Προς το περιεχόμενο

Το νέο Prius (2023) της Toyota είναι οικονομικότερο σε κατανάλωση καυσίμου από την περασμένη γενιά


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, korakios είπε

δεν έχει και πολύ λογική να πάρει κάποιος ηλεκτρικό για να κάνει οικονομία στο καύσιμο , αν θέλει να κάνει οικονομία βάζει κάτω και το κόστος απόκτησης και συντήρησης , όχι μόνο το καύσιμο

Ανάλογα. Εάν ένα Peugeot 3008/Tucson diesel έχει 34.000€ και ένα ηλεκτρικό ID 4 με την 80kWh μπαταρία έχει 40.000€ (με την επιδότηση) τότε έχουμε : 6lt/100χλμ τα θερμικά = 12€ και 15kWh/100χλμ τα ηλεκτρικά = 3,5€. 

Βάλε ότι δεν έχεις σέρβις στην μηχανή που στην πορεία (10ετία) θα βγει αρκετά κοστοβόρο.

Έναν κανείς περίπου 20.000χλμ τον χρόνο, γλιτώνεις περίπου 1700€ από καύσιμο, βάλε και 250 από σέρβις πάμε στα 1950€/χρόνο. Σε 3 χρόνια έχεις πάρει πίσω την διαφορά αγοράς και από εκεί και πέρα είσαι μόνο κέρδος.  

Για την μπαταρία τώρα, εάν ακολουθείς το 20% - 80% όριο φόρτισης και ελάχιστες φορτίσεις σε rapid chargers μιλάμε για εφόρου ζωής (του αυτοκινήτου) μπαταρία.

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ανάλογα. Εάν ένα Peugeot 3008/Tucson diesel έχει 34.000€

θα το πάρει γιατί γουστάρει , δε νομίζω να κάτσει να κοιτά το πόσο καίει , αν όντως , τότε είναι κλασσικός Ελληνάρας που δε βγαίνει και θέλει 34 χιλιάρικα αμάξι με μόνιμα λαμπάκι ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, korakios είπε

θα το πάρει γιατί γουστάρει , δε νομίζω να κάτσει να κοιτά το πόσο καίει , αν όντως , τότε είναι κλασσικός Ελληνάρας που δε βγαίνει και θέλει 34 χιλιάρικα αμάξι με μόνιμα λαμπάκι ....

Δεν κατάλαβα την απάντηση.
Μίλησες για κόστη και σου απάντησα για ένα αμάξι που έχουν παρά παρά πολλοί οικογενειάρχες, πως πάνε τα κόστη και ότι συμφέρει το ηλεκτρικό.  
 

Και 15.000€ διαφορά να ειχαν, πάλι συμφέρει το ηλεκτρικό σε βάθος χρόνου.  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχα για 1+ μηνα το 1ης γενιάς prius....οσο και να το πατούσα ποτέ μα ποτέ δεν είδα κατανάλωση πάνω απο 6.5 λίτρα/100.... είχα πάθει πλάκα τότε με την κατανάλωση του...σε μια καθημερινή απόσταση σπίτι -δουλεια (36χλμ) είχα μέση κατανάλωση 4.7...ακομα μου έχει μείνει...αν με το καινούριο το ρίξουν στα 4λιτρα και με μια καλή τιμή αγοράς θα είναι πολύ οικονομικό και προσιτό...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Δεν κατάλαβα την απάντηση.
Μίλησες για κόστη και σου απάντησα για ένα αμάξι που έχουν παρά παρά πολλοί οικογενειάρχες, πως πάνε τα κόστη και ότι συμφέρει το ηλεκτρικό.  

εγώ μίλησα για οικονομία , τα 34+ χιλιάρικα δεν είναι οικονομικά για την πλειοψηφία , όποιος τα έχει δε θα ασχοληθεί με 2χιλιαρικάκια τζίνας για να πάει στα 40 , αλλά για πρακτικότητα, βέβαια σίγουρα θα έχει και πάρκινγκ δικό του αλλά δε νομίζω να βάλει σκοτούρα στο κεφάλι του πότε θα το φορτίζει , ούτε θα κοιτά χάρτες για το που θα φορτίσει σε ταξίδι και πόσες στάσεις θα κάνει .

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Ανάλογα. Εάν ένα Peugeot 3008/Tucson diesel έχει 34.000€ και ένα ηλεκτρικό ID 4 με την 80kWh μπαταρία έχει 40.000€ (με την επιδότηση) τότε έχουμε : 6lt/100χλμ τα θερμικά = 12€ και 15kWh/100χλμ τα ηλεκτρικά = 4,5€. 

Βάλε ότι δεν έχεις σέρβις στην μηχανή που στην πορεία (10ετία) θα βγει αρκετά κοστοβόρο.

Έναν κανείς περίπου 20.000χλμ τον χρόνο, γλιτώνεις περίπου 1500€ τον χρόνο από καύσιμο, βάλε και 250 από σέρβις πάμε στα 1750€/χρόνο. Σε 3,5 χρόνια έχεις πάρει πίσω την διαφορά αγοράς και από εκεί και πέρα είσαι μόνο κέρδος.  

Για την μπαταρία τώρα, εάν ακολουθείς το 20% - 80% όριο φόρτισης και ελάχιστες φορτίσεις σε rapid chargers μιλάμε για εφόρου ζωής (του αυτοκινήτου) μπαταρία.

Τη συντήρηση όμως δε μου την υπολογίζεις σωστά. Φρένα; Ψυκτικά; Λάστιχα; Μία χαρά έχουν και τα ηλεκτρικά τη συντηρησούλα τους. Ιμάντες (στα καινούρια στα 100+ χλμ, που είναι και το μοναδικό "μεγάλο" έξοδο), μπουζί και λάδια δεν έχουν μόνο.

Κατά τ' άλλα ναι, θεωρώ ότι είσαι αρκετά κοντά στην πραγματικότητα. Για πιο κοντά πρέπει να κάτσεις να τα ψάξεις υπερ-αναλυτικά, να δεις αν σε συμφέρει συγκεκριμένο όχημα vs συγκεκριμένο όχημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, ultraxmode είπε

Έχω κολλητό με CHR. 6.8 l/100km  Σίγουρα παίζει ρόλο κ ο τρόπος οδήγησης, αλλά και πάλι... 

 

Ααα άμα το λέει ο κολλητός έτσι είναι. Και στη στατιστική από τα πρώτα πράγματα που μαθαίναμε είναι ότι το δείγμα πρέπει να είναι αντιπροσωπευτικό.

Και γω έχω ένα κολλητό που λες με multijet 1.3, έχει ταξιδέψει με 7.2 λίτρα στα 100, άσε, και μετά σου λένε κάποιοι "κάτοχοι" ότι είναι οικονομικό μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά όσοι γράφετε για την κατανάλωση απλά δεν ξέρετε τι λέτε. Ο άλλος γράφει ότι θα έχει κατανάλωση 7Ι 100χλμ. Ρε που πάτε και τα βρίσκετε όλα αυτά; Ένα θα σας πω. Έτυχε λοιπόν μια φορά να μπω σε ταξί Prius και επειδή είχα ακούσει για την κατανάλωση τους είπα να ρωτήσω τον ταξιτζή να μου πει την άποψή του. Ε, λοιπόν μου είπε ότι δεν έχει οδηγήσει άλλο αμάξι με λιγότερη κατανάλωση και ότι είχε μετανιώσει που τόσα χρόνια δεν έπαιρνε Prius. Μου έδειξε λοιπόν το κοντέρ εκείνη την στιγμή και έγραφε 3.7Ι ανά 100χλμ!!! Το μόνο αρνητικό και αυτό γιατί κάνει πολλά χιλιόμετρα είναι ότι η μπαταρία ήθελε αλλαγή κάθε 2 χρόνια ή ένα δεν θυμάμαι. Και μιλάμε για ταξιτζή που είναι όλη την ημέρα στους δρόμους. Το ΑΠΟΛΥΤΟ benchmark. Οπότε όσοι μιλάτε και μου γράφετε για κατανάλωση δεν ξέρετε απλά τι λέτε. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον ταρίφα πως μιλούσε για το Prius του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Haldol είπε

Τη συντήρηση όμως δε μου την υπολογίζεις σωστά. Φρένα; Ψυκτικά; Λάστιχα; Μία χαρά έχουν και τα ηλεκτρικά τη συντηρησούλα τους. Ιμάντες (στα καινούρια στα 100+ χλμ, που είναι και το μοναδικό "μεγάλο" έξοδο), μπουζί και λάδια δεν έχουν μόνο.

Κατά τ' άλλα ναι, θεωρώ ότι είσαι αρκετά κοντά στην πραγματικότητα. Για πιο κοντά πρέπει να κάτσεις να τα ψάξεις υπερ-αναλυτικά, να δεις αν σε συμφέρει συγκεκριμένο όχημα vs συγκεκριμένο όχημα.

Οκ ναι, έχεις βέβαια και κάτι έξοδα τύπου δίσκο πλατό ή αλλά μηχανικά θέματα. 

Λάστιχα έχουν και τα δυο, δεν τα υπολογίζουμε, φρένα όχι τόσο συχνά μιας και φρενάρουν κυρίως με την μηχανή.

Με το ηλεκτρικό ίσως βρεις και δωρεάν φορτίσεις, τώρα έχει στα  Σείριος που είναι περίπου 50χλμ από Αθήνα, εντελώς δωρεάν. Προσωπικά έχει και η εταιρία που δουλεύω 4 φορτιστές εντελώς δωρεάν φυσικά για το προσωπικό.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μπαταρία 13,6 kWh που έχει φτάνει μόνο για να πας να πάρεις τσιγάρα απέναντι στο περίπτερο... Ασε μας ρε TOYOTA που θα δωσω 35000 ευρω για την απλη εκδοση ενω μπορώ να πάρω ηλεκτρικό με τα ιδια χρήματα.

Επεξ/σία από dream21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, korakios είπε

εγώ μίλησα για οικονομία , τα 34+ χιλιάρικα δεν είναι οικονομικά για την πλειοψηφία , όποιος τα έχει δε θα ασχοληθεί με 2χιλιαρικάκια τζίνας για να πάει στα 40 , αλλά για πρακτικότητα, βέβαια σίγουρα θα έχει και πάρκινγκ δικό του αλλά δε νομίζω να βάλει σκοτούρα στο κεφάλι του πότε θα το φορτίζει , ούτε θα κοιτά χάρτες για το που θα φορτίσει σε ταξίδι και πόσες στάσεις θα κάνει .

Μα και το Prius τόσο θα έχει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω το τελευταιο yaris hybrid εδω και ενα χρονο και μπορω να πω τα παρακατω:

Η πραγματικη καταναλωση ειναι κατι πολυπαραγωντικο. Οι μπαταριες εχουν καλυτερη αποδοση σε ζεστο κλιμα και θα παρατηρησετε βελτιωση στην καταναλωση βενζινης τους θερμοτερους μηνες. Η διαφορα αναμεσα σε χειμωνα και καλοκαιρι μπορει να ειναι μεχρι και 1 λιτρο στα 100 χιλιομετρα και αυτο εχει να κανει με την αποδοση της μπαταριας αλλα και με την αναγκη του κινητηρα να παραμεινει ζεστος για το καλοριφερ τους χειμερινους μηνες.

Απο την αλλη η χρηση aircondition το καλοκαιρι δεν αυξανει την καταναλωση οπως στα βενζινοκινητα γιατι ο κομπρεσορας ειναι ηλεκτρικος.

Ο τροπος οδηγησης παιζει τεραστιο ρολο. Δεν μπορει να περιμενει κανεις να πηγαινει με το γκαζι στα πατωματα και να περιμενει χαμηλη καταναλωση.

Η διαδρομη επισης παιζει ρολο. Μενω φαληρο και δουλευω αγιο στεφανο. Τρωω κινηση στο ανεβα και στο κατεβα και εχω την δυνατοτητα να κινηθω με 100+ χιλιομετρα και στις 2 διαδρομες. Παρ'ολα αυτα τα πρωινα που παω αγιο στεφανο εχω 4,5λιτρα στα 100 ενω στην επιστροφη 1,9 στα 100. Αυτο ωφειλεται στην πιο κατηφορικη διαδρομη της επιστροφης, στο οτι δεν βιαζομαι να γυρισω σπιτι (ενω το πρωι παντα βιαζομαι με αποτελεσμα να οδηγω πιο αποτομα), και στην συνηθως καλυτερη θερμοκρασία του περιβαλλοντος σε σχεση με το πρωι.

Κατα μεσο ορο το yaris καιει 3,5 λιτρα στα 100  τους ζεστους μηνες και 4.2 τον χειμωνα. Απο τον Νοεμβριο του 21 μεχρι σημερα η μεση καταναλωση ειναι 3,7 στα 100. Με 30 λιτρα κανω 800 χιλιομετρα. Με το κορσα που ειχα παλιοτερα εκανα στην καλυτερη 650 χιλιομετρα με  37 λιτρα. Ιδιος οδηγος, ιδιες διαδρομες, αλλη τεχνολογια.

Αν ειχα καινουργιο βενζινοκινητο ιδιας κατηγοριας θα ημουν στα 6λιτρα στα 100. Αυτα τα 2.3 που κερδιζω στα 100, τα βαζω κατω και λεω..ποσα χιλιομετρα κανω τον χρονο? Περιπου 20000...ποσα λιτρα γλιτώνω? Περιπου 450 τον χρονο. Αρα κοντα στο χιλιαρικο την χρονια. Αν εκανα τα μισα χιλιομετρα θα κερδιζα τα μισα χρηματα σε σχεση με ενα αυτοκινητο ιδιας κατηγοριας.

Επισης υπολογιζω τις μικροτερες φθορες. Στα 20000 χιλιομετρα τα μισα ειναι με μπαταρια. Ο κινητηρας εχει κανει 10000. Τα φρενα λειτουργουν διαφορετικα γιατι συμβαλλουν στην φορτιση της μπαταριας, αρα η φθορα τους ειναι μικροτερη. Αυτα ειναι μικρα παραδειγματα εξοικονομησης συγκριτικα με συμβατικο. Αλλα στο συνολο θα διαπιστωσει κανεις οτι το ωφελος μπορει να φτασει κοντα στα 1500 ευρω τον χρονο αν συνυπολογισει το μικροτερο κοστος συντηρησης.

Τα υβριδικα ειναι περιπου στα +3 χιλιαρικα συγκριτικα με τα μη υβριδικα. Με τα χιλιομετρα που νανω στην 2ετια εχω κανει αποσβεση, ααααντε στην 3έτια.

Η toyota δινει εγγυηση για την μπαταρια 10 χρονια...

Και ολα αυτα χωρις να συνυπολογισει κανεις ποσο πιο οικολογικο ειναι το υβριδικο σε σχεση με κινητηρες εσωτερικης καυσης.

Σιγουρα το chr θα καψει παραπάνω απο το yaris αλλα συγκριτικα με τον αντιστοιχο chr του ανταγωνιστη θα καιει λιγοτερο. 

Η συγκριση υβριδικου με ηλεκτρικο ειναι δυσκολη καθως μπαινουν και αλλοι παραγοντες στο παιχνιδι. Οπως ο χρονος φορτισης, οι λιγοι σταθμοι φορτισης, το αγχος της αυτονομιας σε μεγαλα ταξιδια, το κοστος της φορτισης την εποχη που ζουμε κτλ.

Ο καθενας μπορει να κανει την ερευνα του και να πάρει οτι του ταιριαζει περισσοτερο. 

Επεξ/σία από desosav
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...