Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, haris013 said:

Δεν αναφέρει πόρτα στη σύνδεση με lan, δοκίμασα 4000 και 5000 αλλά δεν μιλάει...

Για να κάνεις σύνδεση λαν θα πρέπει να είναι ρυθμισμένο το Pos σε lan,  την πόρτα θα την δείς απο τις οδηγίες του pos, αλλά πο ότι βλέπω δεν έχουν αναφορά στο manual απο την nbg για πόρτα στην δευτερη περίπτωση, θα δοκίμαζα την 7286.

Αλλιώς θα καλούσα την υποστήριξη τους, απαντάνε γρήγορα

Προσθήκη,  για άλλη ταμειακή που διάβασα, λένε πως υποστηρίζουν σύνδεση με Middleware για το συγκεκριμένο pos

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 1
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
9 ώρες πριν, nyne είπε

Δεν υπάρχει περίπτωση να μην είδε το λογιστήριο ότι δεν ανεβαίνει το esend,επίσης δεν είναι δυνατόν ο χειριστής/supervisor να μην έχει μήνυμα λάθους...Έκλεβαν στεγνά,έτσι και αλλιώς με τα πρόστιμα που υπάρχουν τους συμφέρει.

Κοίτα τι παίζει τώρα εντελώς μπακάλικα.
Αν ξεκινάει η επικοινωνία και στέλνει το τερματικό πχ στην ΑΑΔΕ, στην πόρτα 443 (λέμε τώρα), το μήνυμα "λαμβάνεις;" και πει η ΑΑΔΕ στην πόρτα 443, "ναι λαμβάνω". 
Και μετά προσπαθεί να στείλει από την πόρτα 7000 να στείλει τα δεδομένα, αφού έχει την επιβεβαίωση ότι μπορεί να στείλει, υπάρχει περίπτωση να μην τα λαμβάνει ποτέ αν η πόρτα 7000 δεν είναι ανοιχτή.
80 και 443, μαζί με 8443 και 8080 είναι σχεδόν πάντα ανοιχτές και ρυθμισμένες. Όλες οι άλλες, πλην 5-10 γνωστών, όχι.

10 ώρες πριν, darkmatinee είπε

Κι εγώ κάτι τέτοιο ψιλιάζομαι, αλλά μου κάνει εντύπωση το λογιστήριο τι έκανε;;

Έχει αρμοδιότητα το λογιστήριο; Είναι σωστά στελεχωμένο; Μήπως τράβηξε παραίτηση τότε ο υπεύθυνος γι'αυτά και ο νέος νόμιζε ότι όλα καλά;
1002 παίζουν. Πάντως να έκλεβε όχι, είναι εντελώς ηλίθιο να προσπαθήσεις να κλέψεις με μη διαβίβαση στην ΑΑΔΕ.... Και το περίεργο είναι ότι το πρόστιμο είναι για μη διαβίβαση, και κλείσιμο μόνο 2 μέρες, οπότε τον ΦΠΑ τον πλήρωναν κανονικά...

Δημοσ.

Eλαβα το εξης email απο AAEΔΕ

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σύμφωνα με διαθέσιμα στοιχεία που τηρούνται στα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ, δεν έχετε διασυνδέσει το ταμειακό σας σύστημα με το/τα τερματικά POS που διαθέτει η επιχείρησή σας.

 

Αν έχετε ήδη διασυνδέσει το ταμειακό σας σύστημα με το/α POS, παρακαλούμε αγνοήστε αυτό το μήνυμα.

 

Τι συμπερασμα να βγαλω?Η ταμειακη εχει διασυνδεθει και λειτουργει απροβληματιστα,τα Z φευγουνε κανονικα, εχω αγορασει και all in one λυση για πληρωμες σε εξωτερικους χωρους και εκει φευγουν κανονικα οι αποδειξεις και ειναι δηλωμενο στην ΑΑΕΔΕ.

Το μονο που εκκρεμει ειναι μια υπογραφη στην Εθνικη για καταργηση ενος gprs POS μηπως φταιει αυτο η απλα στειλανε σε ολους το email?

Δημοσ.

Μπες στο taxis net με τους κωδικους σου.Πηγαινε μητρωο και επικοινωνία και μητρωο POS.Τσεκαρε αν το pos που εχεις για καταργηση στο δειχνει ενεργο με την ενδειξη προς αναβαθμιση.Αν ειναι ετσι γιαυτο σου εστειλε email.

  • Like 1
Δημοσ.
14 minutes ago, 4saken said:

 

Το μονο που εκκρεμει ειναι μια υπογραφη στην Εθνικη για καταργηση ενος gprs POS μηπως φταιει αυτο η απλα στειλανε σε ολους το email?

 

2 minutes ago, 4saken said:

Αναβαθμισμενο για τις αναγκες διασυνδεσης POS με ΦΗΜ

Έχεις κάποιο έγγραφο που να αποδεικνύει ότι είναι προς κατάργηση;

Δημοσ.

