Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 hours ago, NiKoSmile said:

Αυτή η αρχή τι ημερομηνία έχει; Προσωπικά είχα ρωτήσει την ίδια την Cardlink για τα ERP δύο φορές. Τον Ιανουάριο και τον Μάρτιο και δεν γνώριζαν για αυτή την υποχρεωτικότητα. Μου είπαν πως είναι μόνο για τις ταμειακές   🤣.

Ασε τι ημερομηνία είχε η αρχή,   κανονικά θα έπρεπε να είχε γίνει η διασύνδεση πολλούς μήνες πρίν, αλλά οι παρόχοι Pos δεν ήταν έτοιμοι.

Απο την αρχή όμως σε όλα τα σεμινάρια υπήρχε η αναφορά πρώτα θα γίνει με ταμειακές και μετά ακολουθούν ERP και παρόχοι

8 hours ago, HardwareZone said:

Και εγω έχω ρωτήσει και τον erp developer μου (Oxygen Pelatologio) και τον πάροχο του software POS μου (Nexi/Alpha Bank), και την ΑΑΔΕ... και οι 3 ήταν μεταξύ άσχετου και άχρηστου. Κανείς δεν έδωσε ξεκάθαρη απάντηση, ούτε κάτι το σίγουρο.
Το χειρότερο φυσικά είναι η ΑΑΔΕ. Λες και έστειλα μήνυμα στον μπακάλη της γειτονιάς (θα μου πεις, με τις πολιτικάντζες που μας κυβερνάν ποιοί νομίζεις ότι δουλεύουν σε ΑΑΔΕ, εφορία, κλπ; :D ).

Αυτός που ορίζει τους κανονισμούς και τους εφαρμώζει, μου απάντησε ότι να 'ναι.

Αυτό το κράτος έχουμε.

 

Και μιας και είμαστε στο κατάλληλο θέμα, βρήκα αυτό που είχα δει... η Ευρώπη έχει ψηφίσει από 1/1/2025 να είναι όλα μέσω ηλεκτρονικής τιμολόγησης... άρα, οι κατσαπλιάδες μας, έβαλαν όλους εμάς, και ειδικά αυτούς που είχαν ταμειακές και άλλαξαν ταμειακή ή και POS, να κάνουμε όλη αυτή τη μανούρα... έτσι ώστε του χρόνου να μας πουν "πετάξτε της ΦΗΜ και πάρετε ERP" :D

ΕΛΕΟΣ. Ε Λ Ε Ο Σ.

Κάτι μπερδεύεις, μάλλον την υποχρεωτική χρήση παρόχου για τιμολόγια προς το δημόσιο, αλλά ακόμα και για αυτούς που έχουν παρόχους υπάρχει υποχρέωση διασύνδεσης Pos.

 

8 hours ago, HardwareZone said:

Και εγω έχω ρωτήσει και τον erp developer μου (Oxygen Pelatologio) και τον πάροχο του software POS μου (Nexi/Alpha Bank), και την ΑΑΔΕ... και οι 3 ήταν μεταξύ άσχετου και άχρηστου. Κανείς δεν έδωσε ξεκάθαρη απάντηση, ούτε κάτι το σίγουρο.

η Nexi είναι έτοιμη, παρέχει Pos με δυνατότητα διασύνδεσης,   το θέμα σου είναι στον πάροχο του software που θα πρέπει και αυτός να παρέχει διασύνδεση, αν δεν σου παρέχει θα πρέπει να σκεφτείς την αλλαγή προγραμμάτος

 

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

καλησπέρα παιδιά,

έχει συνδέσει κανείς dx8000 POS της NBG με SAM4S ER-420-EJ NET;

 

Μπορεί να συνδεθεί με local LAN ή μόνο με γέφυρα; Στο manual γράφει με bridge αλλά δεν έχω καταφέρει να τα συνδέσω, ενώ κάνει το 1ο handshake μετά γράφει αδυναμία σύνδεσης.

Έχει κάποιος άποψη ή εχει συνδέσει το συγκεκριμένο pos να μου δώσει κάποια guidelines;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haris013 είπε

καλησπέρα παιδιά,

έχει συνδέσει κανείς dx8000 POS της NBG με SAM4S ER-420-EJ NET;

 

Μπορεί να συνδεθεί με local LAN ή μόνο με γέφυρα; Στο manual γράφει με bridge αλλά δεν έχω καταφέρει να τα συνδέσω, ενώ κάνει το 1ο handshake μετά γράφει αδυναμία σύνδεσης.

