Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά,

Αποφάσισα να ανοίξω καινούργιο θέμα για να πω τον πόνο μου, χωρίς να παρεμβάλλεται μεταξύ των δύο νημάτων για νυκτερινό και παρόχους μιας και πρόκειται για μια αρκετά σύνθετη κατάσταση. 

Θα ξεκινήσω αρχικά από το γεγονός ότι 10/3/22 πραγματοποίησα αίτηση για ένταξη στο νυκτερινό τιμολόγιο και ενώ ήμουν πελάτης της Protergia. Μετά από μήνες τηλεφώνων και παραπόνων από πλευράς μου προς τον ΔΕΔΔΗΕ, τελικώς τοποθετείται νέος ψηφιακός μετρητής στις 23/7/22, διαβεβαιώνοντας με ότι από εκείνη την μέρα θα έχω νυκτερινό (μέχρι και σήμερα, ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ενημερώσει το σύστημα του, όπως μου είπαν οι ίδιοι στο τηλέφωνο, για την εγκατάσταση του μετρητή που έκαναν 23/7!!!). Σε αυτό το σημείο κάνω το λάθος και δεν καταγράφω εγώ τη μέτρηση του παλιού ρολογιού, καθώς μέχρι να κατέβω το είχαν ξηλώσει.

Αμέσως μετά την τοποθέτηση δεν μου εκδίδεται λογαριασμός που να αφορά το διάστημα μέχρι την αλλαγή του ρολογιού, καθώς προφανώς δεν έστειλαν μετρήσεις στον πάροχο. Η επόμενη καταμέτρηση (όπως βλέπω σε έναντι λογαριασμό της Protergia ήταν να γίνει από τον ΔΕΔΔΗΕ 28/9, όπως έμαθα εκ των υστέρων έγινε 27/9).

Πριν όμως από αυτά, στις 6/9/22 και ενώ έχω τοποθετημένο τον νέο ψηφιακό μετρητή με καταγεγραμμένη συνολική κατανάλωση, από εμένα, 618kw (δηλαδή για το διάστημα από 23/7/22 μέχρι και 6/9/22), πραγματοποιώ αίτηση αλλαγής παρόχου στον Ήρων, η οποία και ολοκληρώνεται 12/9/22, οπότε και είμαι πλέον πελάτης του Ήρωνα αναμένοντας τον τελικό εκκαθαριστικό από τον προηγούμενο πάροχο (δηλαδή την Protergia).

Ο προηγούμενος πάροχος (Protergia), εκδίδει 5/10/22 τελικό λογαριασμό -260 ευρώ, με μηδενικές καταναλώσεις  για το διάστημα 30/05/2022 - 12/09/2022 και ενώ η παροχή χρησιμοποιούνταν κανονικά.

Συγκεκριμένα, ο λογαριασμός της Protergia (επισυνάπτεται) αναγράφει ότι η προηγούμενη μέτρηση ήταν 65936kw, η οποία έγινε τον Μαϊο με τον παλαιό μετρητή και είναι σωστή και τελευταία και λανθασμένη προφανώς, μέτρηση 27/9 πάλι 65936kw. Η τελευταία μέτρηση δεν μπορεί να είναι σωστή δεδομένου ότι ο μετρητής πλέον είχε αλλάξει και η μέτρηση που έγινε 27/9 θα έπρεπε να ήταν από τον νέο (ο οποίος ξεκίνησε να μετράει από 0kw και 6/9 που έκανα εγώ αίτηση στον Ήρων είχε καταγράψει 618kw - επισυνάπτεται φωτογραφία).

Τηλεφωνικώς λοιπόν, ο ΔΕΔΔΗΕ μου ανέφερε, ότι μετά την αίτηση που πραγματοποίησα για αλλαγή παρόχου, έκανε μέτρηση ο Ήρων στις 12/9 και κατέγραψε 65936kw (οπότε για αυτό στάλθηκαν αυτές οι μετρήσεις στον προηγούμενο πάροχο), πράγμα ανέφικτο αφού ο μετρητής ήταν πλέον καινούργιος και δεν μπορεί να υπήρχε 12/9 αυτή η ένδειξη. Επιπλέον ο Ήρων στο τηλέφωνο αναφέρει ότι ουδέποτε μέτρησε αυτός, δεν είναι αρμοδιότητα του και απλώς στηρίχθηκε στις μετρήσεις από τον ΔΕΔΔΗΕ  όσο και στη δικιά μου μέτρηση της αίτησης.

