Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οι ταμειακες της solidus κανουν ακυρωτικα κανονικα με την νεα αναβαθμιση, οπως και οι ταμειακες εστιατοριου τους εκδιδουν προσωρινες αποδειξεις και στο τελος εκδιδει την τελικη

επισης αυτα τα vx520 καταφερε κανεις να τα συνδεσει;

  • Like 1
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τα θέματα είναι πολλά για όλους τους κλάδους και δεν έχουν προβλεφθεί...για παράδειγμα στην εστίαση όπως έχει αναφερθεί εάν ένα τραπέζι κεράσει το  άλλο απέναντι η απόδειξη που πρέπει να  πάει ωστε στο τέλος να συμπεριληφθεί στην πληρωμή με κάρτα?Πιστεύω ότι πρέπει δοθεί χρόνος πρακτικής προσαρμογής γενικότερα 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, sdikr είπε

Σε ταμειακή;    όχι,  εκτός αν μιλάμε για ταμειακή που κάνει σύνδεση σε φορολογικό  ή πλεόν ΦΗΜΑΣ

Ακύρωση απόδειξης στην πλειοψηφία των μηχανών μετά το μετρητά δεν έχει, ούτε πιστωτικά, άλλωστε ακόμα και η σχετική οδηγία μιλάει για πιστωτικό απο το πρόγραμμά του χρήστη και όχι ταμειακή.

Τα νέα εστιατορικά μοντέλα ναι θα γίνεται

Μα τι όχι; Αφου η δουλειά μου είναι και οι μηχανές που δίνουμε έχουν αυτή την δυνατότητα. 

Δημοσ.
3 minutes ago, gmoman said:

Μα τι όχι; Αφου η δουλειά μου είναι και οι μηχανές που δίνουμε έχουν αυτή την δυνατότητα. 

Ποια ταμειακή είναι αυτή που δίνει ακύρωση μετά το μετρητά και πιστωτικό;

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, sdikr είπε

Ποια ταμειακή είναι αυτή που δίνει ακύρωση μετά το μετρητά και πιστωτικό;

Όλα τα μοντέλα της solidus. Στην σελίδα της εταιρείας στο FB μπορείς να δεις τα σχετικά βίντεο. Μπορώ να ανεβάσω και εγω αν θέλεις

Δημοσ.
5 ώρες πριν, 1comment είπε

Εμένα δεν άλλαξε κάτι μετά την αναβάθμιση. Στης αδερφής μου που έκανε διασύνδεση πατάει κάρτα, βγάζει το πος ποσό για πληρωμή, περνάει κάρτα ο πελάτης και βγαίνει όλη η απόδειξη. Δεν χρειάζεται να πατήσει κάτι άλλο στη μηχανή.

Και αν η συναλλαγή αποτύχει λόγω μη επαρκούς υπολοίπου στην καρτα και θέλει να πληρώσει με μετρητά τι γίνεται;

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Και αν η συναλλαγή αποτύχει λόγω μη επαρκούς υπολοίπου στην καρτα και θέλει να πληρώσει με μετρητά τι γίνεται;

Πατάς κόκκινο στο pos, η απόδειξη παραμένει ανοιχτή στη μηχανή και πατάς μετρητά (αν πληρώσει με μετρητά) ή ακύρωση της απόδειξης και έκδοση μηδενικής αν δεν πληρώσει καθόλου.

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Leleouras είπε

οι ταμειακες της solidus κανουν ακυρωτικα κανονικα με την νεα αναβαθμιση, οπως και οι ταμειακες εστιατοριου τους εκδιδουν προσωρινες αποδειξεις και στο τελος εκδιδει την τελικη

Βασικά μοντέλα ταμειακών, ή γενικά τα φθηνά που έχουν οι περισσότεροι, δεν κάνουν. Από το καλοκαίρι θα πρέπει να μπουν ταμειακές με δυνατότητα ανοίγματος τραπεζιού μάλλον 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 hours ago, gmoman said:

Όλα τα μοντέλα της solidus. Στην σελίδα της εταιρείας στο FB μπορείς να δεις τα σχετικά βίντεο. Μπορώ να ανεβάσω και εγω αν θέλεις

Απο το Manual της solidus για την 220  (τα ίδια έχει και για την 100)

αν έχεις κάτι ανέβασε το, δεν εχω FB

 

Screenshot_1.png

Επεξ/σία από sdikr
  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, SabotazNic είπε

Βασικά μοντέλα ταμειακών, ή γενικά τα φθηνά που έχουν οι περισσότεροι, δεν κάνουν. Από το καλοκαίρι θα πρέπει να μπουν ταμειακές με δυνατότητα ανοίγματος τραπεζιού μάλλον 

Γιαυτό έδιναν και το κουπόνι με τα 300 ευρώ για την εστίαση. Γιατί από 1/7 θα πρέπει να αλλάξουν ταμειακές.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

με την νεα αναβαθμιση η datecs μπορει να κανει ακυρωση αποδειξης και μετα την εκδοση της.

και αυτο εγινε γιατι απο τα software μπορεις να το κανεις..οποτε θα ηταν αθεμιτος ανταγωνισμος αν δεν το επετρεπαν στις ταμειακες....βεβαια ακομα δεν το εχουν καταφερεις να το ενσωματωσουν οι υπολοιπες εταιριες ταμειακων.

και ειναι 1 απο τις 2 εταιριες που εχουν βγαλει ηδη ταμειακη εστιατοριου.

Επεξ/σία από saltofx_v
  • Like 1
Δημοσ.

SOS...  

Καλημερα, ρε παιδια, σαν τι λεει το μυνημα της ΑΑΔΕ που περιμενω? 

Στα μηνυματα μου απο ΑΑΔΕ (προσωποποιημενη πληροφορηση) ειχα λαβει και ενα απο τα μέσα Δεκεμβριου, που μερος αυτου λεει τα εξης: 

< Μόλις ενημερωθούμε από τον Πάροχο Μέσων Πληρωμών ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αναβάθμισης του συνόλου των POS που διαθέτετε, θα σας αποστείλουμε σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εντός τριάντα (30) ημερών από την αποστολή του μηνύματος αυτού και, σε κάθε περίπτωση, έως τις 29/02/2024, πρέπει να προχωρήσετε σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την αναβάθμιση των Ταμειακών Συστημάτων σας, εφόσον απαιτείται, και τη διασύνδεσή τους με τα αναβαθμισμένα Μέσα Πληρωμών σας (POS).>  16/12/23 

Δεν νομιζω να ειναι αυτο για να ξεκινησω τη διασυνδεση, ή κανω λαθος? 

Δημοσ.
40 minutes ago, kolossos said:

SOS...  

Καλημερα, ρε παιδια, σαν τι λεει το μυνημα της ΑΑΔΕ που περιμενω? 

Στα μηνυματα μου απο ΑΑΔΕ (προσωποποιημενη πληροφορηση) ειχα λαβει και ενα απο τα μέσα Δεκεμβριου, που μερος αυτου λεει τα εξης: 

< Μόλις ενημερωθούμε από τον Πάροχο Μέσων Πληρωμών ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία της αναβάθμισης του συνόλου των POS που διαθέτετε, θα σας αποστείλουμε σχετικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Εντός τριάντα (30) ημερών από την αποστολή του μηνύματος αυτού και, σε κάθε περίπτωση, έως τις 29/02/2024, πρέπει να προχωρήσετε σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την αναβάθμιση των Ταμειακών Συστημάτων σας, εφόσον απαιτείται, και τη διασύνδεσή τους με τα αναβαθμισμένα Μέσα Πληρωμών σας (POS).>  16/12/23 

Δεν νομιζω να ειναι αυτο για να ξεκινησω τη διασυνδεση, ή κανω λαθος? 

Σύμφωνα με αυτό το μήνυμα δεν έχει αναβαθμιστεί ακόμη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...