Έχει κάποιος άποψη ή εχει συνδέσει το συγκεκριμένο pos να μου δώσει κάποια guidelines;

Αρνητής τεχνικού κι εσύ; Περιμένεις όντως να κάνεις δουλειά με οδηγίες από μηνύματα;🤣

Δημοσ.
11 minutes ago, haris013 said:

καλησπέρα παιδιά,

έχει συνδέσει κανείς dx8000 POS της NBG με SAM4S ER-420-EJ NET;

 

Μπορεί να συνδεθεί με local LAN ή μόνο με γέφυρα; Στο manual γράφει με bridge αλλά δεν έχω καταφέρει να τα συνδέσω, ενώ κάνει το 1ο handshake μετά γράφει αδυναμία σύνδεσης.

Έχει κάποιος άποψη ή εχει συνδέσει το συγκεκριμένο pos να μου δώσει κάποια guidelines;

Το manual αναφέρει πως μπορεί να συνδεθεί και με τους δύο τρόπους,  όταν πας να κάνεις σύνδεση με bridge  συνήθως οι ταμειακές έχουν ειδική επιλογή που πρέπει να επιλέξεις για διασύνδεση μέσω bridge

https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-04/INGENICO ANDROID POS_ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΑΑΔΕ ΦΗΜ - EFTPOS.pdf

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, 1comment είπε

Αρνητής τεχνικού κι εσύ; Περιμένεις όντως να κάνεις δουλειά με οδηγίες από μηνύματα;🤣

Που να βρει τον τεχνικό σε αργία! Αμφιβάλλω πλέον και αν θα τον βρει καθημερινή. Φαντάζομαι από αύριο που όλοι πήραν το μήνυμα της ΑΑΔΕ θα γίνει ο κακός χαμός 🤭.

Δημοσ.

Μιας και είμαστε εδώ μαζεμένοι και τα λέμε, έχετε καταλάβει τι παίχτηκε με την H&M και τη μη διαβίβαση των αποδείξεων; Μου κάνει τρομερή εντύπωση το σκηνικό γιατί απ'οσο γνωρίζω χρησιμοποιεί την τιμολογιέρα της epsilon net. Πως γίνεται να μην κάνει διαβίβασε το πρόγραμμα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, darkmatinee είπε

Μιας και είμαστε εδώ μαζεμένοι και τα λέμε, έχετε καταλάβει τι παίχτηκε με την H&M και τη μη διαβίβαση των αποδείξεων; Μου κάνει τρομερή εντύπωση το σκηνικό γιατί απ'οσο γνωρίζω χρησιμοποιεί την τιμολογιέρα της epsilon net. Πως γίνεται να μην κάνει διαβίβασε το πρόγραμμα;

Πολύ εύκολα. Επειδή βλέπω ότι έγινε και Γενάρη σχεδόν σε όλα...
Θεωρώ τα παρακάτω.
Δεν έχουν IT Guy και γενικά Τμήμα Πληροφορικής να τα επιβλέπει ότι γίνονται όλες οι διαβιβάσεις όπως πρέπει και δουλεύουν όλα σωστά, οπότε κανείς ποτέ δεν κατάλαβε ότι δεν διαβιβάζονται.
Μπορεί να έχουν εξωτερική εταιρεία, η οποία έτρεξε ενημερώσεις πχ στα firewall appliances (οι εταιρείες έχουν ξεχωριστές συσκευές που ελέγχουν τι βγαίνει και τι μπαίνει στο δίκτυο τους), η οποία ενημέρωση κάτι άλλαζε και μπλόκαρε τις πόρτες/διευθύνσεις που έκαναν την διαβίβαση.
Ακόμα χειρότερο, αν γίνει σε συνδυασμό με το να έχουν την τιμολογιέρα της Epsilon Net και ΚΑΝΕΝΑΝ να μην ελέγχει τι στέλνει και τι όχι (η Epsilon Net κάνει και hosting νομίζω).
Αν ισχύει η σκέψη μου, μέγα λάθος.

Edit: υπάρχει η περίπτωση να έχουν Τμήμα Πληροφορικής, μη επαρκώς στελεχωμένο (πολύ συχνό φαινόμενο) που κάνει το IT Support και οριακά του φτάνει ο χρόνος. Οπότε δεν ελέγχονται όλα όσα πρέπει να ελεγχούν.