Επιπλέον, υπάρχει μια ακόμα ένδειξη μετρητή που αναφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ στα τηλέφωνα που έκανα, αλλά και ο νέος πάροχος, 66578kw, όπου ο ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι αυτή τη μέτρηση την έδωσε ο Ήρων στις 27/9 (που κανονικά μέτραγε ο ΔΕΔΔΗΕ και άλλωστε ο Ήρων δεν θα μπορούσε να τη δώσει αφού όπως είπαμε  27/9 είχα καινούργιο μετρητή) και ο  Ήρων μου ανέφερε ότι η μέτρηση ήταν του ΔΕΔΔΗΕ 802kw(είναι η σωστή αφού 27/9 ήταν ο νέος μετρητής). Κάτι πήγε εξαιρετικά λάθος στην μεταξύ τους επικοινωνία!!

Το πρόβλημα όμως που ανακύπτει αυτή τη στιγμή, είναι ότι δεν έχει τιμολογηθεί σωστά το ποσό του προηγούμενου παρόχου (οπότε αυτά τα ποσά κάποια στιγμή θα ζητηθούν στο μέλλον συσσωρευτικά) και δεύτερον στη νέα προγραμματισμένη μέτρηση που θα κάνει μελλοντικά ο ΔΕΔΔΗΕ λογικά τον ερχόμενο Δεκέμβριο-Ιανουάριο, θα δώσει στον νέο πάροχο (Ήρωνα) μια κατανάλωση η οποία θα αφορά και το διάστημα από 23/7 (που έγινε η τοποθέτηση του νέου μετρητή) μέχρι 12/9 όπου εγώ  δεν ήμουν πελάτης του.

Τέλος ο Ήρων εκδίδει λογαριασμό 25/10 για τις 66578kw που ανέφερα πριν, ενώ έχω άλλο μετρητή.

Επειδή η κατάσταση είναι αρκετά περίπλοκη και υπάρχει παρανόηση, νομίζω ότι έχω καταλήξει στο λάθος το οποίο έχει συμβεί, αλλά θέλω και τη συμβουλή σας.

Θεωρώ λοιπόν, ότι:

1. 23/7/22, που έγινε η αλλαγή μετρητή, ο υπάλληλος που την πραγματοποίησε μέτρησε όντως τότε τις 66578kw και δεν εκδόθηκε ποτέ ο λογαριασμός για το διάστημα από 30/5/22 μέχρι 23/7/22 γιατί δεν εστάλησαν ποτέ οι μετρήσεις (66578kw - 65936kw = 642 kw που αφορούν την Protergia και έπρεπε να μου στείλει λογαριασμό).
2. 6/9/22 πραγματοποιώ την αίτηση αλλαγής παρόχου με τον καινούργιο μετρητή να αναγράφει 618kw, οπότε στις 12/9 που ολοκληρώνεται η αλλαγή παρόχου, θα έπρεπε να μου έρθει ο τελικός λογαριασμός από την Protergia για το διάστημα από 23/7/22 μέχρι 12/9/22 και μέτρηση λίγο πάνω από τις 618kw που μέτρησα εγώ 6/9 (που να περιλαμβάνει και νυχτερινές κιλοβατώρες - αλλά αυτό είναι το λιγότερο σημαντικό σε αυτό το σημείο).
3. Από τις 12/9 και μετά ανήκω στον Ήρων που από εκεί και πέρα θα τιμολογηθούν με βάση την επόμενη μέτρηση που θα γίνει τον Δεκέμβριο.

Ύστερα από το σεντόνι, τι με συμβουλεύετε να κάνω; Πραγματικά σκέφτομαι πολύ σοβαρά, επειδή ο ΔΕΔΔΗΕ τα ρίχνει στον Ήρωνα και ανάποδα, να πάρω τα 260 ευρώ από την Προτέργια και να τα κρατήσω για να τα δώσω αν και εφόσον ξεκαθαρίσουν την κατάσταση. Πραγματικά τους παρακαλάω να πληρώσω αυτά που πρέπει και δεν βοηθάνε. 

 

Πρώτος Λογαριασμός Ήρωνα.pdf Τελικός Λογαριασμός Προτέργια.pdf

Επεξ/σία από kaktos77
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Αποφάσισα να ανοίξω καινούργιο θέμα για να πω τον πόνο μου, χωρίς να παρεμβάλλεται μεταξύ των δύο νημάτων για νυκτερινό και παρόχους μιας και πρόκειται για μια αρκετά σύνθετη κατάσταση. 

