HardwareZone Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2024 Έχει βγάλει κανείς άκρη με το δημόσιο (Nexi - Alpha Bank)... έχει πάει 26 του μηνός, και ακόμα στο περίμενε μας έχουν με ένα καταπληκτικό "λογικά μέσα στην εβδομάδα θα ενεργοποιηθεί η δυνατότητα σύνδεσης με ERP, ή την επόμενη" (ωραία, μας λένε δηλαδή πως παίζει να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα μετά το πέρας της προθεσμίας για το πρόστιμο...)...
darkmatinee Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2024 Πολλές ερωτήσεις μαζευτήκαν, να κάνω και εγώ μία. Όσοι έχετε αγοράσει κάποιον ηλεκτρονικό πάροχο, έχετε προσθέσει σαν τρόπο πληρωμής το Paypal ή το Klarna; Και αν ναι τι αντιστοίχιση έχετε κάνει στο mydata;
sdikr Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2024 57 minutes ago, HardwareZone said: Έχει βγάλει κανείς άκρη με το δημόσιο (Nexi - Alpha Bank)... έχει πάει 26 του μηνός, και ακόμα στο περίμενε μας έχουν με ένα καταπληκτικό "λογικά μέσα στην εβδομάδα θα ενεργοποιηθεί η δυνατότητα σύνδεσης με ERP, ή την επόμενη" (ωραία, μας λένε δηλαδή πως παίζει να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα μετά το πέρας της προθεσμίας για το πρόστιμο...)... Σε soft1 το βλέπω πως είναι διαθέσιμο πάντως για nexi-alpha, μήπως θα πρέπει να δεις το ERP σου γιατί δεν το έχει ακόμα;
HardwareZone Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2024 9 minutes ago, sdikr said: Σε soft1 το βλέπω πως είναι διαθέσιμο πάντως για nexi-alpha, μήπως θα πρέπει να δεις το ERP σου γιατί δεν το έχει ακόμα; SoftPOS, όχι συσκευή. 1
RipCity Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2024 Η παράνοια της διασύνδεσης συνεχίζεται. Η Cardlink ουσιαστικά μου έριξε άκυρο λέγοντας πως δεν υποστηρίζει το σύστημα ERP που έχω από την Softone, άρα άχρηστο το A80 που αγόρασα πριν 1 χρόνο, βγήκε offside. Η Softone μου λέει ωραία η μόνη λύση που προλαβαίνουμε είναι να διασυνδέσουμε το Wordline SoftPOS στο σύστημά σου που υποστηρίζεται. Παλέψαμε ένα 8ωρο σήμερα και δε βρήκαμε άκρη, θα το δούμε αύριο πάλι. Στο μεταξύ επειδή κατάστημα λιανικής να στηρίζεται σε ένα Soft POS σε Android συσκευή είναι παράνοια λέω ας πάω στην Πειραιώς αφού η epay έχει στενή σχέση με Softone. Ρωτάω τη Softone ποιο POS να ζητήσω, το Α920 pro μου λένε. Αλλά μη φανταστείτε πως δε θα έχετε θέμα, κατά 99% θα αντιμετωπίσετε θέμα στη διασύνδεση και θα σας κλειδώσει, έτσι γίνεται σχεδόν σε όλους μου λένε. Δε φτάνει που έχουμε τα καθημερινά να τρέξουμε να δούμε πως και τι, έχουμε και πράγματα που είναι εκτός των δυνάμεων μας, με την ΑΑΔΕ να σπαμάρει reminders για 20 χιλιάρικα πρόστιμο.
HardwareZone Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2024 Μας ευχαριστεί και για την συνεργασία η ΑΑΔΕ μην ξεχνιέσαι... με το ζόρι κρατιέμαι να μην τους απαντήσω στο email με ένα "δεν πάτε στον δι@ολο και σεις"... 1
Highlander Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2024 Αναφορά σε κείμενο Αγαπητέ Πελάτη, Στο πλαίσιο της δράσης της ΑΑΔΕ και του Υπουργείου Οικονομικών για τη διασύνδεση συστημάτων ERP και ταμειακών μηχανών με τερματικά αποδοχής καρτών POS, σας ενημερώνουμε ότι ΟΛΑ τα τερματικά της viva.com και οι εφαρμογές της για κινητά και tablets (Android/iOS) είναι συμβατά με ΟΛΕΣ τις προβλέψεις του σχετικού νόμου και συνδέονται με ΟΛΑ ανεξαιρέτως τα ERP και τα συστήματα τιμολόγησης. Δεχόμαστε καταγγελίες από πελάτες μας πως οι εταιρείες λογισμικού Softone, Entersoft (στις οποίες συμμετέχει ο Όμιλος Olympia Group) και οι συνεργάτες τους, τους εκβιάζουν με υπέρογκες χρεώσεις προκειμένου να διασυνδέσουν τερματικά πληρωμών στα συστήματά τους, και πως επιπλέον τους εξωθούν στην απόκτηση τερματικών και υπηρεσιών των εταιρειών Worldline και Epay. Οι εν λόγω εκβιαστικές πρακτικές επιβολής υπέρογκων χρεώσεων, είναι καταχρηστικές και συνιστούν αθέμιτο ανταγωνισμό. Τα ανωτέρω έχουν ήδη γνωστοποιηθεί στην ΑΑΔΕ, στο Υπουργείο Οικονομικών, στην Επιτροπή Ανταγωνισμού και στις αρμόδιες αρχές και αναμένεται η άμεση παρέμβασή τους. Συνδράμοντας στις ενέργειές μας, παρακαλούμε όπως μας γνωστοποιήσετε άμεσα στο [email protected] αν έχετε υποστεί παρόμοιες πρακτικές, με αναφορά στην εταιρεία λογισμικού και στον συνεργάτη της. Στο πλαίσιο της συνεργασίας μας, και για όσο διάστημα συνεχίζουν να εφαρμόζονται, από τις ανωτέρω εταιρείες και τους συνεργάτες τους, πολιτικές διαφοροποιημένης τιμολόγησης ανά πάροχο πληρωμών, μπορείτε να μας αποστέλλετε τα σχετικά τιμολόγια ετήσιας συνδρομής διασύνδεσης στο [email protected] και να καταχωρίσετε αίτημα για την αποζημίωσή σας προς εξέταση από την εταιρία μας. Ένας χαμούλης. Αυτό έστειλε η Viva στους πελάτες και εξώδικο σε συγκεκριμένους τεχνικούς/αντιπροσώπους erp.
HardwareZone Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2024 Εγω βλέπω να γίνεται καλός χαμός με την Nexi (τι μπιπ είναι αυτό;) Δεν έχουν κάνει τίποτα, ενώ στο τηλ όλο το καλοκαίρι με διαβεβαίωναν πως είναι σε testing phase και θα είναι έτοιμο πριν τα μέσα του Σεπτέμβρη... Έχω νομίμως ηχογραφήσει και εγω (αφού ενημερώνω τον ομιλούντα κάθε φορά, σε περίπτωση που... "χάσουν" τις ηχογραφήσεις από την μεριά τους) τις επικοινωνίες μαζί τους και έτσι και φάω πρόστιμο εξαιτίας τους θα τους κυνηγήσω μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο.
