Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, panagiotis1988 είπε

Πριν από 20 σχεδόν χρόνια που μας έκαναν αναπάντητες κλήσεις με απόκρυψη στο σταθερό κάθε βράδυ από τις 12πμ έως τις 3πμ και βάλαμε εισαγγελέα μια χαρά μας βρήκε ποιος μας έκανε αναπάντητες.

Προφανώς ζητήθηκε στον ΟΤΕ  και μπήκε συλληπτικό και κατέγραφε από την στιγμή που μπήκε και μετά.

Δεν χρειάζονταν καν εισαγγελέας για να μπεί... μια αίτηση στον ΟΤΕ και αφού πλήρωνες το κόστος του, έμπαινε αρχικά για 5 ημέρες και μετά μπορούσες να ζητήσεις παράταση

Ο νόμος που υποχρεώνει τους παρόχους και ορίζει το χρονικό διάστημα που θα τηρούν αρχεία εξερχόμενης κίνησης είναι πολύ μεταγενέστερος

Επεξ/σία από teot
  • Απαντ. 51
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, DrLo είπε

Αυτό είναι λίγο σαν να λες "δε θέλω οι πελάτες μου να κρατήσουν το ΑΦΜ μου"

Τους πελάτες σου θα πρέπει να τους πέρνεις από το τηλέφωνο που φαίνεται στα στοιχεία της επιχείρησής σου. Γι αυτό το λόγο υπάρχει στα στοιχεία επιχείρησης.

 

οτι λεει ο poulinos.

Δεν δουλεύω σε παροχο αλλα σε εταιρεία πληροφορικής
Ο πελάτης έχει τα στοιχειά απο το service της εταιρείας μου. Εκει πρέπει να επικοινωνήσει αν χρειαστεί κάτι ώστε να καταγράφει.
αν παίρνουν εμένα κατευθείαν, συνήθως δεν καταγράφετε η κλίση γιατί δεν μπαίνουν στον κόπο αν ενημερώσουν μετά και είναι δύσκολο να του πω δεν σου απαντάω.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, poulinos είπε

λογικα κατι σαν vpn κανουν. ή μπορει να εχουν ζητησει κατι διαφορετικο απο τον παροχο.καλη φαση αυτο.

 

Το εχει η Acs στην πόλη μου.... με έχουν καλέσει τελευταία φορά πριν μια εβδομάδα

Δημοσ.
56 minutes ago, teot said:

Το εχει η Acs στην πόλη μου.... με έχουν καλέσει τελευταία φορά πριν μια εβδομάδα

ειναι ωραια λυση πραγματι.γλυτωνει και ο τεχνικος τα τον πρηξουν .αν και αν καποιος ειναι Courier ειναι πιο δυσκολο να τον καλεσει πισω καποιος μετα αφου απλα παραδιδει το δεμα.το κακο ειναι οτι αμα ο πελατης δεν το προλαβει το τηλεφωνο μεχρι να καλεσεις πισω να δεις ποιο τις που παει θα εχει φυγει. αλλα ειναι καλο διοτι δεν βλεπεις ενα ασχετο κινητο που δεν το ξερεις αλλα βλεπεις ενα τηλεφωνο που αν το googlareis θα ξερεις κατευθειαν ποιος σε πηρε.

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, poulinos είπε

αν και αν καποιος ειναι Courier ειναι πιο δυσκολο να τον καλεσει πισω καποιος μετα αφου απλα παραδιδει το δεμα.το κακο ειναι οτι αμα ο πελατης δεν το προλαβει το τηλεφωνο μεχρι να καλεσεις πισω να δεις ποιο τις που παει θα εχει φυγει. αλλα ειναι καλο διοτι δεν βλεπεις ενα ασχετο κινητο που δεν το ξερεις αλλα βλεπεις ενα τηλεφωνο που αν το googlareis θα ξερεις κατευθειαν ποιος σε πηρε.

Σαν κουριερ,συχνα συναντουσα το παρακατω.
Οταν για καποιο λογο επρεπε να καλεσω τον πελατη ( δεν ειχε κουδουνι ή ηταν "αγνωστη" η διευθυνση ),η πλειοψηφια αυτων που δεν απαντουσαν ( μπορει να επαιρνα και 2 φορες )  με επαιρνε πισω ΑΦΟΥ τους στειλω sms ( που ειχα

Δεν ηταν δλδ οτι δεν προλαβαιναν,ηταν οτι εβλεπαν αγνωστο νουμερο και δεν απαντουσαν.
Κατι τετοιο ( το τηλεφωνικο κεντρο ) θα βοηθουσε τετοιες καταστασεις,γιατι θα απαντουσαν απευθειας οσοι ειχαν προνοησει να εχουν το τηλεφωνο της εταιριας.Μιλαμε φυσικα για ατομα που εχουν συχνα παρε δωσε με κουριερ.

 

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, poulinos είπε

λογικα κατι σαν vpn κανουν. ή μπορει να εχουν ζητησει κατι διαφορετικο απο τον παροχο.καλη φαση αυτο.

αλλο λεμε. η εταιρεια παιρνει τηλεφωνο τον πελατη ναι γεια σας αυριο 12 ο τεχνικος θα ειναι εκει. πας εκει και δεν βρισκεις το σπιτι και θες να μιλησεις με τον πελατη για που ακριβως ειναι. ή θα κανεις το χαλασμενο τηλεφωνο  με την εταιρεια να σε βαλει conference ή θα παρεις εσυ απο το κινητο σου. ή εκτος αν κανεις αυτο που εγραψε ο φιλος πιο πανω. αν παρεις με αποκρυψη ο πελατης μπορει να μην το σηκωσει.αν παρεις  χωρις μπορει ο πελατης να κρατησει το τηλεφωνο σου και μετα να σε πρηζει οτι α εχω θεμα θα ερθεις να το δεις .για να γλυτωσει να καλεσει πχ τον παροχο. εννοειται του λες οτι καλεσε τον παροχο αλλα ειναι σπαστικο να σε καλει εσενα. μπορει να εισαι σε αδεια να κοιμασαι και δεν ξερω τι αλλο.και δυστυχως υπαρχουν πολλοι πελατες με αυτο το μυαλο. εδω σε πελατη μου ειπε χυμα οτι πηρα το 13888 και εψαξα για να σε βρω. δεν παει καλα ο κοσμος γενικα.

ακριβώς αυτό. Την έχω πατήσει με αυτό τον τρόπο. Έχει ο άλλος το τηλέφωνο σου και βαράει όποτε θέλει.

Και οι περισσότεροι όταν είναι να κάνουν τη δουλειά τους δεν υπολογίζουν τίποτα.

Εγώ βρήκα αλλιώς τη λύση βέβαια. voip με καταχωρημένο το νούμερο της επιχείρησης. έτσι όταν καλώ φαίνεται το κεντρικό νούμερο.

επίσης γελάω με κάτι τέτοια θέματα, που καλούν σε κάποιον με απόκρυψη και κάνει λες και είναι το σημαντικότερο πράγμα στον κόσμο. get a life ρε μάγκες που λένε, τι ασχολείστε. σας πήρε κάποιος με απόκρυψη και κάτι τρέχει στα γύφτικα

  • Confused 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, StamTheMan είπε

Σαν κουριερ,συχνα συναντουσα το παρακατω.
Οταν για καποιο λογο επρεπε να καλεσω τον πελατη ( δεν ειχε κουδουνι ή ηταν "αγνωστη" η διευθυνση ),η πλειοψηφια αυτων που δεν απαντουσαν ( μπορει να επαιρνα και 2 φορες )  με επαιρνε πισω ΑΦΟΥ τους στειλω sms ( που ειχα

Δεν ηταν δλδ οτι δεν προλαβαιναν,ηταν οτι εβλεπαν αγνωστο νουμερο και δεν απαντουσαν.
Κατι τετοιο ( το τηλεφωνικο κεντρο ) θα βοηθουσε τετοιες καταστασεις,γιατι θα απαντουσαν απευθειας οσοι ειχαν προνοησει να εχουν το τηλεφωνο της εταιριας.Μιλαμε φυσικα για ατομα που εχουν συχνα παρε δωσε με κουριερ.