Θα ξεκινήσω αρχικά από το γεγονός ότι 10/3/22 πραγματοποίησα αίτηση για ένταξη στο νυκτερινό τιμολόγιο και ενώ ήμουν πελάτης της Protergia. Μετά από μήνες τηλεφώνων και παραπόνων από πλευράς μου προς τον ΔΕΔΔΗΕ, τελικώς τοποθετείται νέος ψηφιακός μετρητής στις 23/7/22, διαβεβαιώνοντας με ότι από εκείνη την μέρα θα έχω νυκτερινό (μέχρι και σήμερα, ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει ενημερώσει το σύστημα του, όπως μου είπαν οι ίδιοι στο τηλέφωνο, για την εγκατάσταση του μετρητή που έκαναν 23/7!!!). Σε αυτό το σημείο κάνω το λάθος και δεν καταγράφω εγώ τη μέτρηση του παλιού ρολογιού, καθώς μέχρι να κατέβω το είχαν ξηλώσει.

Αμέσως μετά την τοποθέτηση δεν μου εκδίδεται λογαριασμός που να αφορά το διάστημα μέχρι την αλλαγή του ρολογιού, καθώς προφανώς δεν έστειλαν μετρήσεις στον πάροχο. Η επόμενη καταμέτρηση (όπως βλέπω σε έναντι λογαριασμό της Protergia ήταν να γίνει από τον ΔΕΔΔΗΕ 28/9, όπως έμαθα εκ των υστέρων έγινε 27/9).

Πριν όμως από αυτά, στις 6/9/22 και ενώ έχω τοποθετημένο τον νέο ψηφιακό μετρητή με καταγεγραμμένη συνολική κατανάλωση, από εμένα, 618kw (δηλαδή για το διάστημα από 23/7/22 μέχρι και 6/9/22), πραγματοποιώ αίτηση αλλαγής παρόχου στον Ήρων, η οποία και ολοκληρώνεται 12/9/22, οπότε και είμαι πλέον πελάτης του Ήρωνα αναμένοντας τον τελικό εκκαθαριστικό από τον προηγούμενο πάροχο (δηλαδή την Protergia).

Ο προηγούμενος πάροχος (Protergia), εκδίδει 5/10/22 τελικό λογαριασμό -260 ευρώ, με μηδενικές καταναλώσεις  για το διάστημα 30/05/2022 - 12/09/2022 και ενώ η παροχή χρησιμοποιούνταν κανονικά.

Συγκεκριμένα, ο λογαριασμός της Protergia (επισυνάπτεται) αναγράφει ότι η προηγούμενη μέτρηση ήταν 65936kw, η οποία έγινε τον Μαϊο με τον παλαιό μετρητή και είναι σωστή και τελευταία και λανθασμένη προφανώς, μέτρηση 27/9 πάλι 65936kw. Η τελευταία μέτρηση δεν μπορεί να είναι σωστή δεδομένου ότι ο μετρητής πλέον είχε αλλάξει και η μέτρηση που έγινε 27/9 θα έπρεπε να ήταν από τον νέο (ο οποίος ξεκίνησε να μετράει από 0kw και 6/9 που έκανα εγώ αίτηση στον Ήρων είχε καταγράψει 618kw - επισυνάπτεται φωτογραφία).

Τηλεφωνικώς λοιπόν, ο ΔΕΔΔΗΕ μου ανέφερε, ότι μετά την αίτηση που πραγματοποίησα για αλλαγή παρόχου, έκανε μέτρηση ο Ήρων στις 12/9 και κατέγραψε 65936kw (οπότε για αυτό στάλθηκαν αυτές οι μετρήσεις στον προηγούμενο πάροχο), πράγμα ανέφικτο αφού ο μετρητής ήταν πλέον καινούργιος και δεν μπορεί να υπήρχε 12/9 αυτή η ένδειξη. Επιπλέον ο Ήρων στο τηλέφωνο αναφέρει ότι ουδέποτε μέτρησε αυτός, δεν είναι αρμοδιότητα του και απλώς στηρίχθηκε στις μετρήσεις από τον ΔΕΔΔΗΕ  όσο και στη δικιά μου μέτρηση της αίτησης.