Επεξ/σία από Nasosdem
  • Like 1
Δημοσ.
21 minutes ago, Nasosdem said:

Πολύ εύκολα. Επειδή βλέπω ότι έγινε και Γενάρη σχεδόν σε όλα...
Θεωρώ τα παρακάτω.
Δεν έχουν IT Guy και γενικά Τμήμα Πληροφορικής να τα επιβλέπει ότι γίνονται όλες οι διαβιβάσεις όπως πρέπει και δουλεύουν όλα σωστά, οπότε κανείς ποτέ δεν κατάλαβε ότι δεν διαβιβάζονται.
Μπορεί να έχουν εξωτερική εταιρεία, η οποία έτρεξε ενημερώσεις πχ στα firewall appliances (οι εταιρείες έχουν ξεχωριστές συσκευές που ελέγχουν τι βγαίνει και τι μπαίνει στο δίκτυο τους), η οποία ενημέρωση κάτι άλλαζε και μπλόκαρε τις πόρτες/διευθύνσεις που έκαναν την διαβίβαση.
Ακόμα χειρότερο, αν γίνει σε συνδυασμό με το να έχουν την τιμολογιέρα της Epsilon Net και ΚΑΝΕΝΑΝ να μην ελέγχει τι στέλνει και τι όχι (η Epsilon Net κάνει και hosting νομίζω).
Αν ισχύει η σκέψη μου, μέγα λάθος.

Edit: υπάρχει η περίπτωση να έχουν Τμήμα Πληροφορικής, μη επαρκώς στελεχωμένο (πολύ συχνό φαινόμενο) που κάνει το IT Support και οριακά του φτάνει ο χρόνος. Οπότε δεν ελέγχονται όλα όσα πρέπει να ελεγχούν.

Κι εγώ κάτι τέτοιο ψιλιάζομαι, αλλά μου κάνει εντύπωση το λογιστήριο τι έκανε;;

Δημοσ.

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην είδε το λογιστήριο ότι δεν ανεβαίνει το esend,επίσης δεν είναι δυνατόν ο χειριστής/supervisor να μην έχει μήνυμα λάθους...Έκλεβαν στεγνά,έτσι και αλλιώς με τα πρόστιμα που υπάρχουν τους συμφέρει.

Δημοσ.
Just now, nyne said:

έτσι και αλλιώς με τα πρόστιμα που υπάρχουν τους συμφέρει.

To πρόστιμο πάει επιπλέον στον ΦΠΑ και στον φόρο εισοδήματος που υπέκλεψαν. Είναι εντελώς χαζό, αφού έτσι όπως είναι το esend δεν υπάρχει περίπτωση να μην τους έπαιρναν χαμπάρι.

Δημοσ.

Αν θεωρείς ότι βλέπουν το esend και ότι το διασταυρώνουν με τα mydata κτλ κάνεις λάθος. Δειγματολειπτικα ίσως ή αν δεν έστελναν καθόλου ναι εκεί χτύπησε καμπανάκι.Αν δε έβλεπαν ότι δεν αποστέλεται καθολου τότε δεν θα πήγαιναν για έλεγχο στα άλλα κατάστηματα μετά το πρώτο(θα ήξεραν ότι δεν στελνουν οπότε θα την έπεφταν ταυτόχρονα).Αρα κάποιες πήγαιναν κ κάποιες οχι,καραμπίνατο κλέψιμο.

  • Like 1
Δημοσ.
2 hours ago, NiKoSmile said:

Που να βρει τον τεχνικό σε αργία! Αμφιβάλλω πλέον και αν θα τον βρει καθημερινή. Φαντάζομαι από αύριο που όλοι πήραν το μήνυμα της ΑΑΔΕ θα γίνει ο κακός χαμός 🤭.

Ναι γιατί ως τώρα δεν είχαμε ακούσει τίποτα για διασύνδεση!