 

 

Αν είναι καταχωρημένο το τηλέφωνο της εταιρίας στο google τότε σου βγαίνει η επωνυμία της εταιρίας όταν δέχεσαι κλήση (σε android ,σε apple δεν ξέρω)

Δημοσ.
Στις 15/1/2023 στις 5:22 ΜΜ, teot είπε

Έχω δει τελευταία σε courier  να καλεί ο διανομέας μέσω του τηλεφωνικού τους κέντρου και να φαίνεται ο αρίθμός του κέντρου τους.

Και με την ευκαιρία να το πω  για μια άλλη φορά ...τελευταία ... αρχείο εισερχομένων κλήσεων δεν τηρεί κανένας πάροχος. 

Αυτο που είναι υποχρεωμένοι να τηρούν είναι το αρχείο εξερχόμενης κίνησης.

Με 35 χρόνια ενασχόλησης σε αντικείμενο που περιελάμβανε και αυτό, κάτι γνωρίζω....

Αρχειο εισερχομενων με αυτη την ονομασια και σημειο αναφορας τον δεκτη της κλησης ισως να μην κραταει... Παρ'ολα αυτα, η εισερχομενη κληση προς εσενα ειναι ταυτοχρονα εξερχομενη καποιου αλλου, η οποια διατηρειται σε αρχειο, οποτε αν καποιος παροχος θελει, μια χαρα μπορει να τη βρει. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, lector είπε

Αρχειο εισερχομενων με αυτη την ονομασια και σημειο αναφορας τον δεκτη της κλησης ισως να μην κραταει... Παρ'ολα αυτα, η εισερχομενη κληση προς εσενα ειναι ταυτοχρονα εξερχομενη καποιου αλλου, η οποια διατηρειται σε αρχειο, οποτε αν καποιος παροχος θελει, μια χαρα μπορει να τη βρει. 

Ναι αυτό ισχύει....

αλλά η κλήση μπορεί να μην εκπηγάζει από τον πάροχό σου και να  πρέπει να κάνουν έλεγχο στα αρχεία εξερχομένων  όλοι οι πάροχοι της Ελλάδας και χωρίς να είναι σίγουρο ότι θα έχει αποτέλεσμα .... αν κλήση είναι από εξωτερικό η από πάροχο voip η απο viber κλπ δεν θα έχει αποτέλεσμα.

Αυτό είναι μια λύση (και πιθανότατα εφαρμόζεται) αν ψάχνουν κάτι πολύ σοβαρό.

 

Δημοσ.

Μου θυμίσατε εποχες που δούλευα σε τηλεφωνικό κέντρο και με έπαιρναν τηλέφωνο (πχ ο προϊστάμενος για αλλαγή προγράμματος) με απόκρυψη. Εννοείται δε το σηκωνα και να με ρωτάνε γιατί δε το σηκώνω.

Ήταν απόκρυψη να τους λέω.

Μα δε μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό.

Ούτε εγω μπορώ 😂😂

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GoMaR είπε

Μα δε μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό.

Ούτε εγω μπορώ 😂😂

Μία από τα ίδια. Έχω ν' απαντήσω κλήση με απόκρυψη αριθμού πάνω από 5 χρόνια. Έχω τη νοοτροπία του "αν είναι σοβαρός ο λόγος που με παίρνεις, δε θα 'χεις απόκρυψη".

  • Like 1
Δημοσ.
On 15/01/2023 at 20:11, StamTheMan said:

Σαν κουριερ,συχνα συναντουσα το παρακατω.
Οταν για καποιο λογο επρεπε να καλεσω τον πελατη ( δεν ειχε κουδουνι ή ηταν "αγνωστη" η διευθυνση ),η πλειοψηφια αυτων που δεν απαντουσαν ( μπορει να επαιρνα και 2 φορες )  με επαιρνε πισω ΑΦΟΥ τους στειλω sms ( που ειχα

Δεν ηταν δλδ οτι δεν προλαβαιναν,ηταν οτι εβλεπαν αγνωστο νουμερο και δεν απαντουσαν.
Κατι τετοιο ( το τηλεφωνικο κεντρο ) θα βοηθουσε τετοιες καταστασεις,γιατι θα απαντουσαν απευθειας οσοι ειχαν προνοησει να εχουν το τηλεφωνο της εταιριας.Μιλαμε φυσικα για ατομα που εχουν συχνα παρε δωσε με κουριερ.