Επιπλέον, υπάρχει μια ακόμα ένδειξη μετρητή που αναφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ στα τηλέφωνα που έκανα, αλλά και ο νέος πάροχος, 66578kw, όπου ο ΔΕΔΔΗΕ λέει ότι αυτή τη μέτρηση την έδωσε ο Ήρων στις 27/9 (που κανονικά μέτραγε ο ΔΕΔΔΗΕ και άλλωστε ο Ήρων δεν θα μπορούσε να τη δώσει αφού όπως είπαμε  27/9 είχα καινούργιο μετρητή) και ο  Ήρων μου ανέφερε ότι η μέτρηση ήταν του ΔΕΔΔΗΕ 802kw(είναι η σωστή αφού 27/9 ήταν ο νέος μετρητής). Κάτι πήγε εξαιρετικά λάθος στην μεταξύ τους επικοινωνία!!

Το πρόβλημα όμως που ανακύπτει αυτή τη στιγμή, είναι ότι δεν έχει τιμολογηθεί σωστά το ποσό του προηγούμενου παρόχου (οπότε αυτά τα ποσά κάποια στιγμή θα ζητηθούν στο μέλλον συσσωρευτικά) και δεύτερον στη νέα προγραμματισμένη μέτρηση που θα κάνει μελλοντικά ο ΔΕΔΔΗΕ λογικά τον ερχόμενο Δεκέμβριο-Ιανουάριο, θα δώσει στον νέο πάροχο (Ήρωνα) μια κατανάλωση η οποία θα αφορά και το διάστημα από 23/7 (που έγινε η τοποθέτηση του νέου μετρητή) μέχρι 12/9 όπου εγώ  δεν ήμουν πελάτης του.

Τέλος ο Ήρων εκδίδει λογαριασμό 25/10 για τις 66578kw που ανέφερα πριν, ενώ έχω άλλο μετρητή.

Επειδή η κατάσταση είναι αρκετά περίπλοκη και υπάρχει παρανόηση, νομίζω ότι έχω καταλήξει στο λάθος το οποίο έχει συμβεί, αλλά θέλω και τη συμβουλή σας.

Θεωρώ λοιπόν, ότι:

1. 23/7/22, που έγινε η αλλαγή μετρητή, ο υπάλληλος που την πραγματοποίησε μέτρησε όντως τότε τις 66578kw και δεν εκδόθηκε ποτέ ο λογαριασμός για το διάστημα από 30/5/22 μέχρι 23/7/22 γιατί δεν εστάλησαν ποτέ οι μετρήσεις (66578kw - 65936kw = 642 kw που αφορούν την Protergia και έπρεπε να μου στείλει λογαριασμό).
2. 6/9/22 πραγματοποιώ την αίτηση αλλαγής παρόχου με τον καινούργιο μετρητή να αναγράφει 618kw, οπότε στις 12/9 που ολοκληρώνεται η αλλαγή παρόχου, θα έπρεπε να μου έρθει ο τελικός λογαριασμός από την Protergia για το διάστημα από 23/7/22 μέχρι 12/9/22 και μέτρηση λίγο πάνω από τις 618kw που μέτρησα εγώ 6/9 (που να περιλαμβάνει και νυχτερινές κιλοβατώρες - αλλά αυτό είναι το λιγότερο σημαντικό σε αυτό το σημείο).
3. Από τις 12/9 και μετά ανήκω στον Ήρων που από εκεί και πέρα θα τιμολογηθούν με βάση την επόμενη μέτρηση που θα γίνει τον Δεκέμβριο.

Ύστερα από το σεντόνι, τι με συμβουλεύετε να κάνω; Πραγματικά σκέφτομαι πολύ σοβαρά, επειδή ο ΔΕΔΔΗΕ τα ρίχνει στον Ήρωνα και ανάποδα, να πάρω τα 260 ευρώ από την Προτέργια και να τα κρατήσω για να τα δώσω αν και εφόσον ξεκαθαρίσουν την κατάσταση. Πραγματικά τους παρακαλάω να πληρώσω αυτά που πρέπει και δεν βοηθάνε. 

