Προς το περιεχόμενο

Εγκατάσταση GPS Tracker σε αυτοκίνητο


gunman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους! 

Θα ήθελα να τοποθετήσω σύστημα εντοπισμού στο αυτοκίνητό μου, αλλά είμαι τελείως άσχετος με το θέμα. 

Θα μπορούσε κάποιος να βοηθήσει? 

Ευχαριστώ πολυ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, gunman είπε

Καλησπέρα σε όλους! 

Θα ήθελα να τοποθετήσω σύστημα εντοπισμού στο αυτοκίνητό μου, αλλά είμαι τελείως άσχετος με το θέμα. 

Θα μπορούσε κάποιος να βοηθήσει? 

Ευχαριστώ πολυ

εσυ (προσωπικα)

 

14 ώρες πριν, gunman είπε

Καλησπέρα σε όλους! 

Θα ήθελα να τοποθετήσω σύστημα εντοπισμού στο αυτοκίνητό μου, αλλά είμαι τελείως άσχετος με το θέμα. 

Θα μπορούσε κάποιος να βοηθήσει? 

Ευχαριστώ πολυ

καποιος αλλος .. με ποιον τροπο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι σε τεχνικό θα παω, απλά θέλω να ξέρω τι επιλογές υπάρχουν, αν υπάρχουν μηνιαίες συνδρομές με την εταιρεία που θα το εγκαταστήσει και τετοια.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/1/2023 στις 8:55 ΠΜ, gunman είπε

Οχι σε τεχνικό θα παω, απλά θέλω να ξέρω τι επιλογές υπάρχουν, αν υπάρχουν μηνιαίες συνδρομές με την εταιρεία που θα το εγκαταστήσει και τετοια.. 

υπο αυτες τις συνθηκες, η αποψη μου να πας σε πανω απο 2 επαγγελματιες. Μετα ... εαν πιστευεις πως δεν στα ειπαν καλα, τοτε προσπαθησε πχ εδω στο φορουμ να διασταυρωσεις αυτες τις πληροφοριες. Εδω δεν ξερεις με ποιον επικοινωνεις. Και ουτε να ζητησεις "ευθυνη" σε οτι σουν πουν ......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχεις δίκιο φίλε μου, ακόμα και σε αυτό ήθελα συμβουλη γι αυτό έφτιαξα το νημα μήπως υπάρχει κάποια εμπιστη εταιρεία, γιατί στο fb όλο διαφημίσεις είναι και δεν ξέρω αν είναι απόψεις από πραγματικους πελατες... 

Θα το ψάξω.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασιλης Θηβαιος στο Γαλατσι  http://www.thivaios.gr/ .
Αψογοι σε ολα τους και αξιοπιστοι πολλα χρονια .