Κανονικά έπρεπε να το είχε κάνει,  τον περασμένο μήνα έπρεπε να είχε ραντεβου δηλωμένο

1 hour ago, Nasosdem said:

Πολύ εύκολα. Επειδή βλέπω ότι έγινε και Γενάρη σχεδόν σε όλα...
Θεωρώ τα παρακάτω.
Δεν έχουν IT Guy και γενικά Τμήμα Πληροφορικής να τα επιβλέπει ότι γίνονται όλες οι διαβιβάσεις όπως πρέπει και δουλεύουν όλα σωστά, οπότε κανείς ποτέ δεν κατάλαβε ότι δεν διαβιβάζονται.
Μπορεί να έχουν εξωτερική εταιρεία, η οποία έτρεξε ενημερώσεις πχ στα firewall appliances (οι εταιρείες έχουν ξεχωριστές συσκευές που ελέγχουν τι βγαίνει και τι μπαίνει στο δίκτυο τους), η οποία ενημέρωση κάτι άλλαζε και μπλόκαρε τις πόρτες/διευθύνσεις που έκαναν την διαβίβαση.
Ακόμα χειρότερο, αν γίνει σε συνδυασμό με το να έχουν την τιμολογιέρα της Epsilon Net και ΚΑΝΕΝΑΝ να μην ελέγχει τι στέλνει και τι όχι (η Epsilon Net κάνει και hosting νομίζω).
Αν ισχύει η σκέψη μου, μέγα λάθος.

Edit: υπάρχει η περίπτωση να έχουν Τμήμα Πληροφορικής, μη επαρκώς στελεχωμένο (πολύ συχνό φαινόμενο) που κάνει το IT Support και οριακά του φτάνει ο χρόνος. Οπότε δεν ελέγχονται όλα όσα πρέπει να ελεγχούν.

Ο λογιστής τους δεν είδε οτι δεν πάνε οι αποδείξεις;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, 1comment είπε

Αρνητής τεχνικού κι εσύ; Περιμένεις όντως να κάνεις δουλειά με οδηγίες από μηνύματα;🤣

Αδερφέ τεχνικό εδώ που είμαι δεν βρίσκεις ούτε με ντουφεκι.. 

 

Επίσης του χώρου είμαι, ξέρω 5 πράγματα, δεν είναι οικονομικό το θέμα, απλά δεν μπορώ να βρω κανένα συνεργάτη που να έχει sam4s και να ασχοληθεί. Έχουν πνιγεί όλοι.

3 λεπτά πριν, sdikr είπε

Ναι γιατί ως τώρα δεν είχαμε ακούσει τίποτα για διασύνδεση!

Κανονικά έπρεπε να το είχε κάνει,  τον περασμένο μήνα έπρεπε να είχε ραντεβου δηλωμένο

Ο λογιστής τους δεν είδε οτι δεν πάνε οι αποδείξεις;

Σήμερα το πρωί, ήρθε το pos, είναι καινούργιο από αντικατάσταση, 4 μήνες περίμενα διαθεσιμότητα από την τράπεζα, χαλαρώστε λίγο.

Επεξ/σία από haris013
  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, haris013 said:

Αδερφέ τεχνικό εδώ που είμαι δεν βρίσκεις ούτε με ντουφεκι.. 

 

Επίσης του χώρου είμαι, ξέρω 5 πράγματα, δεν είναι οικονομικό το θέμα, απλά δεν μπορώ να βρω κανένα συνεργάτη που να έχει sam4s και να ασχοληθεί. Έχουν πνιγεί όλοι.

Σήμερα το πρωί, ήρθε το pos, είναι καινούργιο από αντικατάσταση, 4 μήνες περίμενα διαθεσιμότητα από την τράπεζα, χαλαρώστε λίγο.

Softpos απο viva, διαθέσιμο άμεσα,  αλλά ναι υπάρχουν για όλα δικαιολογίες

Όπως και να έχει οι οδηγίες για το pos είναι λίγο πιο πίσω,  και εδώ https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-04/ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΑΜΕΙΑΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ SAM4S ΜΕ EFT POS.pdf  

για την ταμειακή

έχει όδηγιες και για local και μέσω bridge

 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, sdikr είπε

Το manual αναφέρει πως μπορεί να συνδεθεί και με τους δύο τρόπους,  όταν πας να κάνεις σύνδεση με bridge  συνήθως οι ταμειακές έχουν ειδική επιλογή που πρέπει να επιλέξεις για διασύνδεση μέσω bridge

https://www.aade.gr/sites/default/files/2024-04/INGENICO ANDROID POS_ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΑΑΔΕ ΦΗΜ - EFTPOS.pdf

Δεν αναφέρει πόρτα στη σύνδεση με lan, δοκίμασα 4000 και 5000 αλλά δεν μιλάει...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...