάζει και σε τόσο μεγάλο βαθμό κάπου. Περισσότερο πιστεύω επηρεάζει η οδηγική μας συμπεριφορά, παρά αν το αφήνεις ή όχι να ζεσταθεί. 22 λεπτά πριν, Dreammpompo είπε Έχω και εγώ αυτό το θέμα σε πετρέλαιο . Δεν μου φαίνεται καθόλου φυσιολογικό το έχω ψάξει λίγο αλλά κανένας δεν έχει βρει τι φταίει Ούτε και εμένα μου φαινόταν φυσιολογικό να σου πω την αλήθεια και όπου και να το ανέφερα, αντιπροσωπεία και γνωστούς, με κοίταζαν σαν εξωγήινο θεωρώντας το κάτι εντελώς νορμάλ. Τέλος πάντων, αφού δεν έχει πρόβλημα το αυτοκίνητο μου, δεν με νοιάζει , συνήθεια είναι άλλωστε... 1
draculias Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 βρήκα αυτό με μία πρόχειρη αναζήτηση για όποιον ενδιαφέρεται
Ukforthemoment Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δεν έχω τύχει σε αμάξι που να μην δουλευει πιο ψηλά όσο είναι κρύο.Μετά απο μερικά λεπτά πέφτει το ρελαντί. 4
paylidis Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2022 7 λεπτά πριν, draculias είπε βρήκα αυτό με μία πρόχειρη αναζήτηση για όποιον ενδιαφέρεται ηξις αφιξις τα λενε ως ειθισται στον "ειδικο τυπο" καταληγει παντως οτι εννοουσαν οτι δε χρειαζεται 5-10 λεπτα ζεσταμα και με ψιλα γραμματα λεει οτι δεν ειναι κακο να το αφηνουμε μισο με 1 λεπτο 😂 θαρρεις κ κανενας σημερα αφηνει 10' αμαξι στο ρελαντι 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα