Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ΠΕΡΙΣ 1416 είπε

Όσοι έχετε εμπειρία ή κάποια άποψη, απαντήστε ελεύθερα

Πρεπει να στειλεις στην εξυπηρετηση ( ο θεος να την κανει ) της VENDORA για να σε καθοδηγησουν.

Εχουν βελτιωθει καπως σε αυτο το κομματι,εχουν προσθεσει την επιλογη refund και να κρατησει ο αλλος το αντικειμενο,αλλα νομιζω οτι δεν εχει επιλογη partial refund σε αυτο.
Εχεις κανει αιτημα επιστροφης;

  • Απαντ. 302
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, StamTheMan είπε

Πρεπει να στειλεις στην εξυπηρετηση ( ο θεος να την κανει ) της VENDORA για να σε καθοδηγησουν.

Εχουν βελτιωθει καπως σε αυτο το κομματι,εχουν προσθεσει την επιλογη refund και να κρατησει ο αλλος το αντικειμενο,αλλα νομιζω οτι δεν εχει επιλογη partial refund σε αυτο.
Εχεις κανει αιτημα επιστροφης;

Δεν έχω κάνει ακόμη, γιατι αναμένω απάντηση από το τμήμα εξυπηρέτησης της Vendora. Ωστόσο, έχω συνεννοηθεί με τον πωλητή και μου έχει προτείνει επιστροφή του ελαττωματικού αντικειμένου και επιστροφή των χρημάτων αυτού. Είναι η μόνη φορά που κρατάω το στάδιο της Έγκρισης τόσο καιρό ανοιχτό. Γενικά συνηθίζω να ελέγχω τα αντικείμενα τη μέρα που τα παραλαμβάνω για να λαμβάνει και ο πωλητής τη πληρωμή του άμεσα.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, ΠΕΡΙΣ 1416 είπε

Δεν έχω κάνει ακόμη, γιατι αναμένω απάντηση από το τμήμα εξυπηρέτησης της Vendora. Ωστόσο, έχω συνεννοηθεί με τον πωλητή και μου έχει προτείνει επιστροφή του ελαττωματικού αντικειμένου και επιστροφή των χρημάτων αυτού. Είναι η μόνη φορά που κρατάω το στάδιο της Έγκρισης τόσο καιρό ανοιχτό. Γενικά συνηθίζω να ελέγχω τα αντικείμενα τη μέρα που τα παραλαμβάνω για να λαμβάνει και ο πωλητής τη πληρωμή του άμεσα.

κανε αιτημα απορριψης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...