Προς το περιεχόμενο

Silent Hill f [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, ilos said:

80 euros + single player + βγήκε στον "θείο" 3-4 μέρες πριν την κυκλοφορία. Για την ακρίβεια ο Θείος έπαιξε νωρίτερα και από αυτούς που είχαν early access με την deluxe - δεν πρέπει να έχει ξαναματαγίνει αυτή η συμφορά.🤣

Μπορεί όλοι να κράζουμε denuvo, αλλά εντάξει για single player games είναι αναγκαίο κακό εδώ που τα λέμε.

Αν και έχει βελτιωθεί αρκετά σε κάποια games το denuvo προκαλεί ακόμα προβλήματα στις επιδόσεις, στο Death strading θυμάμαι είχα κατεβάσει κρακάκι για να απολαύσω το παιχνίδι χωρίς τις @@ του denuvo μέχρι να το αφαιρέσουν τελικά (απλά το είχαν βάλει για τον πρώτο καιρό να κόψουν την πειρατεία, λέμε τώρα)

80 ευρουλάκια πάντως είναι ΠΟΛΛΑ για ένα παιχνίδι, αν δεν τυγχάνει να έχεις λογαριασμό από άλλη χώρα τότε απλά περιμένεις είτε να πέσει η τιμή ή να βγει σε προσφορά,

πχ :

Spoiler

τιμή Ελλάδας / keyshops / άλλης χώρας

 

2025-09-25 224739.jpg

 

Επεξ/σία από spanian
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, spanian said:

Αν και έχει βελτιωθεί αρκετά σε κάποια games το denuvo προκαλεί ακόμα προβλήματα στις επιδόσεις, στο Death strading θυμάμαι είχα κατεβάσει κρακάκι για να απολαύσω το παιχνίδι χωρίς τις @@ του denuvo μέχρι να το αφαιρέσουν τελικά (απλά το είχαν βάλει για τον πρώτο καιρό να κόψουν την πειρατεία, λέμε τώρα)

80 ευρουλάκια πάντως είναι ΠΟΛΛΑ για ένα παιχνίδι, αν δεν τυγχάνει να έχεις λογαριασμό από άλλη χώρα τότε απλά περιμένεις είτε να πέσει η τιμή ή να βγει σε προσφορά,

πχ :

  Hide contents

τιμή Ελλάδας / keyshops / άλλης χώρας

 

2025-09-25 224739.jpg

 

ποιο plugin ειναι αυτο στα δεξιά? (μωβ-γκρι)

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.

για να ξεκλειδώσει το 3o preset θελει το εξής πειραγμα:

Spoiler

How to enable Hardware RT Lumen + True Epic Settings in SILENT HILL f:

1. Go to AppData\Local\SHf\Saved\Config\Windows and open Engine.ini file.

2. Add the following to the bottom of Engine.ini file and set it to "read only":

[SystemSettings] r.Lumen.HardwareRayTracing=1 r.Lumen.Reflections.HardwareRayTracing=1 r.Lumen.ScreenProbeGather.HardwareRayTracing=1 r.LumenScene.DirectLighting.HardwareRayTracing=1 r.ContactShadows.OverrideLengthInWS=1 r.ContactShadows.OverrideLength=25 r.ContactShadows.OverrideShadowCastingIntensity=1 r.ContactShadows.OverrideNonShadowCastingIntensity=1 r.SkylightIntensityMultiplier=0.65 r.ShadowQuality=5 r.Shadow.Virtual.ForceOnlyVirtualShadowMaps=0 r.Shadow.Virtual.ResolutionLodBiasLocal=-2.0 r.Shadow.Virtual.ResolutionLodBiasLocalMoving=-2.0 r.Shadow.Virtual.ResolutionLodBiasDirectional=-1.0 r.Shadow.Virtual.smrt.samplesperraylocal=2 r.Shadow.Virtual.smrt.samplesperrayhair=2 r.Shadow.Virtual.smrt.samplesperraydirectional=2 r.Shadow.Virtual.smrt.texelditherscalelocal=4 r.Shadow.Virtual.SMRT.TexelDitherScaleDirectional=6 r.Shadow.Virtual.ScreenRayLength=0.02 r.Shadow.InsetDownscaleFactor=0 r.Shadow.PerObjectDirectionalDepthBias=0.5 r.Shadow.PerObjectDirectionalSlopeDepthBias=3 r.Shadow.PerObjectSpotLightDepthBias=0.5 r.Shadow.PerObjectSpotLightSlopeDepthBias=3 r.Shadow.ShadowMaxSlopeScaleDepthBias=3 r.Shadow.SpotLightDepthBias=0.5 r.lumen.tracemeshsdfs=1 r.Lumen.TraceMeshSDFs.TraceDistance=240 r.Lumen.ScreenTracingSource=1 r.Lumen.DiffuseIndirect.SurfaceBias=8 r.LumenScene.DirectLighting.UpdateFactor=8 r.LumenScene.Radiosity.UpdateFactor=4 r.LumenScene.Radiosity.MaxRayIntensity=99 r.Lumen.ScreenProbeGather.TraceMeshSDFs=0 r.Lumen.ScreenProbeGather.DownsampleFactor=12 r.Lumen.ScreenProbeGather.MaxRayIntensity=1 r.Lumen.ScreenProbeGather.MaxRoughnessToEvaluateRoughSpecular=2 r.Lumen.ScreenProbeGather.MaxRoughnessToEvaluateRoughSpecularForFoliage=1 r.Lumen.ScreenProbeGather.ScreenTraces.HZBTraversal.SkipHairHits=0 r.Lumen.ScreenProbeGather.ScreenTraces.HZBTraversal.SkipFoliageHits=0 r.Lumen.ScreenProbeGather.ScreenTraces.HZBTraversal.FullResDepth=1 r.Lumen.ScreenProbeGather.ScreenTraces.HZBTraversal.MaxIterations=30 r.Lumen.ScreenProbeGather.ScreenTraces.HZBTraversal.RelativeDepthThickness=0.2 r.Lumen.ScreenProbeGather.ShortRangeAO.ScreenSpace.SlopeCompareToleranceScale=4.0 r.Lumen.ScreenProbeGather.ShortRangeAO.ScreenSpace.FoliageOcclusionStrength=1.0 r.Lumen.ScreenProbeGather.ShortRangeAO.MaxMultibounceAlbedo=0.8 r.Lumen.ScreenProbeGather.ShortRangeAO.ApplyDuringIntegration=0 r.Lumen.ScreenProbeGather.RadianceCache.ProbeResolution=64 r.Lumen.ScreenProbeGather.RoughSpecularSamplingMode=1 r.Lumen.ScreenProbeGather.DiffuseIntegralMethod=0 r.Lumen.ScreenProbeGather.Temporal.MaxFramesAccumulated=4 r.Lumen.Reflections.RadianceCache=1 r.Lumen.Reflections.GGXSamplingBias=0.7 r.Lumen.Reflections.HierarchicalScreenTraces.MaxIterations=96 r.Lumen.Reflections.SmoothBias=0.76 r.Lumen.Reflections.MaxRoughnessToTrace=0.63 r.Lumen.Reflections.Temporal.MaxFramesAccumulated=0 r.Lumen.Reflections.DownsampleFactor=0 r.Lumen.Reflections.HiResSurface=1 r.Lumen.Reflections.SampleSceneColorAtHit=1 r.Lumen.Reflections.SpecularScale=0.8 r.Lumen.TranslucencyVolume.MaxRayIntensity=0.62 r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Enable=1 r.Lumen.TranslucencyReflections.FrontLayer.Allow=1 r.SSR.Quality=4 r.SSR.MaxRoughness=1 r.SSR.Stencil=1 r.VolumetricFog.GridPixelSize=7 r.VolumetricFog.GridSizeZ=192 r.VolumetricFog.UpsampleJitterMultiplier=0.55 r.VolumetricCloud.EnableLocalLightsSampling=1 r.VolumetricRenderTarget.Mode=3 r.SSS.Scale=3.5 r.SSS.SampleSet=2 r.SSS.Quality=1 r.SSS.HalfRes=0 r.SSS.Filter=1 r.Water.SingleLayerWater.SupportCloudShadow=1 r.ParallelShadowsNonWholeScene=1

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι, τώρα εγώ...

