Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακός μετασχηματισμός - Αναβάθμιση ταμειακών μηχανώς και αντικατάσταση POS


ekrepali

Προτεινόμενες αναρτήσεις

8 minutes ago, Imasous said:

Ισχυει στο ecr μενου οτι και να βαλεις παυλα δείχνει, οποτε περιμενουμε λογικα απο αυτούς,,

Ερωτηση το pos όμως αυτην την στιγμή ειναι κλειδωμένο υπαρχει τροπος να το ξεκλειδώσουμε? .. παταω ecr -> δηλωση Βλάβης> επιβεβαίωση για δηλώση> αποτυχια δεν δηλωνετε τπτ (ταμειακη micro2)

Θα πρέπει να μιλήσεις μαζί τους, στην ουσία η διαδικασία είναι  πας στις εφαρμογές (android) και κάνεις εκκαθάριση δεδομένων στην εφαρμογή,   μίλα όμως μαζί τους ώστε να το καταχωρίσουν και σαν πρόβλημα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Σημερα προσπαθησε τεχικος να συνδεση verifonevx520 της cardlink αλλά δεν συνδεόταν με τίποτα...... Το έχει πετύχει κανενας με αυτό το pos της cardlink? ( ο τεχνικός μου είπε να περιμένω καμια 10αρια μερες μπας και πάρει και άλλη ενημέρωση το Pos απο την cardlink)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρίξε ένα τηλεφώνημα στο support της card link να δούμε τι έχει να πει για αυτό.

Εμένα μου είπε ότι είναι έτοιμο για αναβάθμιση και τι πρόβλημα συναντάω άλλο αν δεν έρχεται τεχνικός ακόμα για σύνδεση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επανέρχομαι στο θέμα του vx 520. Ενώ δούλευε 5 μέρες κανονικά σήμερα δεν έβρισκε επικοινωνία. Ενώ ip είχε ίδια με την ταμειακή έστελνα ping από τον υπολογιστή στην ip που έχει δηλώσει ο τεχνικός ώστε να δω αν είναι ζωντανό αν αναπαντάει. Ήταν ψόφιο παίρνω τηλέφωνο epay και μου λέει ότι κάποιο καλώδιο υπάρχει πρόβλημα και είναι θέμα δικτύου. Όταν όμως το έβγαλα από την πρίζα κοιτά άφησα 10 λεπτά και το ξαναέβαλα έκανε μόνο το downloading και πήρε καινούργια ip από αυτή που το είχα βάλει. Αφού έβαλα την προηγούμενη που είχε και ταμειακή δούλεψε κανονικά. Ξέρει κάποιος για ποιο λόγο άλλαξε ip του pos μόνη της? Πάντως σε επικοινωνία με τον τεχνικό γίνεται χαμός από συνδεδεμένα pos τα οποία σταματούν να λειτουργούν και έχουν τεχνικά θέματα. Κατά τα άλλα epay μου λέει ότι είναι συμβατά έχουν πάρει έγκριση δεν υπάρχει πρόβλημα.

 

Επεξ/σία από thanosoik
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

29 minutes ago, thanosoik said:

Όταν όμως το έβγαλα από την πρίζα κοιτά άφησα 10 λεπτά και το ξαναέβαλα έκανε μόνο το downloading και πήρε καινούργια ip από αυτή που το είχα βάλει. Ξέρει κάποιος για ποιο λόγο άλλαξε ip του pos μόνη της?

 

Τα POS έχουν μέσα 2 μπαταρίες, η μεγαλη είναι αυτή που συνδέεται με το φορτιστή... τροφοδοτεί το POS και σε περίπτωση διακοπής ρεύματος βοηθάει στη τροφοδοσία για να διατηρηθεί το πακέτο συναλλαγών.

Η μικρή μπαταρία αφορά τη μνήμη του POS όσον αφορά τις ρυθμίσεις του, όπως η CMOS που έχει η motherboard του υπολογιστή. Δε ξέρω το έχεις παρατηρήσει ποτέ... σε παλιούς υπολογιστές (10+ χρόνια) που έχουν εξαντλημένη CMOS, αν γίνει μια διακοπή ρεύματος θα ξερυθμιστεί η ώρα. Αν είναι πολύ εξαντλημένη, τότε μόλις βάλεις μπρος τον υπολογιστή υπάρχει πιθανότητα το bios να έχει γυρίσει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

Ίσως γι'αυτό να χάθηκε η static και να επανήλθε σε DHCP (το 10 λεπτο που το είχες εκτός ρεύματος).

Όσο γιατί κόλλησε αρχικά, δε ξέρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Leleouras είπε

οχι οπως ουτε και της epay, ( δεν εμφανιζει καν το συνδεση σε middleware)

Epay έχω συνδέσει και παίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, nikx είπε

Ρίξε ένα τηλεφώνημα στο support της card link να δούμε τι έχει να πει για αυτό.

