Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, 1comment said:

Αυτό πάντως εν μέρει το λύνουν με τη νέα απόφαση για παράταση. Θα ανοίξει πλατφόρμα για ραντεβού από τις 15 Μάρτη και όσοι δεν βρουν ραντεβού μέσα στο Μάρτη, έχουν δικαίωμα να το βάλουν Απρίλιο. Μόνο με αυτό τον τρόπο ισχύει η παράταση μετά τις 31-3.

https://www.taxheaven.gr/news/66626/paratash-diasyndeshs-pos-tameiakwn-mhxanwn

για εκείνες τις επιχειρήσεις που δεν κατάφεραν να βρουν διαθέσιμο ραντεβού εντός Μαρτίου, αλλά έχουν προγραμματισμένο ραντεβού με τεχνικό εγκατάστασης εντός Απριλίου. Τα ραντεβού θα πρέπει να δηλωθούν σε ειδική πλατφόρμα που θα τεθεί σε λειτουργία από την ΑΑΔΕ το δεύτερο 15νθήμερο του Μαρτίου.

To θέμα είναι πώς θα αποδείξουν οι επιχειρήσεις ότι δε κατάφεραν να βρουν ραντεβού εντός Μαρτίου; Είναι αυτό που έγραφε το επιμελητήριο χτες... ότι θα πρέπει να υπάρχει γραπτό αποδεικτικό πχ email ότι η επιχείρηση προσπάθησε να κάνει τη διασύνδεση εντός της προθεσμίας, αλλά αυτή δεν έγινε για τον Α ή Β λόγο;

Διότι το πρόστιμο των 10000 παραμένει όπως ψηφίστηκε, δε παίρνει παράταση...

 

  • Απαντ. 2,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
25 minutes ago, ekrepali said:

https://www.taxheaven.gr/news/66626/paratash-diasyndeshs-pos-tameiakwn-mhxanwn

για εκείνες τις επιχειρήσεις που δεν κατάφεραν να βρουν διαθέσιμο ραντεβού εντός Μαρτίου, αλλά έχουν προγραμματισμένο ραντεβού με τεχνικό εγκατάστασης εντός Απριλίου. Τα ραντεβού θα πρέπει να δηλωθούν σε ειδική πλατφόρμα που θα τεθεί σε λειτουργία από την ΑΑΔΕ το δεύτερο 15νθήμερο του Μαρτίου.

To θέμα είναι πώς θα αποδείξουν οι επιχειρήσεις ότι δε κατάφεραν να βρουν ραντεβού εντός Μαρτίου; Είναι αυτό που έγραφε το επιμελητήριο χτες... ότι θα πρέπει να υπάρχει γραπτό αποδεικτικό πχ email ότι η επιχείρηση προσπάθησε να κάνει τη διασύνδεση εντός της προθεσμίας, αλλά αυτή δεν έγινε για τον Α ή Β λόγο;

Διότι το πρόστιμο των 10000 παραμένει όπως ψηφίστηκε, δε παίρνει παράταση...

 

Ο τεχνικός θα δηλωνει τα ραντεβού απο όσο κατάλαβα

Δημοσ.
10 minutes ago, skaros1 said:

γιατι θα πρεπει να επεμβει στο τελος ο τεχνικος για τη  διασυνδεση . Δεν το καταλαβαινω αυτο .. αν διαβασεις λιγο το manual της ταμειακης γινετε να το κανεις και μονος σου .. ειναι αρκετα ευκολο . Δεν επεμβαινουμε σε κατι παρανομο για να ειναι απαραιτητο να ρθει ο τεχνικος .. 

Το κομμάτι της διασύνδεσης είναι το μόνο "εύκολο". Μπορεί όμως να υπάρξουν προβλήματα επικοινωνίας μεταξύ ταμειακής-pos ή μεταξύ ταμειακής - AAΔΕ που να οφείλονται σε ρυθμίσεις της ταμειακής ή του router (ports, dns , mac addresses κλπ). Αν λοιπόν κάνεις μόνος σου τη διασύνδεση κι όλα πάνε ρολόι, οκ γλύτωσες 40 ευρώ. Αλλά αν αντιμετωπίσεις πρόβλημα, θα πάρεις τον τεχνικό της ταμειακής να του πεις τι; "Έλα να με σώσεις";

 

Δημοσ.

Το μονο που χρειάζεται να κανεις ειναι να βαλεις την ip και την porta του pos  στην ταμειακή και να κανεις static την ip του pos. Εάν έχεις λιγες γνώσεις απο ip , static ip και port forwarding ειναι ευκολο. Διαβάζοντας το manual της ταμειακής . Εαν εχεις μαυρα μεσάνυχτα απο υπολογιστές  ειναι δυσκολο να το κάνεις διαβάζοντας το manual.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Faithlesscookiemonster είπε

Εγω εχω της Πειραιως (ICT220) και δουλευει κανονικα. Εμφανιζεται με κατασταση συνδεσης "ΟΚ" στο site https://www1.gsis.gr/tameiakes στη κατηγορια EFTPOS (μαζι με το Desk 3200 της Αλφα). 

Έχεις το σωστό λινκ? Δεν ανοίγει κάτι. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους,

να σημειώσω και γω ένα θέμα που είχα με την vivawallet και το POS PAX S900 που το έχω χωρίς ταμειακή μηχανή. Δεν μπορούσε να κάνει αναβάθμιση και έβγαζε σφάλμα «ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ -983» . Ειχε κολλήσει στην 5.45 έκδοση και δεν δέχοταν πληρωμές.
 Έστειλα στο chat της viva και λύθηκε απο αυτούς απομακρυσμένα με  ένα restart πήρε την καινούργια έκδοση 5.48. 
Το αναφέρω μήπως και άλλος είχε το ίδιο θέμα με τον συγκεκριμένο εξοπλισμό. 

Επεξ/σία από dk6
  • Haha 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, gmoman είπε

Εχει εμφανιστεί το μενου ΑΑΔΕ στο pos?

Καλησπέρα. Συγνώμη δεν το είδα γιατί ήμουν εκτός σήμερα. Θα το δω το πρωί και θα σας πω!

Δημοσ.

Εκανα τη διασυνδεση την Τεταρτη και σημερα μου εσταλη μηνυμα απο την επιδοτηση οτι μπορω να εκδοσω επιταγη.

Μπορω να την αξιοποιησω ή παει χαμενη;

 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Hetfield είπε

Εκανα τη διασυνδεση την Τεταρτη και σημερα μου εσταλη μηνυμα απο την επιδοτηση οτι μπορω να εκδοσω επιταγη.

Μπορω να την αξιοποιησω ή παει χαμενη;

 

Πρέπει να μιλήσεις με τον τεχνικό σου αν μπορεί να σου επιστρέψει τα λεφτά.

Δημοσ.
42 minutes ago, skaros1 said:

να ρωτήσω κατι γνωρίζει κανεις , εαν το softpos της viva wallet πρέπει να συνδεθεί με την ταμειακή ?

Για αυτό λέμε ας το αφήσουμε στους τεχνικους.

Ναι πρέπει να γίνει σύνδεση,  σου δίνει δυο επιλογές μέσω wifi ή μέσω της  πλατφόρμας τους,   εκεί θέλει κάθε φορά πρίν στείλει απόδειξη να πατάς το σύνδεση απο το softpos.

Αν δεν γίνει σύνδεση των δύο πως περιμένεις να δουλέψει;

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, sdikr είπε

Για αυτό λέμε ας το αφήσουμε στους τεχνικους.

Ναι πρέπει να γίνει σύνδεση,  σου δίνει δυο επιλογές μέσω wifi ή μέσω της  πλατφόρμας τους,   εκεί θέλει κάθε φορά πρίν στείλει απόδειξη να πατάς το σύνδεση απο το softpos.

Αν δεν γίνει σύνδεση των δύο πως περιμένεις να δουλέψει;

φιλε μου ρωτησα εαν πρεπει να γινει συνδεση , για το συγκεκριμενο δεν εχω κανει καποια ενεργεια για να περιμενω να δουλεψει !

οπως και να χει ρωτησα την viva και μου ειπε πως μπορει να γινει συνδεση !

Δημοσ.

Καλησπέρα.Στις οδηγίες που δίνουν στους τεχνικούς οι εταιρίες ταμειακών αναφέρουν τον κωδικό του λάθους αλλα δεν γράφουν την λύση του προβλήματος.Έτσι ο κάθε τεχνικός αποκτάει εμπειρία μόνος του.Εγώ πχ μετά την επιτυχή διασύνδεση ήθελα να κάνω Ταχυδρομική συναλλαγή (mail order) οπου είναι απαραίτητο το πληκτρολόγιο του pos για την πληκτρολόγηση της κάρτας.Όσο κι αν έψαξα και ρώτησα δέν βρήκα απάντηση.Ούτε η Mellon δέν μου έλυσε το θέμα.

Μαζί με τον τεχνικό μου βρήκαμε την απάντηση.

Όταν πρόκειται να γίνει μια τέτοια συναλλαγή ,χτυπάμε το ποσό στην ταμειακή και μας βγαζει μενου 1.κάρτα 2.προφόρτωση Επιλέγουμε προφόρτωση και στέλνει η ταμειακή στο Pos  εντολή οτι υπάρχει προφορτωμένη απόδειξη στην ταμειακή. Πηγαίνοντας μετά στο μενου (F4)του pos (ingenico ict220) επιλέγουμε "επιλογή απόδειξης ΦΗΜ".Εκεί θα δουμε οτι προφορτωμένη απόδειξη έχει στείλει η ταμειακή.επιλέγουμε την απόδειξη με το πράσινο και μετά πατάμε το κίτρινο κουμπι και εμφανίζεται ένα μενού για ακύρωση -συνέχεια συναλλαγής και Ταχυδρομική συναλλαγή (mail order).επιλέγουμε το mail order και μας δίνεται η δυνατότητα να πληκτρολογήσουμε τα στοιχεία της κάρτας και να γίνει η χρέωση.Αν γίνει αυτή η διαδικασία στο τέλος όταν πάμε να στείλουμε πακέτο θα πρέπει πρώτα να κανουμε Ζ στην ταμειακή με επιτυχή αποστολή και μετά να στείλουμε πακέτο αλλιώς δέν μας αφήνει.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, electrico είπε

Καλησπέρα.Στις οδηγίες που δίνουν στους τεχνικούς οι εταιρίες ταμειακών αναφέρουν τον κωδικό του λάθους αλλα δεν γράφουν την λύση του προβλήματος.Έτσι ο κάθε τεχνικός αποκτάει εμπειρία μόνος του.Εγώ πχ μετά την επιτυχή διασύνδεση ήθελα να κάνω Ταχυδρομική συναλλαγή (mail order) οπου είναι απαραίτητο το πληκτρολόγιο του pos για την πληκτρολόγηση της κάρτας.Όσο κι αν έψαξα και ρώτησα δέν βρήκα απάντηση.Ούτε η Mellon δέν μου έλυσε το θέμα.

Μαζί με τον τεχνικό μου βρήκαμε την απάντηση.

Όταν πρόκειται να γίνει μια τέτοια συναλλαγή ,χτυπάμε το ποσό στην ταμειακή και μας βγαζει μενου 1.κάρτα 2.προφόρτωση Επιλέγουμε προφόρτωση και στέλνει η ταμειακή στο Pos  εντολή οτι υπάρχει προφορτωμένη απόδειξη στην ταμειακή. Πηγαίνοντας μετά στο μενου (F4)του pos (ingenico ict220) επιλέγουμε "επιλογή απόδειξης ΦΗΜ".Εκεί θα δουμε οτι προφορτωμένη απόδειξη έχει στείλει η ταμειακή.επιλέγουμε την απόδειξη με το πράσινο και μετά πατάμε το κίτρινο κουμπι και εμφανίζεται ένα μενού για ακύρωση -συνέχεια συναλλαγής και Ταχυδρομική συναλλαγή (mail order).επιλέγουμε το mail order και μας δίνεται η δυνατότητα να πληκτρολογήσουμε τα στοιχεία της κάρτας και να γίνει η χρέωση.Αν γίνει αυτή η διαδικασία στο τέλος όταν πάμε να στείλουμε πακέτο θα πρέπει πρώτα να κανουμε Ζ στην ταμειακή με επιτυχή αποστολή και μετά να στείλουμε πακέτο αλλιώς δέν μας αφήνει.

Εξαρτάται την ταμειακή. Στις datecs έχει μενου: Αγορά-Προφόρτωση-Δόσεις-Προέγκριση-Mail Order και προείσπραξη έναντι τιμολογίου. 

Δημοσ.
29 minutes ago, skaros1 said:

φιλε μου ρωτησα εαν πρεπει να γινει συνδεση , για το συγκεκριμενο δεν εχω κανει καποια ενεργεια για να περιμενω να δουλεψει !

οπως και να χει ρωτησα την viva και μου ειπε πως μπορει να γινει συνδεση !

Είναι άλλο πράγμα το μπορεί,  άλλο το πρέπει,    αυτή την στιγμή απο οτι φαίνεται γίνονται και τα δυο, ακόμα αυτή την στιγμή έχουμε επέκταση την καταληκτικής ημερομηνίας.

Δεν μπορώ να καταλάβω τι θέλεις να πεις με το "δεν έχω κάνει καμία ενέργεια¨"   αυτή την ενέργεια,  δήλωση συμμόρφωσης, αναβάθμιση εφαρμογής  κλπ την κάνει ο πάροχος   όχι εσύ.

Απο την στιγμή που ο πάροχος το δώσει πως έχει γίνει η αναβάθμιση,  έχει δώσει και ο κατασκευαστής της ταμειακής σου πως έχει βγει διαθέσιμο λογισμικό για την ταμειακή  σου   πρέπει να κάνεις τις αναβαθμίσεις και την διασύνδεση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...