Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Μην τα αναβαθμισεις και αστο για τιμολογια... 😀

Να σου πω, δεν θα μας βγάλω εγώ από τα μνημόνια με τα πρόστιμα που θα φάω αν κάνω κάτι τέτοιο lol😜

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
47 λεπτά πριν, gmoman είπε

Μόνο εγώ έχω συνδέσει 25. Κάτι δεν σου λέει καλά.

Όπως έγραψα, ήταν ποστ από ομάδα λογιστών στο φεης. Και η πληροφορία ήταν βασικά η παράταση που ενδιαφέρει όλους.

Μιας λοιπόν και βρήκαμε τεχνικό που έχει κάνει διασυνδέσεις, δεν μας λες αν ήταν όλα καλά στις διασυνδέσεις που έκανες; Λειτουργούν ομαλά τα pos τώρα; Είχες θέματα από πελάτες; Πόσα χρέωσες για την επίσκεψη;

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, stormrain είπε

Οταν λες αναβάθμιση, εννοεις του software, ή αναβάθμιση σε ταμειακη που να μπορει μα διασυνδεθει? 

Αν ειναι το 2ο, makes sense, αλλα αν ειναι το πρώτο, αφού δεν εχουν δοθεί ακομα τα vouchers, πως θα γίνει μεχρι τις 29?

Πηρες καινουργια ταμειακη ετοιμη να συνδεθει ή αναβαθμισες την παλια ...?

Το μπαλακι σε αυτους....

Εαν παει 1/3 και το POS ειναι ακομα "Προς αναβαθμιση" τι μπορεις να κανεις εσυ ? Τιποτα.

Τα παιδια με τις ταμειακες τρεχουν ολη μερα και οι τραπεζες μ@λ@κιζονται με τις αναβαθμισεις στα POS.

Εχουμε 20/2 και μενουν εργασιμες 7 μερες .

Αν η τραπεζα αναβαθμισει τα POS στις 29/2 23:59 τι θα γινει ? Θ ερθει ο τεχνικος της ταμειακης μεσα στα μαυρα μεσανυχτα ?

Το εκανε μεσα στην προθεσμια ?

Η παραταση στην διασυνδεση ειναι σιγουρη.

Επρεπε να πουν εξ αρχης η προθεσμια για να αναβαθμισει τα POS η τραπεζα ειναι μεχρι 1/2 και η διασυνδεση να εχει γινει μεχρι 29/2.

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, k_w_t είπε

Πηρες καινουργια ταμειακη ετοιμη να συνδεθει ή αναβαθμισες την παλια ...?

Το μπαλακι σε αυτους....

Εαν παει 1/3 και το POS ειναι ακομα "Προς αναβαθμιση" τι μπορεις να κανεις εσυ ? Τιποτα.

Τα παιδια με τις ταμειακες τρεχουν ολη μερα και οι τραπεζες μ@λ@κιζονται με τις αναβαθμισεις στα POS.

Εχουμε 20/2 και μενουν εργασιμες 7 μερες .

Αν η τραπεζα αναβαθμισει τα POS στις 29/2 23:59 τι θα γινει ? Θ ερθει ο τεχνικος της ταμειακης μεσα στα μαυρα μεσανυχτα ?

Το εκανε μεσα στην προθεσμια ?

Η παραταση στην διασυνδεση ειναι σιγουρη.

Επρεπε να πουν εξ αρχης η προθεσμια για να αναβαθμισει τα POS η τραπεζα ειναι μεχρι 1/2 και η διασυνδεση να εχει γινει μεχρι 29/2.

 

Συμφωνώ αλλά εδώ ελλαδιτσα δεν τα σκέφτονται σωστά. Όσοι παίρνουν αποφάσεις προφανώς δεν έχουν δουλέψει δευτερόλεπτο σε επιχείρηση. Όλα στα χαρτιά είναι ωραία αλλά η πράξη διαφέρει. 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Πηρες καινουργια ταμειακη ετοιμη να συνδεθει ή αναβαθμισες την παλια ...?

Το μπαλακι σε αυτους....

Εαν παει 1/3 και το POS ειναι ακομα "Προς αναβαθμιση" τι μπορεις να κανεις εσυ ? Τιποτα.

Τα παιδια με τις ταμειακες τρεχουν ολη μερα και οι τραπεζες μ@λ@κιζονται με τις αναβαθμισεις στα POS.

Εχουμε 20/2 και μενουν εργασιμες 7 μερες .

Αν η τραπεζα αναβαθμισει τα POS στις 29/2 23:59 τι θα γινει ? Θ ερθει ο τεχνικος της ταμειακης μεσα στα μαυρα μεσανυχτα ?

Το εκανε μεσα στην προθεσμια ?

Η παραταση στην διασυνδεση ειναι σιγουρη.

Επρεπε να πουν εξ αρχης η προθεσμια για να αναβαθμισει τα POS η τραπεζα ειναι μεχρι 1/2 και η διασυνδεση να εχει γινει μεχρι 29/2.

 

Ειχα αλλαξει μηχανη το καλοκαίρι, η οποια εχει τα specs για να συνδεθεί. 

Το voucher εχει να κανει με την αναβάθμιση του software της.

Το pos υποτίθεται εχει αναβαθμιστει, περασα τον ΑΦΜ που μου ζητησε, αν και δεν βλεπω πουθενα ΑΑΔΕ μενού (αλλα αλλο καπελο αυτο).

Στην ουσια περιμένω το ρημαδι το voucher για να καλέσω τον τεχνικο να ερθει να αναβαθμισει και να συνδέσει. 

Που ετσι μου ρχεται για να γλιτώσω ολο το στρεςς να τον παρω και να του δωσω τα 170 ευρω που κανει η αναβαθμιση και να τελειωνουμε.

Δημοσ.

Ερωτηση:

Με το Pos-ταμειακη της πειραιως τι γινεται? Μπορω να εχω απο εκει e-ταμειακη και να σουταρω την κανονικη?

Θα με αφηνει μετα να βαζω κανονικα ποσα στο Pos για τιμολογια στο pc? Εχω a920 pro που θελουν.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, stormrain είπε

Στην ουσια περιμένω το ρημαδι το voucher για να καλέσω τον τεχνικο να ερθει να αναβαθμισει και να συνδέσει. 

Που ετσι μου ρχεται για να γλιτώσω ολο το στρεςς να τον παρω και να του δωσω τα 170 ευρω που κανει η αναβαθμιση και να τελειωνουμε

Και εγώ το ίδιο σκέφτομαι να κάνω. Με τον χαμό που γίνεται πλέον, δύσκολο να βγεί το voucher και να προλάβουμε και εγκαίρως. Θεωρητικά μετά θα μπορεί να κάνει εξαργύρωση του voucher και επιστροφή μέρους των χρημάτων που δώσαμε?

  • Like 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, stormrain είπε

Ειχα αλλαξει μηχανη το καλοκαίρι, η οποια εχει τα specs για να συνδεθεί. 

Το voucher εχει να κανει με την αναβάθμιση του software της.

Το pos υποτίθεται εχει αναβαθμιστει, περασα τον ΑΦΜ που μου ζητησε, αν και δεν βλεπω πουθενα ΑΑΔΕ μενού (αλλα αλλο καπελο αυτο).

Στην ουσια περιμένω το ρημαδι το voucher για να καλέσω τον τεχνικο να ερθει να αναβαθμισει και να συνδέσει. 

Που ετσι μου ρχεται για να γλιτώσω ολο το στρεςς να τον παρω και να του δωσω τα 170 ευρω που κανει η αναβαθμιση και να τελειωνουμε.

Στην ΑΑΔΕ σου βγαζει το POS αναβαθμισμενο ?

Εαν ναι πρεπει να εχει menu ΑΑΔΕ αλλιως δεν εχει γινει η αναβαθμιση και μιλας με την τραπεζα.

Με voucher δεν ασχοληθηκα καν γιατι ειναι μονο για το POS στον ΚΑΔ μου.

 

  • Moderators
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Στην ΑΑΔΕ σου βγαζει το POS αναβαθμισμενο ?

Εαν ναι πρεπει να εχει menu ΑΑΔΕ αλλιως δεν εχει γινει η αναβαθμιση και μιλας με την τραπεζα.