tryfos Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, Highlander είπε Ένας χαμούλης. Αυτό έστειλε η Viva στους πελάτες και εξώδικο σε συγκεκριμένους τεχνικούς/αντιπροσώπους erp. Οι συγκεκριμένοι έχουν και πολύ θράσος, αν και μέσω αυτού μαθαίνουμε ότι υπάρχει πόλεμος στα παρασκήνια ποιος θα μας κατακλεέψει πρώτος: Αφού επιχειρούν να κάνουνε πλιάτσικο στα πορτοφόλια μας ζητώντας 15(!) ευρώ το μήνα, έχουν και το θράσος τώρα να μην κλείνουν τους λογαριασμούς από τόσο κόσμο που το ζητάει. Μόνο για αυτό ξέρανε να στείλουνε email, για τα υπόλοιπα σφυρανε αδιάφορα. Ας τρέξουν τώρα να μαζέψουν την αιμορραγία. Δε πα να κόψουν τον λαιμό τους όλοι αυτοί οι νταβαδες, τους οποίους υποχρεωθηκαμε να κάνουμε με το στανιό "συνεταίρους"στον κόπο μας.... 14 ώρες πριν, Highlander είπε Οι εν λόγω εκβιαστικές πρακτικές επιβολής υπέρογκων χρεώσεων Χαχαχαχαχαχα, είπαν οι γελοίοι που μέσα στον Αύγουστο εν μία νυκτί έγιναν χειρότεροι από τις χειριστες συστημικές. Αυτό κι αν είναι θράσος. Πόλεμος καρτέλ και συμφερόντων στην πλάτη μας υπό την αιγίδα του κράτους και της υποχρεωτικής "συνεργασίας"(=αφαίμαξης) μαζί τους. Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου 2024 από tryfos
NiKoSmile Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Ξέρει κανείς αν στην εισαγωγή του νέου POS (MyAADE) βάζουμε την παλιά ημερομηνία (του παλιού POS) στο κουτάκι "Ημερομηνία ενεργοποίησης Μέσου Πληρωμών"; Το νέο POS της αναβάθμισης ήρθε Σεπτέμβριο και η φόρμα δε σε αφήνει να βάλεις καμία πρόσφατη ημερομηνία (από Αύγουστο και πίσω μόνο). Άρα μήπως μπαίνει η αρχική του πρώτου POS; ☺️ Επεξ/σία 28 Σεπτεμβρίου 2024 από NiKoSmile
Highlander Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 9 ώρες πριν, tryfos είπε Οι συγκεκριμένοι έχουν και πολύ θράσος, αν και μέσω αυτού μαθαίνουμε ότι υπάρχει πόλεμος στα παρασκήνια ποιος θα μας κατακλεέψει πρώτος: Αφού επιχειρούν να κάνουνε πλιάτσικο στα πορτοφόλια μας ζητώντας 15(!) ευρώ το μήνα, έχουν και το θράσος τώρα να μην κλείνουν τους λογαριασμούς από τόσο κόσμο που το ζητάει. Μόνο για αυτό ξέρανε να στείλουνε email, για τα υπόλοιπα σφυρανε αδιάφορα. Ας τρέξουν τώρα να μαζέψουν την αιμορραγία. Δε πα να κόψουν τον λαιμό τους όλοι αυτοί οι νταβαδες, τους οποίους υποχρεωθηκαμε να κάνουμε με το στανιό "συνεταίρους"στον κόπο μας.... Χαχαχαχαχαχα, είπαν οι γελοίοι που μέσα στον Αύγουστο εν μία νυκτί έγιναν χειρότεροι από τις χειριστες συστημικές. Αυτό κι αν είναι θράσος. Πόλεμος καρτέλ και συμφερόντων στην πλάτη μας υπό την αιγίδα του κράτους και της υποχρεωτικής "συνεργασίας"(=αφαίμαξης) μαζί τους. Ποιος θα μας σώσει από τους σωτήρες δεν ξέρω. Οι επιχειρήσεις πληρώνουν ότι τους πεις (ελάχιστοι γκρινιάζουν) υπό τον φόβο των υπέρογκων προστίμων. Οπότε οι τράπεζες και οι πάροχοι παίζουν μπάλα μόνοι τους. Επίσης οι λογιστές στρέφουν τον κόσμο στις 2 μεγάλες εταιρίες ERP (μάλιστα οι περισσότεροι εντελώς χαζά χωρίς δικό τους όφελος) και στο τέλος θα λέμε ότι υπάρχει καρτέλ. 1