 

Πρώτος Λογαριασμός Ήρωνα.pdf 1.77 MB · 3 downloads Τελικός Λογαριασμός Προτέργια.pdf 225.56 kB · 2 downloads

Καλησπέρα.. Να το ψάξεις λιγο με τον Δεδδηε.. Να δεις τις μετρήσεις που έχει δώσει σε κάθε παροχο.. Και να δεις τις μετρήσεις όταν αφαιρέθηκε ο μετρητής.. Στείλε  όμως email για να σου απαντήσουν.. Σε ποια περιοχη του Δεδδηε ανήκεις;

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, takoulou είπε

Καλησπέρα.. Να το ψάξεις λιγο με τον Δεδδηε.. Να δεις τις μετρήσεις που έχει δώσει σε κάθε παροχο.. Και να δεις τις μετρήσεις όταν αφαιρέθηκε ο μετρητής.. Στείλε  όμως email για να σου απαντήσουν.. Σε ποια περιοχη του Δεδδηε ανήκεις;

Νομίζω ότι είναι πρόβλημα το οποίο ξεκινάει και τελειώνει στον ΔΕΔΔΗΕ. Επιμένει όμως ότι τις μετρήσεις όταν πήγα στον Ήρων τις έκανε ο Ήρων. Εγώ πρώτη φορά ακούω να μετράει ο πάροχος. Ισχύει αυτό;

Έχω στείλει εδώ και 1.5 εβδομάδα email στο [email protected] και στο [email protected], ανήκω στον ΔΕΔΔΗΕ της Καλλιθέας και μάντεψε...ούτε που απάντησαν.

Δημοσ.

σαχλαμαρες λεει ο δεδδηε, οι παροχοι δε κανουν μετρησεις. Προφανως ο Δεδδηε εχει "χασει" την αλλαγη μετρητη και στηριζεται στις μετρησεις που εδωσες εσυ στους παροχους. Κυνηγας τον ΔΕΔΔΗΕ, παντα εγγραφως, και μεσω ΡΑΕ

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Νομίζω ότι είναι πρόβλημα το οποίο ξεκινάει και τελειώνει στον ΔΕΔΔΗΕ. Επιμένει όμως ότι τις μετρήσεις όταν πήγα στον Ήρων τις έκανε ο Ήρων. Εγώ πρώτη φορά ακούω να μετράει ο πάροχος. Ισχύει αυτό;

Έχω στείλει εδώ και 1.5 εβδομάδα email στο [email protected] και στο [email protected], ανήκω στον ΔΕΔΔΗΕ της Καλλιθέας και μάντεψε...ούτε που απάντησαν.

Εδώ στην περιοχη της Αττικής οι αλλαγές παροχων γίνονται από τον Δεδδηε...Δεν δίνει ένδειξη ο παροχος.. Αλλά αυτή που θα  παρει ο τεχνικος. Που αναγράφεται ποτε πηγε.. Για ρώτησε το..  Πάρε τηλέφωνο.. Και περιμενε απαντήσεις.. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατι παρόμοιο ειχα και εγω με την αλλαγη μετρητη, αλλα εγω ειχα ολες τις ενδείξεις και ημουν στην δεη.

Εν ολίγοις, η λύση και η επιστροφή καποιων λογαριασμών που δεν πληρωσα γιατι ηταν αλλα αντι αλλων ηρθε μετα απο την καταγγελία που εκανα.

Ξεκινα λοιπον τις καταγγελίες. 

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, kaktos77 είπε

Νομίζω ότι είναι πρόβλημα το οποίο ξεκινάει και τελειώνει στον ΔΕΔΔΗΕ. Επιμένει όμως ότι τις μετρήσεις όταν πήγα στον Ήρων τις έκανε ο Ήρων. Εγώ πρώτη φορά ακούω να μετράει ο πάροχος. Ισχύει αυτό;

Έχω στείλει εδώ και 1.5 εβδομάδα email στο [email protected] και στο [email protected], ανήκω στον ΔΕΔΔΗΕ της Καλλιθέας και μάντεψε...ούτε που απάντησαν.

Θα σου απαντήσουν.. Αλλά όχι γρήγορα.. Είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν.. Στείλε και κανέναν προϊστάμενο της Καλλιθέας.. Μπες στο Δεδδηε περιοχη Αττικής.. 

  • Like 1
Δημοσ.

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά. Υποβάλλω τώρα αίτημα μέσω του myrae και θα μιλήσω και με προϊστάμενο στον ΔΕΔΔΗΕ Καλλιθέας.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, kaktos77 είπε

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά. Υποβάλλω τώρα αίτημα μέσω του myrae και θα μιλήσω και με προϊστάμενο στον ΔΕΔΔΗΕ Καλλιθέας.

...και μην ξεχασεις να ζητήσεις την τελευταία ένδειξη του ξηλωμένου μετρητή απο τον δεδδηε

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...