Με voucher δεν ασχοληθηκα καν γιατι ειναι μονο για το POS στον ΚΑΔ μου.

 

Αναβαθμισμενο το βγαζει, ωστοσο δεν βλεπω το menu ΑΑΔΕ. Ο,τι να ναι. 

9 λεπτά πριν, DomToretto είπε

Θεωρητικά μετά θα μπορεί να κάνει εξαργύρωση του voucher και επιστροφή μέρους των χρημάτων που δώσαμε?

Δεν εχει ανακοινωθεί κατι τετοιο, υποθέτω θα επρεπε να ειχε ειπωθεί. 

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, stormrain είπε

Αναβαθμισμενο το βγαζει, ωστοσο δεν βλεπω το menu ΑΑΔΕ. Ο,τι να ναι. 

Πιο μοντελο POS ειναι ?

Κατεβασες τις οδηγιες απο την ΑΑΔΕ ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Apostol. είπε

 

Το εμπορικο προγραμμα (soft one) δεν κοβει αποδειξεις λιανικης μονο τιμολογια.

Θα πρεπει 100 φορες την ημερα αν κοβουμε πιστωτικα λιανικων συναλλαγων??????

 

 

Επειδή το ποτάμι mydata δεν έχει γυρισμό: 1) άλλαξε πάροχο και πήγαινε σε άλλον που θα έχει και λιανικής, 2) να εξηγείς στους πελάτες ότι εφόσον κλείδωσε το pos με την ταμειακή, δεν γίνεται να πληρώνουν τιμολόγια με pos. Μετρητά μέχρι 500Ε ή μέσω τράπεζας αν θέλουν. Το ίδιο θα τους πουν και οι υπόλοιποι, μην ανησυχείς, 3) μην κάνεις τη διασύνδεση. Άστην για τελευταία στιγμή.

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, k_w_t είπε

......Επρεπε να πουν εξ αρχης η προθεσμια για να αναβαθμισει τα POS η τραπεζα ειναι μεχρι 1/2 και η διασυνδεση να εχει γινει μεχρι 29/2.

 

Εκεί στο Υπ.Οικ. είναι παλαιοχριστιανοι! Εργάζονται με τηλεεργασία κάτω απο μια ψάθινη ομπρέλα σε κάποιο beach bar...  😁

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, 1comment said:

Επειδή το ποτάμι mydata δεν έχει γυρισμό: 1) άλλαξε πάροχο και πήγαινε σε άλλον που θα έχει και λιανικής, 2) να εξηγείς στους πελάτες ότι εφόσον κλείδωσε το pos με την ταμειακή, δεν γίνεται να πληρώνουν τιμολόγια με pos. Μετρητά μέχρι 500Ε ή μέσω τράπεζας αν θέλουν. Το ίδιο θα τους πουν και οι υπόλοιποι, μην ανησυχείς, 3) μην κάνεις τη διασύνδεση. Άστην για τελευταία στιγμή.

2) αυτο δεν γινεται, θα το κλεισω το μαγαζι απο την επομενη μερα αν πω ετσι στους πελατες.

Επεξ/σία από Apostol.
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, harristh είπε

Είμαι τεχνικός ταμειακών για SAM4S.

Η εμπειρία μου μέχρι τώρα:

  • Χωρίς να έχει έρθει μήνυμα από ΑΑΔΕΕ, στη σελίδα "Αναλυτική Παρουσίαση POS" φαίνεται POS αναβαθμισμένο. Δίνω static IP σε ταμειακή και σε POS. Ξεκινάω τη σύνδεση και μου βγάζει σφάλμα. Μετά από τηλέφωνα σε τεχνικούς POS και ταμειακής (1-2 ώρες), χρειάστηκε ΝΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΩ την ταμειακή εκ νέου, διότι 10 λεπτά πιο πριν, είχαν ανεβάσει νέο firmware. Ευτυχώς με την πρόσφατη αναβάθμιση των ταμειακών, οι ενημερώσεις γίνονται σχετικά απλά, με 2-3 κουμπιά. Αμέσως μετά την νέα αναβάθμιση, έγινε κανονικά η διασύνδεση. Δηλαδή μέχρι και τώρα, βγαίνουν διαρκώς νέα firmware για την ταμειακή.
  • Σε πελάτη που φαίνεται στην ΑΑΔΕΕ το POS αναβαθμισμένο (χωρίς να έχει έρθει μήνυμα), πηγαίνω στο χώρο του και ανακαλύπτω τα εξής: Το POS είναι συνδεδεμένο μόνο τηλεφωνικά (δεν το χρησιμοποίησε ποτέ τόσα χρόνια) και φυσικά δεν είχε αναβαθμιστεί. Αφού μετά από τηλεφωνήματα σε πάροχο και τράπεζα δεν βρήκα άκρη, κατάφερα να φτιάξω μόνος μου καλώδιο σύνδεσης LAN (δεν υπήρχε στη συσκευασία, και ‘όχι’, δεν ήταν κλασικό καλώδιο δικτύου, τουλάχιστον από την πλευρά του POS). Έπειτα από αναμονή 75 λεπτών στο τηλ. κέντρο της υποστήριξης POS, έγινε η διαδικασία αλλαγής σύνδεσης από dialup σε internet, επί τόπου αναβάθμιση POS και στη συνέχεια σύνδεση ταμειακής με POS.
  • Σε πελάτη με αναβαθμισμένο POS (A80), αφού έγιναν οι σχετικές ρυθμίσεις, εμφανίζεται σφάλμα 503 (MAC address error). Τηλέφωνο σε τηλ. Κέντρο εξυπηρετησης POS, αναμονή 85 λεπτά, για να μου απαντήσουν ότι για τέτοια σφάλματα, έχει συσταθεί ειδική τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας, την οποία θα μου δώσει η αντιπροσωπία της ταμειακής. Τηλέφωνο στους τεχνικούς της αντιπροσωπίας των ταμειακών, και απάντηση: « Γιατί δεν σου δώσαν αυτοί το νούμερο; Γιατί σας παραπέμπουν σε εμάς; Δεν μας έχουν δώσει κανένα τέτοιο νούμερο. Ξανακαλέστε τους…»

Ευτυχώς οι ταμειακές που έχω για διασύνδεση, είναι καμιά 15αριά. Θέλω να πιστέυω ότι θα προλάβω.

Τρελή ταλαιπωρία. Δηλαδή απ΄ότι κατάλαβα, καλύτερα πριν του πούμε να έρθει για τη διασύνδεση, να τον ρωτήσουμε να δει αν έχει βγει νέα αναβάθμιση για την ταμειακή μας παρόλο που ήδη κάναμε (!). Αυτά που διασύνδεσες δουλεύουν σωστά τώρα; Γίνονται οι συναλλαγές κανονικά; Τι σου λένε οι πελάτες; Για την επίσκεψη πόσο χρέωσες;

8 λεπτά πριν, Apostol. είπε

2) αυτο δεν γινεται, θα το κλεισω το μαγαζι απο την επομενη μερα αν πω ετσι στους πελατες.

Spoiler

Χονδρέμποροι παπουτσάδικα (κινέζοι) μας αποθαρρύνουν να μην πληρώνουμε με pos λόγω προμηθειών και όλοι το έχουμε δεχτεί (κάνουμε μεταφορά μέσω ebanking). Στους έλληνες χονδρέμπορους το pos είναι εξαφανισμένο από τα γραφεία (δεν το έχω δει ποτέ). Μιλώ για το συγκεκριμένο είδος εμπορίας. Με λιγα λόγια, είναι όπως μάθεις τους πελάτες. Στη λιανική φυσικά δεν ισχύει τίποτα τέτοιο.

Τότε κάνε τη λύση 1 ή 3.

Επεξ/σία από 1comment
  • Moderators
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, k_w_t είπε

Πιο μοντελο POS ειναι ?

Κατεβασες τις οδηγιες απο την ΑΑΔΕ ?

To pax a80 ειναι. Ειδα τις οδηγίες αλλα δεν πειραξα τιποτα, πρεπει να βαλω static ip απ'ο,τι λεει μεσω των Settings. 

Μπορω να το κανω αλλα δεν το ψηνω καθολου, θα αφησω τον τεχνικό να το κανει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...