Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ε παντα κανω και εγω αλλα με αυτα δεν,

παντα "φτυνει" την καρτα πριν προλαβει να περασει

6 minutes ago, alexx said:

Σήμερα όμως είχα θέμα με ένα άλλο.Το Σύνδεσα άνοιγε για κάνα 2 Δευτέρα η σύνδεση να περάσει η κάρτα και έκλεινε.!!! 

αυτο συμβαινει χοντρικα

  • Like 1
  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα ήρθε μήνυμα από την ααδε για διασύνδεση. Έχω το vx 520 της epay από την πειραιώς. Ο τεχνικός τραβάει τα μαλλιά του με τα συγκεκριμένα τελικά μετά από πολύ ώρα κάναμε χειροκίνητη αναβάθμιση ενώ έγραφε ότι είναι αναβαθμισμένο δεν ήταν και τελικά συνδέθηκε με την ταμειακή. Το πρόβλημα που υπάρχει είναι ότι χάνει επικοινωνία το pos με την ταμειακή. Αναγκαστικά δίνω εντολή για κάρτα στο pos και αυτή κλείνει μετά από 10 δευτερόλεπτα και λέει ανεπιτυχής συναλλαγή μετά κατευθείαν ξαναπατάω κάρτα και περνάει τη συναλλαγή. Ο τεχνικός μου είπε ότι υπάρχει πρόβλημα με την αναβάθμιση του pos. Αυτό γίνεται σε κάθε συναλλαγή. Ξέρει κάποιος πώς διορθώνεται το πρόβλημα γιατί τηλέφωνο δεν σηκώνει κανείς

 

Επεξ/σία από thanosoik
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Beelzeboss_bro είπε

οχι οντος υπαρχει προβλημα με τα vx 520 εχω κανει αρκετα της ingenico με εθνικη, αλλα ολα τα vx520 της epay ειδικα εχουν προβλημα σε ολη την ελλαδα...

 

6 ώρες πριν, jimware είπε

Ρε που μπλέξαμε !! Ευχαριστώ πολύ!

Έχουμε και εμείς θέμα με desk 3200 και Πειραιώς. Έχω γράψει πιο πίσω σχετικά 

2 ώρες πριν, kourt71724 είπε

Επιβεβαιώνω για vx520 από epay. Μετά από αρκετές μέρες προσπάθειας σήμερα έγινε η σύνδεση κανονικά. 

Τι εννοείς? Έκανες ξανά λήψη παραμέτρων, ή master key κτλ? Γτ εμάς κάτι δεν γίνεται σωστά αφού γίνει η πληρωμή μέσω κάρτας και δεν στέλνει στην ταμειακή εντολή έκδοσης απόδειξης 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, sdikr είπε

Καλός τεχνικός!

Στην ουσία το Pos επικοινωνεί με άλλη πλατφόρμα που είναι αυτή που κάνει τις αίτηση στο σύστημα visa/maste

Και αυτά θα είναι συμβατά με ΑΑΔΕ, απλά ακόμα δεν το έχουν ετοιμάσει οι εταίριες

 

οκ οποτε το καλος τεχνικος μαλον εννοεις κατι άλλο (αχχαχαχα) αλλα η απορια ειναι και αυτα θα ειναι συμβατα απλα ακομα δεν το εχουν ετοιμασει μας καλυπτει απο ελεγχο σδοε?

Δημοσ.
Just now, blasphemus said:

οκ οποτε το καλος τεχνικος μαλον εννοεις κατι άλλο (αχχαχαχα) αλλα η απορια ειναι και αυτα θα ειναι συμβατα απλα ακομα δεν το εχουν ετοιμασει μας καλυπτει απο ελεγχο σδοε?

Ο παρόχος το έχει δηλώσει πως θα είναι συμβατό,  αυτός έχει και την ευθύνη να το αναβαθμίσει, όποτε σε κάθε περίπτωση δεν φταις εσύ

Δημοσ.
11 minutes ago, SabotazNic said:

Τι εννοείς? Έκανες ξανά λήψη παραμέτρων, ή master key κτλ? Γτ εμάς κάτι δεν γίνεται σωστά αφού γίνει η πληρωμή μέσω κάρτας και δεν στέλνει στην ταμειακή εντολή έκδοσης απόδειξης 

Ξανά όλα από την αρχή (εγκατάσταση κλπ) όπως είναι στο manual της epay και προς έκπληξη μου σήμερα δούλεψε με την πρώτη. 

