thanosoik Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Ξέρει κανείς τι γίνεται με τα vx520. Ενώ εχθές κατά τη διάρκεια της συναλλαγής έκλεινε μόνη της απόδειξη και την έβγαζε άκυρη μετά την πέρναγε. Σήμερα δεν δουλεύει καθόλου δεν βρίσκει επικοινωνία η ταμειακή με το pos. Έχετε και άλλοι τέτοια προβλήματα
Faithlesscookiemonster Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Ξερει κανεις τι ακριβως κανουμε οταν εχουμε πατησει να πληρωθουμε με καρτα, αλλα η καρτα τρωει απόρριψη? Εγω συνηθως κανω ολικη ακυρωση αποδειξης και ξανακανω ολη την διαδικασια. Υπαρχει τροπος να δοκιμασουμε αλλη καρτα χωρις να πρεπει να κανω αυτο που κανω?
sdikr Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 20 minutes ago, Faithlesscookiemonster said: Ξερει κανεις τι ακριβως κανουμε οταν εχουμε πατησει να πληρωθουμε με καρτα, αλλα η καρτα τρωει απόρριψη? Εγω συνηθως κανω ολικη ακυρωση αποδειξης και ξανακανω ολη την διαδικασια. Υπαρχει τροπος να δοκιμασουμε αλλη καρτα χωρις να πρεπει να κανω αυτο που κανω? Έχεις δοκιμάσει να ξαναπατήσεις το να στείλει κάρτα;
Faithlesscookiemonster Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Οχι, δεν το επιχείρησα. Ρωτησα την εταιρία της ταμειακης. Αμα λαβω απαντηση, θα ενημερωσω την κοινοτητα εδω. 2
blasphemus Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Μου είπανε ότι τα gprs της εθνικής δεν μπορούν να μπούνε στην πλατφόρμα της midlware όταν η διασύνδεση αφορά ταμειακή ICS 30i...τα χω παίξει.Τα παρατάω...
sdikr Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 30 minutes ago, blasphemus said: Μου είπανε ότι τα gprs της εθνικής δεν μπορούν να μπούνε στην πλατφόρμα της midlware όταν η διασύνδεση αφορά ταμειακή ICS 30i...τα χω παίξει.Τα παρατάω... Η εθνική δεν έχει ανεβάσει καθόλου οδηγίες. Θα έλεγα να περιμένεις (δεν μπορείς να κάνεις και κάτι άλλο)
k_w_t Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Στις 24/2/2024 στις 10:15 ΠΜ, k_w_t είπε Θα ερθει σημερα να δοκιμασει να το συνδεσει και δεν τα καταφερει θα το δηλωσουμε βλαβη,,, Τελικα κλειδωσε και εμεινα χωρις POS. Τωρα προσπαθω να βγαλω γραμμη στην CARDLINK να δηλωσω βλαβη..
1comment Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 27/2/2024 στις 3:40 ΜΜ, thanosoik είπε Ξέρει κάποιος πώς διορθώνεται το πρόβλημα γιατί τηλέφωνο δεν σηκώνει κανείς Δυστυχώς για να πιάσεις γραμμή πρέπει να τους καλέσεις μετά τη 1 τη νύχτα! Ή δοκίμασε στο μεηλ, απαντάνε σε 3-4 μέρες. Τη μέρα που είχε μπλοκάρει το πος, στις 2.30 τη νύχτα έπιασα γραμμή! 3 ώρες πριν, k_w_t είπε Τελικα κλειδωσε και εμεινα χωρις POS. Τωρα προσπαθω να βγαλω γραμμη στην CARDLINK να δηλωσω βλαβη.. Α ούτε αυτοί απαντάνε; Λαμπρά! Προφανώς έχουν πολύ μικρά τηλεφωνικά κέντρα χωρίς δυνατότητα να εξυπηρετήσουν τώρα που όλοι τους χρειάζονται. Το θέμα είναι εμείς τι φταίμε με τις ημερομηνίες. Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2024 από 1comment
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, thanosoik είπε ....δεν βρίσκει επικοινωνία η ταμειακή με το pos. Έχετε και άλλοι τέτοια προβλήματα Απανταω ως καρά_άσχετος! Εαν εκλεισες καποια απο τις 3 συσκευες, ρουτερ, POS, ταμειακη, και την ξανα αναψες πιθανον αλλαξε "διευθυνση"/IP. (Ορισε στατικες IP ο τεχνικος? Εγινε δεσμευση (bind) των συγκεκριμενων IP στο ρουτερ?, κτλ) Επεξ/σία 28 Φεβρουαρίου 2024 από kolossos
k_w_t Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 27 λεπτά πριν, 1comment είπε Α ούτε αυτοί απαντάνε; Λαμπρά! Προφανώς έχουν πολύ μικρά τηλεφωνικά κέντρα χωρίς δυνατότητα να εξυπηρετήσουν τώρα που όλοι τους χρειάζονται. Το θέμα είναι εμείς τι φταίμε με τις ημερομηνίες. Δεν κραταει καν αναμονη το τηλεφωνικο τους κεντρο , πεφτει η γραμμη, Εστειλα e-mail ωστε να εχω γραπτη απαντηση.
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 4 ώρες πριν, thephotoshoped είπε Καλημέρα , σήμερα μου απάντησαν από την ΑΑΔΕ σε ερώτημα μου σχετικά με VIVA Soft Pos. Εφόσον είστε υπόχρεοι διασύνδεσης και τα POS που υπάρχουν στην κατοχή σας έχουν αναβαθμιστεί, μπορείτε να προχωρήσετε στην διασύνδεση των Ταμειακών Μηχανών με τα POS, ακόμη και αν δεν έχει αποσταλεί ενημερωτικό e-mail από την Υπηρεσία μας. Τωρα με σκοτωνεις! Εαν ξαναπάω στον τεχνικο, και χωρίς να έχω λάβει "ενημερωτικό e-mail", σίγουρα θα με δείρει...
ekrepali Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Η Mellon ανέβασε οδηγίες διασύνδεσης για το iWL 220 που ρωτάνε πολλοί συμφορουμήτες... https://www.aade.gr/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/plirofories-gia-logistes-acquirers-nsps 1
1comment Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 35 λεπτά πριν, kolossos είπε Τωρα με σκοτωνεις! Εαν ξαναπάω στον τεχνικο, και χωρίς να έχω λάβει "ενημερωτικό e-mail", σίγουρα θα με δείρει... Πες του ότι έλαβες...
blasphemus Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 27 λεπτά πριν, ekrepali είπε Η Mellon ανέβασε οδηγίες διασύνδεσης για το iWL 220 που ρωτάνε πολλοί συμφορουμήτες... https://www.aade.gr/diasyndesi-pos-tameiakon-systimaton/plirofories-gia-logistes-acquirers-nsps φιλε μου το ειδα πριν λιγο....απλά εδω δινει με αυτο το αρχειο οδηγιες με λειτουργικο android...καμια σχεση δηλαδη με το λειτουργικο των ingenico iwl220....δεν ξερω αν δεν καταλαβαινω κατι....
DomToretto Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2024 Μόλις σήμερα μου έστειλε στο viber η epay να επικοινωνήσω με τον τεχνικό για να πραγματοποιήσω τη διασύνδεση. Στην ώρα τους! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα