Προς το περιεχόμενο

Drivers


Sotirisss1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα μόλις έκανα φορματ το pc μου και ένα φιλαράκι μου είπε πως υπάρχουν κάποια site στα οποία αμα πληρώσεις σου κατεβάζουν τους κατάλληλους drivers μήπως ξέρεις κανείς κανένα τέτοιο site;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Sotirisss1 είπε

Είμαι τέρμα άσχετος για αυτό και ψάχνω κατι  τέτοιο 

Πες για τι ακριβως ψαχνεις για drivers  και οχι καποιο site , πιο πολυ θα βοηθησεις και εμας και τον εαυτο σου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα Windows 10 / 11 θα κατεβάσουν τους απαραίτητους drivers, και ανάλογα το λειτουργικό σύστημα θα δεις optional updates ή/και στο advanced options του Windows Update

Επεξ/σία από duffyduck
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ένα παλιό netbook που δεν είναι για πολλά πολλά, και του έκανα φορμάτ. Έβαλα Xp (αυτά είχε και παλιά).

Αντιμετωπίζω όμως μεγάλη δυσκολία στο να βρω drivers. Το εργαλείο είναι αυτό: HP Compaq Mini 110c-1030EV.

Κοιτώντας στο υλικό είδα ότι λείπουν αυτοί οι drivers:

Spoiler

343563446_765739031866344_5085438361660788260_n.jpg.cd73717bbfbef0cecc40958c38ee275a.jpg

Αρχικά γιατί υπάρχουν δύο καταχωρήσεις για τον Ελεγκτή βίντεο?

Πιο πολύ θέλω να βρω για αρχή τον driver της κάρτας γραφικών. Το αναγνωριστικό της (αναφέρομαι στον ελεγκτή βίντεο συμβατό με vga) είναι αυτό: pci ven_8086&dev_27ae&cc_030000

Ωστόσο googlάροντας δεν βγάζω άκρη. Μπήκα στα 3-4 πρώτα αποτελέσματα αλλά δεν βρήκα αυτό που έπρεπε.

Καμιά ιδέα?

 

Edit. Δοκίμασα με το Snappy Driver Installer Origin που αναφέρθηκε παραπάνω και μετά από κάποιες δοκιμές (γιατί αρχικά μου φάνηκε δυσνόητο πως δουλεύει) βρήκε και κατέβασε όλους τους drivers που έλειπαν με απόλυτη επιτυχία! Δεν το περίμενα!

Επεξ/σία από cthulhucarbide
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν υπάρχει τελικά ένα θεματάκι.