Αρα στο δειχνει ενεργο και αναβαθμισμενο.Μπες τωρα στο esend.Παλι με κωδικους ταχισ πας επιχειρησεις και EFTPOS συσκευες.Τσεκαρε πιο pos σου δειχνει.

Πρεπει αμεσα να προβεις σε απενεργοποιηση του pos που θες να αποσυρεις γιατι η aade το βλεπει ενεργο αλλα οχι με διασυνδεση γιαυτο σου εστειλε το email

 

  • Like 1
Δημοσ.
11 minutes ago, ekrepali said:

 

Έχεις κάποιο έγγραφο που να αποδεικνύει ότι είναι προς κατάργηση;

Θα χω αυριο που θα παω στην τραπεζα για την υπογραφη.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, 4saken είπε

 

Το μονο που εκκρεμει ειναι μια υπογραφη στην Εθνικη για καταργηση ενος gprs POS μηπως φταιει αυτο η απλα στειλανε σε ολους το email?

Εφόσον έχεις διασυνδέσει και υπάρχει πος που καταργείς και φαίνεται μη συνδεδεμένο, αυτό το τελευταίο βλέπουν. Εμένα δεν μου ήρθα κανένα μεηλ. Το έστειλαν σε όλους όσους βλέπουν έστω και ενα πος μη συνδεδεμένο. 

Υποψην κάθε 10 του επόμενου μήνα ενημερώνουν οι τράπεζες το μητρώο για αλλαγές στα πος.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, 1comment είπε

 Το έστειλαν σε όλους όσους βλέπουν έστω και ενα πος μη συνδεδεμένο. 

Το θέμα είναι ότι το έστειλαν και σε αυτούς που δεν είναι υπόχρεοι να έχουν ΦΗΜ, απλά έχουν αναβαθμισμενο pos. 

Έστειλα mail στην ΑΑΔΕ και μου απάντησαν να διαβάσω την εγκύκλιο που έχουν ανεβάσει. 

Ότι να ναι πραγματικά 

  • Haha 3
Δημοσ.
17 hours ago, Nasosdem said:

Κοίτα τι παίζει τώρα εντελώς μπακάλικα.
Αν ξεκινάει η επικοινωνία και στέλνει το τερματικό πχ στην ΑΑΔΕ, στην πόρτα 443 (λέμε τώρα), το μήνυμα "λαμβάνεις;" και πει η ΑΑΔΕ στην πόρτα 443, "ναι λαμβάνω". 
Και μετά προσπαθεί να στείλει από την πόρτα 7000 να στείλει τα δεδομένα, αφού έχει την επιβεβαίωση ότι μπορεί να στείλει, υπάρχει περίπτωση να μην τα λαμβάνει ποτέ αν η πόρτα 7000 δεν είναι ανοιχτή.
80 και 443, μαζί με 8443 και 8080 είναι σχεδόν πάντα ανοιχτές και ρυθμισμένες. Όλες οι άλλες, πλην 5-10 γνωστών, όχι.

Η αποστολή γίνεται μέσω http/https, όποτε γίνεται στην 80 και 443.

Οι πόρτες 7000 κλπ είναι για επικοινωνία με pos middleware συνήθως.

 

Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Weiss είπε

Το θέμα είναι ότι το έστειλαν και σε αυτούς που δεν είναι υπόχρεοι να έχουν ΦΗΜ, απλά έχουν αναβαθμισμενο pos. 

Έστειλα mail στην ΑΑΔΕ και μου απάντησαν να διαβάσω την εγκύκλιο που έχουν ανεβάσει. 

Ότι να ναι πραγματικά 

Θα ήταν προτιμότερο να σε πουν "δεν ξέρουμε ρωτήστε τον λογιστή σας" ή "βρείτε λογιστή που να γνωρίζει". Τους είχα ρωτήσει και εγώ κάτι ανάλογο και μου απάντησαν κάτι άσχετο γενικό και αόριστο. Βαριούνται; Είναι άσχετοι; Εχουν χαμηλή νοημοσύνη ή το κάνουν επίτηδες για να μπερδεύουν τον κόσμο; Να κρατάτε πάντως τις απαντήσεις τους γιατί μπορεί να σας κάψουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτό που έχω καταλαβει ειναι ότι στη εξυπηρέτηση έχουν βάλει υπαλλήλους δεινόσαυρους-γραφιάδες παλαιών ΔΟΥ που δε ξέρουν πού πάνε τα τέσσερα από τεχνολογία.

Είχα πρόσφατα εμπειρία με ερώτηση σχετικά με τα παραστατικα επιδόματος θέρμανσης.. εάν Ποσό Πληρωμής θεωρείται το Πόσο Κατανάλωσης (Πραγματικό) ή το Χρωστούμενο (Λογιστικό) και η απάντηση που μου έδωσε μια κυριουλα τηλεφωνικώς ήταν ”Βαλτε ό,τι θεωρείτε σωστό" 😅

  • Haha 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...