Δημοσ.

Ε και που βγήκε το voucher δε λέει κάτι. Ραντεβού για αναβάθμιση της ταμειακής έχω στις 29/02. Όσο για τη διασύνδεση.. κάποια στιγμή μέσα στον Μάρτιο. Πρόστιμα και κουραφέξαλα..

Δημοσ.

Εχω την εντυπωση οτι η ολη φαση με την διασυνδεση των pos αφενος θα ειναι ενα φιασκο αφετερου θα αναζωπυρωσει τις πληρωμες με μετρητα

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, 4saken είπε

Εχω την εντυπωση οτι η ολη φαση με την διασυνδεση των pos αφενος θα ειναι ενα φιασκο αφετερου θα αναζωπυρωσει τις πληρωμες με μετρητα

Αυτό είναι το μόνο βέβαιο. Εγώ βλέπω τις τράπεζες να χάνουν από τις προμήθειες.

Δημοσ.

Καλημέρα , σήμερα μου απάντησαν από την ΑΑΔΕ σε ερώτημα μου σχετικά με VIVA Soft Pos. 

Στο τελευταίο στάδιο της διασύνδεσης, αναβαθμίζονται τα Ταμειακά Συστήματα (εφόσον απαιτείται) και διασυνδέονται με τα POS, με ευθύνη της επιχείρησης που τα χρησιμοποιεί.
Όσον αφορά την Υπηρεσία μας, εφόσον ενημερωθεί από τον Πάροχο ότι έχει ολοκληρωθεί η αναβάθμιση των POS, επικαιροποιείται η κατάσταση του POS στην εικόνα της επιχείρησης/ Μητρώο & Επικοινωνία/ Μητρώο POS/  Στοιχεία Τερματικών EFT-POS,  από «ΠΡΟΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ» σε «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ».
Εφόσον είστε υπόχρεοι διασύνδεσης και τα POS που υπάρχουν στην κατοχή σας έχουν αναβαθμιστεί, μπορείτε να προχωρήσετε στην διασύνδεση των Ταμειακών Μηχανών με τα POS, ακόμη και αν δεν έχει αποσταλεί ενημερωτικό e-mail από την Υπηρεσία μας.
Οι επιχειρήσεις υποχρεούνται, το αργότερο έως τις 29/2/2024, να αναβαθμίσουν την ταμειακή μηχανή τους, εφόσον απαιτείται, και να ολοκληρώσουν τη διασύνδεση με τα POS τους, καλώντας πιστοποιημένο τεχνικό ΦΗΜ.

Δημοσ.

καλημερα,ο δικος μου ο τεχνικος εδω στην χαλκιδικη εχει καμια 200 μηχανες με πελατες με voucher οπως και μενα και μας λεει δεν προλαβαινει μεχρι αυριο αυτες με τα voucher(απο βδομαδα αυτες)αλλα αν θελουμε χωρις voucher μεχρι αυριο γινεται η δουλεια,λες και τα voucher δεν ειναι χρηματα γι αυτους ομως δεν ειναι τσεπατα χρηματα.Γι αυτο ειμαστε ενα μπαχαλο σαν κρατος.

Δημοσ.

Και σημερα σε πρωινη εκπομπη ραδιο και εγραψε η ΕΡΤ οτι αυριο η οριστικη αποφαση με την ζυγαρια να κλινει προς θα παρει.

Ακουσα και για ως τελη Μαη .

Δημοσ.
21 minutes ago, nikolakis26 said:

καλημερα,ο δικος μου ο τεχνικος εδω στην χαλκιδικη εχει καμια 200 μηχανες με πελατες με voucher οπως και μενα και μας λεει δεν προλαβαινει μεχρι αυριο αυτες με τα voucher(απο βδομαδα αυτες)αλλα αν θελουμε χωρις voucher μεχρι αυριο γινεται η δουλεια,λες και τα voucher δεν ειναι χρηματα γι αυτους ομως δεν ειναι τσεπατα χρηματα.Γι αυτο ειμαστε ενα μπαχαλο σαν κρατος.

Να ψάξεις άλλον που υποστηρίζει τις συγκεκριμένες ταμειακές  τότε.

 

Δημοσ.

Ρε παιδια μην αγχωνεστε παραταση θα παρει 100%, Μιλαμε για δεκαδες χιλιαδες επιχειρησεις, τι θα κανουν θα ριξουν 10.000 προστιμο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...