sdikr Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 4 hours ago, NiKoSmile said: Ξέρει κανείς αν στην εισαγωγή του νέου POS (MyAADE) βάζουμε την παλιά ημερομηνία (του παλιού POS) στο κουτάκι "Ημερομηνία ενεργοποίησης Μέσου Πληρωμών"; Το νέο POS της αναβάθμισης ήρθε Σεπτέμβριο και η φόρμα δε σε αφήνει να βάλεις καμία πρόσφατη ημερομηνία (από Αύγουστο και πίσω μόνο). Άρα μήπως μπαίνει η αρχική του πρώτου POS; ☺️ Δεν το κάνεις εσυ, το αναλαμβάνει ο παρόχος του Pos αυτό 14 minutes ago, Highlander said: Ποιος θα μας σώσει από τους σωτήρες δεν ξέρω. Οι επιχειρήσεις πληρώνουν ότι τους πεις (ελάχιστοι γκρινιάζουν) υπό τον φόβο των υπέρογκων προστίμων. Οπότε οι τράπεζες και οι πάροχοι παίζουν μπάλα μόνοι τους. Επίσης οι λογιστές στρέφουν τον κόσμο στις 2 μεγάλες εταιρίες ERP (μάλιστα οι περισσότεροι εντελώς χαζά χωρίς δικό τους όφελος) και στο τέλος θα λέμε ότι υπάρχει καρτέλ. Τι παραπάνω όφελος να έχουν απο την πλήρη συνεργασία που θα έχουν με τα προγράμματα λογιστικής που τρέχουν; Κανένας λογιστής που έχει epsilon δεν θα πει στον πελάτη βάλε soft1 πχ 1
HardwareZone Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2024 Εν τω μεταξύ το pos registry της Ααδε δεν κάνει live update, έχει μεγάλα delay βάση της ημερομηνίας που κάνεις τροποποίηση... Μιλάμε για τρομερή πρόοδο η χώρα με την κυβέρνηση αυτή. Ελλάδα 2.0.1.Alpha7.. 😂
sdikr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 17 hours ago, HardwareZone said: Εν τω μεταξύ το pos registry της Ααδε δεν κάνει live update, έχει μεγάλα delay βάση της ημερομηνίας που κάνεις τροποποίηση... Μιλάμε για τρομερή πρόοδο η χώρα με την κυβέρνηση αυτή. Ελλάδα 2.0.1.Alpha7.. 😂 Αυτό όμως είναι και καλό, .καθώς δεν τρως πρόστιμο με το που λήξει η διορία αλλά αφήνουν μεγάλο περιθώριο. Τα Pos τα δηλώνει ο πάροχος και το κάνουν στις 10 κάθε μήνα αν δεν κάνω λάθος για τον προηγούμενο Επεξ/σία 29 Σεπτεμβρίου 2024 από sdikr typo 1
HardwareZone Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2024 7 minutes ago, sdikr said: Αυτό όμως είναι και καλό, .καθώς δεν τρως πρόστιμο με το που λήξη η διορία αλλά αφήνουν μεγάλο περιθώριο. Τα Pos τα δηλώνει ο πάροχος και το κάνουν στις 10 κάθε μήνα αν δεν κάνω λάθος για τον προηγούμενο Η εμφάνιση γίνεται τις προκαθορισμένες ημέρες. Στην database όμως υποτίθεται είναι realtime. Τα έχουν κάνει να μην πω πως και τι. Θεωρητικά 1 του μήνα τσεκάρουν την db και οποίο δείχνει ασύνδετο χτυπάει και φεύγει το ραβασάκι. Τώρα τι θα γίνει όταν φταίει ο πάροχος σου που δεν υπάρχει έτοιμη η λειτουργία δεν ξέρω, αλλά δεν νομίζω να το αφήσει ο περισσότερος κόσμος να περάσει έτσι. Γιατί άλλο θα ήταν να σου πει πχ η Nexi, ξέχνα το μοντέλο που έχεις, πάρε άλλο γιατί δεν μπορούμε να το φτιάξουμε, και άλλο να σου λέει είμαστε σε testing phase και θα είναι έτοιμο μέσα στην εβδομάδα (σαν τις 2 τελευταίες εβδομάδες της καραντίνας η φάση)...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα