Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 21/5/2024 στις 3:20 ΠΜ, ppmarkos είπε

Για εστίαση καλύτερα να πας σε ταμειακή εστιατορίου.. Προσωρινές αποδείξεις για ευκολία και Pos βάζεις οποίο θες εσυ αν δεν έχεις ήδη Οι καινούριες της Admate, οι Dual,  πανε σφαίρα και με εφαρμογή στο κινητο...

Σε all in one λύση δες σε Admate Ecr D1

οι τραπεζες δινουν κατι σε all in one για εστιαση ή δεν παιζει τετοιο σεναριο?Πχ οπως λειτουργεί για αυτοαπασχολουμενους σε αλλους κλαδους...εμας με την εστιαση μας εχουνε κανει τη ζωη πολυ δυσκολη

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 16/04/2024 at 23:57, ekrepali said:

Με το θέμα της Δήλωσης Βλάβης έχουμε καμιά εξέλιξη; Απάντησε σε κανέναν η ΑΑΔΕ, ή επειδή έρχεται Πάσχα λένε να το αφήσουν για μετά;

Θυμάμαι τουλάχιστον 2-3 έστειλαν μήνυμα στην ΑΑΔΕ... ουδής δε βρέθηκε να απαντήσει; 🤪

Σε ποια σελίδα δηλώνουμε βλάβη;

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
Στις 21/5/2024 στις 7:09 ΜΜ, dimtze123 είπε

Καλησπέρα,  δεν έχω δει αν έχει αναφερθεί το error 189 στην ταμειακή.. το pos δέχεται κανονικά την καρτα προχωράει η συναλλαγή αλλά στην ταμειακή το 50 τοις 100 βγάζει το ίδιο error υπάρχει κάποια λύση το έχει αντιμετωπίσει κάνεις; 

Έχω ταμειακή μηχανή συνδεδεμένη με το verifone vx520. Συνήθως δουλεύει το πρωί και την υπόλοιπη μέρα βγάζει η ταμειακή το error 189 και δεν πάει το σήμα στο POS (δεν μπορεί να γίνει συναλλαγή με κάρτα). 

Σε τεστ επικοινωνίας από την ταμειακή προς το pos, βγαίνει επιτυχία.

Για κάποιο λόγο όταν βγαίνει Ζ από την ταμειακή, αρχίζουν όλα πάλι να δουλεύουν. Όμως δεν γίνεται να βγάζουμε όλη την ώρα Ζ. Με τους τεχνικούς δεν βγάζω άκρη.

Εάν έχει αντιμετωπίσει κανείς το ίδιο πρόβλημα ας ενημερώσει πως το έλυσε. 

Δημοσ.

Η viva ανακοίνωσε νέο τιμολόγιο και θα χρεώνει από 5€ το μήνα για κάθε λογαριασμό.

Αρχίζω να κοιταω αλλού, υπάρχει άλλη λύση με μηδενικό κόστος όπως ήταν το viva wallet Terminal app?

 

  • Sad 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, gpapas640 είπε

Η viva ανακοίνωσε νέο τιμολόγιο και θα χρεώνει από 5€ το μήνα για κάθε λογαριασμό.

Αρχίζω να κοιταω αλλού, υπάρχει άλλη λύση με μηδενικό κόστος όπως ήταν το viva wallet Terminal app?

 

Για τα POS;
Έχεις κάπου την πληροφορία;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Highlander είπε

Για τα POS;
Έχεις κάπου την πληροφορία;

Έχει ενημερωθεί η σελίδα τους με το Pricing. https://www.viva.com/el-gr/pricing?_gl=1*1u7n393*_ga*MTIwNzg3MTU3MS4xNzEyNTAzNzE1*_ga_MV5MJ2V3SZ*MTcxNzQ4OTUxNS44LjAuMTcxNzQ4OTUxNS42MC4wLjA.

Αναφέρει πλάνα πληρωμών και υποστήριξης με μηνιαία χρέωση για κάθε viva account, που ξεκινάει από 4,99€ το μήνα (μάλλον ακολουθούν το χορό των μηνιαίων συνδρομών που ξεκίνησαν συστημικές τράπεζες).

Επίσης να αναφέρω ότι μίλησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση της viva με λίγα λόγια δεν ήξεραν τι τους γίνεται. Τη μια μου έλεγαν ότι αυτά που βλέπω στον τιμοκατάλογο ισχύουν μόνο για νέους πελάτες, την άλλη ότι ισχύουν για όλους.

Επίσης μου αναφέρθηκε προφορικά χωρίς να υπάρχει δημοσιευμένο κάπου στο site τους το εξής: Από 1 Ιουλίου το iban κάθε λογαριασμού δεν θα μπορεί να λαμβάνει εισερχόμενα εμβάσματα εκτός εάν ενεργοποιήσεις μία συνδρομή 10€ το μήνα. Αυτό είναι άσχετο με το προαναφερθέν.

Από κει που τα είχαμε δωρεάν θα πληρώνουμε 15€ το μήνα τσάμπα και βερεσε καθώς δε χρησιμοποιώ ποτέ pos.

Από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση μου είπαν να στείλω μεηλ για να διευκρινίσουν τι ακριβώς ισχύει, όπως και έκανα.

Τραγική η βιβα πάντως. Μου είχαν κάνει και άλλη φορά λαδιά, δηλαδή άλλαζαν όρους χωρίς να ενημερώσουν, αλλά αυτή τη φορά η προχειρότητα ξεπερνάει κάθε όριο.

Επεξ/σία από gpapas640
Δημοσ.

Καλημέρα, ξέρει κανείς αν μπορούμε να επέμβουμε  στον χρόνο που μένει ανοιχτό το λινκ για να περάσει η κάρτα; Σε φίλο ανοίγει το λινκ για 15-20 δευτερόλεπτα και μετά κλείνει με αποτέλεσμα μέχρι να πάει το πος στο τραπέζι να κλείνει το λινκ 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Έχει ενημερωθεί η σελίδα τους με το Pricing. https://www.viva.com/el-gr/pricing?_gl=1*1u7n393*_ga*MTIwNzg3MTU3MS4xNzEyNTAzNzE1*_ga_MV5MJ2V3SZ*MTcxNzQ4OTUxNS44LjAuMTcxNzQ4OTUxNS42MC4wLjA.

Αναφέρει πλάνα πληρωμών και υποστήριξης με μηνιαία χρέωση για κάθε viva account, που ξεκινάει από 4,99€ το μήνα (μάλλον ακολουθούν το χορό των μηνιαίων συνδρομών που ξεκίνησαν συστημικές τράπεζες).

Επίσης να αναφέρω ότι μίλησα τηλεφωνικά με την εξυπηρέτηση της viva με λίγα λόγια δεν ήξεραν τι τους γίνεται. Τη μια μου έλεγαν ότι αυτά που βλέπω στον τιμοκατάλογο ισχύουν μόνο για νέους πελάτες, την άλλη ότι ισχύουν για όλους.

Επίσης μου αναφέρθηκε προφορικά χωρίς να υπάρχει δημοσιευμένο κάπου στο site τους το εξής: Από 1 Ιουλίου το iban κάθε λογαριασμού δεν θα μπορεί να λαμβάνει εισερχόμενα εμβάσματα εκτός εάν ενεργοποιήσεις μία συνδρομή 10€ το μήνα. Αυτό είναι άσχετο με το προαναφερθέν.

Από κει που τα είχαμε δωρεάν θα πληρώνουμε 15€ το μήνα τσάμπα και βερεσε καθώς δε χρησιμοποιώ ποτέ pos.

Από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση μου είπαν να στείλω μεηλ για να διευκρινίσουν τι ακριβώς ισχύει, όπως και έκανα.

Τραγική η βιβα πάντως. Μου είχαν κάνει και άλλη φορά λαδιά, δηλαδή άλλαζαν όρους χωρίς να ενημερώσουν, αλλά αυτή τη φορά η προχειρότητα ξεπερνάει κάθε όριο.

Ευχαριστώ,

Ξέφυγαν και αυτοί.

Δημοσ.

έχω soft pos viva στο κινητό της αδερφής μου... δεν μου χρειάζεται δεν το χρησιμοποιώ... εμας τους vives θα μας φεύγει ένα 60ρι τον χρόνο πλέον σε αυτό...  mypos δεν το συζητάω καν... ψάχνω φυσικό POS για να πάρω με το voucher αλλα δεν βλέπω κάτω απο 150... cardlink το φθηνό μαζί με το φπα νομίζω βγαίνει 30-50 χώρια τα κόστη συντήρησης κλπ... 

χρησιμο reddit post σχετικά με τις νέες χρεώσεις viva: 

https://www.reddit.com/r/PersonalFinanceGreece/comments/1d56rr8/viva_νέες_χρεώσεις_επαγγελματικού_λογαριασμού/

μάλλον λέει δεν θα ισχύσουν, ή θα ισχύσουν υπο προϋποθέσεις

22 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Έχει κάποιος SoftPOS από τη mypos να μας προσανατολίσει λίγο;

μακριά φίλε... χίλιες φορές βίβα και ας πληρώνω 10 ευρώ.. ελπίζω να δείς το μήνυμα και να σε σώσω πριν μου το σβήσουν απο το ινσόμνια....

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Cmg__ είπε

έχω soft pos viva στο κινητό της αδερφής μου... δεν μου χρειάζεται δεν το χρησιμοποιώ... εμας τους vives θα μας φεύγει ένα 60ρι τον χρόνο πλέον σε αυτό...  mypos δεν το συζητάω καν... ψάχνω φυσικό POS για να πάρω με το voucher αλλα δεν βλέπω κάτω απο 150... cardlink το φθηνό μαζί με το φπα νομίζω βγαίνει 30-50 χώρια τα κόστη συντήρησης κλπ... 

χρησιμο reddit post σχετικά με τις νέες χρεώσεις viva: 

https://www.reddit.com/r/PersonalFinanceGreece/comments/1d56rr8/viva_νέες_χρεώσεις_επαγγελματικού_λογαριασμού/

μάλλον λέει δεν θα ισχύσουν, ή θα ισχύσουν υπο προϋποθέσεις

μακριά φίλε... χίλιες φορές βίβα και ας πληρώνω 10 ευρώ.. ελπίζω να δείς το μήνυμα και να σε σώσω πριν μου το σβήσουν απο το ινσόμνια....

Ευχαριστώ για την απάντηση! Γιατί το λες αυτό; Δεν υπάρχει καλή εξυπηρέτηση; Βλέπω ότι έχει εγκριθεί από την ΑΑΔΕ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, gpapas640 είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση! Γιατί το λες αυτό; Δεν υπάρχει καλή εξυπηρέτηση; Βλέπω ότι έχει εγκριθεί από την ΑΑΔΕ.

φοβάμαι λίγο να τα γράψω την άλλη φορά μου τα έσβησαν σαν να είναι εκτός όρων, έχω το προφίλ αυτό απο το 2005...

Αρχικα τους είχα πάρει με πολύ καλό μάτι αλλα...

1. απο την εμπειρία μου χάλια εξυπηρέτηση μόνο με ινδικό call center στα αγγλικά αγενέστατοι αν υπάρξει πρόβλημα, κα ισου λέει καλή τύχη στην ουσία. και δεν ξέρω αν σχετίζεται αλλα απο τότε παίρνω τηλέφωνα scam/spam απο ινδία 

2. η ταυτοποίηση δεν έγινε ποτέ, μου ζητούσαν άλλα και ξανα άλλα και χάσαμε την προθεσμία που του υπουργείου για POS,  με ρίσκο μεγάλο πρόστιμο... με έκραξαν κι όλας ότι δεν έστελνα αυτά που θέλανε... εγκεφαλικό..

3. Αφού δεν γινόταν η ταυτοποίηση ακύρωσα την παραγγελία του POS που είχε αργήσει τόσο και ζήτησα refund.. Μου είπαν 3-5 ημέρες, ξανα επικοινώνησα με κράξανε κι όλας μου είπαν 2-3 εβδομάδες. πέρασαν 2-3 μήνες και πάλι καλά το πήρα χαμπάρι και τους έστειλα και μου στείλαν πίσω τα λεφτά μου... θα μου τα τρώγανε...

4. όταν έκανα παράπονα για τα παραπάνω μου τα έσβησαν απο το insomnia χωρίς λόγο... όταν ζήτησα τον λόγο μου τα έσβησαν και αυτά... προφανώς υπάρχει κάποια άτυπη συνεργασία..

5. απο ότι ξέρω έχουν και αυτοί χρεώσεις

γενικά με ταλαιπώρησαν πολύ σε τηλέφωνα emails συνεννοησίες καθυστερήσεις, και ποτέ τελικά εξυπηρετήθηκα... στην viva όλο το έργο τελείωσε σε 2 ημέρες, η εξυπηρέτηση τέλεια.

Επεξ/σία από Cmg__
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Cmg__ είπε

φοβάμαι λίγο να τα γράψω την άλλη φορά μου τα έσβησαν σαν να είναι εκτός όρων, έχω το προφίλ αυτό απο το 2005...

Αρχικα τους είχα πάρει με πολύ καλό μάτι αλλα...

1. απο την εμπειρία μου χάλια εξυπηρέτηση μόνο με ινδικό call center στα αγγλικά αγενέστατοι αν υπάρξει πρόβλημα, κα ισου λέει καλή τύχη στην ουσία. και δεν ξέρω αν σχετίζεται αλλα απο τότε παίρνω τηλέφωνα scam/spam απο ινδία 

2. η ταυτοποίηση δεν έγινε ποτέ, μου ζητούσαν άλλα και ξανα άλλα και χάσαμε την προθεσμία που του υπουργείου για POS,  με ρίσκο μεγάλο πρόστιμο... με έκραξαν κι όλας ότι δεν έστελνα αυτά που θέλανε... εγκεφαλικό..

3. Αφού δεν γινόταν η ταυτοποίηση ακύρωσα την παραγγελία του POS που είχε αργήσει τόσο και ζήτησα refund.. Μου είπαν 3-5 ημέρες, ξανα επικοινώνησα με κράξανε κι όλας μου είπαν 2-3 εβδομάδες. πέρασαν 2-3 μήνες και πάλι καλά το πήρα χαμπάρι και τους έστειλα και μου στείλαν πίσω τα λεφτά μου... θα μου τα τρώγανε...

4. όταν έκανα παράπονα για τα παραπάνω μου τα έσβησαν απο το insomnia χωρίς λόγο... όταν ζήτησα τον λόγο μου τα έσβησαν και αυτά... προφανώς υπάρχει κάποια άτυπη συνεργασία..

γενικά με ταλαιπώρησαν πολύ σε τηλέφωνα emails συνεννοησίες καθυστερήσεις, και ποτέ τελικά εξυπηρετήθηκα

Οκ τα διάβασα και στο reddit που τα έγραψες. Άμα θες κάνε μια επεξεργασία στο σχόλιο σου μην πάει χαμένο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...