Εμένα μου είπε ότι είναι έτοιμο για αναβάθμιση και τι πρόβλημα συναντάω άλλο αν δεν έρχεται τεχνικός ακόμα για σύνδεση.

Σήμερα παρόλο που ο τεχνικός δεν κατάφερε να κάνει την σύνδεση εχθές το pos ήταν μπλοκαρισμένο .Το έσβησα το άνοιξα και δούλεψε ...μετά δεν με άφηνε να κάνω αποστολή πακέτου ... πήρα cardlink και μετά απο 45λεπτά αναμονή μου έκανε reset το Pos και τώρα δουλεύει κανονικά. Μου λέει πρέπει να ξαναφέρω τον τεχνικό να ξαναπροσπαθήσει να κάνει την διασύνδεση, και όταν του είπα ο τεχνικός μου είπε να περιμένω να κάνουν απο την cardlink νεα ενημέρωση του Pos σε λίγες μέρες αυτοί μου απάντησαν ότι δεν ισχύει κάτι τέτοιο και ότι ενημέρωση ήταν να πάρει για την διασύνδεση το συγκεκριμένο Pos την πείρε ....δεν πρόκειται να πάρει άλλη ενημέρωση...  Πραγματικά σηκώνω τα χεριά ψηλά και με τον τεχνικό και με την cardlink.... Δεν ξέρω τι άλλο πρέπει να κάνω για να τελειώνει αυτή η ιστορία....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα. Εκανα την διασυνδεση πριν καμια βδομαδα και ενω λειτουργουσαν κανονικα ολα, τις τελευταίες 2 μερες μου βγαζει ΔΕΝ ΕΓΚΡΊΝΕΤΑΙ μετα απο καθε συναλλαγή. 

Δηλαδη χτυπας το ποσο στη ταμειακη, ενεργοποιείται κανονικά το pos, και οταν περνας την καρτα μετα βγαζει ΔΕΝ ΕΓΚΡΊΝΕΤΑΙ.

 

Με αναμονη 1,5 ωρα στην epay μου λενε οτι ψαχνουν το προβλημα και δεν εχουν ενημέρωση. 

Περναν οι μερες και ο κοσμος δεν μπορει να πληρωσει με καρτα και φεύγει.

Αλλο pos δεν εχω..

 

Το pos ειναι ingenico ict 220 cardlink. Το πήρα απο την Πειραιώς.

Εχει τύχει σε κανεναν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, alani123321 said:

Καλησπερα. Εκανα την διασυνδεση πριν καμια βδομαδα και ενω λειτουργουσαν κανονικα ολα, τις τελευταίες 2 μερες μου βγαζει ΔΕΝ ΕΓΚΡΊΝΕΤΑΙ μετα απο καθε συναλλαγή. 

Δηλαδη χτυπας το ποσο στη ταμειακη, ενεργοποιείται κανονικά το pos, και οταν περνας την καρτα μετα βγαζει ΔΕΝ ΕΓΚΡΊΝΕΤΑΙ.

 

Με αναμονη 1,5 ωρα στην epay μου λενε οτι ψαχνουν το προβλημα και δεν εχουν ενημέρωση. 

Περναν οι μερες και ο κοσμος δεν μπορει να πληρωσει με καρτα και φεύγει.

Αλλο pos δεν εχω..

 

Το pos ειναι ingenico ict 220 cardlink. Το πήρα απο την Πειραιώς.

Εχει τύχει σε κανεναν;

Γράψε και τι ταμειακή έχεις, μήπως εμφανιστεί κι άλλος συμφορουμήτης με ίδιο πρόβλημα.

Μήπως τις προηγουμενες μέρες έγινε κάποια online αναβάθμιση στο pos ή στη ταμειακή και τώρα δε συμβαδίζουν τα προγράμματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γίνεται χαμός με όλους εμένα ενώ δουλεύει κανονικά προχθές έχασα επικοινωνία ενώ όπως έχω γράψει παραπάνω έκανε downloading άλλαξε μόνο του ip την ξαναέβαλα και δούλεψε σήμερα την ώρα που έκλεισε το πακέτο έκανε πάλι downloading και άλλαξε πάλι ip μόνο του. Το κουφό είναι ότι ενω βγάζω εκτύπωση παραμέτρων βγάζει την ip που το έχω δώσει και όταν ξαναπατάω την ίδια και πατάω πράσινο κάνει πάλι downloading και δουλεύει κανονικά. Θα μας τρελάνουν δεν πάει αλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρεπει να καταλβετε οτι τα λογισμικα ειναι σε beta σταδιο, δεν ειναι ακομα ετοιμα και εχουν πολλα bugs οπως εινια λογικο.

εβγαλαν απλα το λογισμικο οι εταιριες pos για να μην φανε το προστιμο και δυστυχως επικρατει μπαχαλο οπως ειναι λογικο

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...