 

 

Ισχυει.πολλοι αν δεν ξερουν το νουμερο δεν το σηκωνουν και ας μην ειναι αποκρυψη.

On 15/01/2023 at 21:12, Bitbit said:

ακριβώς αυτό. Την έχω πατήσει με αυτό τον τρόπο. Έχει ο άλλος το τηλέφωνο σου και βαράει όποτε θέλει.

Και οι περισσότεροι όταν είναι να κάνουν τη δουλειά τους δεν υπολογίζουν τίποτα.

 

ισχυει.ο αλλος θα σε παρει μεσημερι θα σε παρει βραδυ και δεν ξερω τι αλλο.ειχα φτασει να αλλαζω κινητο καθε μερικα χρονια για να γλυτωσω απο τετοια ατομα.

Δημοσ.

Η Cisco έχει το Jabber που συνδέεται με το Voip κέντρο και μιλάς απευθείας από το εταιρικό τηλέφωνο που συνδέεσαι. Υπάρχει και δυνατότητα να βγαίνει η κλήση σαν ένα γενικό νούμερο. Αλλά ποιος πληρώνει εξειδικευμένη υπηρεσία/πράγματα του διαβόλου;

Δημοσ.
On 19/01/2023 at 09:41, csontheline said:

Η Cisco έχει το Jabber που συνδέεται με το Voip κέντρο και μιλάς απευθείας από το εταιρικό τηλέφωνο που συνδέεσαι. Υπάρχει και δυνατότητα να βγαίνει η κλήση σαν ένα γενικό νούμερο. Αλλά ποιος πληρώνει εξειδικευμένη υπηρεσία/πράγματα του διαβόλου;

οπως ανεφερες το προβλημα ειναι το κοστος ή οτι δεν ασχολουνται να το κανουν (μεγαλες εταιρειες). απο εκει και περα δεν παθαινει καποιος κατι αν σηκωσει το τηλεφωνο σε αγνωστο νουμερο. πχ με εχουν παρει απο εταιρειες για διαφορες πωλησεις.εχω το εξης μοτιβο. και το βασικο να μπει καποιος στο αρθρο 11.δεν ειναι οτι θα σωθει αλλα θα γλυτωσει αρκετα

αν ακουσω τουτ σημαινει οτι ο dialer δρομολογησε εμενα σε καποιον agent και ακομα δεν το εχει σηκωσει ο agent.οποτε το κλεινω πριν προλαβει να το σηκωσει.

αν το σηκωσει ατομο ισχυει ειτε το :δεν ενδιαφερομαικαι το κλεινω.ειτε το κλεινω χωρις να μιλησω.

ακουγεται λιγο κακο αλλα στην πραξη γλυτωνω και εμενα γλυτωνω και το αλλο ατομο απο το να χασει τον χρονο του.απο το να μου πει τα παντα και στο τελος να πω δεν ενδιαφερομαι και να αρχισει τα γιατι ,προτιμω να τελειωσω στην κληση τσακ μπαμ.

kai episis δεν δινω τηλεφωνα σε διαγωνισμους και τετοια. ολα εχουν ενα τιμημα. οποτε μακρυα απο τετοια.τα στοιχεια παιζει να δωθουν μεχρι και στην αυστραλια

Δημοσ.
Στις 21/1/2023 στις 10:27 ΜΜ, poulinos είπε

αν το σηκωσει ατομο ισχυει ειτε το :δεν ενδιαφερομαικαι το κλεινω.ειτε το κλεινω χωρις να μιλησω.

 

Αν με "ξεγελασουν" επειδη περιμενω τηλεφωνο,ή απαντησω απο το hands free πανω στο παπι,τους λεω οτι δεν εχω τιποτα απο λογαριασμους στο ονομα μου,οποτε δεν ασχολουνται να με πεισουν να αλλαξω εταιρια.
Δεν εχει τυχει ακομα,αλλα αν επιμεινει καποιος,θα του πω οτι δεν πληρωνω ποτε τους λογαριασμους μου γιατι ειμαι ανευθυνος,να δω πως θα αντιδρασει.Μετα θα σας ενημερωσω και εσας εδω.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...