Είμαι 4 ώρες μέσα στο παιχνίδι. Για όποιον το έχει προχωρήσει, γίνεται πιο ενδιαφέρον ή συνεχίζει να είναι το ίδιο βαρετό; Γιατί πραγματικά, βαρέθηκα. Sorry κι όλας. Δεν είναι καν "Silent Hill" παιχνίδι για εμένα. Το combat είναι κακό. Πολύ. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω.

51 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Το perfomance κυριολεκτικά πέφτει στο μισό στο βιντεο που υπάρχει μέσα στο άρθρο.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βάζεις DLSS και είσαι μια χαρά. Σαν παιχνίδι εστιάζει στα puzzles απ' ότι κατάλαβα και όχι στο combat που είναι κακό. Δεν με τρελαίνει ούτε εμένα προς το παρόν.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Silent Hill f [PC]
Δημοσ.

Ο καιρός έξω σε βάζει στο κλίμα του παιχνιδιού επιτέλους, λολ :D

Εντάξει, το παιχνίδι με τα True Epic settings έγινε πολύ καλύτερο οπτικά και με DLSS Q τρέχει εξαιρετικά. Traversal stutters έχει αλλά καμία σχέση με το χάλι του 2 Remake.

Το exploration είναι rewarding πάντως, σχεδόν σε κάθε γωνίτσα υπάρχει item. Το combat είναι εντελώς basic ακόμα και στα boss fights. Γενικά είναι η γνωστή φόρμουλα των horror, ''πόρτα κλειδωμένη, βρες το τάδε κλειδί'' κλπ.

Δημοσ.
19 hours ago, MSSB said:

Να ρωτήσω κάτι, τώρα εγώ...

Είμαι 4 ώρες μέσα στο παιχνίδι. Για όποιον το έχει προχωρήσει, γίνεται πιο ενδιαφέρον ή συνεχίζει να είναι το ίδιο βαρετό; Γιατί πραγματικά, βαρέθηκα. Sorry κι όλας. Δεν είναι καν "Silent Hill" παιχνίδι για εμένα. Το combat είναι κακό. Πολύ. Όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω.

Το perfomance κυριολεκτικά πέφτει στο μισό στο βιντεο που υπάρχει μέσα στο άρθρο.

ναι φτιάχνει στισ 5.5-6ώρες, μέχρι τότε δεν... μετά γίνεται και SH

  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχω μια 3070ti έχω κάνει τα setting για true epic από ini λογικά το έχει πάρει αν κ παίζω σε 1080p 60fps γιατί τα έχω κλειδώσει με vsync. Πέρα από το combat εμένα μου την σπάει και στα cutscene που τρέχει με 30fps 😅 κανένα κόλπο να το φτιάξουμε κ αυτό υπάρχει;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, MacGyver25 είπε

Έχω μια 3070ti έχω κάνει τα setting για true epic από ini λογικά το έχει πάρει αν κ παίζω σε 1080p 60fps γιατί τα έχω κλειδώσει με vsync. Πέρα από το combat εμένα μου την σπάει και στα cutscene που τρέχει με 30fps 😅 κανένα κόλπο να το φτιάξουμε κ αυτό υπάρχει;

https://www.dsogaming.com/pc-performance-analyses/silent-hill-f-mod-removes-the-30fps-cap-from-the-cut-scenes/

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...